quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
We zitten godzijdank niet in Frankrijk
Zeker wel dat we op de lijst staan, er was zelfs een wekservice indien nodig, maar ik was om kwart voor zes al wakker, en door mijn gerommel werd Rob ook om half acht al wakker.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Receptie
"Goedemorgen, u komt voor het ontbijt?"
- "Ja"
"Even kijken " . .. bladert in de papieren "ik kan uw naam niet op de lijst vinden, heeft u wel gereserveerd?"
DJMO en Rob:![]()
Eigenlijk moet jij een FOK! Titel krijgenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Receptie
- "Ja"
"Even kijken " . .. bladert in de papieren "ik kan uw naam niet op de lijst vinden, heeft u wel gereserveerd?"
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Receptie
- "Ja"
Ze hoefden dus geen kuthaan je kamer in te gooien?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zeker wel dat we op de lijst staan, er was zelfs een wekservice indien nodig, maar ik was om kwart voor zes al wakker, en door mijn gerommel werd Rob ook om half acht al wakker.
Noemde hij je ook ToTquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:40 schreef ToT het volgende:
[..]Doet me denken aan dat ik een keer op een gastenlijst bij een concert was gezet, maar ze konden me niet terug vinden.
Bleek ik onder een nickname vermeld te staan die de toetsenist van de band voor mij verzonnen had.![]()
Hij had me 1 of 2x zo genoemd en probeer er dan maar achter te komen dat je onder die naam op de lijst staat!(Één of ander wazig rijmpje)
Das best knapquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehe nee, was een rijmpje met mijn voornaam, was echt nergens op gebaseerd verder!
Da meende ge niequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:52 schreef aeque het volgende:
Alleen een kleine mededeling: ge kunt weer ******
Greysquote:
Morguh Stig, dacht al dat deze reactie zou komenquote:
niet voor niets dat dts weer open isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Geweldigquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Kerel!
Ja ben je niet bepaald fan van he?
Hoe was de film?
Gelukkig voor iedereen sliep ik nog!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Stig, dacht al dat deze reactie zou komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |