quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:17 schreef MadMaster het volgende:
John Cougar Mellencamp - Rockin' In The USA
Ah.... die had ik niet gezien.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij stond in het vorige topic al, vandaar…
Succes daarmee…quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:22 schreef livelink het volgende:
Goedenavond MadMaster![]()
Was tussendoor nog even bezig met een indicatie-aanvraag voor mijn vader. Gedoe zeg.
Gedoe…. Succes ermee!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:22 schreef livelink het volgende:
Goedenavond MadMaster![]()
Was tussendoor nog even bezig met een indicatie-aanvraag voor mijn vader. Gedoe zeg.
Waar is toch dat zebrahondje voor?quote:
Arm beestje. Ze zijn al erg genoeg zonder zo'n pakje.quote:
Het zijn echt vreselijke hondjesquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Arm beestje. Ze zijn al erg genoeg zonder zo'n pakje.
+100quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het zijn echt vreselijke hondjes
Niet je favoriete zangeres dus.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:30 schreef Symphonic het volgende:
Zit bij mij in dezelfde league als Mariah Cary Whitney Houston Trijntje Oosterhuis
Ja dat kan ze zekerquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoorde en zag vanmiddag Ali B. slachtoffer Jill Helena en wow, die dame kan echt zingen…![]()
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat ze zangeres is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoorde en zag vanmiddag Ali B. slachtoffer Jill Helena en wow, die dame kan echt zingen…![]()
[ afbeelding ]
Was dat bij de Pride?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Yep, we wilden naar Zandvoort fietsen en kwamen uit bij het Oosterdok, waar de boten vertrokken…quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:35 schreef livelink het volgende:
Captain Tenille - Do that to me one more time
Nice, altijd leuk onverwachte dingen…quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, we wilden naar Zandvoort fietsen en kwamen uit bij het Oosterdok, waar de boten vertrokken…
Ik ken haar niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:39 schreef Symphonic het volgende:
Over zangeressen gesproken, ik wil nog wel een keer naar een optreden van Numidia.
Ik vind het echt knap wat ze doet.. en het is niet altijd helemaal mijn ding, maar ze boeit me er wel mee..
Hetzelfde heb ik met Karsu…quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:39 schreef Symphonic het volgende:
Over zangeressen gesproken, ik wil nog wel een keer naar een optreden van Numidia.
Ik vind het echt knap wat ze doet.. en het is niet altijd helemaal mijn ding, maar ze boeit me er wel mee..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |