Had niks gegeten daar, was na die set weer weg vanwege kutweer en pijn aan mijn kuitquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 03:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik je net een stuk pozza eten
Tis me wat aan de softe kant maar klinkt wel relaxedquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 03:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had niks gegeten daar, was na die set weer weg vanwege kutweer en pijn aan mijn kuit
Ja is beach club stijlquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 03:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tis me wat aan de softe kant maar klinkt wel relaxed
40+ers die aan de pillen zitten stijl als ik zo driekwart van het publiek zie!quote:
Lekker manquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 03:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
40+ers die aan de pillen zitten stijl als ik zo driekwart van het publiek zie!
Veilig opgeslagen hoor. Maar er is even geen sprake van nieuwe punten. Behalve voor SWJ, maar die tellen niet.quote:
Net als bij Bonsai Classics waar ik van de winter wasquote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 03:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las het. Maar dat neemt niet weg dat men hier gewoon gezellig wil
Kletsen en geen DTS van deze sc willen maken.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 03:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
@:Dotteke heeft wel gelijk heel eerlijk gezegd. Als een mod een topic sluit is het niet de bedoeling dat we ergens anders op dezelfde voet doorgaan (dit keer zonder ruzie uiteraard). Maar ze heeft een valide punt.
I was wrong too.
Ik lees het.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 04:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Veilig opgeslagen hoor. Maar er is even geen sprake van nieuwe punten. Behalve voor SWJ, maar die tellen niet.
Komt wel beroerd uit, had flink wat bolk in gedachten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 04:02 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Ik lees het.
Sowieso tot komende avond dicht
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 04:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Komt wel beroerd uit, had flink wat bolk in gedachten.![]()
Maar goed, SWJ verdient ook rust in zijn vakantie
Ik werd toevallig wakker van iemand die compleet aan het flippen was.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 04:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Komt wel beroerd uit, had flink wat bolk in gedachten.![]()
Maar goed, SWJ verdient ook rust in zijn vakantie
quote:
Watte?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 04:06 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Ik werd toevallig wakker van iemand die compleet aan het flippen was.
Amper 3 uurtjes geslapen
Vertel nou over dat flippenquote:
Nou ja, dit klonk wel serieus verdrietig. Hoop geschreeuw en gehuil.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 04:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ach ja, de jeugd die flink onder invloed eens lekker doorflipt.
Het drama is altijd heftiger als je jong bent.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 04:16 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Nou ja, dit klonk wel serieus verdrietig. Hoop geschreeuw en gehuil.
Nu weer rustig gelukkig, dus maar weer een poging wagen
RIP Martin Paap.quote:
Ja klopt. Jong zijn is niet voor iedereen even leuk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 04:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het drama is altijd heftiger als je jong bent.
Moet nog altijd denken aan een klasgenoot die net zo gekleed was zonder dat hij Martin Paap kendequote:
SRSLY?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 04:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moet nog altijd denken aan een klasgenoot die net zo gekleed was zonder dat hij Martin Paap kende
Ja liet daarna filmpje zien en hij vond het niet leuk dat ik hem met een junk vergeleekquote:
Bwahahaha.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 04:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja liet daarna filmpje zien en hij vond het niet leuk dat ik hem met een junk vergeleek
Ik weet het, ik weet het. Twas niet mijn schuldquote:
Als ik er niet ben loopt het altijd uit de hand.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 04:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het. Twas niet mijn schuld
Ik zei het ook al: je kan ze niet één avond alleen laten. Niet één!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 04:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als ik er niet ben loopt het altijd uit de hand.
Dat wilde ik ook net zeggenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 04:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als ik er niet ben loopt het altijd uit de hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |