SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit mannen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit vrouwen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Programma:
27 juli 14:30: Tijdrit vrouwen
27 juli 16:30: Tijdrit mannen
3 augustus 11:00: Wegrit mannen
4 augustus 14:00: Wegrit vrouwen
Voorbeschouwing wegrit mannen
Rellende_Rotscholier in OS / [Wegwielrennen] #7 Remco, oh Remco![]()
alsof jij ook maar enige inbreng hebt Sven VanthourenhoutLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Wat een meestertactici hier, voor hetzelfde geld rijdt Vanderpoel met Van Aert naar een groepje en zit Remco gevangen.![]()
Tarling voor de ITT ja, maar voor de wegrit echt niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:33 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Die stiekemerd zat Tarling voor de TT en Vanderpoel voor de wegrit te pushenPut these foolish ambitions to rest.![]()
Heel sportief van je, dank je wel!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:33 schreef Tjacka het volgende:
Ik feliciteer mijn aartsvijand met deze fantastische winst @:capuchon_jongenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ja, Olympische Spelen. Hebben nooit wat voorgesteld.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:32 schreef kilon het volgende:
Slecht podium. Niet alleen door de landen. Evenepoel ok, dat kan. De rest is niet meer dan veldopvulling. Dat zegt alles over hoe serieus men dit neemt.
Matje kon het gewoon niet doen. Is ook maar een mens.
't Blijft spijtig dat Team NL maar 3 man had, maar dat had voor het goud denk ik niets uitgemaakt. Evenepoel was gewoon veruit de beste.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Hij had net een inspanning erop zitten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij had ook zelf kunnen reageren.. als Evenepoel voorsprong heeft, weet je dat van Baarle (die al het hele jaar achteruit fietst) en een paar al leeg gereden renners dat nooit meer dicht gaan krijgen
Gewoon verslagen door een (veel) beter land.![]()
Mwoah, Matje was ook als hij Wout had gelost nooit meer bij de Rem gekomen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wout was goed genoeg om hem te neutraliseren, dat lijkt mij de doorslaggevend.![]()
En dan was van Aert gratis meegelift, en had hij het uiteindelijk klaargespeeld.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:35 schreef The_Undertone het volgende:
Wat een meestertactici hier, voor hetzelfde geld rijdt Vanderpoel met Van Aert naar een groepje en zit Remco gevangen.
Vanderpoel had nooit een kans![]()
Wanneer komt er weer een sport die er wel toe doet?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Krijgen we nog een analyse van de Belgische pers vandaag?quote:Put these foolish ambitions to rest.![]()
Wel cruciaal dat Wout Mathieu kon neutraliseren.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:35 schreef The_Undertone het volgende:
Wat een meestertactici hier, voor hetzelfde geld rijdt Vanderpoel met Van Aert naar een groepje en zit Remco gevangen.
Uiteindelijk de perfecte wisselwerking voor België.![]()
Dit scenario kon iedereen wel bedenken Hans.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Koffieplanter wist het al twee weken. Hulde.![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:32 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Heb je ook een gifje dat ie op zijn metertje loopt te tikken?![]()
![]()
Tja, niet reageren op Evenepoel die bekend staat om dit soort acties én die nog renners ervoor had rijden, is dan niet de allerslimste actie.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als je alleen bent kun je in zo'n koers gewoonweg niet op alles reageren.
Zoals dat in 2022 ook al zo was (al was Mathieu daar toen niet meer)![]()
Dit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:33 schreef Faraday01 het volgende:
MvdP heeft niet zo veel fout gedaan hoor vandaag, aard van de wedstrijd en je bent niet altijd de beste in koers![]()
Die ronde daarvoor was de situatie nog anders.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:35 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mwoah, Matje was ook als hij Wout had gelost nooit meer bij de Rem gekomen.![]()
Wout zal altijd te boeken gaan als een slaaf.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wel cruciaal dat Wout Mathieu kon neutraliseren.
Uiteindelijk de perfecte wisselwerking voor België.![]()
Meesterzet om Daan Hoole mee te nemen. Koos MoerenGod.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Matje miste een goede Van Baarle.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:33 schreef Faraday01 het volgende:
MvdP heeft niet zo veel fout gedaan hoor vandaag, aard van de wedstrijd en je bent niet altijd de beste in koersYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
First call, daar gaat het om.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit scenario kon iedereen wel bedenken Hans.![]()
Nee maar een moment daarvoor volgde Wout zo makkelijk, dat was al wel een belangrijk moment. Weet niet hoe Wout toen mee ging draaien, voor Mathieu was het perfect geweest om met z'n tweeën weg te rijden (ik had het overigens nog moeten zien of hij dat had gewonnen), maar bij de Belgen snapten ze natuurlijk ook wel dat ze Mathieu volledig in de tang hadden als ze dat lieten terugzakken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:35 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mwoah, Matje was ook als hij Wout had gelost nooit meer bij de Rem gekomen.![]()
Matje bij de NOSOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Heel benieuwd wat er gebeurt als Remco daar niet wegkomt op dat moment. Daarna loopt het zoals je zou verwachten. Grote klasse natuurlijk.![]()
Van der Poel wint sowieso alleen maar als hij de beste in koers is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Matje miste een goede Van Baarle.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Er is geen enkele Nederlandse wielrenner die vandaag enig verschil had gemaakt in de uitslag.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:37 schreef Mani89 het volgende:
Meesterzet om Daan Hoole mee te nemen. Koos MoerenGod.![]()
Niet echt het koersinstinct van een Evenepoel nee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Van der Poel wint sowieso alleen maar als hij de beste in koers is.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Dacht dat VDP je topfavoriet was, maar heb nog eens herlezen en snap wat je bedoeltquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tarling voor de ITT ja, maar voor de wegrit echt niet.![]()
![]()
Dit scenario was bij het bekendmaken van het parcours al opgetekend.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
First call, daar gaat het om.![]()
Wout reed niet mee inderdaad, Belgen dus als team gereden, dan ben je in principe kansloos als ze tactisch enigszins oké zijn.![]()
Het spijt me, het spijt me. Ik zit er niet meer volledig in.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit scenario was bij het bekendmaken van het parcours al opgetekend.![]()
Grote kans dat ie had gewonnen als die 5 inderdaad wegblijven. Maar er werd toch niet goed genoeg rondgedraaid.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Van der Poel wint sowieso alleen maar als hij de beste in koers is.![]()
Karrel denkt dat Wout nog voor P3 had gesprint zonder val lolLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Als die gozer voor de camera komt, dan mag hij zich eerst even voorstellen. Wie is deze debiele renner.![]()
Dan had hij Wout wel echt moeten lossen, die had dan ook tactisch(er) kunnen gaan rijdenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Grote kans dat ie had gewonnen als die 5 inderdaad wegblijven. Maar er werd toch niet goed genoeg rondgedraaid.![]()
Mijniebelleniequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:40 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat betekent dat telefoongebaar nou dat hij maakt op de streep?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Het is dat het geen kinderen zijn, anders had Matje meteen door kunnen gaan!quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Heeft ie overgenomen van Ben Shelton (meneer Anna Hallquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:40 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat betekent dat telefoongebaar nou dat hij maakt op de streep?): de telefoon kan op de haak, alles is gezegd.
![]()
Een soort micdrop voor alle haters?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:40 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat betekent dat telefoongebaar nou dat hij maakt op de streep?![]()
Remco Evenepoel:
Belgisch kampioen Tijdrijden
Belgisch kampioen op de weg
Europees kampioen tijdrijden
Wereldkampioen tijdrijden
Wereldkampioen op de weg
Olympisch kampioen op de weg
Olympisch kampioen tijdrijden
Er rest nog 1 doel voor de rem en dan heeft hij alles gewonnen op landenkampioenschappen
Europees kampioen op de weg.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Dat is ook wel je lot als je zijn naam hebt natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Van der Poel wint sowieso alleen maar als hij de beste in koers is.
Maar "de beste" is ook wel moeilijk te bepalen (buiten de uitslag om), als Evenepoel en Van der Poel deze koers een tegen een rijden wint Van der Poel vermoedelijk. Maar iedereen vindt Evenepoel vandaag wel de beste lijkt mij.
![]()
Op naar het Skûtsjesilen op NPO2.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Het feit dat Pedersen niet mee zat heeft hem waarschijnlijk ook de kop gekost, die heeft die achtervolging in eerste instantie geleid natuurlijkquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan had hij Wout wel echt moeten lossen, die had dan ook tactisch(er) kunnen gaan rijden![]()
Toen was het kalf al verdronkenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mwa, hij heeft toch een rondje Remco op een halve minuut gehouden. Toen was het aan Mathieu.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Fuentes bellen voor nieuwe bloedzakjesquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:40 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat betekent dat telefoongebaar nou dat hij maakt op de streep?![]()
Met zijn dieet en gebrek aan discipline is hij niet tot z'n 35e top lijkt me inderdaad.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:41 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Mathieu van der Poel gaat nooit Olympisch kampioen worden.![]()
Puur achteraf is Mathieu te vroeg gegaan. Zijn kans was geweest als de koers zo lang mogelijk gesloten bleef.![]()
Mooi die extase bij Alaphilippe zodra hij hoort dat Madouas zilver pakt.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Ja is dat zo matig, of is dit ironisch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met zijn dieet en gebrek aan discipline is hij niet tot z'n 35e top lijkt me inderdaad.![]()
Mja, er reed al wel een groep voor natuurlijk.. daar had Evenepoel altijd naar toe kunnen rijdenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Puur achteraf is Mathieu te vroeg gegaan. Zijn kans was geweest als de koers zo lang mogelijk gesloten bleef.![]()
Als ie niet gaat en nog een vol rondje wacht heb je ook nog kans dat Healy of 1 van de andere renners vooruit wint.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Jullie Nederlanders hebben misschien veel meer gouden plakken. Maar wij hebben de mooiste
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Neehoor, dat is gewoon logisch. Hij is over 4 jaar 33 overigens, maar dat verandert weinig.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja is dat zo matig, of is dit ironisch?![]()
Bron?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met zijn dieet en gebrek aan discipline is hij niet tot z'n 35e top lijkt me inderdaad.![]()
Geen idee. Is dat zo?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met zijn dieet en gebrek aan discipline is hij niet tot z'n 35e top lijkt me inderdaad.
Hij kiest zijn doelen uit, dus zo ontzettend draait hij zich nou ook weer niet over de kop.
Hij is een mens, dus hij kan niet alles winnen.
Met renners als Pogacar, Vingegaard, Evenepoel, Van der Poel en Van Aert zijn dit gewoon fraaie (en zware!) tijden.Ik doe het ff rustig aan.![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:45 schreef Marcoss het volgende:
Op zaterdag 3 augustus 2024 17:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:Ja, hopen dat de Belgen wat in paniek raken, die waren wel vol gaan rijden op een gegeven moment, met Van Baarle erbij. Maar niet een tactische fout ofzo, is gewoon moeilijk kiezen op zo'n moment.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als ie niet gaat en nog een vol rondje wacht heb je ook nog kans dat Healy of 1 van de andere renners vooruit wint.![]()
Hij gaf voor de OS wel aan dat hij voor de MTB wil gaan daar. Maar dat kan ook wel anders worden zonder goud vandaagquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Neehoor, dat is gewoon logisch. Hij is over 4 jaar 33 overigens, maar dat verandert weinig.
(en afhankelijk van het parcours)![]()
Ja dat hoop ik dus niet, dat zou ik nog een tikkeltje erger vinden.quote:
Al is het moeilijk een sympathiek podium te voorspellen mogen. Bidden voor Vos.![]()
De top in het mtb is niet breed en er is weinig talent van dat kaliber, daar ligt nog een grote kans op een Olympische titel. Pidders en Albert Withen Philipsen, dat is het wel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Neehoor, dat is gewoon logisch. Hij is over 4 jaar 33 overigens, maar dat verandert weinig.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Dan moet hij een ander soort renner worden. Met 75/80kg ga je het in het mountainbiken niet redden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij gaf voor de OS wel aan dat hij voor de MTB wil gaan daar. Maar dat kan ook wel anders worden zonder goud vandaag
(en afhankelijk van het parcours)
Veldrijden 2030 lijkt de laatste kans voor Goud.![]()
In vier jaar kan nog zoveel veranderen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De top in het mtb is niet breed en er is weinig talent van dat kaliber, daar ligt nog een grote kans op een Olympische titel. Pidders en Albert Withen Philipsen, dat is het wel.![]()
Maar "dieet en gebrek aan discipline", daar weet ik niet zo veel van.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Neehoor, dat is gewoon logisch. Hij is over 4 jaar 33 overigens, maar dat verandert weinig.
Wel dat hij zelf al vaak zegt zich oud te voelen, dat lijkt me ook wel aardig wat zeggend. Denk ook dat het nu of nooit was, daarom vind ik het zelf niet zo gek dat hij niet MTB erbij deed.
Het plankje zou ik zelf nog vaak over wakker schieten, maar Mathieu niet echt geloof ik![]()
Prachtig gereden door REV. Daar zou ik trots op zijn als Belg.
Valentin Madouas 🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷🥐Groot fan van User Wotte![]()
Het is toch bekend dat ie minder van een militair regime is dan veel anderen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar "dieet en gebrek aan discipline", daar weet ik niet zo veel van.
Wel dat hij zelf al vaak zegt zich oud te voelen, dat lijkt me ook wel aardig wat zeggend. Denk ook dat het nu of nooit was, daarom vind ik het zelf niet zo gek dat hij niet MTB erbij deed.
Het plankje zou ik zelf nog vaak over wakker schieten, maar Mathieu niet echt geloof ik![]()
Stoere finish voor de Eiffeltoren.
Wachten is op dé foto.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Julian is een lieve jongenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Mooi die extase bij Alaphilippe zodra hij hoort dat Madouas zilver pakt.Groot fan van User Wotte![]()
Dit heb je al gezegd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie Nederlanders hebben misschien veel meer gouden plakken. Maar wij hebben de mooiste![]()
Er komt nog een renner binnen geboldIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Pidders rijdt op de mountainbike alles aan gort, hier een anonieme koers.
Zegt wel iets over het niveauverschil tussen deze sporten.pindazakje![]()
Pidcock is op de weg en in het veld een fraudquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:55 schreef Hyaenidae het volgende:
Pidders rijdt op de mountainbike alles aan gort, hier een anonieme koers.
Zegt wel iets over het niveauverschil tussen deze sporten.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Binnen de Nederlandse Landsgrenzen misschien.quote:
Voor ons is dit een erg kleurrijke dag.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Moeten we de zelfmoordlijn niet inschakelen ofzo?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:57 schreef Dutch_view het volgende:
Karrel zou een halve emmer water uit de Seine hebben gedronken voor GOUDIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Die smile van Mama Evenepoel. Doe is zo fier als een gieterIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
quote:Dat hij niet voor het brons kon strijden in de achtergrond is te wijten aan een val in de laatste vijf kilometer. Vlak na de finish hoorden we Wout van Aert zeggen: “Ik heb een bocht verkeerd ingeschat.”![]()
En waar zijn de peter en meter?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:58 schreef Dutch_view het volgende:
Patrick & Anja Evenepoel bij scheefpoeper jaaaa![]()
kom maar op met die podiumceremonie.
Ik moet wegIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Kan hij zichzelf niet verhangen dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Moeten we de zelfmoordlijn niet inschakelen ofzo?Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
O dierbaar Belgiëquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Kan ik een post van @:AllesKaputt krijgen?
O heilig land der Vaad'ren
Onze ziel en ons hart zijn u gewijd.
Aanvaard ons kracht en het bloed van onze ad'ren,
Wees ons doel in arbeid en in strijd.
Bloei, o land, in eendracht niet te breken;
Wees immer u zelf en ongeknecht,
Het woord getrouw, dat g' onbevreesd moogt spreken:
Voor Vorst, voor Vrijheid en voor Recht.![]()
Daar heb ik wel een artikel over gelezen, dacht ik:quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En waar zijn de peter en meter?
https://www.hln.be/olympi(...)iet-lukken~a71ca187/![]()
Zelfs als Belg je toch niet voor hem juichen?Ik had prima kunnen leven met Wout. Niet met Remco.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Binnen de Nederlandse Landsgrenzen misschien.
Voor ons is dit een erg kleurrijke dag.![]()
Prachtig, prachtig.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:02 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
O dierbaar België
O heilig land der Vaad'ren
Onze ziel en ons hart zijn u gewijd.
Aanvaard ons kracht en het bloed van onze ad'ren,
Wees ons doel in arbeid en in strijd.
Bloei, o land, in eendracht niet te breken;
Wees immer u zelf en ongeknecht,
Het woord getrouw, dat g' onbevreesd moogt spreken:
Voor Vorst, voor Vrijheid en voor Recht.Put these foolish ambitions to rest.![]()
In België werkt het zo:quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:03 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zelfs als Belg je toch niet voor hem juichen?
Je mag zo de grootste klootzak zijn op aarde. De grootse onbeleefderik De grootste arrogante gozer.
Maar Belgen juichen voor het vlaggejte
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Zijn gieters altijd fier?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die smile van Mama Evenepoel. Doe is zo fier als een gieter![]()
![]()
Originele takequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:03 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zelfs als Belg je toch niet voor hem juichen?Ik had prima kunnen leven met Wout. Niet met Remco.![]()
![]()
Peter en meter zijn de peetoom en peettante, niet opa/oma.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:03 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Daar heb ik wel een artikel over gelezen, dacht ik:
https://www.hln.be/olympi(...)iet-lukken~a71ca187/
Maar het blijft. In Nederland zie je dit buiten de lokale/regionale media eigenlijk niet.
![]()
Haha wat, het is toch niet zó erg?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:03 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zelfs als Belg je toch niet voor hem juichen?![]()
![]()
We worden niet te technisch, maar mijn opa en oma zijn/waren (rip oma) ook mijn 'meter' en 'peter'. (Als jullie dat ook gebruiken voor de katholieke doop)quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Peter en meter zijn de peetoom en peettante, niet opa/oma.
Maar het blijft. In Nederland zie je dit buiten de lokale/regionale media eigenlijk niet.
Ondertussen in die andere sport:![]()
Misschien waren de fotografen niet op de afspraakquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Het is inderdaad nog steeds wachten op de foto.![]()
Waar blijft die podium ceremonine gvdIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Dat opa en oma peter en meter kunnen zijn wist ik niet, hier (Noord-Brabant) zijn het meestal ooms en tantes (of eventueel vrienden van de ouders) en noemen die peetoom en -tante. De term peter en meter wordt volgens mij niet gebruikt. Voordeel hiervan is dat je bij een verjaardag adeau's krijgt van opa/oma en peetoom/tante.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:08 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
We worden niet te technisch, maar mijn opa en oma zijn/waren (rip oma) ook mijn 'meter' en 'peter'. (Als jullie dat ook gebruiken voor de katholieke doop)
Ondertussen in die andere sport: [ x ]![]()
![]()
Er was een hele lange oplopende strook waar niemand stond volgens mij, dus een foto vanuit een lage hoek leek me lastigquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Nog steeds niet...![]()
Heeft Drutoux nog kelders?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:14 schreef Dutch_view het volgende:
Kunnen we Marijn de Vries ook een Belgisch paspoort geven?![]()
Bij ons ging het zo: ik ben de oudste; 'peter' werd de vader van mijn vader, 'meter' de moeder van m'n moeder. Bij mijn oudste zus omgekeerd (moeder van m'n vader, vader van m'n moeder). Mijn jongste zus had geluk en kreeg de oudste broer van m'n vader en de zus van m'n moeder, die kreeg altijd dubbele cadeausquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat opa en oma peter en meter kunnen zijn wist ik niet, hier (Noord-Brabant) zijn het meestal ooms en tantes (of eventueel vrienden van de ouders) en noemen die peetoom en -tante. De term peter en meter wordt volgens mij niet gebruikt. Voordeel hiervan is dat je bij een verjaardag adeau's krijgt van opa/oma en peetoom/tante.![]()
![]()
![]()
De dubbel, op een wk al fenomenaal. Dit is legendarisch. Mooi dat 1 van de meest sympathieke renners van het peloton wint.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laporte heeft in de schaduw van de grote namen wel een 2e plaats op het WK, 3e plaats op de OS en EK-titel veroverd.![]()
Goeien actquote:<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
VOOR VORST VOOR VRIJHEID EN VOOR RECHT
VOOR VORST VOOR VRIJHEUD EN VOOR RECHT
Ik heb een traantje weggepinkt
en luidkeels meegezongenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
tsja als je twee keer Olympisch goud wint, dan mag je huilen, zonder dat dat afbreuk ergens aan doetMja![]()
Ik heb hier ergens gelezen dat huilende mensen geen winnaars zijn!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
En de traan, de traan bij Evenepoel.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ach meidquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
VOOR VORST VOOR VRIJHEID EN VOOR RECHT
VOOR VORST VOOR VRIJHEUD EN VOOR RECHT
Ik heb een traantje weggepinkt
en luidkeels meegezongen![]()
Ze staan de laatste jaren wel bijzonder op punt bij de kampioenschappen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:23 schreef The_Undertone het volgende:
Titi Voeckler, tactisch genie, staat te stralen.![]()
Niet als je huilt als je verliest, maar wel als je huilt als je wint hoor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik heb hier ergens gelezen dat huilende mensen geen winnaars zijn!Mja![]()
Heb dus helemaal de lekke band gemist
Ik vind het serieus sneu voor Wout dat er 3 renners zijn die praktisch alle grote koersen voor hem wegkapen.![]()
![]()
Alleen kinderen van 12 vinden dat belangrijkquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie Nederlanders hebben misschien veel meer gouden plakken. Maar wij hebben de mooiste[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.![]()
Wout Vanmarcke vergeleken met die drie.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:28 schreef Zwansen het volgende:
Heb dus helemaal de lekke band gemist
Ik vind het serieus sneu voor Wout dat er 3 renners zijn die praktisch alle grote koersen voor hem wegkapen.![]()
Gelukkig zijn de vrouwen morgen veel eerder aan de lokale lus. Ik vind het echt een prachtig circuit, zij het alleen geschikt als je in een miniatuurpeloton rijdt. Ik ben voorstander van een eendaagsewedstrijd met merkenploegen van max. 100 man.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
25 ploegen met 4 renners?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Gelukkig zijn de vrouwen morgen veel eerder aan de lokale lus. Ik vind het echt een prachtig circuit, zij het alleen geschikt als je in een miniatuurpeloton rijdt. Ik ben voorstander van een eendaagsewedstrijd met merkenploegen van max. 100 man.![]()
Zoiets, zou prachtig zijn. Ik doe even mijn capuchon op en waan mij weer een jongen ipv. man: je laat de Tour lopen van zaterdag naar zaterdag. En op de zondag waar je normaal rondjes om de kerk op de Champs doet, organiseer je een nieuwe wedstrijd waar je als ploeg punten kunt verdienen equivalent van een monument. Regelgeving zien we dan maar even door de vingers.quote:Put these foolish ambitions to rest.![]()
Dan moet de helft van FOK! 12 jaar zijn dan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Alleen kinderen van 12 vinden dat belangrijk
Want hoeveel keer ik gehoord heb dat Nederland het beter doet dan België in de medaillespiegel....Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dan moet de helft van FOK! 12 jaar zijn dan.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.![]()
Dat ene sprintje in Vlaanderen toen… als hij die wil wint, was hij in ieder geval al van dat gezeur af geweestquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wout Vanmarcke vergeleken met die drie.![]()
Z'n palmares is toch te mager vind ik. En de beste jaren lijken me al weg.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat ene sprintje in Vlaanderen toen… als hij die wil wint, was hij in ieder geval al van dat gezeur af geweest![]()
Word over 2 maanden ofzo 30...dat is toch het begin van het einde voor een wielrenner.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:50 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Z'n palmares is toch te mager vind ik. En de beste jaren lijken me al weg.![]()
Ik denk dat ze daar in Wallonië anders over denken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
In België werkt het zo:
Je mag zo de grootste klootzak zijn op aarde. De grootse onbeleefderik De grootste arrogante gozer.
Maar Belgen juichen voor het vlaggejte![]()
Ben zeker dat ze in Wallonië eerder voor de perfect tweetalige Evenpoel supporteren dan voor Van Aert.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:00 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar in Wallonië anders over denken.![]()
Remco is toch een soort van Brusselaar?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:01 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ben zeker dat ze in Wallonië eerder voor de perfect tweetalige Evenpoel supporteren dan voor Van Aert.![]()
Zodra hij in dienst van Visma gaat rijden dan denk ik er anders over. Maar tot dan is hij gewoon de renner die je het het minste van allemaal guntquote:![]()
![]()
Maar in België zullen ze dat niet denken toch, of ben jij Belg?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:05 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zodra hij in dienst van Visma gaat rijden dan denk ik er anders over. Maar tot dan is hij gewoon de renner die je het het minste van allemaal gunt![]()
Ja, is van Schepdaal in de Brusselse rand, maar door z'n tijd bij Anderlecht (en de nabijheid van Brussel) spreekt hij vlekkeloos Frans.Maar Schepdaal is Vlaams-Brabant, niet het Brussels gewest.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Remco is toch een soort van Brusselaar?![]()
Sturen verleerd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:34 schreef TweedeKlum het volgende:
Ach Wout.
https://sporza.be/nl/2024(...)egrit~1722700317330/![]()
Heel jammer dat de avonduitzending van Sporza nu wel zal bestaan uit gegeil op Remco ipv sport.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Corrigeerden die hem maarquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar in België zullen ze dat niet denken toch, of ben jij Belg?![]()
![]()
De grote Karrel-show slaan we vanavond overquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heel jammer dat de avonduitzending van Sporza nu wel zal bestaan uit gegeil op Remco ipv sport.![]()
Als je dat gaat kijken is het ook eigen schuldquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heel jammer dat de avonduitzending van Sporza nu wel zal bestaan uit gegeil op Remco ipv sport.![]()
Die trekje van hem en de zelfverzekerdheid zijn soms best Hollands vind ikquote:waar Belgen normaal wel een hekel aan hebben.
![]()
Dan is het toch een beetje goud met een oranje randjequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die trekje van hem en de zelfverzekerdheid zijn soms best Hollands vind ikwaar Belgen normaal wel een hekel aan hebben.
![]()
Maar als neutrale kijker is hij het type renner waarvan je kunt genieten als hij het niet redt.![]()
Ze zenden nu atletiek uit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:09 schreef kilon het volgende:
[..]
Als je dat gaat kijken is het ook eigen schuld[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En terwijl hét shot zo voor de hand lag.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Niet de beste dag van de fotografen!![]()
Topper die Politt.quote:
Maar die hypocriete Fransen ook. Als je daar als toerist aan zou komen en je vraagt in het Engels of je mag plassen, dan word je zonder pardon het café weer uitgebonjourd, maar als Der Nils binnenkomt met zijn grote plasser, dan krijgt hij spontaan een staande ovatie.Mja![]()
Wel iemand die z'n eigen fiets kan reparerenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wout en Franse hekken, geen goede combinatie![]()
![]()
Beetje apart jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En terwijl hét shot zo voor de hand lag.misschien konden ze niet op de juiste plek staan ofzo.
![]()
Deze man is niet goedquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[ x ]
Misschien spuit 11, misschien ook niet.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
In NL ben ik met mijn kleine plasser ook al regelmatig het café weer uitgebonjourd- en gebonsoird. En ik stelde de vraag gewoon in ABN.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:21 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Topper die Politt.
Maar die hypocriete Fransen ook. Als je daar als toerist aan zou komen en je vraagt in het Engels of je mag plassen, dan word je zonder pardon het café weer uitgebonjourd, maar als Der Nils binnenkomt met zijn grote plasser, dan krijgt hij spontaan een staande ovatie.
Maar misschien zijn de Nederlanders wel consequenter, ja. Dat ze Nils tijdens een wedstrijd gewoon toeschreeuwen: "RAUS!!!"
Zolang het topmedium TWITTER ons daarvan geen beelden schenkt, zullen we het wel nooit weten.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Ik snap niks van deze foto. Of is hij na die stop in Jezuspose weer opgestapt en toen zo verder gefietst? Maar de afstand van de finishlijn lijkt me te kort om dan zo op de foto te staan, dit lijkt me iemand met snelheid.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Sowieso matige photoshop. De Eiffeltoren staat daar niet op die manier. Of de pov van de foto is raar. Dat kan ook.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik snap niks van deze foto. Of is hij na die stop in Jezuspose weer opgestapt en toen zo verder gefietst? Maar de afstand van de finishlijn lijkt me te kort om dan zo op de foto te staan, dit lijkt me iemand met snelheid.![]()
![]()
Fenomenaal dit. De eerste aanval van Van der Poel op Montmartre.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Op naar de vrouwen. Benieuwd met welke tactiek van Loes we Lotte naar de titel rijdenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Net teruggekeken, wel echt duidelijk de beste.
Al is Evenepoel die op vals plat Madouas per ongeluk uit zn wiel kletst erg onleuk.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Frustrerende race om te kijken als Van der Poel-fanboy, je weet dat het boeken toe is als Remco een gaatje heeft. Het gaat altijd seconde per seconde maar alleen mathematisch kon Evenepoel nog ingehaald worden. Ongekende klasse.Citius, Altius, Fortius.![]()
Definitief einde tijdperk Nederlands wielrennen als ook vandaag geen PLAK wordt gepakt. Loesed.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Laten we eerst maar eens kijken of we de koers een beetje kunnen controlerenquote:Op zondag 4 augustus 2024 06:49 schreef Szura het volgende:
Definitief einde tijdperk Nederlands wielrennen als ook vandaag geen PLAK wordt gepakt. Loesed.![]()
Hopelijk dat Ellen dat fatsoenlijk kan doenquote:Op zondag 4 augustus 2024 08:25 schreef kilon het volgende:
[..]
Laten we eerst maar eens kijken of we de koers een beetje kunnen controlerenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ik neem aan dat we allemaal juichen voor Vos vanmiddag?
Tokkie Wiebes, Vollering van de BV Vollering of Kopecky zouden walgelijke winnaars zijn.![]()
Vos winnen zou de perfecte afsluiting van de GOAT-carrière zijnLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Vollering kan ik nog wel hebben, maar Vos zou natuurlijk optimaal zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2024 08:51 schreef Pistolero het volgende:
Ik neem aan dat we allemaal juichen voor Vos vanmiddag?
Tokkie Wiebes, Vollering van de BV Vollering of Kopecky zouden walgelijke winnaars zijn.
Helaas gaat ze zich vast wegcijferen voor het team.![]()
Hopelijk krijgen we bij de vrouwen wel de beloofde actie voor het circuit. En eigenlijk moet dat ook wel, want je kunt Kopecky al voor een groot deel ruïneren en in de Van der Poel rol drukken op de Cote des Gardes.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Zal ze al kunnen inklikken?quote:Op zondag 4 augustus 2024 08:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Hopelijk dat Ellen dat fatsoenlijk kan doen![]()
Ik hoop van harte dat Barry in LA gaat schroeien na dit verhaalquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Zal Loes aan Vos of Vollering verteld hebben dat ze in de rol van slaaf Wout moeten en Kopecky de hele race schaduwen.![]()
Hebben ze nu nog steeds niet bekend gemaakt dat Puck vandaag rijdt ?quote:![]()
![]()
Ik hoop voor Van Dijk dat ze vandaag haar werk goed kan doen want anders gaan zowel zij als Loes compleet afgebrand worden, en terecht.![]()
Ik zou denken Vollering voor de slaafrol, hoewel niemand naar Loes luistert dus wat maakt het uitquote:Op zondag 4 augustus 2024 10:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zal Loes aan Vos of Vollering verteld hebben dat ze in de rol van slaaf Wout moeten en Kopecky de hele race schaduwen.![]()
Vos die een medaille haalt, zou echt ontzettend mooi zijn. Hier juichen we in ieder geval voor haar.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik denk dat Vos smerig goed gaat zijn vandaag. Bij Visma hebben ze inmiddels door dat ze wat anders moeten doen in de aanpak van de vrouwen ten opzichte van de mannen. Vos en ook Markus hebben een flink voorbereidingsblok richting de OS en de TdFF dus daar verwacht ik heel erg veel van. Deze wedstrijd win je natuurlijk niet zo maar, tegelijkertijd zou het mij niet verbazen als Vos Kopecky straks kan volgen op dit parcours.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:37 schreef AgnesGru het volgende:
Vos die een medaille haalt, zou echt ontzettend mooi zijn. Hier juichen we in ieder geval voor haar.![]()
Visma stond bij de mannen ook gruwelijk op punt met 4 man in de top 10. En dan waren van Aert en Benoot ook nog heel goed. Dat belooft wat voor Vos.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:39 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Vos smerig goed gaat zijn vandaag. Bij Visma hebben ze inmiddels door dat ze wat anders moeten doen in de aanpak van de vrouwen ten opzichte van de mannen. Vos en ook Markus hebben een flink voorbereidingsblok richting de OS en de TdFF dus daar verwacht ik heel erg veel van. Deze wedstrijd win je natuurlijk niet zo maar, tegelijkertijd zou het mij niet verbazen als Vos Kopecky straks kan volgen op dit parcours.![]()
Nog steeds bizar dat Attila Valter gewoon even vierde wordtquote:Op zondag 4 augustus 2024 10:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Visma stond bij de mannen ook gruwelijk op punt met 4 man in de top 10. En dan waren van Aert en Benoot ook nog heel goed. Dat belooft wat voor Vos.![]()
![]()
quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zal Loes aan Vos of Vollering verteld hebben dat ze in de rol van slaaf Wout moeten en Kopecky de hele race schaduwen.https://nos.nl/artikel/25(...)-zonder-communicatiequote:Van vier kapiteins op een schip is in Parijs geen sprake. Iedereen in de Nederlandse ploeg heeft een rol toegewezen gekregen. Gingen ze niet akkoord met die rol, dan zouden ze buiten de selectie vallen.
Wiebes is naar voren geschoven als kopvrouw, Van Dijk als wegkapitein en controleur. De rollen van Vos en Vollering zijn, om de concurrentie niet te veel voorkennis te geven, niet publiekelijk bekendgemaakt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Een ninja-vierde plek. Compleet gemist.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:44 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nog steeds bizar dat Attila Valter gewoon even vierde wordt![]()
4 eenmanszaken dusquote:Op zondag 4 augustus 2024 10:48 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)-zonder-communicatieWind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Ja dit wordt lachen maar gaat waarschijnlijk niet goed komen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:48 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)-zonder-communicatie
Hup Anna Kiesenhofer![]()
Het is volgensmij zeker kijkend naar gisteren de vraag hoe je dit bij elkaar denkt te kunnen houden voor Wiebes om het in een sprint te kunnen afmaken.quote:![]()
Dat kan niet misgaanquote:Op zondag 4 augustus 2024 10:48 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)-zonder-communicatie![]()
![]()
En dan zegezeker zijn zoals op de piste in Roubaix?quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:55 schreef H.Vviv het volgende:
Vos zal wel op het wiel rijden van Kopecky zoals ze in het voorjaar ook met succes deed.The owls are not what they seem![]()
Ze heeft de tijdrit ook al gereden.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Vollering verzorgt de koffie en Vos het gezamenlijke cadeau mocht Wiebes winnen?quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:48 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)-zonder-communicatieYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Dat weet ik, ik herinner me dat ik ergens gelezen heb dat ze dat toen dus niet kon. Kan het zo snel even niet vinden.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze heeft de tijdrit ook al gereden.![]()
Van Dijk controleur, Vollering saboteur en Wiebes in mineur.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vollering verzorgt de koffie en Vos het gezamenlijke cadeau mocht Wiebes winnen?![]()
Stel: het wordt Kopecky vs. Vollering in de eindsprint. Voor wie juichen we dan?
POLL<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
🇳🇱🇳🇱🇳🇱🇳🇱🇳🇱🇳🇱🇳🇱quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:24 schreef Falco het volgende:
Stel: het wordt Kopecky vs. Vollering in de eindsprint. Voor wie juichen we dan?
[poll=7685]Groot fan van User Wotte![]()
Belachelijk!quote:<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
De poll van de hoopquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Meltdownquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:
Opzich wel te begrijpen, hij staat ook vlakbij het publiek en in de bocht. Valt zo weg in de achtergrond.![]()
Zou wel mooi zijn voor haar.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:58 schreef Remco het volgende:
Ik hoop stiekem op Niewiadoma, maar dat is een beetje de vrouwelijke Kelderman, helaas.
Maar je ze zal altijd wel een 2de plaatster blijven: hard werken maar dan nnnnnnneeeeeeeeet niet.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Vooral hou hij maar met de fiets op de schouder gaat lopen. Alsof hij de rest van het parcours te voet heeft afgelegdquote:![]()
![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Niewiadoma of Le Court zou ik het leukst vinden, buiten Vos natuurlijk.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:58 schreef Remco het volgende:
Ik hoop stiekem op Niewiadoma, maar dat is een beetje de vrouwelijke Kelderman, helaas.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Ik zat er al op te wachten.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Fantastisch toch, zo zonder communicatie!
Snap niet dat ze niet op z'n minst koersradio toestaan. Wat is daarop tegen?![]()
Dat lijkt me een perfect podium.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niewiadoma of Le Court zou ik het leukst vinden, buiten Vos natuurlijk.![]()
Daan is woest.quote:Van der Poel-knecht Daan Hoole niet opgezet met koerstactiek van de Belgen: “Jullie rijden mee, of anders doen wij het niet”
België reed als ploeg een uitstekende olympische wegrit met eeuwige glorie voor Remco Evenepoel tot gevolg. Maar Nederlander Daan Hoole (25) had toch wat problemen met de manier waarop onze landgenoten in de openingsuren weigerden om mee te draaien op kop.
De taak van de 25-jarige Nederlander was duidelijk: de kopgroep controleren voor zijn thuisland. Na afloop wilde hij wat dingen kwijt bij de NOS. “Die Belgen deden een beetje vervelend. Als je eerste en derde wordt in de tijdrit, lijkt het mij logisch dat je ook op kop moet rijden. Op een gegeven moment zijn we maar gestopt en hebben we gezegd: jullie rijden mee, of anders doen wij het niet.” Bij de Belgen werd Tiesj Benoot op dat moment als knecht uitgespeeld. “Ze zeiden dat ze niemand hadden meegenomen om op kop te rijden”, lacht Hoole, die er cynisch aan toevoegt: ‘Typisch Belgisch, maar ja... Uiteindelijk rijden ze mee en winnen ze, dus ze hebben het juiste plan gehad.”![]()
Ik ook niet. Wat ik vooral niet begrijp is dat het koersen zonder oortjes juist bij de belangrijkste wedstrijden van het jaar word 'getest'.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachten.
Snap niet dat ze niet op z'n minst koersradio toestaan. Wat is daarop tegen?![]()
Om in de woorden van Roxane Knetemann te spreken: Krees Braun zou weleens heel goed kunnen zijnThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Daan heeft wel volledig gelijk, stuitende arrogantie als je met 2 van de 3 favorieten weigert mee te rijden.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Met 4 man en niet de op papier sterkste op de heuvels of snelste in een eventuele sprint moet je zo lang mogelijk pokeren. En daar zijn ze dus ook succesvol in geweest.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daan heeft wel volledig gelijk, stuitende arrogantie als je met 2 van de 3 favorieten weigert mee te rijden.![]()
Zeker, maar dat is meer man dan het team met wel de favoriet.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Met 4 man en niet de op papier sterkste op de heuvels of snelste in een eventuele sprint moet je zo lang mogelijk pokeren. En daar zijn ze dus ook succesvol in geweest.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Met één kopman in plaats van 2,5. Maar Daan had ook gewoon langer kunnen wachten of eerder kunnen stoppen in plaats van boos op slimmer koersende concurrerende landen te worden.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker, maar dat is meer man dan het team met wel de favoriet.![]()
Eens hoor, dan moet hij ook gewoon durven pokeren.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Met één kopman in plaats van 2,5. Maar Daan had ook gewoon langer kunnen wachten of eerder kunnen stoppen in plaats van boos op slimmer koersende concurrerende landen te worden.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ben toch wel blij met mijn HBO Max abo aangezien ik dit straks de hele middag kan zien zonder onderbrekingen en dan ook nog Alcaraz-Djokovic kan kijken
als bonus is de HBO Max app ook nog eens veel beter op mijn TV dan de Eurosport-app, die totaal niet functioneerdeMja![]()
Baanwielrennengenotquote:Op zondag 4 augustus 2024 13:49 schreef Mansjester het volgende:
Over een paar uur zijn de Spelen alweer afgelopen![]()
Alles behalve Kopecky graagCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Je kan gewoon een stuk overslaan en dan op de terugweg weer aansluiten.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Wat maakt zo'n stokje nog een lawaai he
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Zullen de Nederlandse dames als team gaan rijden?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ja hoorquote:Op zondag 4 augustus 2024 13:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Mag ze dan wel Omnium winnen?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
fuck, Iris Slappedel. Ik neem dit terug.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:40 schreef TAmaru het volgende:
ben toch wel blij met mijn HBO Max abo aangezien ik dit straks de hele middag kan zien zonder onderbrekingen en dan ook nog Alcaraz-Djokovic kan kijken
als bonus is de HBO Max app ook nog eens veel beter op mijn TV dan de Eurosport-app, die totaal niet functioneerdeMja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |