Gewoon 2-0quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Komen wat terug. Op naar spetterende derde set
EUROSPORTquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:44 schreef vul_maar_in het volgende:
lekker posten HBO maxers want die kut NOS laat liever een stel tennis losers zien.
Ik kijk bij Eurosportquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:44 schreef vul_maar_in het volgende:
lekker posten HBO maxers want die kut NOS laat liever een stel tennis losers zien.
zelfde stream als de NOS meen ik(?)quote:
Geen spiritbomb optiequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:53 schreef Nattekat het volgende:
Ja, het gaat nu helemaal mis zonder aanmoediging van de kijkers thuis.
dus dat volk op de tribunes zit er voor niks?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:53 schreef Nattekat het volgende:
Ja, het gaat nu helemaal mis zonder aanmoediging van de kijkers thuis.
Is ook uit gegevenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat is uit... Hadden ze moeten challengen
Nee die kaarten kosten nog best wat heb ik gehoord.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:54 schreef wdn het volgende:
[..]
dus dat volk op de tribunes zitten er voor niks?
Het is de combinatie.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:54 schreef wdn het volgende:
[..]
dus dat volk op de tribunes zit er voor niks?
ja overal anders had ik ergens erbij gezetenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:54 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee die kaarten kosten nog best wat heb ik gehoord.
Dit is groepsfasequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:57 schreef vul_maar_in het volgende:
Nee he. niet weer een mooi verhaal.
Ze hebben de eerste 2 wedstrijden al gewonnenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:58 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Sorry in de war met de zaalspeelsters
en weer 1 minderquote:
dan wil je de derde toch ook winnen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze hebben de eerste 2 wedstrijden al gewonnen
was die uit?quote:
matchpoint BRA nuquote:
en weer gelijkquote:
Matchpoint NL nu.quote:
matchpoint NED nuquote:
Nou ja, bij het zeilen vanmiddag wel redelijk gemazzeld.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:12 schreef Nattekat het volgende:
TeamNL en geluk is en blijft een dingetje
Mja, mazzeltje dat niet eens nodig zou meoten zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nou ja, bij het zeilen vanmiddag wel redelijk gemazzeld.
Het had ook de ultieme choke kunnen zijn iddquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mja, mazzeltje dat niet eens nodig zou meoten zijn.
BMX halve finales ook om 20:00quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:43 schreef Szura het volgende:
Zo Immers/Vd Velde tegen de Noren
Maar veel te druk
Zijn ze sowieso door naar de Lucky losers of moeten ze winnen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:43 schreef Szura het volgende:
Zo Immers/Vd Velde tegen de Noren
Maar veel te druk
Verlies is niet optimaalquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zijn ze sowieso door naar de Lucky losers of moeten ze winnen?
De vorige wedstrijd was echt top.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:57 schreef kilon het volgende:
Dit staat wel onderaan het lijstje van alle sporten die ik ga kijken. Wie weet mis ik wel half een geweldige topwedstrijd.
Zeker gezien hoor, ik bedoel voor nu.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De vorige wedstrijd was echt top.
Dit zal wel een 2-0 nederlaag worden.
We zwaaien Mr. Airball uitquote:
Ik neem aan dat De Groot/Boermans een enigzins OK loting gaan krijgen als groepswinnaar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:20 schreef Szura het volgende:
Nou maar hopen dat de loting straks een beetje meezit, niet zoals vorige OS toen Brouwer/Meeuwsen meteen tegen de Noren moest.
In de bracket staat dat Boermans/De Groot sowieso een nummer 2 loten, de nummers 3 kunnen tegen Qatar, Cuba. de winaar van pool C of de Noren loten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:30 schreef Szura het volgende:
https://en.m.wikipedia.or(...)mmer_Olympics_–;_Men%27s_tournament
Dat weet je dus niet, je kan ook een van de twee beste nrs 3 loten en laat daar dan de zweden net bijzitten
Sowieso jammer dat ze al aan dezelfde kant zitten als de Noren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In de bracket staat dat Boermans/De Groot sowieso een nummer 2 loten, de nummers 3 kunnen tegen Qatar, Cuba. de winaar van pool C of de Noren loten.
Zul je zien dat we de Nederlanders tegen elkaar gaan krijgen
https://olympics.com/en/paris-2024/bracket/beach-volleyball/men
quote:De NBA-ster van 16 miljoen die nu als beachvolleyballer op de Spelen staat: Chase Budinger doet wat hem als basketballer niet lukte
Zo’n slordige 18 miljoen dollar stond er in 2016 op zijn bankrekening. Op zijn 29ste kon Chase Budinger niet anders dan tevreden vaststellen dat de NBA hem geen windeieren had gelegd. 407 NBA-wedstrijden, een puntengemiddelde van 7,9 per wedstrijd: de 1m98 lange Budinger wist best dat hij nooit een superster was geweest. Geen Dream Team-materiaal. Maar met zeven jaar bij achtereenvolgens de Houston Rockets, Minnesota Timberwolves, Indiana Pacers en Phoenix Suns schrijf je misschien geen hoofdstukken in de geschiedenis van de NBA, ook voetnoten kunnen lonend zijn. Mocht hij gewild hebben, en daarvoor hoefde hij niet eens zo extreem voorzichtig zijn: Budinger had best kunnen rentenieren.
Maar de kleinzoon van Andrejs Eglitis, een naar de VS uitgeweken Letse oorlogsvluchteling die over zijn leven een beststeller had geschreven, had andere plannen gemaakt. Nog even had Budinger het in het Spaanse basket geprobeerd, bij Baskonia uit Vitoria-Gasteiz. Maar een groot succes was dat niet geworden en het was in die dagen dat een oude liefde de kop had opgestoken. Lang voor hij zich in het college-basketbal tot Freshman of the Year had ontpopt en door de Detroit Pistons naar de NBA was gedraft, was Budinger al in een andere sport opgevallen. Geboren vlak bij de Zuid-Californische stranden was hij als tiener een fervent beachvolleyballer geweest. Een sport die hij later ook in zaal was beginnen spelen. In zijn high school-jaren had het Budinger nog drie Californische titels opgeleverd. Volleyball Magazine had hem zelfs tot nationaal High School Speler van het Jaar uitgeroepen. Bovendien, veel meer dan basketbal was volleybal altijd de sport van de Budingers geweest. Zus Brittannie had jarenlang in Europa gespeeld. Broer Duncan had als prof zowel in de VS als in Europa getoerd. Als hij, dacht Chase Budinger, de gelouterde NBA-er, dat eens opnieuw zou oppikken?
Hij had er best even over getwijfeld, over zijn switch op zijn dertigste, zou Budinger er later over zeggen. “Het is niet eenvoudig om te stoppen met een sport die je je hele leven gedaan hebt.” Tot hij Sean Rosenthal had ontmoet. Die had hem van zijn zenuwen verlost. Rosenthal had twee keer als beachvolleyballer op de Spelen gestaan en zag wel brood in die boomlange gewezen basketspeler. Trouwens, wist ook Budinger zelf, dat hij het tot de NBA had geschopt, was net omdat hij ook zo’n goede volleyballer was geweest: “Het voetenwerk, de coördinatie, het springvermogen als volleyballer: het had mij altijd geholpen op het basketterrein.” Waarom zou het andersom niet kunnen? Als basketbalspeler had Budinger de Spelen nooit gehaald, misschien kon het in een andere sport wel?
Hij heeft gelijk gekregen. In 1964 stond Keith Erickson met het Amerikaanse volleybalteam op de Spelen in Tokio. Acht jaar later won hij met de LA Lakers de titel in de NBA. In 2024 maakt voor het eerst iemand de omgekeerde beweging. Zeven jaar nadat hij zichzelf heruitvond staat Chase Budinger in Parijs, als beachvolleyballer.
Er zijn wedstrijden waarvan beide duo's al bekend zijn die nog geen starttijd hebben.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:31 schreef kilon het volgende:
Komen die niet uit de lucky loser round die nog bezig is?
Dat is pech. Maar laten ze de concurrentie maar bang maken door op dominante manier van ze te winnen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:36 schreef Szura het volgende:
Loting:
Immers/Vd Velde (8) - Evandro/Arthur (3)
Boermans/De Groot (4) - Perusic/Schweiner (5, regerend wereldkampioen)
Stam/Schoon (5) - Alvarez/Moreno (16)
Jazeker, die spelen in de kwartfinale tegen Immers/Vd velde mochten die winnen van het Braziliaanse duo.quote:
Maar blijkbaar wel 2e in hun poule?quote:Op zondag 4 augustus 2024 00:23 schreef GotenSSJ het volgende:
Win je je groep, krijg je de regerend wereldkampioen. Tja, dan zit het ook niet bepaald mee
Ja na een potje tegen de uiteindelijke nrs 1 dat nergens meer om gingquote:Op zondag 4 augustus 2024 08:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar blijkbaar wel 2e in hun poule?
Ik zie dat Laura Ludwig, oud-OS-kampioen en toch wel verrassend exit hier, al direct commentaar gaf nadat ze bekendmaakte te stoppenquote:
Ik kies ervoor om dit geen teamsport te vindenquote:Op zondag 4 augustus 2024 13:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Nu geen teamsport sjook na een set voor te staan aub.
2-0 is voldoende?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |