SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit mannen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit vrouwen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Programma:
27 juli 14:30: Tijdrit vrouwen
27 juli 16:30: Tijdrit mannen
3 augustus 11:00: Wegrit mannen
4 augustus 14:00: Wegrit vrouwen
Voorbeschouwing wegrit mannen
Rellende_Rotscholier in OS / [Wegwielrennen] #7 Remco, oh Remco![]()
alsof jij ook maar enige inbreng hebt Sven VanthourenhoutLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Wat een meestertactici hier, voor hetzelfde geld rijdt Vanderpoel met Van Aert naar een groepje en zit Remco gevangen.![]()
Tarling voor de ITT ja, maar voor de wegrit echt niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:33 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Die stiekemerd zat Tarling voor de TT en Vanderpoel voor de wegrit te pushenPut these foolish ambitions to rest.![]()
Heel sportief van je, dank je wel!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:33 schreef Tjacka het volgende:
Ik feliciteer mijn aartsvijand met deze fantastische winst @:capuchon_jongenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ja, Olympische Spelen. Hebben nooit wat voorgesteld.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:32 schreef kilon het volgende:
Slecht podium. Niet alleen door de landen. Evenepoel ok, dat kan. De rest is niet meer dan veldopvulling. Dat zegt alles over hoe serieus men dit neemt.
Matje kon het gewoon niet doen. Is ook maar een mens.
't Blijft spijtig dat Team NL maar 3 man had, maar dat had voor het goud denk ik niets uitgemaakt. Evenepoel was gewoon veruit de beste.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Hij had net een inspanning erop zitten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij had ook zelf kunnen reageren.. als Evenepoel voorsprong heeft, weet je dat van Baarle (die al het hele jaar achteruit fietst) en een paar al leeg gereden renners dat nooit meer dicht gaan krijgen
Gewoon verslagen door een (veel) beter land.![]()
Mwoah, Matje was ook als hij Wout had gelost nooit meer bij de Rem gekomen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wout was goed genoeg om hem te neutraliseren, dat lijkt mij de doorslaggevend.![]()
En dan was van Aert gratis meegelift, en had hij het uiteindelijk klaargespeeld.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:35 schreef The_Undertone het volgende:
Wat een meestertactici hier, voor hetzelfde geld rijdt Vanderpoel met Van Aert naar een groepje en zit Remco gevangen.
Vanderpoel had nooit een kans![]()
Wanneer komt er weer een sport die er wel toe doet?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Krijgen we nog een analyse van de Belgische pers vandaag?quote:Put these foolish ambitions to rest.![]()
Wel cruciaal dat Wout Mathieu kon neutraliseren.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:35 schreef The_Undertone het volgende:
Wat een meestertactici hier, voor hetzelfde geld rijdt Vanderpoel met Van Aert naar een groepje en zit Remco gevangen.
Uiteindelijk de perfecte wisselwerking voor België.![]()
Dit scenario kon iedereen wel bedenken Hans.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Koffieplanter wist het al twee weken. Hulde.![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:32 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Heb je ook een gifje dat ie op zijn metertje loopt te tikken?![]()
![]()
Tja, niet reageren op Evenepoel die bekend staat om dit soort acties én die nog renners ervoor had rijden, is dan niet de allerslimste actie.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als je alleen bent kun je in zo'n koers gewoonweg niet op alles reageren.
Zoals dat in 2022 ook al zo was (al was Mathieu daar toen niet meer)![]()
Dit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:33 schreef Faraday01 het volgende:
MvdP heeft niet zo veel fout gedaan hoor vandaag, aard van de wedstrijd en je bent niet altijd de beste in koers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |