Nee, helaas.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 07:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En stagiaire onder je bureau?
Hier stond de airco weer aan!quote:
Kerel!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 07:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh ToT
Vandaag met het kleine mannetje op pad? Het gaat vanmiddag wel flink regenen.
Enjoy!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 07:57 schreef DJMO het volgende:
Nergens smaakt de koffie zoals thuis...
[ afbeelding ]
Tenzij je gewoon je eigen nespresso zooi meeneemt
Ik heb geen airco. Het raam is dicht wegens teveel geluiden (koeling plaatselijke Delhaize)quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 07:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier stond de airco weer aan!
Helaas moet ik het over anderhalve maand zonder airco gaan doen.
Ah fijn....quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
Helaas moet ik het over anderhalve maand zonder airco gaan doen.
Oh, dat is ellende. Je kunt eigenlijk nooit je raam openhebben dus.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik heb geen airco. Het raam is dicht wegens teveel geluiden (koeling plaatselijke Delhaize)
Keelpijn van airco
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 03:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gewoon gezellig kletsen is no probleem lijkt mij. Maar geen gebolk en dergelijke. Dit weet ik nog van een vorige keer. Lijkt mij ook een Kleine moeite toch om rekening mee te houden.
door mij is DTS nooit dicht gegaan, denk wel eens door jouquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja het was weer op het oude Paul niveau
Helaasss (voor jou ) zit je ernaastquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:22 schreef Paul het volgende:
[..]
door mij is DTS nooit dicht gegaan, denk wel eens door jou
ASMRquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:18 schreef ToT het volgende:
Ik had altijd een ventilator aan. Dat gezoem vind ik ook erg rustgevend.
Hehe nee, ik heb net een kopje gemberthee op!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wel wat vroeg, maar het kan. Voor mij is het koffietijd
Escargots, gok ik!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:34 schreef DJMO het volgende:
Wij gaan zo aan het ontbijt. Ben benieuwd wat we voorgezet krijgen
We zitten godzijdank niet in Frankrijkquote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehe nee, ik heb net een kopje gemberthee op!
Normaal begin ik de dag met koffie, maar vandaag ff geen zin in.
Receptiequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:34 schreef DJMO het volgende:
Wij gaan zo aan het ontbijt. Ben benieuwd wat we voorgezet krijgen
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
We zitten godzijdank niet in Frankrijk
Zeker wel dat we op de lijst staan, er was zelfs een wekservice indien nodig, maar ik was om kwart voor zes al wakker, en door mijn gerommel werd Rob ook om half acht al wakker.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Receptie
"Goedemorgen, u komt voor het ontbijt?"
- "Ja"
"Even kijken " . .. bladert in de papieren "ik kan uw naam niet op de lijst vinden, heeft u wel gereserveerd?"
DJMO en Rob:![]()
Eigenlijk moet jij een FOK! Titel krijgenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Receptie
- "Ja"
"Even kijken " . .. bladert in de papieren "ik kan uw naam niet op de lijst vinden, heeft u wel gereserveerd?"
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Receptie
- "Ja"
Ze hoefden dus geen kuthaan je kamer in te gooien?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zeker wel dat we op de lijst staan, er was zelfs een wekservice indien nodig, maar ik was om kwart voor zes al wakker, en door mijn gerommel werd Rob ook om half acht al wakker.
Noemde hij je ook ToTquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:40 schreef ToT het volgende:
[..]Doet me denken aan dat ik een keer op een gastenlijst bij een concert was gezet, maar ze konden me niet terug vinden.
Bleek ik onder een nickname vermeld te staan die de toetsenist van de band voor mij verzonnen had.![]()
Hij had me 1 of 2x zo genoemd en probeer er dan maar achter te komen dat je onder die naam op de lijst staat!(Één of ander wazig rijmpje)
Das best knapquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehe nee, was een rijmpje met mijn voornaam, was echt nergens op gebaseerd verder!
Da meende ge niequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:52 schreef aeque het volgende:
Alleen een kleine mededeling: ge kunt weer ******
Greysquote:
Morguh Stig, dacht al dat deze reactie zou komenquote:
niet voor niets dat dts weer open isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Geweldigquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Kerel!
Ja ben je niet bepaald fan van he?
Hoe was de film?
Gelukkig voor iedereen sliep ik nog!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Stig, dacht al dat deze reactie zou komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |