Mooi man!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geweldig
Heerlijke film, zoveel gezien en gelachen
Ik had je honeurs al waargenomenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gelukkig voor iedereen sliep ik nog!
Botte bijl?quote:
Echt wel. Heel veel referenties ook. De hele zaal lach plat van het lachen somsquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Mooi man!
Ja er wordt gezegd dat de eerste 2 films beter zijn, maar wat ik zo in stukjes gezien heb is dat hij een stuk lolliger en beter zou moeten zijn dan de 2e?
Die gaat ook op het llijstje, sowieso Hugh....quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Botte bijl?
[..]
Echt wel. Heel veel referenties ook. De hele zaal lach plat van het lachen soms
Twister is veel ouder dacht ik. 1990 ofzo?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Die gaat ook op het llijstje, sowieso Hugh....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ook Twisters schijnt goed te zijn, al had ik daar mn bedenkingen bij. Maar de SFx zouden toch echt wel goed zijn dit keer. Anders dan... 20? jaar geleden?
@JustinK weet dat welquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Twister is veel ouder dacht ik. 1990 ofzo?
Niet wijzer?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat je je er ouder door gaat voelen
Twister (1996)quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Twister is veel ouder dacht ik. 1990 ofzo?
Niet zeggen dat soort dingen, dat is me echt te confronterend.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Twister (1996)
Dus bijna 30 jaar geleden al!
Voor jou ook alquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet zeggen dat soort dingen, dat is me echt te confronterend.
Die review al gekeken die ik gepost had?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Botte bijl?
[..]
Echt wel. Heel veel referenties ook. De hele zaal lach plat van het lachen soms
Ik vond het echt een zeer oppervlakkige film, echt niet interessant.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Twister (1996)
Dus bijna 30 jaar geleden al!
Nou ja, dat dus.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vond het echt een zeer oppervlakkige film, echt niet interessant.
Ik heb gehoord dat Twisters BIJNA net zo goed is als het origineel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou ja, dat dus.
Dus wat mij betreft hoef(de) ik Twisters dan ook niet te zien, maar op FOK! en hier in mn omgeving zeiden ze dat het de moeite waard is.
Maar dan niet voor de bios - daar zou ik met Deadpool & Wolverine dan wel heen gaan
We wachten wel op de thuisbioscoopquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Twisters BIJNA net zo goed is als het origineel.
En tjah, als je het origineel al niet zo indrukwekkend vond...
Woei!quote:
Laatste keer dat ik naar de bioscoop ben geweest was met The Phantom Menace, geloof ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
Bioscoop is te druk voor mijn prikkels
Er zijn speciale, prikkelarme dagen (hier in NL dan.....quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
Bioscoop is te druk voor mijn prikkels
Ik weet niet of dat in den belgique bestaat, anders verhuis ik wel hihi.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Er zijn speciale, prikkelarme dagen (hier in NL dan.....)
Nice save!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik naar de bioscoop ben geweest was met The Phantom Menace, geloof ik.
Oh nee, Lord of the Rings!
Kom je naar Brabant dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat in den belgique bestaat, anders verhuis ik wel hihi.
Tegenwoordig heeft alles een open einde zowat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
"WTF??? Een open einde??"
- "Wist je niet dat dit in 3 delen uitgebracht wordt?"Ja, kut!
Kunnen ze er mooi een multiverse van maken!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tegenwoordig heeft alles een open einde zowat.
MultiVersus! Oh wacht.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Kunnen ze er mooi een multiverse van maken!
Zijn daar legale coffeeshops?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom je naar Brabant dan?
Jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Zijn daar legale coffeeshops?
Ik mag als toeriste niet overal binnen. Daarom wens ik ooit in NL te wonen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja
Maar daar heb ik geen weet van
Alleen voor de wiet?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik mag als toeriste niet overal binnen. Daarom wens ik ooit in NL te wonen.
Maar je woont toch naast Brabant?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Zijn daar legale coffeeshops?
Bijna. Essen ligt dichter en ik woon in een gehucht van Wuustwezel.quote:
Wuustwezel ken ikquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Bijna. Essen ligt dichter en ik woon in een gehucht van Wuustwezel.
En een Rode Ridder stripquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]ja bekend van The Site en Club X.
Oh ja. Het standbeeld van Karel Biddeloo staat in Gooreind.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En een Rode Ridder strip
Gaaf!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Oh ja. Het standbeeld van Karel Biddeloo staat in Gooreind.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En een Rode Ridder strip
quote:
Volgens mij heb ik deze ook in mijn collectie ergens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |