Wat is er met Nederland fietsland gebeurd?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:32 schreef Dagoduck het volgende:
Nederland waterland.
Hebben we niemand op de 3000m Steeple?
De Duitsers hebben onze fietsen!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is er met Nederland fietsland gebeurd?
Met al die nette fietspaden zijn we niet meer gewend om te vechten voor je plek op de weg.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In Nederland blijven we gewoon op onze fiets zitten. Klote Amerikinezenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:33 schreef Jane het volgende:
[..]
Met al die nette fietspaden zijn we niet meer gewend om te vechten voor je plek op de weg.
Kleine fietsjes horen meer bij skateboard-achtige sporten dan bij de fietsen. Naar mijn mening.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helaas geen shorttrack.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:33 schreef TAmaru het volgende:
mag hij niet alsnog door omdat hij gehinderd wordt? of werkt dat niet zo bij BMX?
Kimmann was daar wel een koning inquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:31 schreef kilon het volgende:
Die startpositie helpt dan ook echt niet mee maar ja
Ik denk niet dat Brink veel te kiezen had.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kimmann was daar wel een koning in
Al had hij hier vast niet voor baan 8 gekozen
fatbikesquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, bedoelde ook dat Kimmann vaak bewust voor die baan koos, voor Brink bleef er weinig overquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Brink veel te kiezen had.
Nee gewoon een 10 achter haar naam ipv een 8quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Maar Merel is dus nu uitgeschakeld met die 10 strafpunten + laatste plaats?
Goeie omschrijving van Brabant welquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:38 schreef AllesKaputt het volgende:
Je moet echt wel uit een troosteloos achterstandsgebied komen om dit te gaan doen.
Ik vind het niet leuk wat jij nu insinueert want hier in de buurt ligt zo'n baan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:38 schreef AllesKaputt het volgende:
Je moet echt wel uit een troosteloos achterstandsgebied komen om dit te gaan doen.
Wat doe je hier nog? Ga je sleutelbeen en elleboog breken!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk wat jij nu insinueert want hier in de buurt ligt zo'n baan.
Bedankt voor je opmerking, ga nu maar weer weg.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:38 schreef AllesKaputt het volgende:
Ik heb er ooit één rondje gereden. Dat was voldoende bewijs dat ik beter wat anders kon gaan doen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:41 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Wat doe je hier nog? Ga je sleutelbeen en elleboog breken!
BMX-baan in je wijk?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bedankt voor je opmerking, ga nu maar weer weg.
Dat is even een pittige terechtwijzingquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bedankt voor je opmerking, ga nu maar weer weg.
Er zit er eentje langs een snelweg ergens kan ik me herinneren.quote:
Ik heb het even opgezocht, de dichtstbijzijnde BMX track is 30km verderop.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |