SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Graag gedaan. Tot de volgende keer, welterustenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:26 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor het draaien DJ11, maar ik ga me nu toch voorbereiden om te gaan slapen
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:05 schreef livelink het volgende:
Toontje Lager - Dat wat ik wil ben jij
Ik lees net dat de gemengde estafetteploeg verrassend goud heeft gewonnen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:05 schreef livelink het volgende:
Had ook niet in de gaten dat je gedraaid had, DJ11. Was ook OS aan het kijken.
Ja, dat heb ik nog gekeken voordat ik intunede. Was echt mooi.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik lees net dat de gemengde estafetteploeg verrassend goud heeft gewonnen.
Hadden de Amerikanen zilver?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik nog gekeken voordat ik intunede. Was echt mooi.
quote:
Goede avond Symph.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:09 schreef Symphonic het volgende:
Gouden race nog even meegepikt.
Goedenavond
Echt bizar he?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Femke rende echt iedereen voorbij. Ze begon als vierde met een behoorlijke achterstand.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Femke rende echt iedereen voorbij. Ze begon als vierde met een behoorlijke achterstand.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:17 schreef livelink het volgende:
Matt Bianco - Get out of your lazy bed
Ik dacht altijd dat dat een solo artiest was.quote:
Ik blijf veel nummers horen, die ik nog nooit gehoord heb.quote:
Altijd weer leuke verrassingenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik blijf veel nummers horen, die ik nog nooit gehoord heb.
Soms zitten er inderdaad erg verrassende hele leuke nummers tussen.quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:37 schreef Symphonic het volgende:
Julian Lennon much too late for goodbye
Had John eigenlijk nog meer kinderen?quote:
Sean, die kan ook zingenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Had John eigenlijk nog meer kinderen?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:40 schreef livelink het volgende:
Hij had geen kinderen met Yoko, toch?
Dit hoor ik voor het eerst.
Nee Cynthia Powell is hun moederquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:40 schreef livelink het volgende:
Hij had geen kinderen met Yoko, toch?
Dit hoor ik voor het eerst.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:43 schreef livelink het volgende:
Denise Williams - Let's hear it for the boy
Nietes, Sean is van Yokoquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee Cynthia Powell is hun moeder
Ik zag het inderdaad. Zo'n Amerikaanse naam voor een kind van Yoko.quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:47 schreef Symphonic het volgende:
Boris gardner i wanna wake up with you
Ik vind Sean ook wel Iers klinken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zag het inderdaad. Zo'n Amerikaanse naam voor een kind van Yoko.
Sean is eigenlijk dezelfde naam als John, de Ierse variantquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zag het inderdaad. Zo'n Amerikaanse naam voor een kind van Yoko.
Ik ook als ik eerlijk ben.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die I in zijn achternaam heb ik altijd overheen gelezen
Ik pas ook evenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:58 schreef Melting het volgende:
Ik vind het nog een beetje te benauwd om te gaan jumpen.
Nou, ik heb de hele week al zo'n vage hoofdpijn. Dat komt volgens mij echt door het weer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:58 schreef Melting het volgende:
Ik vind het nog een beetje te benauwd om te gaan jumpen.
Dan zou ik ook maar niet gaan jumpen nu. Eerst zorgen dat de hoofdpijn over is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, ik heb de hele week al zo'n vage hoofdpijn. Dat komt volgens mij echt door het weer.
Ik vond het nog best een mooi nummer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:02 schreef Symphonic het volgende:
Ken wel andere nummers van haar. Dit kende ik niet
Is het ook zeker welquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vond het nog best een mooi nummer.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:12 schreef livelink het volgende:
Stevie Nicks in ieder geval. Geen idee hoe het heet.
Kvin ut ook….quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:12 schreef livelink het volgende:
Stevie Nicks in ieder geval. Geen idee hoe het heet.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:17 schreef MadMaster het volgende:
John Cougar Mellencamp - Rockin' In The USA
Ah.... die had ik niet gezien.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij stond in het vorige topic al, vandaar…
Succes daarmee…quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:22 schreef livelink het volgende:
Goedenavond MadMaster![]()
Was tussendoor nog even bezig met een indicatie-aanvraag voor mijn vader. Gedoe zeg.
Gedoe…. Succes ermee!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:22 schreef livelink het volgende:
Goedenavond MadMaster![]()
Was tussendoor nog even bezig met een indicatie-aanvraag voor mijn vader. Gedoe zeg.
Waar is toch dat zebrahondje voor?quote:
Arm beestje. Ze zijn al erg genoeg zonder zo'n pakje.quote:
Het zijn echt vreselijke hondjesquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Arm beestje. Ze zijn al erg genoeg zonder zo'n pakje.
+100quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het zijn echt vreselijke hondjes
Niet je favoriete zangeres dus.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:30 schreef Symphonic het volgende:
Zit bij mij in dezelfde league als Mariah Cary Whitney Houston Trijntje Oosterhuis
Ja dat kan ze zekerquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoorde en zag vanmiddag Ali B. slachtoffer Jill Helena en wow, die dame kan echt zingen…![]()
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat ze zangeres is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoorde en zag vanmiddag Ali B. slachtoffer Jill Helena en wow, die dame kan echt zingen…![]()
[ afbeelding ]
Was dat bij de Pride?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Yep, we wilden naar Zandvoort fietsen en kwamen uit bij het Oosterdok, waar de boten vertrokken…quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:35 schreef livelink het volgende:
Captain Tenille - Do that to me one more time
Nice, altijd leuk onverwachte dingen…quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, we wilden naar Zandvoort fietsen en kwamen uit bij het Oosterdok, waar de boten vertrokken…
Ik ken haar niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:39 schreef Symphonic het volgende:
Over zangeressen gesproken, ik wil nog wel een keer naar een optreden van Numidia.
Ik vind het echt knap wat ze doet.. en het is niet altijd helemaal mijn ding, maar ze boeit me er wel mee..
Hetzelfde heb ik met Karsu…quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:39 schreef Symphonic het volgende:
Over zangeressen gesproken, ik wil nog wel een keer naar een optreden van Numidia.
Ik vind het echt knap wat ze doet.. en het is niet altijd helemaal mijn ding, maar ze boeit me er wel mee..
Ik heb hier nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:43 schreef MadMaster het volgende:
Deze song is ook gebruikt voor de commercial van de Tattoo pijp, die in de jaren 90 een hit(je) was.
Mw. MM had aan de commercial meegewerkt en sindsdien werd het een oorwurm…
[ afbeelding ]
Ik ook nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb hier nog nooit van gehoord.
Niet steeds hetzelfde antwoord posten…quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb hier nog nooit van gehoord.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet steeds hetzelfde antwoord posten…
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet steeds hetzelfde antwoord posten…
Omdat ik alle muziek associeer met gebeurtenissen en die deel ik dan…quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:45 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Maar hoe kom je dan ook op de proppen met zoiets bijzonders.
I like thatquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat ik alle muziek associeer met gebeurtenissen en die deel ik dan…
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo wel afsluiten. Ben nog een beetje loof van de kilometers in de auto en in de benen..
De muziek was fijn, en dit is wel een mooie afsluiter.
Dank Melting! Fijne avond nog.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:53 schreef MadMaster het volgende:
Street Tuff - Double Trouble & The Rebel Mc
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:56 schreef livelink het volgende:
Tiffany - Could have been so beautiful
Is De Bom van hiervoor, of hierna?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Vanaf hier ging het mis met Doe Maar…
Is dit alles vind ik nog wel heel mooi en dat was volgens mij na deze.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Vanaf hier ging het mis met Doe Maar…
Zelfde album, ik gok er net na.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Is De Bom van hiervoor, of hierna?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:21 schreef MadMaster het volgende:
De meeste gebruikte sample in de house muziek:
Think - Lyn Collins
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:30 schreef MadMaster het volgende:
Eén van mijn favorieten ever:
Johnny & Marie - Robert Palmer
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:38 schreef MadMaster het volgende:
Het einde van de batterijen van mijn oordopjes is weer aanstaande.
Ik haak zo dus af.
Dank en welterusten voor straks vast!
Fijne avond nog!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:38 schreef MadMaster het volgende:
Het einde van de batterijen van mijn oordopjes is weer aanstaande.
Ik haak zo dus af.
Dank en welterusten voor straks vast!
Ik ken ze ook wel, maar heb gewoon geen idee van de artiesten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar je weet wel steeds de titel.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 augustus 2024 00:00 schreef livelink het volgende:
Leo Sayer - I love you more than I can say
quote:Op zondag 4 augustus 2024 00:04 schreef livelink het volgende:
Dit ken ik echt niet. Wel een bekende stem.
quote:Op zondag 4 augustus 2024 00:12 schreef livelink het volgende:
The Caravan of Love maar niet van The Housemartins
quote:Op zondag 4 augustus 2024 00:20 schreef livelink het volgende:
Carly Simon - Why does your love hurt so much
quote:Op zondag 4 augustus 2024 00:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit hoesje lijkt op hoe mijn zoon tekende vroeger:
[ afbeelding ]
Je zit in de buurt.quote:Op zondag 4 augustus 2024 00:29 schreef livelink het volgende:
Zeg het maar. Ik ken het, maar kom er niet op. Ik moet denken aan No Limits, maar dat is het niet.
Ik had het forum al zowat heel de dag open, maar er werd niet ververst, dus daarom heb ik DJ11 ook niet gehoord.quote:Op zondag 4 augustus 2024 00:32 schreef livelink het volgende:
Leuke show Melting. Veel leuke nummers terug in mijn herinnering. Voel me een beetje rot dat ik niet door had dat DJ11 draaide, maar ben blij dat ik jouw show wel gehoord heb.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:21 schreef livelink het volgende:
Mijn vader stuurde me gisteren een mailtje dat hij hulp nodig had omdat hij geen mails meer kon versturen
quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:21 schreef livelink het volgende:
Mijn vader stuurde me gisteren een mailtje dat hij hulp nodig had omdat hij geen mails meer kon versturen
Klinkt leuk! Met terugwerkende kracht gefeliciteerdquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:23 schreef MadMaster het volgende:
Dank allen!
We hebben ons vandaag prima vermaakt op Vlieland…
Dank je wel…quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Klinkt leuk! Met terugwerkende kracht gefeliciteerd
Ja, is het de moeite waard?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:23 schreef MadMaster het volgende:
Dank allen!
We hebben ons vandaag prima vermaakt op Vlieland…
Voor één dagje wel (als je de reistijd er voor over hebt).quote:
We zijn tot het einde van de bewoonde wereld gefietst (Restaurant Het Posthuys) en zijn daarna via de duinen aan de noordkant van het eiland teruggefietst naar die bewoonde wereld.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:02 schreef brother52 het volgende:
Is er nog wat over van het schietkamp op Vlieland of hebben ze dat nu helemaal plat gegooid?
Het terrein ligt (lag?) nog een paar kilometer verder maar daar zijn inderdaad niet veel paden. Bij het kamp was nog een weg naar het strand en dat was het ook wel. Iets voorbij het posthuys heb je de kroonspolder en dat is nog wel de moeite waard. Vooral een erg mooi gebied om vogels te spotten.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We zijn tot het einde van de bewoonde wereld gefietst (Restaurant Het Posthuys) en zijn daarna via de duinen aan de noordkant van het eiland teruggefietst naar die bewoonde wereld.
Ik heb geen borden gezien van een militair oefenterrein, er zijn in dat deel ook nauwelijks begaanbare (fiets)paden…
De te besteden uren waren relatief schaars.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het terrein ligt (lag?) nog een paar kilometer verder maar daar zijn inderdaad niet veel paden. Bij het kamp was nog een weg naar het strand en dat was het ook wel. Iets voorbij het posthuys heb je de kroonspolder en dat is nog wel de moeite waard. Vooral een erg mooi gebied om vogels te spotten.
Dacht dat er aan het begin van de avond ook nog een boot ging maar dat is blijkbaar alleen vanuit Harlingen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De te besteden uren waren relatief schaars.
Pas om 10.45u kom je met de boot aan, rond 11.00u hadden we onze fietsen en om 14.00u stond er bezoek aan de zeewierkaasboer, naast de vuurtoren bij Oost-Vlieland, op het programma. En om 16.50u ging de laatste boot alweer terug.
Dus ja, keuzes, keuzes…
Correct, we hebben het maximale uit de dag op Vlieland gehaald.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dacht dat er aan het begin van de avond ook nog een boot ging maar dat is blijkbaar alleen vanuit Harlingen.
Op de heenweg de sneldienst nemen is ook geen optie meer. Die doet er langer over dan de normale dienst en je kunt dan niet eens aan dek zitten.
Het is maar goed dat het eiland niet zo groot isquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Correct, we hebben het maximale uit de dag op Vlieland gehaald.
Het waren 6 mooie uren…
Klinkt als een pittige maar leuke dag.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor één dagje wel (als je de reistijd er voor over hebt).
Het eiland is relatief klein en heeft maar één dorp met veel (dure) toeristenwinkeltjes.
De natuur is er wel mooi met veel vennetjes en vogels in de duinpannen...
Een eiland verder naar rechts is ook wel de moeite waard maar dan heb je aan een dag niet genoeg.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Klinkt als een pittige maar leuke dag.
Ga er toch eens over nadenken
Lekker de deur uit en wandelen dan. Dat is veel belangrijker.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:24 schreef livelink het volgende:
Goedemiddag,
Na weer een uitputtende en emotionele dag op werk wil ik alleen maar de deur uit om te gaan wandelen. Ik vrees dus dat ik er niet bij ben vanavond @:Melting
Jammer Melting, maar ik was uiteindelijk ook pas om 20.40 thuis, dus ik had niet lang meer kunnen genieten.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:24 schreef Melting het volgende:
En toen was het al gedaan voor vandaag.
Wellicht tot zaterdag.
[ afbeelding ]
Hoiquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:07 schreef livelink het volgende:
@:tjoent , hoe gaat het met jou en met de levende have in jouw tuin? Ik heb weer egels in de tuin (zeer luidruchtig aanwezig zelfs) en ik moest aan jou denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met ondergetekende :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met jou alles goed hoop ik? En met de rest van dit zooitje ongeregeld![]()
Groetjes![]()
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 07:03 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Hoihier is het dit jaar rustig met de egels helaas. Terwijl ik min of meer een egel- wellnesscentrum voor ze had gemaakt.
[ afbeelding ]
Er zitten wel weer o.a. jonge boommarters in de tuin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met ondergetekende :Aloha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met jou alles goed hoop ik? En met de rest van dit zooitje ongeregeld![]()
Groetjes
Wat vervelend om te horen dat je medisch gezever hebt. Hoop dat het snel beter gaat.![]()
En mooi om de boommarter te zien.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 07:03 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Hoihier is het dit jaar rustig met de egels helaas. Terwijl ik min of meer een egel- wellnesscentrum voor ze had gemaakt.
[ afbeelding ]
Er zitten wel weer o.a. jonge boommarters in de tuin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met ondergetekende :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met jou alles goed hoop ik? En met de rest van dit zooitje ongeregeld![]()
Groetjes![]()
voor de egel en de boommarter. Bij mij hadden de egels ook een tussenjaar genomen, om vervolgens sterk terug te komen, dus er is hoop.
Nu nog even een wellnesscentrum voor jezelf maken
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Meltingquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 07:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Aloha.
Wat vervelend om te horen dat je medisch gezever hebt. Hoop dat het snel beter gaat.![]()
En mooi om de boommarter te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou anyway bedankt en vast weer eens tot ziens allen.
Ps. Ik kan hier wel allerlei onzin komen posten natuurlijkmaar daar is dit topic niet voor bedoelt.
Dus dan meld ik me nu maar enigszins fatsoenlijk af![]()
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 07:15 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Melting![]()
Ja, al heel wat jaren maar er is helaas nog geen adequate oplossing voor. Dus we kwakkelen maar door...Dat had je verteld inderdaad. Maar wordt wel eens tijd dat het beter met je gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou anyway bedankt en vast weer eens tot ziens allen.
Ps. Ik kan hier wel allerlei onzin komen posten natuurlijkmaar daar is dit topic niet voor bedoelt.
En je moet zeker af en toe gewoon langskomen.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
[..]
Melting![]()
Ja, al heel wat jaren maar er is helaas nog geen adequate oplossing voor. Dus we kwakkelen maar door...JeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou anyway bedankt en vast weer eens tot ziens allen.
Sterkte me je malheur…..Juin uit Eigen Tuin!
[..]
Melting![]()
Ja, al heel wat jaren maar er is helaas nog geen adequate oplossing voor. Dus we kwakkelen maar door...Dit topic zou niks zijn zonder de dagelijkse beslommeringen en onzin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou anyway bedankt en vast weer eens tot ziens allen.
Dus dan meld ik me nu maar enigszins fatsoenlijk af
Beterschap Tjoent!
Bedanktquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit topic zou niks zijn zonder de dagelijkse beslommeringen en onzin.
Beterschap Tjoent!
Goede avond livelink.quote:
Ik ken het wel, maar had het niet geweten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:00 schreef Melting het volgende:
We zijn weer los.
En zoals altijd post ik de eerste meteen:
[ afbeelding ]
Heeft de 13e plaats nog behaald in 1982.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken het wel, maar had het niet geweten.
Goede avond.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:02 schreef Symphonic het volgende:
Goedenavond![]()
Wij tunen iets later in
Ik was ooit best een Billy Joel-fan. Nog steeds wel een beetje.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Knap dat je dat weet. Ik zou Second wind geraden hebben.
[ afbeelding ]
Ah.... geen wonder dan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was ooit best een Billy Joel-fan. Nog steeds wel een beetje.
Nee, dat niet. Ik ga liever niet naar massale concerten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah.... geen wonder dan.
Heb je hem ooit live gezien?
Dat snap ik wel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik ga liever niet naar massale concerten.
Ja, klopt. Maar zelfs dan hou ik meer van kleinschalig.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat snap ik wel.
Ik was vorig jaar naar een concert waar iedereen gewoon op een stoel zat. Dan is het wel minder erg.
Alleen treden de groten der Aarde nooit kleinschalig op volgens mij.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar zelfs dan hou ik meer van kleinschalig.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:10 schreef livelink het volgende:
Dit ken ik vaag. Is het Maggie Reilly?
Nee, soms moet je geluk hebben en in het begin van hun carriere het meepikken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Alleen treden de groten der Aarde nooit kleinschalig op volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |