SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit mannen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit vrouwen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Programma:
27 juli 14:30: Tijdrit vrouwen
27 juli 16:30: Tijdrit mannen
3 augustus 11:00: Wegrit mannen
4 augustus 14:00: Wegrit vrouwen
Voorbeschouwing wegrit mannen
Rellende_Rotscholier in OS / [Wegwielrennen] #7 Remco, oh Remco![]()
Van der Poel wordt 4e achter Wout van Aert<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Krijgen we een herhaling van Tokio, dat VDP niet weet dat Remco vooraan rijdt?Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Mathieu moet zich weer 100% op veldrijden en mountainbike focussen, op de weg is hij wel over z'n top.pindazakje![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Mathieu moet zich weer 100% op veldrijden en mountainbike focussen, op de weg is hij wel over z'n top.![]()
![]()
Tis wel een mooie wedstrijd wederom.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:00 schreef 3rr0r het volgende:
Ik bespeur enige frustratie bij wat users<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Ik had maar één wens en dat was dat HIJ niet zou winnen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:00 schreef 3rr0r het volgende:
Ik bespeur enige frustratie bij wat userspindazakje![]()
En daarna bakt Tjeu er niks meer van.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:00 schreef Paul het volgende:
Wilma had matthieu vd Poel gezien, ze is blij
Nou bedankt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ah, een echte kenner.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Mathieu moet zich weer 100% op veldrijden en mountainbike focussen, op de weg is hij wel over z'n top.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
DONDER OPquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:00 schreef 3rr0r het volgende:
Ik bespeur enige frustratie bij wat users![]()
Nieuwe Armstrongquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Evenepoel is hier qua erelijst Mathieu voorbij aan het streven.![]()
Wat?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Evenepoel is hier qua erelijst Mathieu voorbij aan het streven.![]()
![]()
Waar heeft Mathieu het laten liggen, ik schakelde net pas in als vlaggetjesjuicher bij het wielrennenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:01 schreef Falco het volgende:
[..]
Tis wel een mooie wedstrijd wederom.![]()
Evenepoel > Eddy Merckx[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Nee, we hadden het droomscenario MvDP, Flip, WvA (en eventueel Remco + wat fransen) maar dat is van ons afgenomen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:01 schreef Falco het volgende:
[..]
Tis wel een mooie wedstrijd wederom.![]()
Nou dit is verrassend zeg, niks te beginnen aan EvenepoelCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Verlaat misschien wel zijn ploeg omdat hij niet mocht trainen voor MTB maar de Tour moest rijdenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Mathieu moet zich weer 100% op veldrijden en mountainbike focussen, op de weg is hij wel over z'n top.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.![]()
België heeft twee toppers.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waar heeft Mathieu het laten liggen, ik schakelde net pas in als vlaggetjesjuicher bij het wielrennen![]()
Geen zin in Sven Vanthourenhout die straks ook maar enige credits gaat opeisenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Soms denk ik was Evenepoel maar blijven voetballen, maar ja hij is wel gewoon een geweldige wielrenner"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Evenepoel is gewoon sterkerquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waar heeft Mathieu het laten liggen, ik schakelde net pas in als vlaggetjesjuicher bij het wielrennen<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Monumenten en Kampioenschappen: 4-7quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Evenepoel is hier qua erelijst Mathieu voorbij aan het streven.
Grote Rondes: 1-0![]()
Dan had PSV al 3x de CL gewonnen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Soms denk ik was Evenepoel maar blijven voetballen, maar ja hij is wel gewoon een geweldige wielrenner![]()
Volgens de Wet Van Herbert kan het nog best.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Jammer dat MVDP niet meer Amstel Gold 2019 kan herhalen...[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.![]()
Ayuso. waarvan akteOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Met een normaal profpeloton wel ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:03 schreef Zorro het volgende:
Volgens de Wet Van Herbert kan het nog best.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Niet echt. Misschien niet zelf het initiatief moeten nemen, maar dan nog.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waar heeft Mathieu het laten liggen, ik schakelde net pas in als vlaggetjesjuicher bij het wielrennen![]()
Groep Van der Poel is Peloton geworden, Chase Group is een groep met Stuyven
Geen idee hoe, maar lol.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Je moet meerekenen dat hij veel jonger is en geheelonthouder. Twee keer Olympisch goud, een Vuelta, podium Tour + witte trui, veel etappewinsten, dat is al wel een aardige toep over Mathieu.quote:
Tenzij je Veldrijden wil meerekenen natuurlijk.![]()
Slechte regie, ongelofelijkquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Groep Van der Poel is Peloton geworden, Chase Group is een groep met Stuyven
Geen idee hoe, maar lol.![]()
Mathieu is echt veel te veel bezig met Wout vandaag en lijkt de andere medailles geen reet te interesseren.![]()
Hup Madouas dan maarOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Laten we hopen dat Madouas dan maar wint[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Wout was is ditOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Hij heeft een paar keer geprobeerd maar je gaat ook niet doorrijden met Van Aert in je wielquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:05 schreef TheArt het volgende:
Mathieu is echt veel te veel bezig met Wout vandaag en lijkt de andere medailles geen reet te interesseren.![]()
Avond?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:05 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Gadverdamme, ik ben ziedend. Dat ik hiervoor mijn vrije avond heb opgeofferd.![]()
De avond moet nog beginnen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:05 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Gadverdamme, ik ben ziedend. Dat ik hiervoor mijn vrije avond heb opgeofferd.
Leugens![]()
![]()
Mathieu moet volgend jaar minder gaan koersen en zich exclusief gaan focussen op de kampioenschappen.The owls are not what they seem![]()
Alsof brons interessant isquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:05 schreef TheArt het volgende:
Mathieu is echt veel te veel bezig met Wout vandaag en lijkt de andere medailles geen reet te interesseren.- verwijderd door admin -![]()
Twee x goud voor Remco is idd het ergste dat het wielrennen kom overkomen. Niemand mag hem.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:00 schreef 3rr0r het volgende:
Ik bespeur enige frustratie bij wat users![]()
Hij miste een (spring)plankje.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:05 schreef Bugno3 het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar het interview met MVDP|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Fok!ers die het begrip tijdzones niet kennenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:06 schreef Jonmen het volgende:
[..]
De avond moet nog beginnen.
Leugens![]()
![]()
Heel m'n middag verkloot inderdaad.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:05 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Gadverdamme, ik ben ziedend. Dat ik hiervoor mijn vrije avond heb opgeofferd.pindazakje![]()
Omdat de sterkste renner wint?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:05 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Gadverdamme, ik ben ziedend. Dat ik hiervoor mijn vrije avond heb opgeofferd.
leven zoals het leven is![]()
Niet meer doen dan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:06 schreef DeLuna het volgende:
Ben ik een keer voor Mathieu, wordt het niksAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Is dat niet standaard voor Mathieu? Als hij niet goed genoeg is voor winst, dan staat alles in het teken van Wout-moet-ook-verliezen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:05 schreef TheArt het volgende:
Mathieu is echt veel te veel bezig met Wout vandaag en lijkt de andere medailles geen reet te interesseren.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Is er iemand die hem errug vervelende vragen kan stellen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:05 schreef Bugno3 het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar het interview met MVDP![]()
5-7 zou ik zeggen, Olympisch goud tijdrit zit toch wel op dat niveau qua prestige tegenwoordig. WK tijdrijden wel daaronder.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Monumenten en Kampioenschappen: 4-7
Grote Rondes: 1-0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |