SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Graag gedaan. Tot de volgende keer, welterustenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:26 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor het draaien DJ11, maar ik ga me nu toch voorbereiden om te gaan slapen
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:05 schreef livelink het volgende:
Toontje Lager - Dat wat ik wil ben jij
Ik lees net dat de gemengde estafetteploeg verrassend goud heeft gewonnen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:05 schreef livelink het volgende:
Had ook niet in de gaten dat je gedraaid had, DJ11. Was ook OS aan het kijken.
Ja, dat heb ik nog gekeken voordat ik intunede. Was echt mooi.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik lees net dat de gemengde estafetteploeg verrassend goud heeft gewonnen.
Hadden de Amerikanen zilver?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik nog gekeken voordat ik intunede. Was echt mooi.
quote:
Goede avond Symph.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:09 schreef Symphonic het volgende:
Gouden race nog even meegepikt.
Goedenavond
Echt bizar he?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Femke rende echt iedereen voorbij. Ze begon als vierde met een behoorlijke achterstand.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Femke rende echt iedereen voorbij. Ze begon als vierde met een behoorlijke achterstand.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:17 schreef livelink het volgende:
Matt Bianco - Get out of your lazy bed
Ik dacht altijd dat dat een solo artiest was.quote:
Ik blijf veel nummers horen, die ik nog nooit gehoord heb.quote:
Altijd weer leuke verrassingenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik blijf veel nummers horen, die ik nog nooit gehoord heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |