SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit mannen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit vrouwen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Programma:
27 juli 14:30: Tijdrit vrouwen
27 juli 16:30: Tijdrit mannen
3 augustus 11:00: Wegrit mannen
4 augustus 14:00: Wegrit vrouwen
Voorbeschouwing wegrit mannen
Rellende_Rotscholier in OS / [Wegwielrennen] #7 Remco, oh Remco![]()
alsof jij ook maar enige inbreng hebt Sven VanthourenhoutLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Wat een meestertactici hier, voor hetzelfde geld rijdt Vanderpoel met Van Aert naar een groepje en zit Remco gevangen.![]()
Tarling voor de ITT ja, maar voor de wegrit echt niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:33 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Die stiekemerd zat Tarling voor de TT en Vanderpoel voor de wegrit te pushenPut these foolish ambitions to rest.![]()
Heel sportief van je, dank je wel!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:33 schreef Tjacka het volgende:
Ik feliciteer mijn aartsvijand met deze fantastische winst @:capuchon_jongenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ja, Olympische Spelen. Hebben nooit wat voorgesteld.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:32 schreef kilon het volgende:
Slecht podium. Niet alleen door de landen. Evenepoel ok, dat kan. De rest is niet meer dan veldopvulling. Dat zegt alles over hoe serieus men dit neemt.
Matje kon het gewoon niet doen. Is ook maar een mens.
't Blijft spijtig dat Team NL maar 3 man had, maar dat had voor het goud denk ik niets uitgemaakt. Evenepoel was gewoon veruit de beste.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Hij had net een inspanning erop zitten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij had ook zelf kunnen reageren.. als Evenepoel voorsprong heeft, weet je dat van Baarle (die al het hele jaar achteruit fietst) en een paar al leeg gereden renners dat nooit meer dicht gaan krijgen
Gewoon verslagen door een (veel) beter land.![]()
Mwoah, Matje was ook als hij Wout had gelost nooit meer bij de Rem gekomen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wout was goed genoeg om hem te neutraliseren, dat lijkt mij de doorslaggevend.![]()
En dan was van Aert gratis meegelift, en had hij het uiteindelijk klaargespeeld.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:35 schreef The_Undertone het volgende:
Wat een meestertactici hier, voor hetzelfde geld rijdt Vanderpoel met Van Aert naar een groepje en zit Remco gevangen.
Vanderpoel had nooit een kans![]()
Wanneer komt er weer een sport die er wel toe doet?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Krijgen we nog een analyse van de Belgische pers vandaag?quote:Put these foolish ambitions to rest.![]()
Wel cruciaal dat Wout Mathieu kon neutraliseren.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:35 schreef The_Undertone het volgende:
Wat een meestertactici hier, voor hetzelfde geld rijdt Vanderpoel met Van Aert naar een groepje en zit Remco gevangen.
Uiteindelijk de perfecte wisselwerking voor België.![]()
Dit scenario kon iedereen wel bedenken Hans.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Koffieplanter wist het al twee weken. Hulde.![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:32 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Heb je ook een gifje dat ie op zijn metertje loopt te tikken?![]()
![]()
Tja, niet reageren op Evenepoel die bekend staat om dit soort acties én die nog renners ervoor had rijden, is dan niet de allerslimste actie.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als je alleen bent kun je in zo'n koers gewoonweg niet op alles reageren.
Zoals dat in 2022 ook al zo was (al was Mathieu daar toen niet meer)![]()
Dit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:33 schreef Faraday01 het volgende:
MvdP heeft niet zo veel fout gedaan hoor vandaag, aard van de wedstrijd en je bent niet altijd de beste in koers![]()
Die ronde daarvoor was de situatie nog anders.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:35 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mwoah, Matje was ook als hij Wout had gelost nooit meer bij de Rem gekomen.![]()
Wout zal altijd te boeken gaan als een slaaf.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wel cruciaal dat Wout Mathieu kon neutraliseren.
Uiteindelijk de perfecte wisselwerking voor België.![]()
Meesterzet om Daan Hoole mee te nemen. Koos MoerenGod.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Matje miste een goede Van Baarle.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:33 schreef Faraday01 het volgende:
MvdP heeft niet zo veel fout gedaan hoor vandaag, aard van de wedstrijd en je bent niet altijd de beste in koersYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
First call, daar gaat het om.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit scenario kon iedereen wel bedenken Hans.![]()
Nee maar een moment daarvoor volgde Wout zo makkelijk, dat was al wel een belangrijk moment. Weet niet hoe Wout toen mee ging draaien, voor Mathieu was het perfect geweest om met z'n tweeën weg te rijden (ik had het overigens nog moeten zien of hij dat had gewonnen), maar bij de Belgen snapten ze natuurlijk ook wel dat ze Mathieu volledig in de tang hadden als ze dat lieten terugzakken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:35 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mwoah, Matje was ook als hij Wout had gelost nooit meer bij de Rem gekomen.![]()
Matje bij de NOSOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Heel benieuwd wat er gebeurt als Remco daar niet wegkomt op dat moment. Daarna loopt het zoals je zou verwachten. Grote klasse natuurlijk.![]()
Van der Poel wint sowieso alleen maar als hij de beste in koers is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Matje miste een goede Van Baarle.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Er is geen enkele Nederlandse wielrenner die vandaag enig verschil had gemaakt in de uitslag.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:37 schreef Mani89 het volgende:
Meesterzet om Daan Hoole mee te nemen. Koos MoerenGod.![]()
Niet echt het koersinstinct van een Evenepoel nee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Van der Poel wint sowieso alleen maar als hij de beste in koers is.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Dacht dat VDP je topfavoriet was, maar heb nog eens herlezen en snap wat je bedoeltquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tarling voor de ITT ja, maar voor de wegrit echt niet.![]()
![]()
Dit scenario was bij het bekendmaken van het parcours al opgetekend.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
First call, daar gaat het om.![]()
Wout reed niet mee inderdaad, Belgen dus als team gereden, dan ben je in principe kansloos als ze tactisch enigszins oké zijn.![]()
Het spijt me, het spijt me. Ik zit er niet meer volledig in.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit scenario was bij het bekendmaken van het parcours al opgetekend.![]()
Grote kans dat ie had gewonnen als die 5 inderdaad wegblijven. Maar er werd toch niet goed genoeg rondgedraaid.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Van der Poel wint sowieso alleen maar als hij de beste in koers is.![]()
Karrel denkt dat Wout nog voor P3 had gesprint zonder val lolLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Als die gozer voor de camera komt, dan mag hij zich eerst even voorstellen. Wie is deze debiele renner.![]()
Dan had hij Wout wel echt moeten lossen, die had dan ook tactisch(er) kunnen gaan rijdenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Grote kans dat ie had gewonnen als die 5 inderdaad wegblijven. Maar er werd toch niet goed genoeg rondgedraaid.![]()
Mijniebelleniequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:40 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat betekent dat telefoongebaar nou dat hij maakt op de streep?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Het is dat het geen kinderen zijn, anders had Matje meteen door kunnen gaan!quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Heeft ie overgenomen van Ben Shelton (meneer Anna Hallquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:40 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat betekent dat telefoongebaar nou dat hij maakt op de streep?): de telefoon kan op de haak, alles is gezegd.
![]()
Een soort micdrop voor alle haters?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:40 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat betekent dat telefoongebaar nou dat hij maakt op de streep?![]()
Remco Evenepoel:
Belgisch kampioen Tijdrijden
Belgisch kampioen op de weg
Europees kampioen tijdrijden
Wereldkampioen tijdrijden
Wereldkampioen op de weg
Olympisch kampioen op de weg
Olympisch kampioen tijdrijden
Er rest nog 1 doel voor de rem en dan heeft hij alles gewonnen op landenkampioenschappen
Europees kampioen op de weg.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Dat is ook wel je lot als je zijn naam hebt natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Van der Poel wint sowieso alleen maar als hij de beste in koers is.
Maar "de beste" is ook wel moeilijk te bepalen (buiten de uitslag om), als Evenepoel en Van der Poel deze koers een tegen een rijden wint Van der Poel vermoedelijk. Maar iedereen vindt Evenepoel vandaag wel de beste lijkt mij.
![]()
Op naar het Skûtsjesilen op NPO2.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Het feit dat Pedersen niet mee zat heeft hem waarschijnlijk ook de kop gekost, die heeft die achtervolging in eerste instantie geleid natuurlijkquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan had hij Wout wel echt moeten lossen, die had dan ook tactisch(er) kunnen gaan rijden![]()
Toen was het kalf al verdronkenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mwa, hij heeft toch een rondje Remco op een halve minuut gehouden. Toen was het aan Mathieu.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Fuentes bellen voor nieuwe bloedzakjesquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:40 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat betekent dat telefoongebaar nou dat hij maakt op de streep?![]()
Met zijn dieet en gebrek aan discipline is hij niet tot z'n 35e top lijkt me inderdaad.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:41 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Mathieu van der Poel gaat nooit Olympisch kampioen worden.![]()
Puur achteraf is Mathieu te vroeg gegaan. Zijn kans was geweest als de koers zo lang mogelijk gesloten bleef.![]()
Mooi die extase bij Alaphilippe zodra hij hoort dat Madouas zilver pakt.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Ja is dat zo matig, of is dit ironisch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met zijn dieet en gebrek aan discipline is hij niet tot z'n 35e top lijkt me inderdaad.![]()
Mja, er reed al wel een groep voor natuurlijk.. daar had Evenepoel altijd naar toe kunnen rijdenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Puur achteraf is Mathieu te vroeg gegaan. Zijn kans was geweest als de koers zo lang mogelijk gesloten bleef.![]()
Als ie niet gaat en nog een vol rondje wacht heb je ook nog kans dat Healy of 1 van de andere renners vooruit wint.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Jullie Nederlanders hebben misschien veel meer gouden plakken. Maar wij hebben de mooiste
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Neehoor, dat is gewoon logisch. Hij is over 4 jaar 33 overigens, maar dat verandert weinig.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja is dat zo matig, of is dit ironisch?![]()
Bron?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met zijn dieet en gebrek aan discipline is hij niet tot z'n 35e top lijkt me inderdaad.![]()
Geen idee. Is dat zo?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met zijn dieet en gebrek aan discipline is hij niet tot z'n 35e top lijkt me inderdaad.
Hij kiest zijn doelen uit, dus zo ontzettend draait hij zich nou ook weer niet over de kop.
Hij is een mens, dus hij kan niet alles winnen.
Met renners als Pogacar, Vingegaard, Evenepoel, Van der Poel en Van Aert zijn dit gewoon fraaie (en zware!) tijden.Ik doe het ff rustig aan.![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:45 schreef Marcoss het volgende:
Op zaterdag 3 augustus 2024 17:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:Ja, hopen dat de Belgen wat in paniek raken, die waren wel vol gaan rijden op een gegeven moment, met Van Baarle erbij. Maar niet een tactische fout ofzo, is gewoon moeilijk kiezen op zo'n moment.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als ie niet gaat en nog een vol rondje wacht heb je ook nog kans dat Healy of 1 van de andere renners vooruit wint.![]()
Hij gaf voor de OS wel aan dat hij voor de MTB wil gaan daar. Maar dat kan ook wel anders worden zonder goud vandaagquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Neehoor, dat is gewoon logisch. Hij is over 4 jaar 33 overigens, maar dat verandert weinig.
(en afhankelijk van het parcours)![]()
Ja dat hoop ik dus niet, dat zou ik nog een tikkeltje erger vinden.quote:
Al is het moeilijk een sympathiek podium te voorspellen mogen. Bidden voor Vos.![]()
De top in het mtb is niet breed en er is weinig talent van dat kaliber, daar ligt nog een grote kans op een Olympische titel. Pidders en Albert Withen Philipsen, dat is het wel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Neehoor, dat is gewoon logisch. Hij is over 4 jaar 33 overigens, maar dat verandert weinig.Put these foolish ambitions to rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |