Louis dopt zijn eigen boontjes maar. Daar is ie toch zo goed in?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 06:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Misschien kan jij de taken van Louis overnemen?
Zonde van je tijd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 06:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben stiekem aan het teruglezen.
Nee, hij is beter in het bedenken van een plan van aanpak en aanwijzingen geven. Met Louis’ coaching kan ook jij Truus een orgasme bezorgen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 06:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Louis dopt zijn eigen boontjes maar. Daar is ie toch zo goed in?
Ik denk dat er wel betere kandidaten voor selectie zijn dan hoor. Zelfs op fok.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 06:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, hij is beter in het bedenken van een plan van aanpak en aanwijzingen geven. Met Louis’ coaching kan ook jij Truus een orgasme bezorgen.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 06:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel betere kandidaten voor selectie zijn dan hoor. Zelfs op fok.
quote:
Nog steedsquote:
Oh wat heb je gebruikt gedaan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 06:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Killem!!![]()
Hoop zo nog wat te kunnen slapen
lekker vandaag de hele dag wegslapenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 06:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog steeds![]()
Het gaat een zware dag worden nadat ik naar bed ga en 'morgen' wakker word.
Ja, dat hopen we allemaal wel....quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 06:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Killem!!![]()
Hoop zo nog wat te kunnen slapen
En dat zal rond een uur of 17 zijn, als onverwacht de deurbel gaat, knoeterhard.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 06:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog steeds![]()
Het gaat een zware dag worden nadat ik naar bed ga en 'morgen' wakker word.
Was naar een concert geweestquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 06:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Oh wat heb je gebruikt gedaan?
Jij ligt straks in coma.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 07:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, dat hopen we allemaal wel....
Oh.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 07:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Was naar een concert geweest![]()
![]()
![]()
Verder braaf geweest
Bed-en-bank-dag incoming iddquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 06:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
lekker vandaag de hele dag wegslapen![]()
hoop ook nog wat uurtjes te slapen zometeen
thuisbezorgdquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 07:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bed-en-bank-dag incoming idd![]()
Wel probleem met eten want m'n dönertent is met vakantie
De deurbel kan soberso m'n achterste kussen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 07:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dat zal rond een uur of 17 zijn, als onverwacht de deurbel gaat, knoeterhard.
Knallende koppijn, dat je je hoofd met beide handen vasthoudt...
Kreunend en stommelend naar de badkamer voor een paar paracetamol tabletten....
En intussen blijft de deurbel maar gaan. trrrrrrrringgggg tringggggggg
Kak echt?quote:
En dan helemaal zen, languit, met kleren aan, in de regen gaan liggen....quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 07:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou ja, ik zie het wel als ik wakker ben.
En stagiaire onder je bureau?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 07:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan ben ik op kantoor. Met climate control.
Op het strand gaan liggen denk ik. Paar halve liters erbij, beetje bolken.quote:
Naar kantoor gaan?quote:
Moah, vind je?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 07:31 schreef Pinnenmutske het volgende:
Het is nog vroeg voor een zaterdag.
Blijkbaar is er ruzie gemaakt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 07:38 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
DTS tot vanavond op slot, zie ik?
Toch wel een goede nacht gehad?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 07:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Blijkbaar is er ruzie gemaakt.
Ik sliep gelukkig anders zou ik me slecht voelen.
Ja wel warmquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 07:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Toch wel een goede nacht gehad?
Ja ik heb ff wat terug gelezen, wat oude irritaties over en weer die er uit kwamen.
Komt wel weer in orde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |