Komt wel beroerd uit, had flink wat bolk in gedachten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 04:02 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Ik lees het.
Sowieso tot komende avond dicht
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 04:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Komt wel beroerd uit, had flink wat bolk in gedachten.![]()
Maar goed, SWJ verdient ook rust in zijn vakantie
Ik werd toevallig wakker van iemand die compleet aan het flippen was.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 04:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Komt wel beroerd uit, had flink wat bolk in gedachten.![]()
Maar goed, SWJ verdient ook rust in zijn vakantie
quote:
Watte?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 04:06 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Ik werd toevallig wakker van iemand die compleet aan het flippen was.
Amper 3 uurtjes geslapen
Vertel nou over dat flippenquote:
Nou ja, dit klonk wel serieus verdrietig. Hoop geschreeuw en gehuil.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 04:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ach ja, de jeugd die flink onder invloed eens lekker doorflipt.
Het drama is altijd heftiger als je jong bent.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 04:16 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Nou ja, dit klonk wel serieus verdrietig. Hoop geschreeuw en gehuil.
Nu weer rustig gelukkig, dus maar weer een poging wagen
RIP Martin Paap.quote:
Ja klopt. Jong zijn is niet voor iedereen even leuk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 04:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het drama is altijd heftiger als je jong bent.
Moet nog altijd denken aan een klasgenoot die net zo gekleed was zonder dat hij Martin Paap kendequote:
SRSLY?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 04:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moet nog altijd denken aan een klasgenoot die net zo gekleed was zonder dat hij Martin Paap kende
Ja liet daarna filmpje zien en hij vond het niet leuk dat ik hem met een junk vergeleekquote:
Bwahahaha.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 04:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja liet daarna filmpje zien en hij vond het niet leuk dat ik hem met een junk vergeleek
Ik weet het, ik weet het. Twas niet mijn schuldquote:
Als ik er niet ben loopt het altijd uit de hand.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 04:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het. Twas niet mijn schuld
Ik zei het ook al: je kan ze niet één avond alleen laten. Niet één!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 04:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als ik er niet ben loopt het altijd uit de hand.
Dat wilde ik ook net zeggenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 04:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als ik er niet ben loopt het altijd uit de hand.
Ze kunnen niet zonder ons hoor dev.quote:
quote:
Uiteindelijk is het jullie schuld.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 06:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze kunnen niet zonder ons hoor dev.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 06:23 schreef BPS70 het volgende:
[..]
[..]
Uiteindelijk is het jullie schuld.Beetje wel, net als ouders die geen goede oppas geregeld hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Ik heb heul nog niet geslapen zelfs. Dat gaat 'morgen' weer niet zo'n beste dag worden denk ikquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 06:25 schreef BPS70 het volgende:
Dat was een kort nachtje![]()
"Ga met je raam open slapen" schijnt gezond te zijn
Ik ook niet meer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 06:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb heul nog niet geslapen zelfs. Dat gaat 'morgen' weer niet zo'n beste dag worden denk ik
zit nog aan het bier.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 06:26 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Ik ook niet meer.
Maar aan de koffie zo.
Doe het niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 06:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Er is weer gedoe, lijkt het. Even lezen straks
Gedoe, gedoe. Het topic zit gewoon een beetje op slot. Dat heb je wel eens.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 06:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Er is weer gedoe, lijkt het. Even lezen straks
Luister naar de Killem.quote:
En Louis is ook wel het type dat als het niet om hem draait dat er dan ook voor Truus niks meer in zit. Die gaat niet echt niet even een half uurtje met z'n kop tussen de benen van Truus zitten als er niks voor hem aan zit.....quote:
Misschien kan jij de taken van Louis overnemen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 06:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En Louis is ook wel het type dat als het niet om hem draait dat er dan ook voor Truus niks meer in zit. Die gaat niet echt niet even een half uurtje met z'n kop tussen de benen van Truus zitten als er niks voor hem aan zit.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |