En hoe het is om met schoenen te gooien.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dafne weet hoe het is om chagrijnig te kijken.
Schoengooi.gifquote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Marije van Hunenstijn.gifquote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
quote:
Ja, kan niet missen hequote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
En hoe het is om met schoenen te gooien.
quote:
quote:
Nou het was wel gewoon een prima uitleg.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:10 schreef TheVulture het volgende:
Celine is ook een hele fijne commentator
"De weg kwijt raken, dat moet je even uitleggen" Nee Dione
Tijd zat erop.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:13 schreef FvanS het volgende:
Volgens mij was Celine nog niet uitgepraat Dionne
Nee preciesquote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:13 schreef FvanS het volgende:
Volgens mij was Celine nog niet uitgepraat Dionne
Ik zette wel het geluid even aanquote:
Die had ik in mijn post over Ecuador! nog getipt inderdaad.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:15 schreef heywoodu het volgende:
Een serieuze outsider wint, NOS: "Een héél verrassende winnaar!"
Ik ben haar een keer tegen gekomen in de supermarktquote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:14 schreef Redefine het volgende:
Je kunt nu nog naar het 3 x 3 basketbal. Zal vast leeg zijn.
Gaan om 23.25 verder zo te zienquote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:14 schreef Redefine het volgende:
Je kunt nu nog naar het 3 x 3 basketbal. Zal vast leeg zijn.
Weet Dione veel.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:15 schreef heywoodu het volgende:
Een serieuze outsider wint, NOS: "Een héél verrassende winnaar!"
Misschien kunnen ze nog een countdown starten.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Extra reden om lekker de HBO-streams te blijven kijken, want nu het atletiek gaat beginnen gaat de NOS alles helemaal kapor analyseren, inclusief een urenlange voorbeschouwing naar het goud van Bol dat uiteindelijk waarschijnlijk zilver gaat worden.
Lekker met volgescheten broekquote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:16 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Als je een medaille wint in snelwandelen schaam je je toch gewoon. Lijkt me echt niet iets waarmee je scoort op verjaardagen
Die is doorgeschoven omdat die niet mee mocht doen aan de wegwedstrijd.quote:
Maar jasje trekken vindt ze dan wel weer leuk.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dafne vindt snelwandelen ook kul
Narvaez doet mee neem ik aan? Dat vind ik nog best een serieuze outsider.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die is doorgeschoven omdat die niet mee mocht doen aan de wegwedstrijd.
Deze week deden ze het prima zonder die analytici in de studio.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Extra reden om lekker de HBO-streams te blijven kijken, want nu het atletiek gaat beginnen gaat de NOS alles helemaal kapor analyseren, inclusief een urenlange voorbeschouwing naar het goud van Bol dat uiteindelijk waarschijnlijk zilver gaat worden.
Terwijl dat ook absoluut niet meetbaar is met random gele kaarten.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar jasje trekken vindt ze dan wel weer leuk.
Afgelopen EK was ook wel leuk met al die valse starts.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:18 schreef Redefine het volgende:
Oh ja gele kaarten uitdelen bij het sprinten gaat inderdaad altijd heel eerlijk.
Gelachen.
Narvaez inderdaad, ze hebben maar 1 plek.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Narvaez doet mee neem ik aan? Dat vind ik nog best een serieuze outsider.
Reusje duwen vooral.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar jasje trekken vindt ze dan wel weer leuk.
Hij hoorde niet tot de favorieten, maar ik had een van de deelnemers gevraagd naar de kansenverdeling en hij gaf letterlijk dit aan bij de Ecuadorianen: "Zij en Caio hebben een hele goede kans, maar als er echt streng gejureerd wordt hebben zij de grootste uitdaging."quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:15 schreef Felagund het volgende:
Dit was toch geen verrassende winnaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |