Je hebt op de een of andere manier dit topic vanuit de zwemreeks geopend.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, morgen hier verder. Even een matig tussendoortje voordat we naar de toestelfinales mogen.
Ik kan zien wie dit topic gereekst heeft.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je hebt op de een of andere manier dit topic vanuit de zwemreeks geopend.
Alleen lastig bij de keerpunten.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel een leuke variatie bij de start.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kan zien wie dit topic gereekst heeft.
Ik noem geen namen maar het loopt nu heen en weer.
Mooie moves maken terwijl je zoveel mogelijk in het midden blijftquote:
Alleen dat laatste volg ik nog wel, maar wie het goed doet en wie niet zie ik pas bij de scoresquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooie moves maken terwijl je zoveel mogelijk in het midden blijft
Oh was dit de laatste al? Kort duurt dit altijd hequote:
Krijg je daar ook punten voor? Of je het elegant doet of niet?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:21 schreef zorro28 het volgende:
De helft is aan het janken geweest geloof ik.
Ik zou het nooit kunnen doen, springen zeker niet maar dat matten schuiven ook nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:23 schreef ijs_beer het volgende:
Nu al een paar mislukte oefeningen kort na elkaar.Ziet er zo eng uit als ze naaste de trampoline komen, in de kussens.
Wel de beste!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:10 schreef zorro28 het volgende:
Beetje rommelig van de Chinees, die ging van links naar rechts en weer terug.
Doet ie goed! Kan ook nog wel even meequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:22 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Is ook de regerend Olympisch kampioen
Verkeerde topic.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:28 schreef koffieleuk het volgende:
Morgen juichen voor Lloran, kan met voltige altijd wat verkeren
Oh ik heb ook ‘s avonds niet gekekenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:03 schreef Moira het volgende:
Oh dit zenden ze dus ineens ‘s middags uit?ah well
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |