En hoe het is om met schoenen te gooien.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dafne weet hoe het is om chagrijnig te kijken.
Schoengooi.gifquote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Marije van Hunenstijn.gifquote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
quote:
Ja, kan niet missen hequote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
En hoe het is om met schoenen te gooien.
quote:
quote:
Nou het was wel gewoon een prima uitleg.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:10 schreef TheVulture het volgende:
Celine is ook een hele fijne commentator
"De weg kwijt raken, dat moet je even uitleggen" Nee Dione
Tijd zat erop.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:13 schreef FvanS het volgende:
Volgens mij was Celine nog niet uitgepraat Dionne
Nee preciesquote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:13 schreef FvanS het volgende:
Volgens mij was Celine nog niet uitgepraat Dionne
Ik zette wel het geluid even aanquote:
Die had ik in mijn post over Ecuador! nog getipt inderdaad.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:15 schreef heywoodu het volgende:
Een serieuze outsider wint, NOS: "Een héél verrassende winnaar!"
Ik ben haar een keer tegen gekomen in de supermarktquote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:14 schreef Redefine het volgende:
Je kunt nu nog naar het 3 x 3 basketbal. Zal vast leeg zijn.
Gaan om 23.25 verder zo te zienquote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:14 schreef Redefine het volgende:
Je kunt nu nog naar het 3 x 3 basketbal. Zal vast leeg zijn.
Weet Dione veel.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:15 schreef heywoodu het volgende:
Een serieuze outsider wint, NOS: "Een héél verrassende winnaar!"
Misschien kunnen ze nog een countdown starten.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Extra reden om lekker de HBO-streams te blijven kijken, want nu het atletiek gaat beginnen gaat de NOS alles helemaal kapor analyseren, inclusief een urenlange voorbeschouwing naar het goud van Bol dat uiteindelijk waarschijnlijk zilver gaat worden.
Lekker met volgescheten broekquote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:16 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Als je een medaille wint in snelwandelen schaam je je toch gewoon. Lijkt me echt niet iets waarmee je scoort op verjaardagen
Die is doorgeschoven omdat die niet mee mocht doen aan de wegwedstrijd.quote:
Maar jasje trekken vindt ze dan wel weer leuk.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dafne vindt snelwandelen ook kul
Narvaez doet mee neem ik aan? Dat vind ik nog best een serieuze outsider.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die is doorgeschoven omdat die niet mee mocht doen aan de wegwedstrijd.
Deze week deden ze het prima zonder die analytici in de studio.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Extra reden om lekker de HBO-streams te blijven kijken, want nu het atletiek gaat beginnen gaat de NOS alles helemaal kapor analyseren, inclusief een urenlange voorbeschouwing naar het goud van Bol dat uiteindelijk waarschijnlijk zilver gaat worden.
Terwijl dat ook absoluut niet meetbaar is met random gele kaarten.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar jasje trekken vindt ze dan wel weer leuk.
Afgelopen EK was ook wel leuk met al die valse starts.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:18 schreef Redefine het volgende:
Oh ja gele kaarten uitdelen bij het sprinten gaat inderdaad altijd heel eerlijk.
Gelachen.
Narvaez inderdaad, ze hebben maar 1 plek.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Narvaez doet mee neem ik aan? Dat vind ik nog best een serieuze outsider.
Reusje duwen vooral.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar jasje trekken vindt ze dan wel weer leuk.
Hij hoorde niet tot de favorieten, maar ik had een van de deelnemers gevraagd naar de kansenverdeling en hij gaf letterlijk dit aan bij de Ecuadorianen: "Zij en Caio hebben een hele goede kans, maar als er echt streng gejureerd wordt hebben zij de grootste uitdaging."quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:15 schreef Felagund het volgende:
Dit was toch geen verrassende winnaar?
Behalve dan dat er dan veldonderdelen bezig zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Deze week deden ze het prima zonder die analytici in de studio.
Maar eerlijk is eerlijk; er is ook niks mis met de analyses van Mr. Dr. Ir. Sedoc in de studio
Als het goed is wel. En die keuze snap ik ook wel ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Narvaez doet mee neem ik aan? Dat vind ik nog best een serieuze outsider.
Dat ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Afgelopen EK was ook wel leuk met al die valse starts.![]()
![]()
Vind ik na de grote 3 + Pedersen (+ landgenoten daarvan) zo'n beetje de grootste kanshebber.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als het goed is wel. En die keuze snap ik ook wel ja.
Daarvoor heb je een tweede en derde HBO scherm.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Behalve dan dat er dan veldonderdelen bezig zijn.
Ja. Jorgenson eventueel.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik na de grote 3 + Pedersen (+ landgenoten daarvan) zo'n beetje de grootste kanshebber.
Dat zijn pas innovaties, snelle banenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Neem aan dat het een hele snelle baan is.
Hopelijk wel diep genoeg.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Neem aan dat het een hele snelle baan is.
Ik moest ook al aan die blauwe baan denken.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:20 schreef heywoodu het volgende:
Carl Lewis die doet alsof de baan helemaal historisch is vanwege de kleur, maar het ziet er toch helemaal niet zo anders uit dan bijvoorbeeld Berlijn 2009?
Lollerflip zal ook wel weer ineens op punt staan. Frankrijk genot.quote:
Bij Rugby Sevens was ie nog bedekt, maar het doek eroverheen was in ieder geval heel paars. Leek net minder op TV inderdaad.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:20 schreef heywoodu het volgende:
Carl Lewis die doet alsof de baan helemaal historisch is vanwege de kleur, maar het ziet er toch helemaal niet zo anders uit dan bijvoorbeeld Berlijn 2009?
Laporte.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Lollerflip zal ook wel weer ineens op punt staan. Frankrijk genot.
Lijkt op deze beelden nu ook al anders paars dan net.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:21 schreef Nattekat het volgende:
Op foto's voor de OS zag die baan er paarser uit dan ie is.
Het commentaar bij Eurosport is sowieso vele malen beter, in elk opzicht.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Deze week deden ze het prima zonder die analytici in de studio.
Maar eerlijk is eerlijk; er is ook niks mis met de analyses van Mr. Dr. Ir. Sedoc in de studio
Afgelopen week nog gewonnen!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Lollerflip zal ook wel weer ineens op punt staan. Frankrijk genot.
Hopelijk heeft Parijs een goeie baanmeesterquote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ja niet op elke baan ligt het ijs van Thialf.
Meteen een van de mooiste onderdelen!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja morgen begint het atteletieken al
Dat zeker. Risico is wel dat zij zoveel gaan schakelen dat we alsnog weinig zien.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het commentaar bij Eurosport is sowieso vele malen beter, in elk opzicht.
+ het feit dat je specifieke veldstreams zal hebben op HBO, lekker gewoon een losse stream voor finale kogel etcquote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Snelwandelen?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Meteen een van de mooiste onderdelen!
Tienkampquote:
Voorkomt i.i.g. dat je al gespoild wordt doordat je in de achtergrond Mondo over de zes meter ziet gaan.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
+ het feit dat je specifieke veldstreams zal hebben op HBO, lekker gewoon een losse stream voor finale kogel etc
Tegenwoordig wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tienkamp is zonder enige twijfel het mooiste onderdeel van zomer/winterspelen.
Insert nooit gezien gifje.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah Sydney McLaughlin-Levrone, die kent U niet.
Aangezien ze nooit wedstrijden loopt.
Nou ja, die snooker-Belg vond ik vanochtend niet geweldigquote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar normaal bij atletiek op Eurosport is het the one, the only, Ivo van Haarenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nou ja, die snooker-Belg vond ik vanochtend niet geweldig
Tienkamp, gevolgd door de massastart bij het biatlon, zevenkamp en de 800 meter. Altijd al zo geweest.quote:
Ivo van Haarenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar normaal bij atletiek op Eurosport is het the one, the only, Ivo van Haaren
Helemaal fantastisch feest als hij dat samen met Michel Boeting doet
Dit heb ik gemist.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:25 schreef Redefine het volgende:
De fans van McLovin horen overigens wel bij het ergste soort. Zodra Bol ergens goed gelopen domineren zij de reacties.
Wees blij.quote:
Wie?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:25 schreef Redefine het volgende:
De fans van McLovin horen overigens wel bij het ergste soort. Zodra Bol ergens goed gelopen domineren zij de reacties.
McLaughlin aka McLovinquote:
Zouden die bestaan?quote:
Ik blijf moeite hebben dat McLaughlin amper loopt en ook een omkadering heeft die veel vragen op roept.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:24 schreef heywoodu het volgende:
Ja, McLaughlin en Bol gaan wel strijden om goud, en ja, Bol is de enige die een fitte McLaughlin misschien aan zou kunnen, maar dat is wel echt 'misschien' en een kleine kans
Nog altijd meer kans dan de rest.
MAGA genotquote:
Ja en Skjelmose. Dan nog 10x liever Stuyven.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben enorm bang voor Stuyven.
Ik denk nog steeds dat Femke over een jaar of 2, 3 een gouden medaille in de brievenbus gaat krijgenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:27 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik blijf moeite hebben dat McLaughlin amper loopt en ook een omkadering heeft die veel vragen op roept.
Ik heb haar die tekenaar vandaag niet horen noemen, dat is al heel watquote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:28 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
En de belangrijkste vraag stelt ze dan weer niet aan de gasten. Willen jullie Douwe bob een zoutloos kutnummer horen zingen.....
Ik ook. Allemaal de schuld van Bob Kersey die zijn atleten zo min mogelijk laat lopen. In die zin wel karma dat het Athing Mu de spelen heeft gekost.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:27 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik blijf moeite hebben dat McLaughlin amper loopt en ook een omkadering heeft die veel vragen op roept.
Ook een prima kaak. Maar ik geloof er niks van dat hij het gaat doen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:23 schreef GotenSSJ het volgende:
Hirschi ook wel een behoorlijke outsider, die is ook prima in vorm.
Daar word ik zo Mu van.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:27 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Neejoh, dit is geen .1 koersquote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:23 schreef GotenSSJ het volgende:
Hirschi ook wel een behoorlijke outsider, die is ook prima in vorm.
Ik snap ook niet dat Ivo dat niet deed, Maar goed, ik neem aan dat Ivo samen met zijn vaste kompanen het atletiek gaat doen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nou ja, die snooker-Belg vond ik vanochtend niet geweldig
Corbin Strong.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zeker, maar goed, wat de kansen betreft is dat wel de situatiequote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:27 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Maar dat was gewoon kut. Iemand die de Spelen mist door zo'n lullige val, uiterst matig.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ook. Allemaal de schuld van Bob Kersey die zijn atleten zo min mogelijk laat lopen. In die zin wel karma dat het Athing Mu de spelen heeft gekost.
Dat risico is er zeker. Met dan Gee en Vauquelin die het podium volmaken.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik moet op m'n handen zitten om vriendinlief niet te vragen of ze hem dat even wil vragen, ik denk dat hij druk genoeg is deze dagen gezien de diverse sporten waar ik hem al heb gehoord.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat Ivo dat niet deed, Maar goed, ik neem aan dat Ivo samen met zijn vaste kompanen het atletiek gaat doen.
Zeker, als je het in kansen uit moet drukken is het minimaal 80/20 in het voordeel van McLaughlinquote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker, maar goed, wat de kansen betreft is dat wel de situatie
Stuyven was dit seizoen erg goed, maar had erg veel pech. Die heeft natuurlijk een enorme aanloop genomen naar deze wedstrijd.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en Skjelmose. Dan nog 10x liever Stuyven.
Dat denk ik ook wel ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:32 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zeker, als je het in kansen uit moet drukken is het minimaal 80/20 in het voordeel van McLaughlin
Eens, daarom noem ik het ook karma en niet gelachen o.i.d. Ze had er gewoon bij moeten zijn. Maar wat ze in de VS al zeiden, het had heel erg te maken met het weinige lopen. De 400m horden kun je gerust minder lopen, maar het gedrang van de 800 meter en het racen moet je vaker doen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat was gewoon kut. Iemand die de Spelen mist door zo'n lullige val, uiterst matig.
Heb je een punt, maar in z'n wonderjaar was LBL en het WK bijv ook dikke primaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neejoh, dit is geen .1 koers
Wat is haar connectie met Ivo?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik moet op m'n handen zitten om vriendinlief niet te vragen of ze hem dat even wil vragen, ik denk dat hij druk genoeg is deze dagen gezien de diverse sporten waar ik hem al heb gehoord.
Skujins.quote:
Hij is ook langlaufcommentator (wat hij tijdens het WK vorig jaar allemaal zei was niet van Google, maar had hij daadwerkelijk van eerste hand) en hij komt nog een keer rollerskiën lerenquote:
Hij moet in de zomer ook gewoon tijd maken voor zijn winter vriendenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik moet op m'n handen zitten om vriendinlief niet te vragen of ze hem dat even wil vragen, ik denk dat hij druk genoeg is deze dagen gezien de diverse sporten waar ik hem al heb gehoord.
Jij zorgt voor de bloopervideo?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij is ook langlaufcommentator (wat hij tijdens het WK vorig jaar allemaal zei was niet van Google, maar had hij daadwerkelijk van eerste hand) en hij komt nog een keer rollerskiën leren
Wel op een wonderbaan.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:37 schreef Remco het volgende:
Het is dat Bol die 50,9 nog heeft gelopen, anders had ik het geeneens spannend gevonden.
Eugene is toch net zo goed een wonderbaanquote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wel op een wonderbaan.
Denk dat Bol ook wel haar beste race ooit gaat lopen, maar McLoughlin richting de 50,00 gaat.
79:21quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
1.20 vs 4.50 bij de bookmakers...dan zal het wel 85/15 ofzo zijn.
Ja, dat is ook wel zo. Maar La Chaux de Fonds ligt op 1.000 meter.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Eugene is toch net zo goed een wonderbaan
Ik heb allang een O-tje staan bij Mondo op 6 meter en ook eentje bij 6.05.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voorkomt i.i.g. dat je al gespoild wordt doordat je in de achtergrond Mondo over de zes meter ziet gaan.
Het was ook slechts een voorbeeldquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik heb allang een O-tje staan bij Mondo op 6 meter en ook eentje bij 6.05.
TelefoonGenotquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze hebben Ellen van Langen weer opgegraven
Ze heeft serieus al drie keer op haar briefje gekekenquote:
Dit was vrij bizar jaquote:
Kan ze weer een vinkje achter zettenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze heeft serieus al drie keer op haar briefje gekeken
Godzijdank kwam het goed, want als je het toch zo nog weg zou gooien inderdaad.... ook wel apart dat die boot ineens heel ergens anders lagquote:
Bij het functioneringsgesprek maken ze haar nietsquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:42 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Kan ze weer een vinkje achter zetten
Ze gingen richting de startstreep, maar daar lag dus niet de finish.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Godzijdank kwam het goed, want als je het toch zo nog weg zou gooien inderdaad.... ook wel apart dat die boot ineens heel ergens anders lag
Het stond wel gewoon op het raceformulier dat er een aparte finishboot zou zijnquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Godzijdank kwam het goed, want als je het toch zo nog weg zou gooien inderdaad.... ook wel apart dat die boot ineens heel ergens anders lag
Niemand leest die zooi joh.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:44 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het stond wel gewoon op het raceformulier dat er een aparte finishboot zou zijn
De Zweedse boot wel toch?quote:
Overslaande stem genotquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:45 schreef Redefine het volgende:
Dione, natuurlijk hebben die roeisters het goud van de zeilsters ook gezien. Dat hebben jullie 33 keer herhaald.
Met de overslaande stem van Ayolt erbijquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga nachtmerries hebben van deze finish iig
Ik ben wel in één uur van leek naar expert gegaan jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Jij hebt er een studie van gemaakt vanmiddag
Dit was nog beter dan Rio 2016quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met de overslaande stem van Ayolt erbij
Ik hoop dat Marit gewoon normaal doet deze week, anders is die man doodquote:
Wat was dat ook alweer, met Marit Bouwmeester?quote:
Dan is het wachten tot er een bepaald gifje van Ellen komt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:47 schreef Felagund het volgende:
Ellen van Langen gaat trouwens steeds meer op Erica Terpstra lijken.
Jij kent nu alle zeilregels. Dat kan altijd van pas komen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben wel in één uur van leek naar expert gegaan ja
Wie is wie?quote:
Ik heb vraag me altijd af wat die de rest van het jaar doet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop dat Marit gewoon normaal doet deze week, anders is die man dood
Ja, dat was het 'Help ons!' debacle. Waarbij Bouwmeester een aantal boten nodig had die tussen haar en iemand anders zaten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat was dat ook alweer, met Marit Bouwmeester?
Dan eens. Die lijkt op de vrouw, dus dan is dat niet zo gek.quote:
Ymkje is de blonde.quote:
Ik wilde het net typenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:50 schreef Remco het volgende:
De gast stelt een betere vraag dan de redactie van Dione.
Leuke rubriek altijd.
Skispringen in Garmisch op 1 januari. En dat was het dan wel weer?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:48 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik heb vraag me altijd af wat die de rest van het jaar doet.
Ze haalde ternauwernood goud. Ayolt smeekte daarbij om hulp van andere boten ("Red ons" "Help ons"). Dat werd enigszins ongemakkelijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat was dat ook alweer, met Marit Bouwmeester?
Dat is nu inderdaad bijna dagelijks.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:50 schreef Remco het volgende:
De gast stelt een betere vraag dan de redactie van Dione.
Leuke rubriek altijd.
Was dat toen ook dat er geen beelden waren oid?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze haalde ternauwernood goud. Ayolt smeekte daarbij om hulp van andere boten ("Red ons" "Help ons"). Dat werd enigszins ongemakkelijk.
Jawel, was een tv baan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:52 schreef Remco het volgende:
[..]
Was dat toen ook dat er geen beelden waren oid?
Dat weet ik niet meer, het is alweer 8 jaar geleden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:52 schreef Remco het volgende:
[..]
Daar waren absoluut beelden van.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:52 schreef Remco het volgende:
[..]
Maar judo en roeien zijn compleet verschillende sportenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik riep het gisteren al maar laat andere bonden eens bij de roeibond aankloppen... bijvoorbeeld de judoka's
Bootje omgooien i.p.v. jasje trekken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar judo en roeien zijn compleet verschillende sporten
In Sochi Matroesjka's de tafel was wel te klein.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:00 schreef AllesKaputt het volgende:
In Tokyo hadden ze toch van die neko-beeldjes?
Ja. Hier had ik eigenlijk wel gouden, zilveren en bronzen Eiffeltorens verwacht.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:00 schreef AllesKaputt het volgende:
In Tokyo hadden ze toch van die neko-beeldjes?
Lekker veel duurtraining gaat ze idd niet helpen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar dat komt ook wel een beetje doordat NL het in de breedte zo goed doet... ik moet ook serieus mijn best doen om alle plakken van Tokyo nog op te kunnen dreunen. Dan zijn een Ellen van Langen en een Rienks en Florijn iets meer in het geheugen gaan zitten, want toen wonnen we niet zoveelquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:00 schreef Remco het volgende:
We zijn 4x olympisch kampioen maar het wordt lastig over 2 jaar 1 van de 12 namen te noemen.
Florijn x 2 weet ik dan sowieso nog wel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:00 schreef Remco het volgende:
We zijn 4x olympisch kampioen maar het wordt lastig over 2 jaar 1 van de 12 namen te noemen.
Omdat die hier bij al die stormen steeds wegwaaien.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:01 schreef AllesKaputt het volgende:
Elke tuin in NL heeft zo'n trampoline tegenwoordig, waarom doen WE niet mee om de plakken met gaasje-stuiteren?
We hadden ooit de broers Villafuerte, maar daar was volgens mij ook wat mee uiteindelijk... weet alleen niet meer watquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:01 schreef AllesKaputt het volgende:
Elke tuin in NL heeft zo'n trampoline tegenwoordig, waarom doen WE niet mee om de plakken met gaasje-stuiteren?
Karolien moet het morgen nog waar zien te makenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Florijn x 2 weet ik dan sowieso nog wel.
Ja dat snap ik, maar qua organisatie en structuur kan het wellicht helpen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt. Het is echt een voor en nadeel van veel winnen. Daardoor komen met name de zilveren en bronzen zeilers en roeiers in de vergetelheid.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar dat komt ook wel een beetje doordat NL het in de breedte zo goed doet... ik moet ook serieus mijn best doen om alle plakken van Tokyo nog op te kunnen dreunen. Dan zijn een Ellen van Langen en een Rienks en Florijn iets meer in het geheugen gaan zitten, want toen wonnen we niet zoveel
Wijlen Leo Peelen op de puntenkoers.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Florijn x 2 weet ik dan sowieso nog wel.
Meestal onthoud je de grotere namen en de individuele sporters wel. Wevers, Ligtlee, Braspenninckx, Hassan, Weertman, Van Rouwendaal etc.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar dat komt ook wel een beetje doordat NL het in de breedte zo goed doet... ik moet ook serieus mijn best doen om alle plakken van Tokyo nog op te kunnen dreunen. Dan zijn een Ellen van Langen en een Rienks en Florijn iets meer in het geheugen gaan zitten, want toen wonnen we niet zoveel
Uiteraard, maar die moet wel echt iets tegenkomen dat ze geen medaille wint (goud niet winnen kan zeker nog wel).quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Karolien moet het morgen nog waar zien te maken
Heeft Allan Villafuerte ondertussen geen zoon of dochter die mee kan doen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:01 schreef AllesKaputt het volgende:
Dat land is al ruim 100 jaar in verval, ik gun ze wel een lolletje.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:05 schreef TheVulture het volgende:
Het chauvinistische Franse publiek had wel flink wat extra tissues nodig vandaag met Riner en de BMX'ers
Ja. En overtuigende overwinningen van teams (wat roeiers en zeilers nog weleens zijn) vergeet je nog sneller. De kans is groter dat we nog een naam kennen van de zilveren roeisters dan de gouden roeiers (buiten Florijn dan). Dat zijn geen races die specifiek bijblijven.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meestal onthoud je de grotere namen en de individuele sporters wel. Wevers, Ligtlee, Braspenninckx, Hassan, Weertman, Van Rouwendaal etc.
Dat extra beetje mazzel hebben de grote kampioenen. Die mogen altijd een beetje meer. Biles krijgt toch minder snel een tiende minder dan een ander en Riner krijgt toch minder snel een straf.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier ging Riner ook niet helemaal vrijuit
Weet Dione veel.quote:
Ellen weet het volgens mij ook niet, die zegt niets.quote:
Dat Ellen het niet weet is nog tot daaraan toe, maar Dione was ook echt verrastquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:12 schreef GotenSSJ het volgende:
Ellen weet ook niet dat Lieke in haar interview heeft gezegd dat ze het sinds zaterdag weten, wat doen ze allemaal bij de NOS joh, ze volgen in ieder geval geen sport.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ellen weet het volgens mij ook niet, die zegt niets.
Ik heb Ellen er wel al vaker op kunnen betrappen dat zij dingen niet wist, terwijl zij toch een insider zou moeten zijn binnen de atletiek.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:12 schreef GotenSSJ het volgende:
Ellen weet ook niet dat Lieke in haar interview heeft gezegd dat ze het sinds zaterdag weten, wat doen ze allemaal bij de NOS joh, ze volgen in ieder geval geen sport.
Zou ze nog gaan bellen naar huis?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:13 schreef Felagund het volgende:
Dit fragment hebben we nog nooit gezien.
Ellen Brasspenninckxquote:
Nou ja, als je daar in de avond gaat zitten moet je wel op de hoogte zijn imo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat Ellen het niet weet is nog tot daaraan toe, maar Dione was ook echt verrast
Die is toch betrapt op doping?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:14 schreef sportfreak het volgende:
'De eerste gouden atletiekmedaille sinds Fanny Blankers Koen'
Ria Stalman proberen ze te negeren?
Die hele jaren 80 moet je eigenlijk met 3 korrels zout nemen natuurlijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:14 schreef sportfreak het volgende:
'De eerste gouden atletiekmedaille sinds Fanny Blankers Koen'
Ria Stalman proberen ze te negeren?
Ik ga hem missenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:09 schreef AllesKaputt het volgende:
Morgenochtend judo mixed teams mogen we orakel Henk nog één keer aanhoren.
Biles was duidelijk de beste. Riner had ook gewoon een DSQ meten krijgen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat extra beetje mazzel hebben de grote kampioenen. Die mogen altijd een beetje meer. Biles krijgt toch minder snel een tiende minder dan een ander en Riner krijgt toch minder snel een straf.
Dat zou ook wel leuk als verrassing, Ellen we hebben je dokter van toen nog opgebeld, hij is nu in live verbinding met de studio.quote:
Biles was zeker de beste. Maar die heeft echt al een paar keer een hogere score gekregen dan iemand anders die dezelfde oefening zou doen. Zou ze alsnog winnen met die andere score, maar je ziet het wel vaak.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Biles was duidelijk de beste. Riner had ook gewoon een DSQ meten krijgen.
Lekker blijven slapen joh, dat badjasje trekken kan net zo goed de prullenbak in.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Oh dat judo begint al om 8 uur... nu stond ik vanmorgen op een vrije dag om half 8 naast mijn nest voor een kitter die niet op kwam dagen dus ik betwijfel of ik nog een keer nutteloos op ga staan
Nederland is als het goed is niet al direct om acht uur.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Oh dat judo begint al om 8 uur... nu stond ik vanmorgen op een vrije dag om half 8 naast mijn nest voor een kitter die niet op kwam dagen dus ik betwijfel of ik nog een keer nutteloos op ga staan
Opstaan voor Henkgod is sowieso niet nutteloos.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:18 schreef TheVulture het volgende:
NOS kennende sws nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nederland is als het goed is niet al direct om acht uur.
Die gaat morgen weer twaalf scores zien die er niet zijn en andersom overduidelijke scores missen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:20 schreef DIJK het volgende:
[..]
Opstaan voor Henkgod is sowieso niet nutteloos.
Die beginnen inderdaad niks te vroeg.quote:
Jury heeft er duidelijk minder verstand vanquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die gaat morgen weer twaalf scores zien die er niet zijn en andersom overduidelijke scores missen.
Waarschijnlijk met dit programmaquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die beginnen inderdaad niks te vroeg.
Daar gaat het niet om. Gaat om een jury bias. Die overigens wel goed te begrijpen is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:22 schreef DIJK het volgende:
[..]
Jury heeft er duidelijk minder verstand van
Die wordt eerst herhaald ja.quote:
Kan zo mee bij het voetbal, basketbal of andere proletensport.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Douwe Bob is dus helemaal volgekalkt.
Dit jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:24 schreef Redefine het volgende:
Nou is dat toch al zwaar daar fietsen. Maar dan geef je Douwe ook nog een vouwfiets
Ah ja, waarschijnlijk wel. Want hij fietste wel erg soepel voor zo'n kleine vouwfiets op zo'n helling.quote:
Die geeft de medailles altijd heel snel weg.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:26 schreef Felagund het volgende:
Dione wilde al direct de gouden medaille aan Mathieu geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |