SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit mannen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit vrouwen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Programma:
27 juli 14:30: Tijdrit vrouwen
27 juli 16:30: Tijdrit mannen
3 augustus 11:00: Wegrit mannen
4 augustus 14:00: Wegrit vrouwen
Voorbeschouwing wegrit mannen
Rellende_Rotscholier in OS / [Wegwielrennen] #7 Remco, oh Remco![]()
Van der Poel wordt 4e achter Wout van Aert<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Krijgen we een herhaling van Tokio, dat VDP niet weet dat Remco vooraan rijdt?Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Mathieu moet zich weer 100% op veldrijden en mountainbike focussen, op de weg is hij wel over z'n top.pindazakje![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Mathieu moet zich weer 100% op veldrijden en mountainbike focussen, op de weg is hij wel over z'n top.![]()
![]()
Tis wel een mooie wedstrijd wederom.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:00 schreef 3rr0r het volgende:
Ik bespeur enige frustratie bij wat users<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Ik had maar één wens en dat was dat HIJ niet zou winnen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:00 schreef 3rr0r het volgende:
Ik bespeur enige frustratie bij wat userspindazakje![]()
En daarna bakt Tjeu er niks meer van.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:00 schreef Paul het volgende:
Wilma had matthieu vd Poel gezien, ze is blij
Nou bedankt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ah, een echte kenner.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Mathieu moet zich weer 100% op veldrijden en mountainbike focussen, op de weg is hij wel over z'n top.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
DONDER OPquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:00 schreef 3rr0r het volgende:
Ik bespeur enige frustratie bij wat users![]()
Nieuwe Armstrongquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Evenepoel is hier qua erelijst Mathieu voorbij aan het streven.![]()
Wat?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Evenepoel is hier qua erelijst Mathieu voorbij aan het streven.![]()
![]()
Waar heeft Mathieu het laten liggen, ik schakelde net pas in als vlaggetjesjuicher bij het wielrennenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:01 schreef Falco het volgende:
[..]
Tis wel een mooie wedstrijd wederom.![]()
Evenepoel > Eddy Merckx[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Nee, we hadden het droomscenario MvDP, Flip, WvA (en eventueel Remco + wat fransen) maar dat is van ons afgenomen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:01 schreef Falco het volgende:
[..]
Tis wel een mooie wedstrijd wederom.![]()
Nou dit is verrassend zeg, niks te beginnen aan EvenepoelCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Verlaat misschien wel zijn ploeg omdat hij niet mocht trainen voor MTB maar de Tour moest rijdenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Mathieu moet zich weer 100% op veldrijden en mountainbike focussen, op de weg is hij wel over z'n top.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.![]()
België heeft twee toppers.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waar heeft Mathieu het laten liggen, ik schakelde net pas in als vlaggetjesjuicher bij het wielrennen![]()
Geen zin in Sven Vanthourenhout die straks ook maar enige credits gaat opeisenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Soms denk ik was Evenepoel maar blijven voetballen, maar ja hij is wel gewoon een geweldige wielrenner"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Evenepoel is gewoon sterkerquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waar heeft Mathieu het laten liggen, ik schakelde net pas in als vlaggetjesjuicher bij het wielrennen<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Monumenten en Kampioenschappen: 4-7quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Evenepoel is hier qua erelijst Mathieu voorbij aan het streven.
Grote Rondes: 1-0![]()
Dan had PSV al 3x de CL gewonnen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Soms denk ik was Evenepoel maar blijven voetballen, maar ja hij is wel gewoon een geweldige wielrenner![]()
Volgens de Wet Van Herbert kan het nog best.Un dann rettet kein Kavallerie,
Jammer dat MVDP niet meer Amstel Gold 2019 kan herhalen...[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Ayuso. waarvan akteOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Met een normaal profpeloton wel ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:03 schreef Zorro het volgende:
Volgens de Wet Van Herbert kan het nog best.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Niet echt. Misschien niet zelf het initiatief moeten nemen, maar dan nog.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waar heeft Mathieu het laten liggen, ik schakelde net pas in als vlaggetjesjuicher bij het wielrennen![]()
Groep Van der Poel is Peloton geworden, Chase Group is een groep met Stuyven
Geen idee hoe, maar lol.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Je moet meerekenen dat hij veel jonger is en geheelonthouder. Twee keer Olympisch goud, een Vuelta, podium Tour + witte trui, veel etappewinsten, dat is al wel een aardige toep over Mathieu.quote:
Tenzij je Veldrijden wil meerekenen natuurlijk.![]()
Slechte regie, ongelofelijkquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Groep Van der Poel is Peloton geworden, Chase Group is een groep met Stuyven
Geen idee hoe, maar lol.![]()
Mathieu is echt veel te veel bezig met Wout vandaag en lijkt de andere medailles geen reet te interesseren.![]()
Hup Madouas dan maarOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Laten we hopen dat Madouas dan maar wint[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wout was is ditOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Hij heeft een paar keer geprobeerd maar je gaat ook niet doorrijden met Van Aert in je wielquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:05 schreef TheArt het volgende:
Mathieu is echt veel te veel bezig met Wout vandaag en lijkt de andere medailles geen reet te interesseren.![]()
Avond?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:05 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Gadverdamme, ik ben ziedend. Dat ik hiervoor mijn vrije avond heb opgeofferd.![]()
De avond moet nog beginnen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:05 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Gadverdamme, ik ben ziedend. Dat ik hiervoor mijn vrije avond heb opgeofferd.
Leugens![]()
![]()
Mathieu moet volgend jaar minder gaan koersen en zich exclusief gaan focussen op de kampioenschappen.The owls are not what they seem![]()
Alsof brons interessant isquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:05 schreef TheArt het volgende:
Mathieu is echt veel te veel bezig met Wout vandaag en lijkt de andere medailles geen reet te interesseren.- verwijderd door admin -![]()
Twee x goud voor Remco is idd het ergste dat het wielrennen kom overkomen. Niemand mag hem.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:00 schreef 3rr0r het volgende:
Ik bespeur enige frustratie bij wat users![]()
Hij miste een (spring)plankje.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:05 schreef Bugno3 het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar het interview met MVDP|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Fok!ers die het begrip tijdzones niet kennenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:06 schreef Jonmen het volgende:
[..]
De avond moet nog beginnen.
Leugens![]()
![]()
Heel m'n middag verkloot inderdaad.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:05 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Gadverdamme, ik ben ziedend. Dat ik hiervoor mijn vrije avond heb opgeofferd.pindazakje![]()
Omdat de sterkste renner wint?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:05 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Gadverdamme, ik ben ziedend. Dat ik hiervoor mijn vrije avond heb opgeofferd.
leven zoals het leven is![]()
Niet meer doen dan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:06 schreef DeLuna het volgende:
Ben ik een keer voor Mathieu, wordt het niksAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Is dat niet standaard voor Mathieu? Als hij niet goed genoeg is voor winst, dan staat alles in het teken van Wout-moet-ook-verliezen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:05 schreef TheArt het volgende:
Mathieu is echt veel te veel bezig met Wout vandaag en lijkt de andere medailles geen reet te interesseren.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Is er iemand die hem errug vervelende vragen kan stellen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:05 schreef Bugno3 het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar het interview met MVDP![]()
5-7 zou ik zeggen, Olympisch goud tijdrit zit toch wel op dat niveau qua prestige tegenwoordig. WK tijdrijden wel daaronder.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Monumenten en Kampioenschappen: 4-7
Grote Rondes: 1-0![]()
Nog minder? Naast de Tour was het niet zoveel toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:06 schreef DiegoFuser het volgende:
Mathieu moet volgend jaar minder gaan koersen en zich exclusief gaan focussen op de kampioenschappen.
Of mis ik een stukje sarcasme❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Achteraf gezien had hij beter op de aanval van een van de Belgen kunnen wachten ipv zelf het initiatief te nemen, want nu kon ie Evenepoel nier counterenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:05 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hij heeft een paar keer geprobeerd maar je gaat ook niet doorrijden met Van Aert in je wielOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het was alweer een fantastische aflevering van “Remco Evenepoel heeft een gat van een meter en de rest stopt gelijk met trappen en de koers is gedaan.” Tot de volgende keer!Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Niemand in Nederland kijkt dit op Sporza dusquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:06 schreef alpeko het volgende:
[..]
Twee x goud voor Remco is idd het ergste dat het wielrennen kom overkomen. Niemand mag hem.![]()
Wedstrijden in teamsbelang kan je niet vergelijken met wedstrijden voor je land. Hele andere dynamiekquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
5-7 zou ik zeggen, Olympisch goud tijdrit zit toch wel op dat niveau qua prestige tegenwoordig. WK tijdrijden wel daaronder.![]()
En klaar. Meh.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hier zit ik echt niet op te wachten.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Volgens mij hebben niet alleen de Chinezen en Russen een doping programma
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Soit.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Niemand nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier zit ik echt niet op te wachten.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Lekker wegschakelen op het moment dat Evenepoel gaat.Franse regie.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Benieuwd of Madouas dit kan houdenThe average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Had liever Wout gezien.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Daar gaat ie en de Belgen worden helemaal gek.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Regie is Belgischquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker wegschakelen op het moment dat Evenepoel gaat.Franse regie.
![]()
Dit is te doen. Dit is kijken naar een demonstratie. Vorige week was het juichen om pech van anderen.quote:The owls are not what they seem![]()
Hopen op een Van Vleuten-momentje dan maar."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Alleen een lekke band kan ons nog redden van een orgasme van KarlLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ik ookquote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Een paar Belgen wellicht, en dan nog een paar acts.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zelfs dan redt ie het nogquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:10 schreef Szura het volgende:
Alleen een lekke band kan ons nog redden van een orgasme van Karl![]()
Of een kort pittig kroketje met een bord voor haar grootouders die in beeld wil.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:10 schreef Szura het volgende:
Alleen een lekke band kan ons nog redden van een orgasme van Karl![]()
Heel wat mensen MAD hier, genot.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Alleen uit rancune niet meedoenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Die moet zich wel achter de oren krabben als je Evenepoel hier zo keihard ziet huishouden.![]()
![]()
Minder hard gereden in de Tour, ideale trainingsstagequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:11 schreef 3rr0r het volgende:
Heeft Evenepoel iets nieuws en zitten de anderen nog aan te klooien met ketonen?"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Bol het maar af.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:09 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Belgen komen klaar in me huiskamer![]()
Ik vind Evenepoel echt een kwal op wielenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Belgen domineren wel in een echte sport, wij moeten het doen met bootje varen, waar de rest van de vier jaar geen hond naar kijkt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:11 schreef kilon het volgende:
Ach als dit is waar men blij van wordt, gun ik ze dat wel hoor. Meer hebben ze ook niet.![]()
Wel spannend wie 2 en 3 wordenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:12 schreef DeLuna het volgende:
Graphics geven ook zo lekker veel informatie![]()
![]()
Ik vind dit een belediging voor kwallen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Evenepoel echt een kwal op wielen![]()
Daarvoor zijn de hellingen te kortquote:[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Teminste een kwal met kwaliteiten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Evenepoel echt een kwal op wielen
De kwal zonder kwaliteiten heeft net het volgend bericht gepostquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Evenepoel echt een kwal op wielen![]()
Toch lichte hoop op vele gebaartjes en vingertjes van Remco aan de finish.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
En ons was een (gouden) plak beloofdquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:12 schreef Poepz0r het volgende:
Nederland weer nergens te bekennen. Stukje middelmaat
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Steeds dat gezeur over die valpartij in Baskenland.
Nou die heeft ook niet echt geleverd hoor.
Vinegar kon gewoon mee in de Tour en Remco pakt twee keer Olympisch goud.
Valpartij van niks.Un dann rettet kein Kavallerie,
Hij leeft wel redelijk rentfree op heel veel plekkenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toch lichte hoop op vele gebaartjes en vingertjes van Remco aan de finish.![]()
Wordt een dik boek zoquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:13 schreef Poepz0r het volgende:
Wij schakelen NU over naar Vd Hoogenband voor de mooie verhalen![]()
Toch jammer dat hij de Tour nooit zal winnenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:13 schreef Faraday01 het volgende:
R.Ev heeft inmiddels de bingokaart ook aardig vol![]()
Knap hoor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:13 schreef Faraday01 het volgende:
R.Ev heeft inmiddels de bingokaart ook aardig volYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Wereldtitel tijdrijden, wereldtitel op de weg en Olympisch kampioen tijdrijden en Olympische kampioen de weg. En dat in een paar jaar.
Wat een fenomeen.![]()
Verder weer een grote koers waar je (zonder ongelukken) te ver van het einde al weet wie ging winnen, zoals vrijwel alles in 2024.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
VDP vanaf nu gewoon een Belg.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Stukje dopingquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:15 schreef WAvanBuren het volgende:
WK ITT, WK op de weg, OS ITT en wegwedstrijd OS…. 24 jaar.
![]()
Remco maakt ze allemaal KAPOTOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Hebben we al een tijd niet in beeld gehadquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat lijkt me de groep Jorgenson/Laporte.![]()
Zou prima kunnen, geef het een jaar of 5. En Pogi kan sowieso ook van alles overkomen (naast potentieel overklast worden door Remco).quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:14 schreef Funzel het volgende:
[..]
Toch jammer dat hij de Tour nooit zal winnen![]()
Ik doel vooral op die mensen die alleen maar wielrennen volgen en niks anders. Dat is per definitie triest, maar 1 sport volgen. Maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Belgen domineren wel in een echte sport, wij moeten het doen met bootje varen, waar de rest van de vier jaar geen hond naar kijkt.
Het is wel de verdiende winnaar![]()
Pogi kan nog gepakt worden. Je gelooft toch zelf die wattages niet of welquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zou prima kunnen, geef het een jaar of 5. En Pogi kan sowieso ook van alles overkomen (naast potentieel overklast worden door Remco).![]()
![]()
Ja, met deze regie en deze koers kan het ook opeens zomaar een groep met Lazkano en Pidcock zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hebben we al een tijd niet in beeld gehad
Put these foolish ambitions to rest.![]()
Dit is alleen een sport in het lab.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Belgen domineren wel in een echte sport, wij moeten het doen met bootje varen, waar de rest van de vier jaar geen hond naar kijkt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Ja, heel vaak ook wel door een samenloop van wie (niet) meededen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Verder weer een grote koers waar je (zonder ongelukken) te ver van het einde al weet wie ging winnen, zoals vrijwel alles in 2024.
Nooit Remco vs Pogi in de eendagskoersen t/m nu vind ik een enorm gemis.![]()
@heywooduquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Belgen domineren wel in een echte sport, wij moeten het doen met bootje varen, waar de rest van de vier jaar geen hond naar kijkt.![]()
Gelukkig was er Colbrelli, anders zaten er ook al 2 EK's bij.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:15 schreef WAvanBuren het volgende:
WK ITT, WK op de weg, OS ITT en wegwedstrijd OS…. 24 jaar.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Is het nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:16 schreef Funzel het volgende:
Sinds wanneer zijn de Spelen ineens een serieuze prijs in het wielrennen eigenlijkpindazakje![]()
Nu heeft Moerenhout ook spijt dat hij zijn TeamNL ploeg niet met de verkenning heeft mee laten doen...[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Straks goud voor De Munck in het circusquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:16 schreef 3rr0r het volgende:
Nou ik ga naar het Dream Team kijken, erg jammer dat ik niet met jullie heb kunnen juichen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Belgen domineren wel in een echte sport, wij moeten het doen met bootje varen, waar de rest van de vier jaar geen hond naar kijkt.
Wat lul jij nou![]()
![]()
Al best wel een tijdje.sinds de profs meedoen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:16 schreef Funzel het volgende:
Sinds wanneer zijn de Spelen ineens een serieuze prijs in het wielrennen eigenlijkIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Tijdrit misschien maar wegwedstrijd is het WK nog steeds trede hoger dan OS.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:16 schreef Funzel het volgende:
Sinds wanneer zijn de Spelen ineens een serieuze prijs in het wielrennen eigenlijk![]()
Het feit dat Potjakker zich afmeldde zegt toch voldoende?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:16 schreef Funzel het volgende:
Sinds wanneer zijn de Spelen ineens een serieuze prijs in het wielrennen eigenlijk[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jorgenson rijdt hier Laporte naar een zekere medaille. En als ie pech heeft zichzelf naar niks.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Uh, oké.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:15 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik doel vooral op die mensen die alleen maar wielrennen volgen en niks anders. Dat is per definitie triest, maar 1 sport volgen. Maar dat terzijde.![]()
![]()
Luik ooit, maar toen was er iets met Pogi toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja, heel vaak ook wel door een samenloop van wie (niet) meededen.
Nooit Remco vs Pogi in de eendagskoersen t/m nu vind ik een enorm gemis.![]()
Maar er bestaat maar 1 sportquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:15 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik doel vooral op die mensen die alleen maar wielrennen volgen en niks anders. Dat is per definitie triest, maar 1 sport volgen. Maar dat terzijde.
Het is wel de verdiende winnaar![]()
De druiven zijn zuur voor sommigen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het feit dat Potjakker zich afmeldde zegt toch voldoende?![]()
Urska heeft ons een waanzinnig duel door de neus geboord vandaag.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja, heel vaak ook wel door een samenloop van wie (niet) meededen.
Nooit Remco vs Pogi in de eendagskoersen t/m nu vind ik een enorm gemis.
Hopelijk krijgen we tweestrijd in Zürich op het WK.The owls are not what they seem![]()
Met een beetje geluk halen ze Madouas nog in en rijdt hij ook zichzelf naar een medaille.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Jorgenson rijdt hier Laporte naar een medaille. En als ie pech heeft zichzelf naar niks.![]()
Nooit van gehoord, een turner dus? Welk onderdeel?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Straks goud voor De Munck in het circus![]()
Daar moet ie op hopen, maar ik heb de indruk dat Laporte de situatie inmiddels kent en niet meer meerijdt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Met een beetje geluk halen ze Madouas nog en en rijdt hij ook zichzelf naar een medaille.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Daaromquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het feit dat Potjakker zich afmeldde zegt toch voldoende?![]()
Ja dat was z'n enige valpartij met breuk ooit denk ik? Beetje voodoo die rivaliteit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Luik ooit, maar toen was er iets met Pogi toch?![]()
Daar is het mis gegaan inderdaad!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:17 schreef Godshand het volgende:
Nu heeft Moerenhout ook spijt dat hij zijn TeamNL ploeg niet met de verkenning heeft mee laten doen...![]()
Het klopt helemaal niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:18 schreef Remco het volgende:
[..]
Ben het er niet helemaal mee eens maar het klopt natuurlijk wel wat die zegt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Is gewoon een gouden medaille ja, die tellen ook. Net als het U23 voetbal winnen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:18 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
De druiven zijn zuur voor sommigen.
Maar denk dat Evenepoel al zijn overwinningen graag inruilt voor een Tourzege.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Net op tijd klaar zo voor de Algerijnse Bokster.Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken![]()
Is ook wel een beetje de act hier, met R_R voorop. Die stiekem ook wel jasje trekken en bootje varen kijkt blijkt deze week.quote:![]()
Hoe is de stemming bij de NOS?Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
MvdP maar weer naar het mountainbiken over 4 jaar
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Echt niemand is verbaasd met zijn strontseizoen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Van Baarle was uiterst nuttig vandaag.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Evenepoel heeft eigenlijk meer van Hinaut dan van Merckx.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Welke coureur op Pogacar na (die afzegde omdat zijn vriendin niet werd gelecteerd) mis je dan? Gewoon flauwe take en niet te vergelijken met het voetbaltoernooi. Soit, je bent gewoon aan het trollen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is gewoon een gouden medaille ja, die tellen ook. Net als het U23 voetbal winnen.![]()
Die was vooral zuur omdat zijn vriendinnetje niet geselecteerd was toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het feit dat Potjakker zich afmeldde zegt toch voldoende?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Ja of de Sloveense bobo, die zouden we ook een ziedende brief moeten sturen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:18 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Urska heeft ons een waanzinnig duel door de neus geboord vandaag.
Hopelijk krijgen we tweestrijd in Zürich op het WK.![]()
Lekker ingereden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Echt niemand is verbaasd met zijn strontseizoen.
Gelukkig had hij geen gebroken enkel.![]()
Koos gaat hem straks veren geven voor dat stukje achtervolgen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Echt niemand is verbaasd met zijn strontseizoen.![]()
Als die toch iets alerter was geweest.. Dan hadden we nog 40km leuke koers gehadquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Van Baarle was uiterst nuttig vandaag.![]()
Het is m.i. een blunder geweest om hier alles op de wegrit te zetten. Hoofddoel prima, maar je weet dat dit een loterij is terwijl je een medaille in XCO zo op kunt rapen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:19 schreef Arizona het volgende:
MvdP maar weer naar het mountainbiken over 4 jaarPut these foolish ambitions to rest.![]()
Uiteindelijk is dit ook gewoon een leuke wedstrijd geweest. Zoals er zoveel leuke dingen zijn. Zo slecht is het leven niet voor ons allemaal.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:19 schreef Remco het volgende:
[..]
Is ook wel een beetje de act hier, met R_R voorop. Die stiekem ook wel jasje trekken en bootje varen kijkt blijkt deze week.![]()
Jasje trekken ga ik dus echt niet kijken, bootje varen is wel lachen voor een keer als de tv toch aan staat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:19 schreef Remco het volgende:
[..]
Is ook wel een beetje de act hier, met R_R voorop. Die stiekem ook wel jasje trekken en bootje varen kijkt blijkt deze week.pindazakje![]()
Moet hij het wel een beetje serieus gaan nemen weer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is m.i. een blunder geweest om hier alles op de wegrit te zetten. Hoofddoel prima, maar je weet dat dit een loterij is terwijl je een medaille in XCO zo op kunt rapen.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Zag je een tijdje terug dat shot van Pere Lachaise? Nog niet genoeg graven om de grafstemming weer te geven.quote:You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Oh nee nemen echt wel een aantal renners het serieus en dat is mooi, maar het heeft natuurlijk minder status dan de Tour en ik betwijfel zelfs of het meer status heeft dan WK en de Monumenten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die was vooral zuur omdat zijn vriendinnetje niet geselecteerd was toch?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |