Top 6 heb ik wel vertrouwen in hoorquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spanje gaat niet door vrees ik, die moeten alle topteams (op basis van de stand) nog. Hadden er gisteren minimaal 1 moeten winnen. Maar misschien komt 1 van de topteams slecht voor de dag vandaag. Canada overtuigde me gisteren ook minder.
Dan moeten ze er nog 1 winnen. Of hopen dat de Azeri en de Fransen alles verliezenquote:
Of Duitsland - Canadaquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:46 schreef kilon het volgende:
Laat Duitsland - Australie maar de finale zijn.
Die heeft het koud.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:39 schreef TheVulture het volgende:
Waarom heeft Slagter zo'n heel pak onder zijn outfit aan
Judo zeker?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig op Eurosport want de NOS erkent deze godensport niet
Straks 'live'quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gisteren hebben ze het wel nog herhaald tussen de middag.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Soort van. Interview met een judoka.quote:
Woe ook al een heel lang interview met Italiaantje Polling. Leuk maar er was live sport uit te zenden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Soort van. Interview met een judoka.
Is het eindelijk eens een keer andersom.quote:
Voor mij een vrij matige sport, toch kijken we even mee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind vooral Slagter zijn niveau niet halen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:43 schreef TheVulture het volgende:
De Jong valt me niet mee dit toernooi
Eerste wedstrijd was die echt wel goed, maar ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:43 schreef TheVulture het volgende:
De Jong valt me niet mee dit toernooi
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Excuusquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk dat mensen hier geen spoilers willen lezen wellicht.
Dat heeft niemand gezegd. Geen enkele tegenstander hier is echt zwak.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Polen gingen we wel even winnen, gaat goed tot nu toe.
Gelukkig speel je tegen Polen, dus kan je dit nog gewoon winnenquote:
Dan moet je minder fouten maken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:52 schreef H.Vviv het volgende:
En nu weer twee vrije worpen voor Nederland. Foutenlast heeft gewoon te veel invloed op deze sport.
Dit is geen judo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:52 schreef H.Vviv het volgende:
En nu weer twee vrije worpen voor Nederland. Foutenlast heeft gewoon te veel invloed op deze sport.
Aanvallende fout is geen vrije worpquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:55 schreef TheVulture het volgende:
Waarom krijg je bij sommige fouten wel een vrije worp en bij andere geen![]()
/noobvraag
Ik denk alleen bij verdedigende fouten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:55 schreef TheVulture het volgende:
/noobvraag
Ah okquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:56 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Aanvallende fout is geen vrije worp
Wel irritant dat die teller dan doorlooptquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk alleen bij verdedigende fouten.
Aanvallende fout geen vrije worp. Fout op een schot is altijd een vrije worp, zelfs als je nog niet op 7 staatquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:55 schreef TheVulture het volgende:
/noobvraag
Worden wel bij de foutenlast opgeteldquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wel irritant dat die teller dan doorloopt
Gelukkig spelen ze niet tegen Schottenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aanvallende fout geen vrije worp. Fout op een schot is altijd een vrije worp, zelfs als je nog niet op 7 staat
Ja dit zag er niet uit als een team dat veel verder gaat komen dan die plaatsingsrondequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig speelde je 'maar' tegen Polen
Op de ring, ja. Goaltending.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:59 schreef TheVulture het volgende:
Sloeg die Pool die bal nou uit het net bij dat laatste punt?
Goaltending.quote:
En atteletieken.quote:
Ja. Maar die stond al aanquote:
Ja, goaltending is automatisch een puntquote:
Mwah maar wel handig om te hebbenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:02 schreef PippenScottie het volgende:
Dit was best een cruciale zege volgens mij
Zijn nu al bezig hoorquote:
Die dikke vrouwen interesseren me pas vanaf de semiquote:
Die gaat het niet reddenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Die dikke vrouwen interesseren me pas vanaf de semi
12 augustus gaan ze het oplossen.quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Meer straffen dan punten vooralsnog.
Voor mijn gevoel is dat elk potje zo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:49 schreef franklop het volgende:
2 punters percentage is wel echt verschrikkelijk
Ja kloptquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is dat elk potje zo.
China was ook best goed toch? Op het slappe begin en 2 punters na.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit lijkt de beste wedstrijd tot nu toe.
Ja. Maar China was die wedstrijd heel slecht.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:50 schreef alpeko het volgende:
[..]
China was ook best goed toch? Op het slappe begin en 2 punters na.
Deze schieten straks ineens de andere kant op want ze denken dat de basket daar staat oid.quote:
De bal is rond, het is 3 tegen 3.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:53 schreef kilon het volgende:
Als ze zo spelen als nu dan zijn medailles best mogelijk.
Spelen ze zoals de eerste wedstrijd vandaag dan ben je weg in de kwartfinale.
Het gaat er heel erg vanaf hangen wie er gaat staan.
Er kan iemand vrijstaanquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De bal is rond, het is 3 tegen 3.
Mja, die moeten wel nog tegen Letland.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Op koers voor plek 3 in de poule. Servië moet nog minstens twee keer verliezen voordat Nederland 2e kan worden.
Voor deze sport wel ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:59 schreef koffieleuk het volgende:
Is het vlaggetje klaar voor vandaag?
En Litouwenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja, die moeten wel nog tegen Letland.
En nog Polen en Litouwen. Moeten ze er dus 2 van de 3 verliezen en Nederland winnen van de VS.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja, die moeten wel nog tegen Letland.
Weet iemand of de VS vandaag weer zonder wisse moest spelen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
En nog Polen en Litouwen. Moeten ze er dus 2 van de 3 verliezen en Nederland winnen van de VS.
Tegen Litouwen zouden ze nog wel kunnen verliezen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
En nog Polen en Litouwen. Moeten ze er dus 2 van de 3 verliezen en Nederland winnen van de VS.
Tennis mogelijk om 15.00.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:03 schreef kilon het volgende:
Ok, nu even pauze voor mij. Later haak ik wel weer aan voor het zeilen, pijltje schieten en paardje hop. Ik weet niet of tennis dan ook begint.
Verrassendquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frankrijk - Letland is bloedspannend
Je durft welquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik trek voorzichtig een streep door de Azeri
Die hadden ook gewoon mazzel met het verloop van het universality OKTquote:
Dit Canada is wel klopbaar en zolang Azerbeidzjan en China niet allebei winnen zijn we sowieso wel een rondje verderquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:32 schreef kilon het volgende:
Nu ziet het er weer slecht uit voor Spanje
Oh ja, top 6 niet top 4quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit Canada is wel klopbaar en zolang Azerbeidzjan en China niet allebei winnen zijn we sowieso wel een rondje verder
Sowieso kan iedereen van iedereen winnen hier voor mijn gevoelquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:38 schreef kilon het volgende:
[..]
Oh ja, top 6 niet top 4
Ik moet de focus weer even vinden.
Zal je net zien inderdaad.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
USA nog altijd zonder wissel? En wij moeten daar natuurlijk tegen als die wel fit is, altijd tegen ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |