Gewoon 2-0quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Komen wat terug. Op naar spetterende derde set
EUROSPORTquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:44 schreef vul_maar_in het volgende:
lekker posten HBO maxers want die kut NOS laat liever een stel tennis losers zien.
Ik kijk bij Eurosportquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:44 schreef vul_maar_in het volgende:
lekker posten HBO maxers want die kut NOS laat liever een stel tennis losers zien.
zelfde stream als de NOS meen ik(?)quote:
Geen spiritbomb optiequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:53 schreef Nattekat het volgende:
Ja, het gaat nu helemaal mis zonder aanmoediging van de kijkers thuis.
dus dat volk op de tribunes zit er voor niks?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:53 schreef Nattekat het volgende:
Ja, het gaat nu helemaal mis zonder aanmoediging van de kijkers thuis.
Is ook uit gegevenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat is uit... Hadden ze moeten challengen
Nee die kaarten kosten nog best wat heb ik gehoord.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:54 schreef wdn het volgende:
[..]
dus dat volk op de tribunes zitten er voor niks?
Het is de combinatie.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:54 schreef wdn het volgende:
[..]
dus dat volk op de tribunes zit er voor niks?
ja overal anders had ik ergens erbij gezetenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:54 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee die kaarten kosten nog best wat heb ik gehoord.
Dit is groepsfasequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:57 schreef vul_maar_in het volgende:
Nee he. niet weer een mooi verhaal.
Ze hebben de eerste 2 wedstrijden al gewonnenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:58 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Sorry in de war met de zaalspeelsters
en weer 1 minderquote:
dan wil je de derde toch ook winnen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze hebben de eerste 2 wedstrijden al gewonnen
was die uit?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |