Tegenwoordig heeft alles een open einde zowat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
"WTF??? Een open einde??"
- "Wist je niet dat dit in 3 delen uitgebracht wordt?"Ja, kut!
Kunnen ze er mooi een multiverse van maken!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tegenwoordig heeft alles een open einde zowat.
MultiVersus! Oh wacht.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Kunnen ze er mooi een multiverse van maken!
Zijn daar legale coffeeshops?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom je naar Brabant dan?
Jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Zijn daar legale coffeeshops?
Ik mag als toeriste niet overal binnen. Daarom wens ik ooit in NL te wonen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja
Maar daar heb ik geen weet van
Alleen voor de wiet?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik mag als toeriste niet overal binnen. Daarom wens ik ooit in NL te wonen.
Maar je woont toch naast Brabant?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Zijn daar legale coffeeshops?
Bijna. Essen ligt dichter en ik woon in een gehucht van Wuustwezel.quote:
Wuustwezel ken ikquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Bijna. Essen ligt dichter en ik woon in een gehucht van Wuustwezel.
En een Rode Ridder stripquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]ja bekend van The Site en Club X.
Oh ja. Het standbeeld van Karel Biddeloo staat in Gooreind.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En een Rode Ridder strip
Gaaf!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Oh ja. Het standbeeld van Karel Biddeloo staat in Gooreind.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En een Rode Ridder strip
quote:
Volgens mij heb ik deze ook in mijn collectie ergens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |