Louis dopt zijn eigen boontjes maar. Daar is ie toch zo goed in?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 06:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Misschien kan jij de taken van Louis overnemen?
Zonde van je tijd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 06:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben stiekem aan het teruglezen.
Nee, hij is beter in het bedenken van een plan van aanpak en aanwijzingen geven. Met Louis’ coaching kan ook jij Truus een orgasme bezorgen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 06:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Louis dopt zijn eigen boontjes maar. Daar is ie toch zo goed in?
Ik denk dat er wel betere kandidaten voor selectie zijn dan hoor. Zelfs op fok.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 06:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, hij is beter in het bedenken van een plan van aanpak en aanwijzingen geven. Met Louis’ coaching kan ook jij Truus een orgasme bezorgen.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 06:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel betere kandidaten voor selectie zijn dan hoor. Zelfs op fok.
quote:
Nog steedsquote:
Oh wat heb je gebruikt gedaan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 06:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Killem!!![]()
Hoop zo nog wat te kunnen slapen
lekker vandaag de hele dag wegslapenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 06:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog steeds![]()
Het gaat een zware dag worden nadat ik naar bed ga en 'morgen' wakker word.
Ja, dat hopen we allemaal wel....quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 06:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Killem!!![]()
Hoop zo nog wat te kunnen slapen
En dat zal rond een uur of 17 zijn, als onverwacht de deurbel gaat, knoeterhard.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 06:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog steeds![]()
Het gaat een zware dag worden nadat ik naar bed ga en 'morgen' wakker word.
Was naar een concert geweestquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 06:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Oh wat heb je gebruikt gedaan?
Jij ligt straks in coma.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 07:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, dat hopen we allemaal wel....
Oh.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 07:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Was naar een concert geweest![]()
![]()
![]()
Verder braaf geweest
Bed-en-bank-dag incoming iddquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 06:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
lekker vandaag de hele dag wegslapen![]()
hoop ook nog wat uurtjes te slapen zometeen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |