abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214497603

Gedragsregels in dit topic
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_214497615
Priske al ontslagen? @Dennis
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_214497638
Ben ik dan de enige met Jaap Stam flashbacks? Ook die wou op een bepaalde manier spelen maar had daar de spelers niet voor

Merk een soortgelijk patroon
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_214497647
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Wellicht omdat de opstelling ook niet stijgend is qua niveau.

Mag je alles van vinden natuurlijk. De conclusie die je daaraan kan verbinden mag je pas plaatsen na de eerste wedstrijden in het ECHTE seizoen.
Straks tegen PSV spelen we in een opstelling die we nog nooit hebben gezien in een oefenwedstrijd (maar waar al wel tig keer op is getraind) en is iedereen weer stomverbaasd als het dan een heel stuk beter is.

En ik moet zeggen, voor een stel jeugdspelers doen ze het vandaag boven verwachting goed. :)
pi_214497652
Commentator Feyenoord One reageert nogal overenthousiast op die halve kans van Sauer net.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_214497662
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Commentator Feyenoord One reageert nogal overenthousiast op die halve kans van Sauer net.
Beetje zoals het hele Feyenoord-topic reageert op Sauer.
pi_214497683
quote:
10s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:19 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Straks tegen PSV spelen we in een opstelling die we nog nooit hebben gezien in een oefenwedstrijd (maar waar al wel tig keer op is getraind) en is iedereen weer stomverbaasd als het dan een heel stuk beter is.

En ik moet zeggen, voor een stel jeugdspelers doen ze het vandaag boven verwachting goed. :)
Dit is niets meer dan wishful thinking.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_214497692
quote:

[..]

Ik help het je hopen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_214497700
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:20 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Dit is niets meer dan wishfull thinking.
Misschien stelt hij wel echt Jong Feyenoord op.
pi_214497707
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:20 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Dit is niets meer dan wishfull thinking.
Het is wishfull thinking om te denken dat je met je beste spelers beter speelt dan met een jeugdelftal? Wat?
pi_214497718
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:18 schreef Ali_boo het volgende:
Ben ik dan de enige met Jaap Stam flashbacks? Ook die wou op een bepaalde manier spelen maar had daar de spelers niet voor

Merk een soortgelijk patroon
Echt doe normaal hoor. Echt die onzin en paniek. Ik neem aan dat je volwassen bent, doe dan niet gelijk hysterisch. Een Priske vergelijken met een Stam slaat echt totaal nergens op
pi_214497735
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Misschien stelt hij wel echt Jong Feyenoord op.
Nee, dat geloof ik ook niet.

Maar ik verwacht niet dat de nieuwe speelwijze dan ineens als een wonder wél loopt.
  woensdag 31 juli 2024 @ 21:23:06 #13
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_214497744
Die gasten hebben gewoon 10 keer 1op1 gestaan _O-

Dit systeem is echt verschrikkelijk
  woensdag 31 juli 2024 @ 21:24:08 #14
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214497766
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:22 schreef alopio het volgende:

[..]
Echt doe normaal hoor. Echt die onzin en paniek. Ik neem aan dat je volwassen bent, doe dan niet gelijk hysterisch. Een Priske vergelijken met een Stam slaat echt totaal nergens op
Dat moet gaan blijken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214497780
Brian had bij het maken van de opstelling wellicht rekening moeten houden met de intuïtie van vele Feyenoord-fans.
pi_214497784
quote:
10s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:21 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Het is wishfull thinking om te denken dat je met je beste spelers beter speelt dan met een jeugdelftal? Wat?
Dat je niet inziet dat de speelwijze gewoon ontzettend kwetsbaar is ongeacht de spelers is ook wel schrijnend.

Hancko werd tegen Benfica ook aan alle kanten voorbij gelopen.

Deze speelwijze kan onze topverdedigers eruit laten zien als schlemielen.
pi_214497788
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:24 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat moet gaan blijken.
Dat klopt, maar dan is het totaal debiel om nu al hysterisch te doen na een paar trainingspotjes.

Velen zijn echt manisch hoor.
pi_214497791
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:22 schreef alopio het volgende:

[..]
Dat je een paar oefenpotjes verliest tot daar aan toe. De manier waarop het gebeurt, baart me wel zorgen ja
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_214497825
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:25 schreef alopio het volgende:

[..]
Dat klopt, maar dan is het totaal debiel om nu al hysterisch te doen na een paar trainingspotjes.

Wat een goede post zeg. :)
pi_214497826
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:23 schreef fetX het volgende:
Die gasten hebben gewoon 10 keer 1op1 gestaan _O-

Dit systeem is echt verschrikkelijk
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:25 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Dat je niet inziet dat de speelwijze gewoon ontzettend kwetsbaar is ongeacht de spelers is ook wel schrijnend.

Hancko werd tegen Benfica ook aan alle kanten voorbij gelopen.

Deze speelwijze kan onze topverdedigers eruit laten zien als schlemielen.
Blij dat ik niet de enige ben die het opmerkt
pi_214497830
Priske moet snel gaan presteren

want als hij mij tegen gaat krijgen dan is het zo afgelopen met hem ...mijn macht reikt ver

dat weet iedereen dondersgoed hier
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_214497832
quote:

[..]

Het is wel duidelijk dat het vertrek van Slot echt voor totale kortsluiting heeft gezorgd bij een flink deel van de supporters. Wat een debiele takes lees ik hier toch weer de afgelopen tijd. Om over het open riool X nog maar te zwijgen.

Ik maak me wel ernstig zorgen om hoe groot de #PriskeOUT roep nu al is. Die arme man gaat nooit een eerlijke kans krijgen.
pi_214497838
quote:
10s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:27 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Het is wel duidelijk dat het vertrek van Slot echt voor totale kortsluiting heeft gezorgd bij een flink deel van de supporters. Wat een debiele takes lees ik hier toch weer de afgelopen tijd. Om over het open riool X nog maar te zwijgen.

Ik maak me wel ernstig zorgen om hoe groot de #PriskeOUT roep nu al is. Die arme man gaat nooit een eerlijke kans krijgen.
Men heeft weer de automatische reactie klaar uit het verleden.

En ach, kan je het ze kwalijk nemen.
  woensdag 31 juli 2024 @ 21:28:01 #24
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214497840
quote:

[..]

Elke tegenstander loopt er met gemakt doorheen
Je creëert niet gek veel
Voetballend pover
Spelers hebben geen idee wat ze moeten doen tegen twee iets betere tegenstanders
Elke wedstrijd een andere pretopstelling
Een hoop uncerraintys
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 31 juli 2024 @ 21:28:27 #25
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214497850
In zo’n kringetje staan na elke wedstrijd ben ik ook HELEMAAL KLAAR MEE
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214497871
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:28 schreef Caland het volgende:

[..]
Je creëert niet gek veel
Voetballend pover
Spelers hebben geen idee wat ze moeten doen tegen twee iets betere tegenstanders
Een hoop uncerraintys
Je zou denken dat John de Wolf als cultuurbewaker hem wat mee gegeven heeft in de voorbereiding hoe het de afgelopen seizoenen is gegaan
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_214497884
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:28 schreef Caland het volgende:

[..]
Je creëert niet gek veel
Voetballend pover
Een hoop uncerraintys
Plus we hebben de wingbacks niet om dit systeem te spelen ( laat die net ook de belangrijkste positie zijn binnen zijn systeem)
pi_214497889
Wel fijn dat er nog een paar users zijn die wel het hoofd koel kunnen houden. @DombohetOlifantje1 @alopio
pi_214497901
quote:
10s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:27 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Volkomen terecht als we bijvoorbeeld in september al pakweg op 6 punten achterstand staan ten opzichte van PSV.

Lijkt me nog een realistisch scenario ook.

Al denk ik niet dat Priske snel zal worden ontslagen hoor. Die mag sowieso tot de kerst blijven zitten.
  woensdag 31 juli 2024 @ 21:32:23 #30
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214497917
Hoe dan ook ben ik het (uiteraard) eens met Pieter BLACKED die aangaf dat het iets logischer was geweest als je wat geleidelijker de overgang had gemaakt naar dit systeem in plaats van al het servies direct uit het raam te kieperen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214497949
Waar bij 't Maasgebouw verzamelen we?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_214497953
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:31 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Volkomen terecht als we bijvoorbeeld in september al pakweg op 6 punten achterstand staan ten opzichte van PSV.

Al denk ik niet dat Priske snel zal worden ontslagen hoor. Die mag sowieso tot de kerst blijven zitten.
Hij spaart de basis voor zondag lijkt me een logische conclusie

maar dat hoefde hij afgelopen zondag niet te doen

daar kwam hij ook al met zo een bizare opstelling

dus wat wil hij nou gaan doen

het klopt niet zoals je een normale voorbereiding zou doen

slot had afgelopen zondag met de mogelijke basis gespeeld

en vandaag ook met een gedeelte daarvan

dus we weten niet waar priske mee bezig is op dit moment
pi_214497973
quote:
10s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:30 schreef Pistolero het volgende:
Wel fijn dat er nog een paar users zijn die wel het hoofd koel kunnen houden. @:DombohetOlifantje1 @:alopio
Ik weiger mee te gaan in deze minimalistische reacties.
  woensdag 31 juli 2024 @ 21:36:40 #34
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_214497987
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik weiger mee te gaan in deze minimalistische reacties.
Als je 45 jaar supporter bent lul je wel anders.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  woensdag 31 juli 2024 @ 21:38:24 #35
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214498020
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:34 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hek dicht neem ik aan

Alles kapot
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 31 juli 2024 @ 21:39:13 #36
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_214498031
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:34 schreef ThePlaneteer het volgende:
Doodskisten mee.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
  woensdag 31 juli 2024 @ 21:40:42 #37
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214498059
Die donkere gasten, met alle respect

-Ruben Schaken
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 31 juli 2024 @ 21:44:38 #38
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214498109
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:30 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Plus we hebben de wingbacks niet om dit systeem te spelen ( laat die net ook de belangrijkste positie zijn binnen zijn systeem)
Dat is het grootste punt nog ja. Uiteindelijk kan het best wel werken, maar ook vandaag zie je dat het voetbal vaak vanuit je wingbacks moet komen in dit systeem. Daar heb je de spelers totaal niet voor momenteel
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214498142
quote:
10s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:30 schreef Pistolero het volgende:
Wel fijn dat er nog een paar users zijn die wel het hoofd koel kunnen houden. @:DombohetOlifantje1 @:alopio
Priske verdient voor nu gewoon het vertrouwen. Zeker als je na een periode zoals met Slot nu een nieuwe trainer aanstelt. Niemand, de trainer, de club en de spelers, hebben er wat aan als je nu al als supporters aan zijn stoelpoten gaat zagen.

Kijk verliest hij straks ook kansloos met slecht spel de de eerste paar wedstrijden dan is het wellicht een ander verhaal. Maar ik had gehoopt dat we juist na Slot en de verandering die we als club in het geheel hebben doorgemaakt met Te Kloese en de algehele professionalisering wel iets rustiger en kalmer zijn als supporters en iets meer vertrouwen hebben.
  woensdag 31 juli 2024 @ 21:55:45 #40
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_214498236
Paniek op zuid
graag op anoniem
  woensdag 31 juli 2024 @ 21:55:53 #41
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_214498239
Naja, je bent de voorbereiding kwijt aan een systeem wat tot nu toe niet echt effectief is en ik kan zelf niet zo goed tegen die neppe positiviteit. Jullie weten vast wat ik bedoel, embrace de uncerrainty.

Zondag moet het echt beter, en 2 september moet je óf fatsoenlijke wingbacks hebben, óf gewoon terugstappen op 4-3-3. We gaan het zien :)
Makkelijk eerste
  woensdag 31 juli 2024 @ 21:57:52 #42
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214498267
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Naja, je bent de voorbereiding kwijt aan een systeem wat tot nu toe niet echt effectief is en ik kan zelf niet zo goed tegen die neppe positiviteit. Jullie weten vast wat ik bedoel, embrace de uncerrainty.

Zondag moet het echt beter, en 2 september moet je óf fatsoenlijke wingbacks hebben, óf gewoon terugstappen op 4-3-3. We gaan het zien :)
Maak daar maar gewoon 10 augustus van
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 31 juli 2024 @ 21:59:01 #43
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214498281
twitter

Gelukkig heeft PSV nauwelijks diepgaande spelers
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator woensdag 31 juli 2024 @ 21:59:24 #44
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214498285
De tandjes. Dat was slecht.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator woensdag 31 juli 2024 @ 22:00:19 #45
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214498297
Gelukkig hebben Onlo jr. en ik wel een nieuw shirt gescoord :)

@Caland vindt daar iets van.
4045
onlogisch
  woensdag 31 juli 2024 @ 22:01:24 #46
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214498312
quote:
7s.gif Op woensdag 31 juli 2024 22:00 schreef onlogisch het volgende:
Gelukkig hebben Onlo jr. en ik wel een nieuw shirt gescoord :)

@:Caland vindt daar iets van.
Is toch leuk voor die kleine teringaap maat :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214498324
Oh Pieter heeft de wedstrijd van Jong Feyenoord nog echt een serieuze analyse gegeven.

Dan geloof je er wel in zeg.
  woensdag 31 juli 2024 @ 22:02:12 #48
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214498329
quote:
2. LUTSHAREL GEERTRUIDA IS BETER ACHTERIN

Wat is de beste positie voor Geertruida in dit systeem? Tijdens de duels met Benfica en Monaco zoekt Priske naar een antwoord op die vraag.
De Deense trainer ziet in Geertruida vooralsnog geen wingback die de hele flank bestrijkt. Die rol is voorlopig voorbehouden aan Bart Nieuwkoop, met Givairo Read als zijn back-up op rechts. Geertruida is beter als hij nadrukkelijk een rol kan vertolken in de opbouw.

Vanuit dat perspectief is het niet heel vreemd dat Priske tegen Benfica test met Geertruida op het middenveld. Hij is daar onder Arne Slot in de praktijk vaak uitgekomen, als naar binnen komende vleugelverdediger. Toch blijkt tegen de Portugezen dat in die positie komen makkelijker is dan daar al staan.

Tegen Monaco schuift Geertruida weer in vanaf zijn vertrouwde plek in de achterhoede. Op papier is hij de rechter centrale verdediger, maar op momenten schuift hij ook in alsof hij de middelste man is.

Hoewel wedstrijdritme ook een rol kan spelen, oogt Geertruida vanuit die rol als inschuivende verdediger weer ouderwets comfortabel aan de bal.
Geertruida staat zelfs aan de basis van de 1-1 door met de bal aan de voet op te rukken, af te spelen en door te bewegen. Zo arriveert hij als centrale verdediger in de vijandelijke zestien, waar hij de assist geeft op de gelijkmaker van Luka Ivanusec.

Dit soort momenten van oprukken, herkent Geertruida veel makkelijker vanuit zijn vertrouwde positie achterin. Dan heeft hij het veld meer voor zich en is het eenvoudiger te herkennen waar de ruimtes liggen.
@DombohetOlifantje1
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214498338
quote:

Overdreven positief hoeft ook niet en is ook nergens op gebaseerd. Maar overdreven negatief is dat net zo, ook onnodig.
pi_214498346
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 22:02 schreef Caland het volgende:

[..]
@:dombohetolifantje1
Luts >> Bart
  Moderator woensdag 31 juli 2024 @ 22:05:50 #51
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214498384
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 22:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Luts >> Bart
4045
onlogisch
pi_214498392
quote:

Bij de aanstelling van een trainer kijk je toch ook naar de mogelijkheden van de selectie. Deze selectie is helemaal niet samengesteld op dat systeem van Priske.
pi_214498398
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 22:06 schreef M.Melandri het volgende:

[..]
Bij de aanstelling van een trainer kijk je toch ook naar de mogelijkheden van de selectie. Deze selectie is helemaal niet samengesteld op dat systeem van Priske.
Het is 31 juli.

Geen augustus.
pi_214498411
Ik weet niet waar die Priske mee bezig is, maar als hij zo doorgaat wordt het een snelle exit. Los daarvan ga je geen potten breken met de huidige selectie, hopelijk komen er nog wat directe versterkingen
pi_214498424
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 22:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik weet niet waar die Priske mee bezig is, maar als hij zo doorgaat wordt het een snelle exit. Los daarvan ga je geen potten breken met de huidige selectie, hopelijk komen er nog wat directe versterkingen
Alleen Minteh en Wieffer zijn vertrokken.

Maar de selectie is nu ook al KUT.
  Moderator woensdag 31 juli 2024 @ 22:09:46 #56
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214498457
quote:

Ik ben bang dat Peter Bosz hier tactisch gehakt van maakt :{
4045
onlogisch
pi_214498493
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 22:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Alleen Minteh en Wieffer zijn vertrokken.

Maar de selectie is nu ook al KUT.
Allebei spelers met extra kwaliteiten. Met de huidige selectie ga je nooit kampioen worden en in de CL gaan we af als een gieter, zeker met dat nieuwe kutsysteem
  Moderator woensdag 31 juli 2024 @ 22:13:15 #58
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214498512
Even wat negativiteit in dit topic doorbreken :

4045
onlogisch
  woensdag 31 juli 2024 @ 22:15:22 #59
474254 GurneyIsBestOke
pi_214498554
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 22:02 schreef alopio het volgende:

[..]
Overdreven positief hoeft ook niet en is ook nergens op gebaseerd. Maar overdreven negatief is dat net zo, ook onnodig.
Ik vind het op basis van wat ik tot nu heb gezien maar ook wel het huidige spelersmateriaal terecht dat er vraagtekens geplaatst worden. Als je een goed werkend systeem overboord gooit moet je toch snel resultaten gaan boeken lijkt mij. Maar goed, pas vanaf zondag gaat het om de knaken.

Met dat nep positieve doel ik niet op sommige users maar meer van Priske en de spelersgroep die een beetje nietszeggende oneliners erin gooien. ‘Ja het is niet goed, het moet beter, het is een proces, blabla’. Benoem wát er beter moet dan. Echter, zoals ik al eerder zei, ik ben enigszins verwend door Arne die altijd open inhoudelijk was wat er fout ging.
Makkelijk eerste
pi_214498700
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 22:09 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Als Priske in 3 dagen geen oplossing vindt voor het feit dat we niet met diepgang meer om kunnen gaan, dan is het snel klaar ja.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  woensdag 31 juli 2024 @ 22:22:51 #61
474254 GurneyIsBestOke
pi_214498718
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 22:09 schreef onlogisch het volgende:

[..]
We gaan het zien, als Petertje vol op de aanval speelt zit zijn elftal vol kwetsbaarheden en ik verwacht zondag een toch wat meer representatieve opstelling.
Makkelijk eerste
pi_214498765
quote:

[..]

Je weet het leuk te brengen, maar uiteindelijk wil elke trainer op het eind van z’n voorbereiding met z’n (nagenoeg) beoogde basiself spelen. Anders had je wel alle oefenwedstrijden kunnen skippen en alleen kunnen trainen, wanneer we jouw redenatie volgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Haringkop op 31-07-2024 22:47:31 ]
#12 is not for sale!
  woensdag 31 juli 2024 @ 23:06:31 #63
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_214499622
Als hij ziet dat zijn systeem niet werkt schakel je toch simpelweg terug op 4-3-3. En ga je vanuit daar eerst de juiste poppetjes op de juiste plek zetten en aan de patronen werken?

Maar is het ook niet alleen het systeem he dat hij Geertruida op het middenveld zet en Kasanwirjo in de basis en tegelijkertijd toekomstige basisspelers zoals Sauer en Milambo amper speeltijd geeft of zijn hele speelstijl wil ophangen aan primadona Stengs die ook wel eens niet thuis geeft wat zorgen baat. En ondertussen halen we goedkope gokjes overal en nergens vandaan. Heb er een hard hoofd in voor Zondag.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 31 juli 2024 @ 23:32:53 #64
268491 fetX
pi_214499956
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik vind het op basis van wat ik tot nu heb gezien maar ook wel het huidige spelersmateriaal terecht dat er vraagtekens geplaatst worden. Als je een goed werkend systeem overboord gooit moet je toch snel resultaten gaan boeken lijkt mij. Maar goed, pas vanaf zondag gaat het om de knaken.
We hebben in twee wedstrijden tegen best aardige tegenstanders (maar ook weer niet zo veel beter dan wij normaal gesproken) ongeveer 15 open kansen tegen gekregen, daar schrik ik toch wel heel erg van. Dat het wat minder is als je ziet wat er opgesteld wordt snap ik, maar dit was allemaal heel schrijnend hoor. Lang geleden dat ik zo’n gatenkaas heb gezien in (meerdere) wedstrijden bij Feyenoord. Ik snap gewoon niet zo goed waarom je per sé 343 wil spelen terwijl je met twee goede buitenspelers en een middenvelder erbij een geweldige selectie zou hebben voor 433 en dan voort kan borduren op het fundament wat er de afgelopen jaren is gelegd. Met kleine nuances hier en daar en wat aankopen op de benodigde posities had je er heel erg goed voor kunnen staan.

Prima dat hij het nog even probeert (die kans moet het ook krijgen) en misschien gaat het nog lopen, maar Feyenoord is niet een of ander experiment waar je tot oktober/november de tijd hebt om een nieuw systeem er in te slijpen terwijl dat helemaal niet noodzakelijk is. Hopelijk hebben we wel mensen in de staf of desnoods in het bestuur die -mocht er op een onverhoopte (maar niet onwaarschijnlijke) manier- niet tot nauwelijks vooruitgang in zitten aan gaan geven dat je misschien toch terug moet switchen.

Als je zoveel ruimte laat als vandaag en afgelopen zondag gaat het voor PSV een walk in the park worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door fetX op 31-07-2024 23:39:38 ]
pi_214500067
Dit was gewoon bedrog, voor mij als seizoenkaarthouder is deze wedstrijd "gratis". Maar er hebben dus mensen 50 euro per kaart betaald om naar een veredeld jeugdteam te kijken.

Club van het volk, m'n reet.
BFF met GGMM
pi_214500103
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:32 schreef Caland het volgende:
Hoe dan ook ben ik het (uiteraard) eens met Pieter BLACKED die aangaf dat het iets logischer was geweest als je wat geleidelijker de overgang had gemaakt naar dit systeem in plaats van al het servies direct uit het raam te kieperen
Snap ook simpelweg niet waarom je het zou willen, is wat mij betreft geen logische aanleiding voor, zeker niet als je 4-3-3 vastlegt in je visie voor de hele jeugd.

Daarnaast is het begrijpelijk dat je in de voorbereiding ook wat spelers wilt testen, maar met de competitiestart over 1,5 week lijkt het me tijd om eens richting een fatsoenlijke opstelling toe te gaan werken.

quote:
Opstelling Feyenoord: Bijlow (62' Van Sas); Tsoungui, Geertruida (46' Giersthove), Plug (79' Netten); Read (72' Candelaria), Zechiël (62' Sliti), Milambo (79' Rudisill), Pedersen (72' Arnaud); Lingr (62' Bullaude), Ueda (62' Zekovic), Ivanusec (79' Sauer).
Srsly wtf is deze.

Uiteraard moet en gaat Priske een eerlijke kans krijgen, maar hij maakt vooralsnog in ieder geval een paar opmerkelijke keuzes.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_214500139
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:31 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Begin ik ook wel en klein beetje voor te vrezen. Eind september zal het vast prima lopen, maar het zou een beetje jammer zijn als je dan al achter de feiten aanloopt.
pi_214500197
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 22:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

ik verwacht zondag een toch wat meer representatieve opstelling.
Die nog nauwelijks samen heeft gespeeld :{
pi_214500411
Tot zondag!

#piskeball
pi_214500613
Dankzij jullie stond de parkeerplaats bij Pathé De Kuip vol, had bijna Deadpool & Wolverine gemist

Hopelijk was het wel een vermakelijke wedstrijd. :)
pi_214501009
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 00:17 schreef PSVCL het volgende:
Tot zondag!

[ afbeelding ]

#piskeball
we maken jullie kapoet zondag
pi_214501393
Gelukkig trainen ze nog elke dag samen. :)
  donderdag 1 augustus 2024 @ 07:41:01 #73
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_214501403
Ik maak me nog steeds geen enkele zorgen.
pi_214501487
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 23:58 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Die nog nauwelijks samen heeft gespeeld :{
Een groot deel heeft afgelopen seizoen toch al samengespeeld. Die hoeven zich echt niet opnieuw aan elkaar voor te stellen hoor
  Moderator donderdag 1 augustus 2024 @ 08:02:37 #75
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214501519
Altijd fijn om op momenten als deze het Feyenoordtopic te openen en daar @Scrummie te zien posten 'Ik maak me nog steeds geen enkele zorgen.' In een wereld van paniek en ongeloof is hij toch de rots in de branding, een baken van rust _O_
4045
onlogisch
  donderdag 1 augustus 2024 @ 08:03:43 #76
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_214501526
Nu al klaar met de trainer. Die formatie slaat nergens op, heb je geen spelers voor.

Kom naar deze wedstrijd met 3 kinderen, betaal 2 dure kaarten voor mijzelf en mijn vrouw.
Krijg je zo gare opstelling bij de aftrap.

Spijt dat ik ging, in fanshop nog uitshirt gehaald dat dan weer wel.

20 minuten voor tijd weg, komt er niet 1 tram aan, en vervolgens 3 trams richting Beverwaard voor heel veel mensen, gaat nergens over....

Kijk de rest van seizoen wel thuis
pi_214501533
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 08:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Nu al klaar met de trainer. Die formatie slaat nergens op, heb je geen spelers voor.

Kom naar deze wedstrijd met 3 kinderen, betaal 2 dure kaarten voor mijzelf en mijn vrouw.

20 minuten voor tijd weg, komt er niet 1 tram aan, en vervolgens 3 trams richting Beverwaard voor heel veel mensen, gaat nergens over....

Je bent ook wel een mokerdebiel als je dure kaarten gaat halen voor een oefenwedstrijdje op woensdagavond

Met alle respect, natuurlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214501648
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 07:56 schreef alopio het volgende:

[..]
Een groot deel heeft afgelopen seizoen toch al samengespeeld. Die hoeven zich echt niet opnieuw aan elkaar voor te stellen hoor
Maar niet in deze nieuwe speelwijze. Dat is voor hun ook wennen en automatismen kweken.

Hancko moet tegen Benfica ook het gevoel hebben gehad dat hij op de snelweg stond, en ik ben bang dat dat tegen PSV niet anders zal zijn.
pi_214501785
Ik moet wel keihard lachen om hoe veel mensen blijkbaar extreem getriggerd raken door die Insta-posts van Priske na elke wedstrijd.

Het is maar waar je je druk om maakt.
pi_214501813
quote:
10s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 08:40 schreef Pistolero het volgende:
Ik moet wel keihard lachen om hoe veel mensen blijkbaar extreem getriggerd raken door die Insta-posts van Priske na elke wedstrijd.

Het is maar waar je je druk om maakt.
De kracht van het team is het team
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214501893
twitter

Oh Arne
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214501895
Wat een genottele paniek.
pi_214501898
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 08:54 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Oh Arne
Hier is een topic voor.
pi_214501934
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 08:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Hier is een topic voor.
ik heb gewoon liefdesverdriet

Laat mij
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214502024
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 08:58 schreef Caland het volgende:

[..]
ik heb gewoon liefdesverdriet

Laat mij
Het komt allemaal goed schatje.
  donderdag 1 augustus 2024 @ 09:07:20 #86
268491 fetX
pi_214502029
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 08:44 schreef Caland het volgende:

[..]
De kracht van het team is het team
We zijn klaar om te strijden!
  donderdag 1 augustus 2024 @ 09:08:19 #87
268491 fetX
pi_214502041
Beetje vermoeiend overigens dat vraagtekens plaatsen en wat twijfels hebben meteen wordt geschaard onder ‘paniek’. We kunnen toch alleen beoordelen op wat we tot nu toe zien en dat is gewoon, ja, heel slecht.
  donderdag 1 augustus 2024 @ 09:09:39 #88
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_214502058
Met die Prutske aan het roer ga je Arne extra missen. De openingswedstrijd is ook om je spelers aan het legioen te presenteren en te laten zien dat je klaar bent voor het seizoen. Het is gewoon minachting om met een jeugdteam aan te treden.
En als je dan ook nog eens 2 wedstrijden op rij zo slecht presteert dan moet hij het heel snel om gaan draaien en anders kan hij dat kut systeem en zijn waardeloze ideeën in zijn reet stoppen en terug naar Praag kruipen.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  donderdag 1 augustus 2024 @ 09:17:35 #89
498282 Scrummie
pi_214502151
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 09:08 schreef fetX het volgende:
Beetje vermoeiend overigens dat vraagtekens plaatsen en wat twijfels hebben meteen wordt geschaard onder ‘paniek’. We kunnen toch alleen beoordelen op wat we tot nu toe zien en dat is gewoon, ja, heel slecht.
Denk niet dat mensen met paniek doelen op inhoudelijke kritiek of vraagtekens maar meer op posts zoals hier vlak boven. Dat slaat toch nergens op _O-
pi_214502156
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 09:17 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Denk niet dat mensen met paniek doelen op inhoudelijke kritiek of vraagtekens maar meer op posts zoals hier vlak boven. Dat slaat toch nergens op _O-
Jij bent echt gigantisch verstandig.
pi_214502245
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 08:03 schreef jorienvdherik het volgende:

Ja want een kaartje geeft je recht op de beste opstelling

Ik heb jaren een seizoenkaart gehad, zelfs ten tijde van de doffe ellende. Ook maar geld terug vragen omdat we 10e werden?
pi_214502257
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 09:09 schreef yvette1982 het volgende:
Met die Prutske aan het roer ga je Arne extra missen. De openingswedstrijd is ook om je spelers aan het legioen te presenteren en te laten zien dat je klaar bent voor het seizoen. Het is gewoon minachting om met een jeugdteam aan te treden.
En als je dan ook nog eens 2 wedstrijden op rij zo slecht presteert dan moet hij het heel snel om gaan draaien en anders kan hij dat kut systeem en zijn waardeloze ideeën in zijn reet stoppen en terug naar Praag kruipen.
Sneu om nu al namen zoals Prutske te gebruiken. Dan ben je echt kansloos.
  donderdag 1 augustus 2024 @ 09:26:40 #93
498282 Scrummie
pi_214502259
quote:
Milambo wil voor zijn kans gaan in het eerste elftal van Feyenoord. De 19-jarige, geboren Rotterdammer voelt het vertrouwen van trainer Brian Priske daarin. Dit meldt Feyenoord Youth Watcher. De Deen was ook na de wedstrijd tegen AS Monaco tevreden over Milambo en noemde zijn optreden top class.
Milambogod.
pi_214502286
quote:

[..]
Dit ja. Inhoudelijk kritiek of discussie lijkt me normaal, niet die debiele reacties zoals hierboven
pi_214502404
Geloof ook niet dat het een succes gaat worden Puur beleidsmatig sowieso een vreemde keus om iemand aan te stellen die niet gewoon 433 speelt terwijl de hele club daarop is ingericht.
blablablabla
  donderdag 1 augustus 2024 @ 09:42:56 #96
268491 fetX
pi_214502531
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 09:36 schreef Elan het volgende:
Geloof ook niet dat het een succes gaat worden Puur beleidsmatig sowieso een vreemde keus om iemand aan te stellen die niet gewoon 433 speelt terwijl de hele club daarop is ingericht.
Ik vind dat beleidsmatig ook maar een opmerkelijke keuze.
Maar het maakt het wel anders als ze hebben gezegd: ‘Joh, prima. Probeer het, maar als het niet werkt verwachten we wel dat je weer terugschakelt naar 433 voordat het te laat is.’

Leuk dat inslijpen van een nieuw systeem maar het is niet alsof we daar tot november de tijd voor hebben. Vorig jaar hebben we (strijden om) het kampioenschap ook verloren in de eerste maanden.
  donderdag 1 augustus 2024 @ 09:44:55 #97
474254 GurneyIsBestOke
pi_214502557
quote:

[..]
Door jou niet, door anderen wel.

Ik begrijp overigens wel enigszins de irritatie bij mensen die dure kaartjes hebben gekocht om vervolgens een halve B-ploeg te zien. Zo doe je niet echt aan klantenbinding.
Makkelijk eerste
pi_214502574
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 09:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Door jou niet, door anderen wel.

Ik begrijp overigens wel enigszins de irritatie bij mensen die dure kaartjes hebben gekocht om vervolgens een halve B-ploeg te zien. Zo doe je niet echt aan klantenbinding.
Ook wel erg dom om iets anders te verwachten, een paar dagen voor de JC-schaal en met zondag nog Benfica.

Vind het meer een niet heel logische oefenwedstrijdplanning. Had lekker in Oostenrijk een potje gespeeld en dan dinsdag of woensdag.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 1 augustus 2024 @ 09:49:02 #99
498282 Scrummie
pi_214502604
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 09:46 schreef Caland het volgende:

[..]
Ook wel erg dom om iets anders te verwachten, een paar dagen voor de JC-schaal en met zondag nog Benfica.

Vind het meer een niet heel logische oefenwedstrijdplanning. Had lekker in Oostenrijk een potje gespeeld en dan dinsdag of woensdag.
Maar zo'n uitnodiging van Benfica sla je ook niet zomaar af. Het is allemaal erg krap geweest in ieder geval. Nu voorbij gelukkig, zondag verliezen en dan rustig het seizoen beginnen.
  donderdag 1 augustus 2024 @ 09:49:34 #100
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214502618
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 09:49 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Maar zo'n uitnodiging van Benfica sla je ook niet zomaar af. Het is allemaal erg krap geweest in ieder geval. Nu voorbij gelukkig, zondag verliezen en dan rustig het seizoen beginnen.
Denk ik ook hoor, zal wel onderdeel van lopende afspraken zijn geweest.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 1 augustus 2024 @ 09:51:46 #101
498282 Scrummie
pi_214502649
Summerville naar West Ham, de kassa rinkelt.
  donderdag 1 augustus 2024 @ 09:52:29 #102
474254 GurneyIsBestOke
pi_214502662
quote:

[..]

Ik vind nog steeds dat je minimaal een helftje met de beoogde basisspelers had moeten spelen, in vorige seizoenen was dat altijd wel zo. Alles bij elkaar krijg je wel de schijn snel tegen zo als het begin van het reguliere seizoen niet goed is.
Makkelijk eerste
  donderdag 1 augustus 2024 @ 09:53:25 #103
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214502677
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 09:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik vind nog steeds dat je minimaal een helftje met de beoogde basisspelers had moeten spelen, in vorige seizoenen was dat altijd wel zo. Alles bij elkaar krijg je wel de schijn snel tegen zo als het begin van het reguliere seizoen niet goed is.
Ja maar dat kan praktisch niet gezien de internationals aan het begin van de wedstrijdopbouw zitten. Dat gaat meestal van een helftje-60-90 zoiets
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 1 augustus 2024 @ 09:58:05 #104
474254 GurneyIsBestOke
pi_214502745
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 09:53 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja maar dat kan praktisch niet gezien de internationals aan het begin van de wedstrijdopbouw zitten. Dat gaat meestal van een helftje-60-90 zoiets
Dan had je eigenlijk met een (nog) mindere ploeg naar Benfica gemoeten, maar dat hadden zij natuurlijk niet gewaardeerd. En uiteindelijk heb je alsnog geen serieuze tegenstand kunnen geven daar _O-

Geen geweldige planning inderdaad, alles bij elkaar.
Makkelijk eerste
  donderdag 1 augustus 2024 @ 09:58:11 #105
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_214502746
quote:

[..]

Die gasten hadden toch 45 minuten of 60 minuten kunnen spelen en gisteren weer maximaal een uur. Op deze manier slijp je er ook geen patronen in. Of de vrije doortocht naar Bijlow moet een patroon zijn, want daar zijn ze erg sterk in.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  donderdag 1 augustus 2024 @ 10:00:40 #106
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214502781
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 09:58 schreef yvette1982 het volgende:

[..]
Die gasten hadden toch 45 minuten of 60 minuten kunnen spelen en gisteren weer maximaal een uur. Op deze manier slijp je er ook geen patronen in. Of de vrije doortocht naar Bijlow moet een patroon zijn, want daar zijn ze erg sterk in.
Zondag gespeeld, maandag teruggevlogen, kan me voorstellen dat woensdag dan meteen een wedstrijd in niet het slimste idee is

Ik heb een beetje het gevoel dat jij het proces niet echt trust en de uncerraintys niet embracet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214502801
quote:
Ja jij bent af.

Overigens gaan we gewoon kampioen worden natuurlijk, niks aan het handje
* Verwijderd *
  donderdag 1 augustus 2024 @ 10:02:15 #108
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214502814
En ga er nu alvast maar vanuit dat er zondag ook flink wat basisspelers maar een uurtje gaan spelen.

Kunnen we weer gruwelijk mad worden _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214502888
quote:

[..]

Kaarten waren wel stevig aan de prijs, natuurlijk dwingt niemand je om te gaan verder maar tegen Genk waren ze maar 15 euro volgens mij. Aan de andere kant blijft het een oefenwedstrijd dus lekker belangrijk, maar ik snap wel een beetje dat mensen zich wat bekocht voelden na het zien van de opstelling.
blablablabla
  donderdag 1 augustus 2024 @ 10:09:17 #110
268491 fetX
pi_214502920
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 10:02 schreef Caland het volgende:
En ga er nu alvast maar vanuit dat er zondag ook flink wat basisspelers maar een uurtje gaan spelen.

Dat zal ook gelden voor PSV denk ik.
  donderdag 1 augustus 2024 @ 10:09:23 #111
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214502924
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 10:07 schreef Elan het volgende:

[..]
Kaarten waren wel stevig aan de prijs, natuurlijk dwingt niemand je om te gaan verder maar tegen Genk waren ze maar 15 euro volgens mij. Aan de andere kant blijft het een oefenwedstrijd dus lekker belangrijk, maar ik snap wel een beetje dat mensen zich wat bekocht voelden na het zien van de opstelling.
Ik heb mijn kaarten gewoon geclaimd en gratis weggegeven

Je gaat toch niet de hoofdprijs neerleggen voor dit soort wedstrijden, dan ben je niet helemaal lekker
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214503100
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 10:09 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik heb mijn kaarten gewoon geclaimd en gratis weggegeven

Je gaat toch niet de hoofdprijs neerleggen voor dit soort wedstrijden, dan ben je niet helemaal lekker
Zullen voornamelijk dagjesmensen zijn maar door de hoofdprijs te vragen creëer je een bepaald verwachtingspatroon.

Terecht dat Priske daar verder volkomen schijt aan heeft overigens maar heel sjiek is het niet om die prijzen zo omhoog te gooien ten opzichte van eerdere oefenwedstrijden.
blablablabla
  donderdag 1 augustus 2024 @ 10:29:20 #113
268491 fetX
pi_214503271
40-60 piek voor een jeugdelftal (wat ook nog eens volledig wordt weggetikt) en dan de schuld bij de mensen zelf leggen vind ik ook wel wat raar.
  donderdag 1 augustus 2024 @ 10:40:25 #114
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_214503436
:')
Yea, she's on crack.
  Moderator donderdag 1 augustus 2024 @ 10:43:24 #115
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214503472
quote:
Bedankt voor je inhoudelijke reactie.
4045
onlogisch
  donderdag 1 augustus 2024 @ 10:44:09 #116
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_214503477
quote:
6s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 10:43 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Bedankt voor je inhoudelijke reactie.
Ik ga voor de positieve note.
Yea, she's on crack.
  donderdag 1 augustus 2024 @ 10:45:39 #117
474254 GurneyIsBestOke
pi_214503495
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:32 schreef Caland het volgende:
Denk dat hier het beste punt ligt, op zich heeft Priske best excuses dat een behoorlijk deel van de ploeg niet beschikbaar was en je een krappe voorbereiding draait, maar dit wist je vooraf en wellicht is het dan ook niet ideaal om er een nieuw systeem doorheen te drukken. Er lag op zich best een aardig raamwerk, dus het had niet gehoeven, en alles bij elkaar verlies je aardig wat goodwill nu als de start ook tegenvalt.

Vanaf volgende week zondag moet het lopen of moet je op zijn minst zonder puntverlies de eerste potjes door.
Makkelijk eerste
  Moderator donderdag 1 augustus 2024 @ 10:49:00 #118
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214503534
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 10:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Denk dat hier het beste punt ligt, op zich heeft Priske best excuses dat een behoorlijk deel van de ploeg niet beschikbaar was en je een krappe voorbereiding draait, maar dit wist je vooraf en wellicht is het dan ook niet ideaal om er een nieuw systeem doorheen te drukken. Er lag op zich best een aardig raamwerk, dus het had niet gehoeven, en alles bij elkaar verlies je aardig wat goodwill nu als de start ook tegenvalt.

Vanaf volgende week zondag moet het lopen of moet je op zijn minst zonder puntverlies de eerste potjes door.
Bij 3 gespeeld 9 punten ga ik mijn plekje op de Coolsingel vast uitzoeken.
4045
onlogisch
  donderdag 1 augustus 2024 @ 10:55:44 #119
268491 fetX
pi_214503589
Hopelijk heeft Dennis trouwens zijn kookgerei er weer bij gepakt. Augustus is begonnen dus ik verwacht hier en daar wel wat aankopen :)
pi_214503789
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 10:02 schreef Caland het volgende:

De internationals hebben 10 dagen vakantie gehad ofzo? In zo'n tijdsbestek stort je conditioneel toch niet compleet in elkaar?
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  donderdag 1 augustus 2024 @ 11:10:04 #121
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214503806
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 11:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
De internationals hebben 10 dagen vakantie gehad ofzo? In zo'n tijdsbestek stort je conditioneel toch niet compleet in elkaar?
Conditie is niet hetzelfde als wedstrijdritme.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214503840
Wat is wedstrijdritme?
pi_214504023
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 09:58 schreef yvette1982 het volgende:

[..]
Ik zal even een mailtje sturen naar Leigh@feyenoord.nl en hem even uitleggen hoe belasting en fysiek werkt.
pi_214504306
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 11:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat is wedstrijdritme?
Het zit zegmaar een beetje in het woord zelf
* Verwijderd *
pi_214504436
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 11:32 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
Het zit zegmaar een beetje in het woord zelf
Als je iemand op de tribune neerzet dan heeft dat een positief effect op het "wedstrijdritme"?
pi_214504489
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 11:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Als je iemand op de tribune neerzet dan heeft dat een positief effect op het "wedstrijdritme"?
Ik vind dit zo’n leuk topic soms
Dit, dus.
  donderdag 1 augustus 2024 @ 11:40:00 #127
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214504565
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 10:29 schreef fetX het volgende:
40-60 piek voor een jeugdelftal (wat ook nog eens volledig wordt weggetikt) en dan de schuld bij de mensen zelf leggen vind ik ook wel wat raar.
Zelfs met het beoogde basiselftal vind ik dat schandalige prijzen voor een oefenwedstrijd.
  donderdag 1 augustus 2024 @ 11:41:11 #128
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214504604
quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 10:49 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Bij 3 gespeeld 9 punten ga ik mijn plekje op de Coolsingel vast uitzoeken.
Willem 2 thuis, PEC en Sparta uit en Ajax thuis. Gok dat de stemming dan alweer een stuk beter is. (en dan ook nog groningen en NAC daarna, de promovendi)
  donderdag 1 augustus 2024 @ 11:41:29 #129
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214504611
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 11:40 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Zelfs met het beoogde basiselftal vind ik dat schandalige prijzen voor een oefenwedstrijd.
Prijzen vanaf maandag 15 juli 18:00 uur

Reguliere vakken
- M,N: ¤54,00
- C, O, BB, NN: ¤48,00
- P, V: ¤42,50
- V V: ¤35,50
- E, F, G, H, J, EE, JJ: ¤31,50
- Gerard Meijer Tribune: ¤ 31,50
- W1-W4, Z1-Z4: ¤31,50
- HH: ¤27,50
- Y1-Y3: ¤25,50

Vrij gemiddeld.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 1 augustus 2024 @ 11:42:28 #130
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214504636
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 11:41 schreef Caland het volgende:

[..]
Prijzen vanaf maandag 15 juli 18:00 uur

Reguliere vakken
- M,N: ¤54,00
- C, O, BB, NN: ¤48,00
- P, V: ¤42,50
- V V: ¤35,50
- E, F, G, H, J, EE, JJ: ¤31,50
- Gerard Meijer Tribune: ¤ 31,50
- W1-W4, Z1-Z4: ¤31,50
- HH: ¤27,50
- Y1-Y3: ¤25,50

Vrij gemiddeld.
Ik vind dat voor een oefenwedstrijd veel knaken. Maar goed ik zou 5 euro nog veel vinden voor een oefenpot.
pi_214504757
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 08:04 schreef Caland het volgende:

[..]
Je bent ook wel een mokerdebiel als je dure kaarten gaat halen voor een oefenwedstrijdje op woensdagavond

Met alle respect, natuurlijk.
Ik kan me herinneren dat vroeger de openingswedstrijd gratis was voor seizoenkaarthouders.
Maar nu worden supporters als geldbomen gebruikt. Zelfs om oefenpotjes te zien via een brakke stream moet je al betalen.
pi_214504838
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 11:48 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]
Ik kan me herinneren dat vroeger de openingswedstrijd gratis was voor seizoenkaarthouders.
Maar nu worden supporters als geldbomen gebruikt. Zelfs om oefenpotjes te zien via een brakke stream moet je al betalen.
Dat heet professionalisering. Als jij die tweede ster op het shirt wilt hebben dan moeten er offers gebracht worden.
  donderdag 1 augustus 2024 @ 11:53:01 #133
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214504862
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 11:48 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]
Nog steeds gratis.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214504875
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 11:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Dat heet professionalisering. Als jij die tweede ster op het shirt wilt hebben dan moeten er offers gebracht worden.
Ook weer waar. Maar niet leuk voor mensen die het minder breed hebben en toch Feyenoord willen volgen.
  donderdag 1 augustus 2024 @ 11:57:13 #135
474254 GurneyIsBestOke
pi_214505012
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 11:53 schreef Caland het volgende:

[..]
Nog steeds gratis.
Wordt wel op een flauwe manier gedaan met het ‘claimen’. Was daar afgelopen seizoen met de beker niet van op de hoogte. Ik snap wel waarom ze dit doen, maar toch.
Makkelijk eerste
  donderdag 1 augustus 2024 @ 11:58:21 #136
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214505076
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 11:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Wordt wel op een flauwe manier gedaan met het ‘claimen’. Was daar afgelopen seizoen met de beker niet van op de hoogte. Ik snap wel waarom ze dit doen, maar toch.
Dat zou ik nou juist professionalisering willen noemen. Die stoelen leveren namelijk gewoon geld op wanneer mensen niet kunnen of willen gaan. Weinig flauws aan.

En je krijgt er ook maar vijf mails over ofzo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214505082
quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 08:02 schreef onlogisch het volgende:
Altijd fijn om op momenten als deze het Feyenoordtopic te openen en daar @:Scrummie te zien posten 'Ik maak me nog steeds geen enkele zorgen.' In een wereld van paniek en ongeloof is hij toch de rots in de branding, een baken van rust _O_
Beter naïve dan depressief :D
pi_214505084
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 11:53 schreef Caland het volgende:

[..]
Nog steeds gratis.
Oh ja, dat is wel netjes.
pi_214505152
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 11:58 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat zou ik nou juist professionalisering willen noemen. Die stoelen leveren namelijk gewoon geld op wanneer mensen niet kunnen of willen gaan. Weinig flauws aan.

Gewoon een stukje maatwerk
  donderdag 1 augustus 2024 @ 12:09:34 #140
474254 GurneyIsBestOke
pi_214505354
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 11:58 schreef Caland het volgende:

[..]

Destijds maar ééntje, je ziet het best gauw over het hoofd. Zeker omdat het best een tijdje terug was dat we met een thuispot begonnen volgens mij.

Los daarvan vind ik dat je voor zo’n openingswedstrijd met je B-ploeg niet de volle mep moet vragen aan anderen. Het blijft een ideale mogelijkheid om aan klantenbinding te doen, dat is nu wel nagelaten. Het klootjesvolk heb geen idee dat internationals in een bepaald schema zitten, die willen voor die mep geld gewoon Santi zien spelen.
Makkelijk eerste
pi_214505786
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 12:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Destijds maar ééntje, je ziet het best gauw over het hoofd. Zeker omdat het best een tijdje terug was dat we met een thuispot begonnen volgens mij.

Los daarvan vind ik dat je voor zo’n openingswedstrijd met je B-ploeg niet de volle mep moet vragen aan anderen. Het blijft een ideale mogelijkheid om aan klantenbinding te doen, dat is nu wel nagelaten. Het klootjesvolk heb geen idee dat internationals in een bepaald schema zitten, die willen voor die mep geld gewoon Santi zien spelen.
Op zich niet de volle mep hoor. Als ik naar VV kijk is dat tegen Willem 2 straks 55 euro en met deze oefenpot 35. Significant minder dus.
pi_214505842
Bosz zal vast niet Feyenoord dwingen om via de backs op te bouwen en ze dan insluiten.

Ben je direct de helft van je afspeel mogelijkheden kwijt.
  donderdag 1 augustus 2024 @ 14:03:54 #143
139407 jorienvdherik
pi_214507035
quote:
aardeloze ideeën in zijn reet stoppen en terug naar Praag kruip
pi_214507040
Nog even de vrije doortochten van Drita gezien in De Kuip in het eerste tijdvak van Arne.

Ik weet nu zeker dat het allemaal goedkomt.
  donderdag 1 augustus 2024 @ 14:07:24 #145
474254 GurneyIsBestOke
pi_214507076
Dus zo’n beetje de slechtste wedstrijd van het tijdperk Arne Slot is weer houvast.

Dan zijn de verwachtingen al gauw afgezakt zeg.
Makkelijk eerste
  donderdag 1 augustus 2024 @ 14:08:45 #146
139407 jorienvdherik
pi_214507101
Volgend onderwerp.

Nieuwe stadion reclame boarding op de 2e ring, Wat staat dat lelijk zeg EUROPA CUP 1 1970

LANDSKAMPIOEN alleen nog maar aantal, vond juist mooi als daar het jaar bij kwam

Jullie mening?
pi_214507221
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 14:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dus zo’n beetje de slechtste wedstrijd van het tijdperk Arne Slot is weer houvast.

Ik zou het toch meer hoopgevend willen noemen.
pi_214507258
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 14:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Volgend onderwerp.

Nieuwe stadion reclame boarding op de 2e ring, Wat staat dat lelijk zeg EUROPA CUP 1 1970

LANDSKAMPIOEN alleen nog maar aantal, vond juist mooi als daar het jaar bij kwam

Jullie mening?
Vind dit ook wel jammer
  donderdag 1 augustus 2024 @ 14:23:03 #149
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_214507280
quote:

Even vergeten dat je toen van heel ver moest komen en er nog allemaal rommel in het elftal stond.

Het voelt enigszins onnodig om spelers een volledig nieuw systeem aan te gaan leren terwijl er een goede basis ligt om op verder te gaan, maar ik geloof nog steeds dat het prima kan gaan draaien als je door die gewenningsfase heen bent.
pi_214507341
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 14:23 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Even vergeten dat je toen van heel ver moest komen en er nog allemaal rommel in het elftal stond.

Het voelt enigszins onnodig om spelers een volledig nieuw systeem aan te gaan leren terwijl er een goede basis ligt om op verder te gaan, maar ik geloof nog steeds dat het prima kan gaan draaien als je door die gewenningsfase heen bent.

Ik vind rommel wel een heel groot begrip voor alleen Leroy Fer.
pi_214507418
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 14:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Het gemis van ene kale Oostenrijker was groot :)
* Verwijderd *
  donderdag 1 augustus 2024 @ 14:32:38 #152
139407 jorienvdherik
pi_214507425
Ueda -O-
pi_214507427
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 14:32 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
Het gemis van ene kale Oostenrijker was groot :)
Nu nog. :)
  donderdag 1 augustus 2024 @ 14:34:41 #154
474254 GurneyIsBestOke
pi_214507455
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 14:23 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik ook wel, maar gezien de krappe voorbereiding waarin je veel spelers mist gaat die gewenningsfase eigenlijk nu pas starten. Terwijl je alsnog twee a drie cruciale posities moet invullen om die systeemwijziging te verantwoorden, vind ik.

Tegen de tijd dat je de door die gewenning heen bent én de juiste spelers voor handen hebt ben je wellicht die goodwill om iets nieuws te proberen al kwijt. Dat gaat snel zoals je ziet :{
Makkelijk eerste
  donderdag 1 augustus 2024 @ 14:38:08 #155
262211 hhh38
pi_214507496
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 14:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Geen Aursnes en geen Dessers maakt ook wel een aardig verschil.
pi_214507556
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 14:38 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Een verschil maakte het zeker, maakt de rest verre van rommel, iets wat ze ook hebben laten zien in de rest van het seizoen.

Gisteravond, dat was gewoon rommel.
  donderdag 1 augustus 2024 @ 14:42:42 #157
474254 GurneyIsBestOke
pi_214507570
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 14:38 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Pedersen net nieuw, Alireza nauwelijks fit, en een groot deel van het elftal was enkel Dickiebal gewend. En volgens mij was met individuele fouten Fer verantwoordelijk voor drie a vier van die vrije doortochten _O-

Maar mijn punt is vooral dat ik het niet helemaal eerlijk vind om dit elftal te vergelijken met seizoenen waarop je helemaal op 0 moest beginnen. Dat is nu gewoon niet zo, namelijk.
Makkelijk eerste
  donderdag 1 augustus 2024 @ 14:43:24 #158
262211 hhh38
pi_214507579
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 14:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik ook wel, maar gezien de krappe voorbereiding waarin je veel spelers mist gaat die gewenningsfase eigenlijk nu pas starten. Terwijl je alsnog twee a drie cruciale posities moet invullen om die systeemwijziging te verantwoorden, vind ik.

Tegen de tijd dat je de door die gewenning heen bent én de juiste spelers voor handen hebt ben je wellicht die goodwill om iets nieuws te proberen al kwijt. Dat gaat snel zoals je ziet :{
Ja je kan nu in een negatieve spiraal terechtkomen. Dan gaat die erfenis van Slot juist tegen je werken omdat het publiek veel minder snel tevreden is. Misschien dat de spelers ook wel deels blijven hangen in het Slot tijdperk en gaan morren over de tactiek.

Zou enorm zonde zijn, maar zo gaat het soms in het voetbal. Schreuder had daar ook last van bij Ajax. Als er maar op tijd wordt ingegrepen als het mis zou gaan en dan meteen de juiste aanstelling gedaan wordt hoeven we ons niet echt zorgen te maken.
  donderdag 1 augustus 2024 @ 14:45:34 #159
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214507610
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 14:43 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ja je kan nu in een negatieve spiraal terechtkomen. Dan gaat die erfenis van Slot juist tegen je werken omdat het publiek veel minder snel tevreden is. Misschien dat de spelers ook wel deels blijven hangen in het Slot tijdperk en gaan morren over de tactiek.
Dat laatste ben ik ook wel een beetje bang voor. Het eerste dat ik bijna elke speler in interviews heb horen zeggen is dat aangaande de wedstrijdtactiek de voorspelling van Slot eigenlijk altijd uitkwam. Nou succes als dat je vergelijkingsmateriaal is
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214507616
Eigenlijk heeft Slot de club gewoon kapot gemaakt.
pi_214507649
Had pistolero uiteindelijk toch gelijk ;(
* Verwijderd *
pi_214507673
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 14:49 schreef zoekeenleven het volgende:
Had pistolero uiteindelijk toch gelijk ;(
Nee joh, Priske krijgt dit uitstekend op de rit.

Ik kijk heel erg uit naar onze eerste pot met onze beste elf. :)
  donderdag 1 augustus 2024 @ 14:51:45 #163
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214507692
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 14:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Nee joh, Priske krijgt dit uitstekend op de rit.

Ik kijk heel erg uit naar onze eerste pot met onze beste elf. :)
Dat wordt pas Ajax thuis vermoed ik.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214507702
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 14:51 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat wordt pas Ajax thuis vermoed ik.
Ik heb het eigenlijk over de huidige beste elf, verder dan 7/8 zijn we nog niet eens gekomen deze voorbereiding.

Eigenlijk kan het dus alleen nog maar beter.
  donderdag 1 augustus 2024 @ 15:00:53 #165
474254 GurneyIsBestOke
pi_214507804
quote:

[..]
Dat kan zeker snel gaan ja, natuurlijk heb ik liever Priske 1.0 dan Slot 0.5, maar de timing om iets volledig nieuws te proberen is gewoon niet geweldig. Vooral omdat het spelersmateriaal (verrassend genoeg) vergelijkbaar blijft met vorig seizoen.

Pascal Jansen heeft jarenlang geacteerd een redelijke trainer te zijn door gewoon het raamwerk van Slot vast te houden, dus het is op zijn minst een riskante zet :)
Makkelijk eerste
  Moderator donderdag 1 augustus 2024 @ 15:05:02 #166
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214507851
Transfernieuws boys.

Talia DellaPeruta heeft bij Feyenoord getekend :)

4045
onlogisch
  donderdag 1 augustus 2024 @ 15:06:53 #167
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214507869
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 15:05 schreef onlogisch het volgende:
Transfernieuws boys.

[ afbeelding ]
Is dit nou de vriendin van @Scrummie ?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 1 augustus 2024 @ 15:08:45 #168
498282 Scrummie
pi_214507890
:X
  donderdag 1 augustus 2024 @ 15:09:32 #169
474254 GurneyIsBestOke
pi_214507903
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 15:05 schreef onlogisch het volgende:
Transfernieuws boys.

[ afbeelding ]
Dennis heeft gekookt (met zijn staafmixer).
Makkelijk eerste
pi_214507988
Waar blijf jannes met zijn transfers :'(
* Verwijderd *
  donderdag 1 augustus 2024 @ 15:20:30 #171
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214507995
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 15:19 schreef zoekeenleven het volgende:
Waar blijf jannes met zijn transfers :'(
Jannes is in een paar weken van Arne is de as van het kwaad naar onder Priske gaan we weer gebruikmaken van de scouting naar Priske was vierde keuze en gaat alles kapotmaken gegaan

Stukje meltdown
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214508184
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 15:20 schreef Caland het volgende:

[..]
Jannes is in een paar weken van Arne is de as van het kwaad naar onder Priske gaan we weer gebruikmaken van de scouting naar Priske was vierde keuze en gaat alles kapotmaken gegaan

Stukje meltdown
Oh jeetje, dat klinkt alsof het niet goed gaat komen...

Eigenlijk moet jannes gewoon in dat dwaasgebouw gaan zitten, kunnen we weer lekker doodskisten brengen enzo :)
* Verwijderd *
pi_214508196
quote:

[..]

Stukje meltdown
Zit Jannes weer in zijn manische fase ja
  donderdag 1 augustus 2024 @ 15:41:30 #174
474254 GurneyIsBestOke
pi_214508298
quote:

[..]

Stukje meltdown
Jannes dacht dat ie met een biertje op alle Denen kon bellen voor transfernieuws.

Valt tegen.
Makkelijk eerste
pi_214508902
quote:

[..]

Stukje meltdown
De signalen komen voor Brian alsmaar meer op groen te staan.
  donderdag 1 augustus 2024 @ 17:19:44 #176
268491 fetX
pi_214509857
quote:

Met veel minder kwaliteit en geen basis waar je toen op terug kon vallen. Totaal andere situatie en een nogal domme vergelijking bovendien.
pi_214510223
:O
pi_214510242
twitter

Vaarwel Thomas.
pi_214510475
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 05:38 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
we maken jullie kapoet zondag
pi_214510491
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 18:09 schreef PSVCL het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Nou viel er schijnbaar toch nog iets te lachen voor hem in Duitsland. _O-
  donderdag 1 augustus 2024 @ 18:12:29 #181
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214510513
Verkeerde topic
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 1 augustus 2024 @ 18:25:56 #182
131800 Tarado
capô de fusca
pi_214510701
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 14:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Volgend onderwerp.

Jullie mening?
Het is ook niet dat het niet past.
pi_214510842
twitter

Ruilen voor SebaGod @Dennis
  donderdag 1 augustus 2024 @ 19:30:24 #184
268260 Dr.Mikey
pi_214511774
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 18:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]

Ruilen voor SebaGod @:Dennis
Gelijk proberen verkopen met winst.
R.I.P DTS.
pi_214513540
Zijn jullie klaar om weer jullie rechtmatige plaats in te nemen onder de top 2 van Nederland?
pi_214513569
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 20:54 schreef Brubbie het volgende:
Zijn jullie klaar om weer jullie rechtmatige plaats in te nemen onder de top 2 van Nederland?
Van wie ben jij nou weer een kloon :')
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_214513797
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 18:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]

Ruilen voor SebaGod @:Dennis
conclusie is dat hij in de markt wordt gezet door makelaars en Feyenoord

een speler die zo matig heeft gespeeld vorig seizoen komt niet zo gauw in de belangstelling van clubs
pi_214514388
Jaaaaaaa we worden geeeeek
pi_214514402
Argentijntje komt met een totaal akkoord contract
pi_214514411
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 21:24 schreef ThePlaneteer het volgende:
Argentijntje komt met een totaal akkoord contract
@Caland

Word je nu weer positief?
pi_214514415
twitter
  donderdag 1 augustus 2024 @ 21:25:30 #193
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214514418
twitter

BOHHH GENOT
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 1 augustus 2024 @ 21:37:19 #194
262211 hhh38
pi_214514667
Ik heb nog niets van deze gast gezien, maar gezien het enthousiasme van anderen ben ik ook blij :D
pi_214514670
quote:
De Rotterdammers hebben een koopoptie bedongen op de aanvallende middenvelder annex rechtsbuiten, al ligt die vrij hoog. Gedacht moet worden aan een bedrag wat ongeveer twee keer het huidige inkomende transferrecord verbreekt.
Miljoentje of 15 dus? Dat lijkt me een kansloos verhaal voor over een jaar.
  donderdag 1 augustus 2024 @ 21:38:27 #196
262211 hhh38
pi_214514687
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 21:37 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Denk eerder 17-18 dan
pi_214514727
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 21:38 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Denk eerder 17-18 dan
Nog kanslozer verhaal dan.
pi_214514784
quote:

[..]
Als die de pannen van het dak speelt en de optie is echt 15 miljoen. Dan ben je toch idioot als je het niet doet?

[ Bericht 0% gewijzigd door CR7 op 01-08-2024 22:05:16 ]
  donderdag 1 augustus 2024 @ 21:59:23 #199
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214515110
Net als bij iedere nieuwe trainert lijkt het mij wel gepast om eerst even een of twee maanden te kijken of het allemaal gaat werken of niet. Ik gun hem de tijd om stappen te kunnen maken, maar verwacht zelf nog geen wonderen in de eerste paar maanden. Helaas ben ik wel bang dat veel mensen hem de tijd niet gaan geven als het de aankomende twee wedstrijden tegenvalt.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_214515158
Nu geen gekke Russische club waardoor we de koopoptie niet kunnen lichten.
  donderdag 1 augustus 2024 @ 22:02:52 #201
262211 hhh38
pi_214515174
quote:
10s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 21:40 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Nog kanslozer verhaal dan.
Als Minteh zo'n afkoopsom had gehad zou ik het gewoon gedaan hebben. Die had je meteen voor het dubbele door kunnen verkopen :D
pi_214515304
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 22:02 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Als Minteh zo'n afkoopsom had gehad zou ik het gewoon gedaan hebben. Die had je meteen voor het dubbele door kunnen verkopen :D
Ik denk dat Feyenoord helemaal niet de financiële mogelijkheden heeft om zo maar even 15-18m af te tikken voor een speler.
  Moderator donderdag 1 augustus 2024 @ 22:14:25 #203
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214515421
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 21:25 schreef Caland het volgende:
[ x ]

BOHHH GENOT
4045
onlogisch
pi_214515488
quote:
10s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 22:09 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Ik denk dat Feyenoord helemaal niet de financiële mogelijkheden heeft om zo maar even 15-18m af te tikken voor een speler.
Ligt er maar net aan wat je prio is. Meerdere spelers voor 8 miljoen of een keer goed uitgeven. Zeker aan een speler die dan al goed gepresteerd heeft (want anders licht je de optie niet).

Je geeft al 2 seizoenen bijna 40 miljoen per jaar uit. En dan heb je nog meer dan genoeg waarde in je selectie zitten.
pi_214515638
ZKA heeft iets te vroeg ge”it’s happening”t.

Bericht is aangepast; er ligt een principe-overeenkomst tussen de clubs maar de speler moet nog akkoord gaan met Feyenoord maar heeft de keuze uit meer clubs.
pi_214515674
ZKAed
pi_214515684
quote:

[..]
Dan moet jij wat minder denken
pi_214515728
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 22:27 schreef Tomatenboer het volgende:

Bericht is aangepast; er ligt een principe-overeenkomst tussen de clubs maar de speler moet nog akkoord gaan met Feyenoord maar heeft de keuze uit meer clubs.
Gnonto 2.0 :')
pi_214515738
quote:

[..]
Kan snel gaan, je hebt nu al aardig wat opgebouwd, als je weer CL haalt en weer wat dikke verkopen doet volgende zomer (en dat zit er dik in) dan is 15 miljoen opeens niets meer
  donderdag 1 augustus 2024 @ 23:18:50 #210
474254 GurneyIsBestOke
pi_214516291
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 22:27 schreef Tomatenboer het volgende:

Zijn we er toch weer ingetuind!
Makkelijk eerste
  donderdag 1 augustus 2024 @ 23:24:27 #211
474254 GurneyIsBestOke
pi_214516377
quote:

[..]
Natuurlijk wel :') in principe kan Feyenoord transfersommen van 40-45 miljoen aftikken (of zelfs heel veel meer), maar eigenlijk alleen als het de zekerheid heeft dat het per direct dezelfde speler voor meer dan de aankoopprijs kan verkopen. Vergelijkbaar met Metz die Mikautadze konden over nemen terwijl ze gedegradeerd waren, puur voor de doorverkoop.

15-18 miljoen is zeker realistisch, je zou in principe al het geld van Wieffer direct kunnen herinvesteren. Of het verstandig is, is een andere vraag. Maar bij een eventuele koopoptie waar de speler meer waard is dan de koopoptie, is het nooit een vraagteken.
Makkelijk eerste
  donderdag 1 augustus 2024 @ 23:30:12 #212
474254 GurneyIsBestOke
pi_214516440
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 20:55 schreef Bombvis het volgende:

[..]
Van wie ben jij nou weer een kloon :')
@Boussaadia

Goed hé @fetX
Makkelijk eerste
pi_214516579
“daarover is een principe-akkoord gevonden.”

Wie bedenkt die teksten joh.
#12 is not for sale!
pi_214516641
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 23:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Natuurlijk wel :') in principe kan Feyenoord transfersommen van 40-45 miljoen aftikken (of zelfs heel veel meer), maar eigenlijk alleen als het de zekerheid heeft dat het per direct dezelfde speler voor meer dan de aankoopprijs kan verkopen. Vergelijkbaar met Metz die Mikautadze konden over nemen terwijl ze gedegradeerd waren, puur voor de doorverkoop.

15-18 miljoen is zeker realistisch, je zou in principe al het geld van Wieffer direct kunnen herinvesteren. Of het verstandig is, is een andere vraag. Maar bij een eventuele koopoptie waar de speler meer waard is dan de koopoptie, is het nooit een vraagteken.
Kan de meest recente jaarcijfers niet vinden, pagina is verdwenen, maar zou eerst maar eens kleine 40 miljoen aan negatieve reserves op de balans wegwerken.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 00:01:11 #215
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_214516649
quote:
10s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 23:50 schreef Haringkop het volgende:
“daarover is een principe-akkoord gevonden.”

Wie bedenkt die teksten joh.
Bij de big 4 is dat normaal. Corporate wereld.
graag op anoniem
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 00:15:38 #216
268491 fetX
pi_214516711
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 23:59 schreef Wotte het volgende:

[..]
Kan de meest recente jaarcijfers niet vinden, pagina is verdwenen, maar zou eerst maar eens kleine 40 miljoen aan negatieve reserves op de balans wegwerken.
Een relatief klein aantal aan schulden is voor een club niet per sé een probleem. Zeker niet als daar tegenover heel veel kapitaal op het veld staat. Komende jaren zullen er (waarschijnlijk) alleen maar meer transfers van hoge bedragen gaan plaatsvinden. Maar wel eens dat je dat langzaam af moet bouwen.

[ Bericht 1% gewijzigd door fetX op 02-08-2024 00:24:45 ]
pi_214516764
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 00:15 schreef fetX het volgende:

[..]
Een relatief klein aantal aan schulden is voor een bedrijf helemaal geen probleem. Zeker niet als daar tegenover heel veel kapitaal op het veld staat. Komende jaren zullen er (waarschijnlijk) alleen maar meer transfers van hoge bedragen gaan plaatsvinden. Maar wel eens dat je dat langzaam af moet bouwen.
Die van balansdatum 30 juni 22 is nou niet echt om over naar huis te schrijven. Vrijwel nul eigen vermogen forse belastingschulden, negatieve reserves, forse kortlopende schulden positie.

Kan de balans van 30 juni 23 niet vinden jammer genoeg. Wellicht dat er wat weggewerkt is.
pi_214516770
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 00:31 schreef Wotte het volgende:

[..]
Die van balansdatum 30 juni 22 is nou niet echt om over naar huis te schrijven. Vrijwel nul eigen vermogen forse belastingschulden, negatieve reserves, forse kortlopende schulden positie.

Kan de balans van 30 juni 23 niet vinden jammer genoeg. Wellicht dat er wat weggewerkt is.
Als er zo'n bedrag in het huurcontract staat, denk je dat men dat wel of niet kan financieren?

Je zit interessant te doen om helemaal niks. Met je balansdatum
pi_214516885
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 00:32 schreef Brubbie het volgende:

[..]
Als er zo'n bedrag in het huurcontract staat, denk je dat men dat wel of niet kan financieren?

Jij kan ook prima een telefoon leasen zonder dat je het aankoopbedrag kan financieren. Die twee zaken staan los van elkaar.
pi_214517048
quote:

[..]

Dan gaat die erfenis van Slot juist tegen je werken omdat het publiek veel minder snel tevreden is.
Het verwachtingspatroon is natuurlijk niet alleen de erfenis van Slot. Zolang je spelers als Bijlow, Hancko, Geertruida, Timber en Santi kunt opstellen zijn er natuurlijk maar weinig clubs in de Mickey Mousecompetitie waartegen puntverlies te rechtvaardigen valt.
pi_214517071
quote:

[..]
Als je zelf elke transferperiode je eigen uitgaande transferrecord 1 of 2 keer breekt en je haalt 2-3 jaar op rij CL voetbal, dan moet dat gewoon kunnen.

Maargoed, laat ie het eerst maar eens laten zien hè.
pi_214517580
quote:

[..]

Gelukkig is er na juni '22 maar voor 140 miljoen verkocht en hebben we maar 2x de CL gehaald.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 09:02:13 #223
474254 GurneyIsBestOke
pi_214518080
quote:

[..]

Je komt met een balansdatum van 30 juni 22 als argument voor de financiële situatie van de transferzomer in 2025 ja?
Makkelijk eerste
pi_214518338
We moeten heel snel gaan voetballen.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 09:56:57 #225
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214518753
twitter

Er komt nog een speler aan maar we zeggen niet wie!!
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214518778
twitter

Fabrizio twittert alweer over Feyenoord.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 09:59:44 #227
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214518802
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 09:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]

Fabrizio twittert alweer over Feyenoord.
Over de derde keeper ook nog eens
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214519485
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 09:59 schreef Caland het volgende:

[..]
Over de derde keeper ook nog eens
Dan had hij verder niks te doen waarschijnlijk.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 12:02:39 #229
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214521171
twitter

Geertruida gaat nummer 7 krijgen!
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214521196
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 12:02 schreef Caland het volgende:
[ x ]

@ZKA neemt mij mee in zijn val.
pi_214521209
twitter
pi_214521238
Hartman nummer 11 en Geert 7

Dit gaat helemaal verkeerd.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 12:07:56 #233
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214521252
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 12:07 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hartman nummer 11 en Geert 7

Dit gaat helemaal verkeerd.
Geert heeft gewoon nummer 4
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214521255
Oh Hartman nummer 11 was mij niet eens opgevallen.

Ik ben echt dol op Q.
pi_214521282
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 12:07 schreef Caland het volgende:

[..]
Geert heeft gewoon nummer 4
Oh las ik ff verkeerd van je
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 12:15:28 #236
262211 hhh38
pi_214521401
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 12:02 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Nummer 7 is nog vrij voor Buonanotte :)
pi_214521578
twitter

Staat hem goed
pi_214522432
Hartman 11

vrijdag 2 augustus 2024 @ 13:07:56 #239
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214522629
Slory en Read ook een nummer trouwens

Plug niet, niemand neemt hem serieus @Pistolero
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214522993
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 13:07 schreef Caland het volgende:

Plug niet, niemand neemt hem serieus @:pistolero
Wel raar van Plug. Als je zoveel minuten krijgt tijdens de voorbereiding (en dat ook prima doet) kunnen ze hem toch wel een nummer geven.
  Moderator vrijdag 2 augustus 2024 @ 13:50:44 #241
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214523183
Waarom heeft Q 11?
4045
onlogisch
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 13:52:29 #242
262211 hhh38
pi_214523209
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 13:50 schreef onlogisch het volgende:
Waarom heeft Q 11?
Legt ie uit in die instapost.

Hij wil met nieuwe energie terugkomen na z'n revalidatie en daar hoort volgens hem een nieuw rugnummer bij.
pi_214523222
Hartman wordt onze nieuwe linksbuiten. ^O^
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 13:53:54 #244
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214523228
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 13:52 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Hij wil met nieuwe energie terugkomen na z'n revalidatie en daar hoort volgens hem een nieuw rugnummer bij.
:')
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 13:54:46 #245
131800 Tarado
capô de fusca
pi_214523236
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 13:52 schreef hhh38 het volgende:

[..]

spiritueel, een back met #11, dat kan niet.
pi_214523274
QGod
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 13:59:47 #247
131800 Tarado
capô de fusca
pi_214523336
quote:
pi_214523350
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 13:59 schreef Tarado het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Wij hebben alleen maar lieve jongens.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 14:01:21 #249
131800 Tarado
capô de fusca
pi_214523363
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 14:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Wij hebben alleen maar lieve jongens.
Ook een #11
pi_214523370
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 14:01 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ook een #11
Geen #7 helaas.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 14:01:58 #251
262211 hhh38
pi_214523371
Rugnummerpuristen :')
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 14:09:22 #252
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214523455
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 13:37 schreef Middelpunt het volgende:

[..]
Wel raar van Plug. Als je zoveel minuten krijgt tijdens de voorbereiding (en dat ook prima doet) kunnen ze hem toch wel een nummer geven.
Het grote voordeel van links zijn, ook als je er niet zoveel van kan, is dat je met dit soort dingen dan wordt meegenomen als selectievulling
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214523511
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 14:01 schreef hhh38 het volgende:
Rugnummerpuristen :')
Spelers en/of supporters die ook maar enige waarde hechten aan rugnummers sporen echt niet.
pi_214523527
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 14:09 schreef Caland het volgende:

[..]
Het grote voordeel van links zijn, ook als je er niet zoveel van kan, is dat je met dit soort dingen dan wordt meegenomen als selectievulling
Ah, Plug is alweer de volgende speler die er niks van kan volgens jou?
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 14:20:52 #255
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214523597
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 14:15 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Geen hoogvlieger inderdaad. Mag zoals al voorspeld direct terug naar de onder 21
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214523671
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 14:15 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Ik zie in Plug ook niet veel potentie hoor. Beetje Sven van Beek vibes
pi_214523975
Plug was alleen mee voor de quiz
pi_214524377
Brian zijn persconferentie wordt hier niet eens besproken.

Nu al afgeschreven.
pi_214524391
Priske wil geen 4 punten verspelen in de eerste twee wedstrijden.

Arne nu al voorbij.
pi_214524418
De verliezen tegen Atletico en Benfica zijn alleen maar voetbalstatistieken. De processen en performances zijn nu het belangrijkste!
pi_214524622
Brian is geen fan van de korte vakanties van sommige spelers, maar we moeten het er nu eenmaal mee doen!
pi_214524640
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 15:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De verliezen tegen Atletico en Benfica zijn alleen maar voetbalstatistieken. De processen en performances zijn nu het belangrijkste!
Atletico?

Ik hoop dat dit jouw fout is, anders is Brian nu al volledig de weg kwijt. :{
pi_214524645
Stengs en Timber kunnen waarschijnlijk wel spelen!

Hij blijft wel een beetje vaag over de nieuwe captain, (We hebben veel leiders nodig!!)
pi_214524648
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 15:21 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Atletico?

Ik hoop dat dit jouw fout is, anders is Brian nu al volledig de weg kwijt. :{
Dit is mijn fout natuurlijk.
pi_214524656
Monaco. Atletico.

Een pot nat joh.
pi_214524796
Ook Peter vindt het gepraat over tactieken en systemen het minst belangrijke van het hele voetbal. Het gaat om de spelers die op het veld staan en hun specifieke kwaliteiten!

Verstandige trainer hebben die Eindhovenaren zeg.
pi_214525022
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 15:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ook Peter vindt het gepraat over tactieken en systemen het minst belangrijke van het hele voetbal. Het gaat om de spelers die op het veld staan en hun specifieke kwaliteiten!

Verstandige trainer hebben die Eindhovenaren zeg.
Zou ik ook zeggen als ik hem was.

Ondertussen maakt hij dat 3-4-3 probeersel van Priske helemaal kapot zondag.

Vrees ik althans.
pi_214525219
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 13:07 schreef Caland het volgende:

Plug niet, niemand neemt hem serieus @:pistolero
Zeker weer omdat het een Nederlander is. Geen tropenbingo bonus.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 16:04:28 #269
474254 GurneyIsBestOke
pi_214525286
Peter Bosz die nooit een Plan B heeft wil niet over tactieken praten.

Goh.
Makkelijk eerste
pi_214525327
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 16:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Peter Bosz die nooit een Plan B heeft wil niet over tactieken praten.

Goh.
Peter B. die weer full retard op de aanval gaat spelen met zijn manke verdediging en mogelijk ook nog zonder Luuk de Jong. Dat wordt lachen.
pi_214525649
Geertruida het salaris van Slot geven en 3 jaar laten bijtekenen
pi_214526002
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 09:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Je komt met een balansdatum van 30 juni 22 als argument voor de financiële situatie van de transferzomer in 2025 ja?
Als ze daar de recente boel eens fatsoenlijk beschikbaar stellen. Moet je het hier mee doen.
pi_214526302
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 09:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat is niet bepaald het helderste licht wat hier rondloopt idd.
pi_214527601
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 17:22 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Dat is niet bepaald het helderste licht wat hier rondloopt idd.
Alle nuances weer ten spijt.
pi_214527678
Brian Priske legt uit waarom harde oefennederlagen van Feyenoord juist goed kunnen uitpakken

Ik zou me persoonlijk wel zorgen maken met zulke teksten van je trainer.
pi_214527936
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 15:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Monaco. Atletico.

Een pot nat joh.
Almelo.
  Moderator vrijdag 2 augustus 2024 @ 19:20:36 #277
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214528409
Ik heb onze club bestolen boys. En ik ben er trots op ook.

Afgelopen woensdag tijdens die wedstrijd van Monaco een shirtje voor Onlo jr en mijzelf gekocht. Bij het afrekenen ging het niet goed. Het geld was wel afgeschreven maar de betaling werd niet finalized op de terminal. Dat chickie waarschuwde me er al voor dat het zou gebeuren.

Zojuist zijn die 178 pietermannen weer terug op de rekening gestort. _O_
4045
onlogisch
pi_214528450
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 19:20 schreef onlogisch het volgende:

Afgelopen woensdag tijdens die wedstrijd van Monaco een shirtje voor Onlo jr en mijzelf gekocht. Bij het afrekenen ging het niet goed. Het geld was wel afgeschreven maar de betaling werd niet finalized op de terminal. Dat chickie waarschuwde me er al voor dat het zou gebeuren.

@Caland zoekt nog een abo.
pi_214529218
quote:

Weten wij gelijk wie we de schuld kunnen geven als Buonanotte en Bae niet komen omdat we te weinig geld hebben
pi_214529243
quote:

Volgens mij verdient vooral Castore hier aan.
  Moderator vrijdag 2 augustus 2024 @ 20:05:07 #281
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214529326
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 20:00 schreef Brubbie het volgende:

[..]
Volgens mij verdient vooral Castore hier aan.
Ik lag er al niet echt wakker van, maar nu nog minder. Bedankt @Brubbie

Brubgod
4045
onlogisch
pi_214529350
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 20:05 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Ik lag er al niet echt wakker van, maar nu nog minder. Bedankt @:Brubbie

Brubgod
Goed hé?
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 20:09:36 #283
498282 Scrummie
pi_214529416
quote:

Dan los je dat toch op, schooier.
  Moderator vrijdag 2 augustus 2024 @ 20:10:08 #284
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214529427
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 20:09 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Dat heeft Feyenoord nu al voor me gedaan :)
4045
onlogisch
pi_214529602
quote:

Door jou gaan we nu 23000 euro moeten betalen voor een CL passepartout.
BFF met GGMM
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 20:25:39 #286
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214529765
quote:

Jodenstreken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 20:27:18 #287
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_214529794
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 20:09 schreef Scrummie het volgende:

[..]
PAK DIE OPLICHTER SCRUMMIE
Dit, dus.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 20:36:38 #288
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214530007
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 20:27 schreef Buitendam het volgende:

[..]
PAK DIE OPLICHTER SCRUMMIE
Ik distantieer mij van dit soort ‘supporters’

Dit zijn geen supporters maar criminelen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 20:43:21 #289
474254 GurneyIsBestOke
pi_214530129
quote:

Een volwassen man die een gloednieuw shirtje voor zichzelf koopt en vervolgens niet eens betaalt.

Hier heb ik een pittige mening over. Vooral omdat je genoeg geld hebt om jezelf vol te schranzen in zo’n Turks all-inclusive tokkiefestijn. Walgelijk simpel profiteursvarkentje.
Makkelijk eerste
pi_214530249
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 20:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Een volwassen man die een gloednieuw shirtje voor zichzelf koopt en vervolgens niet eens betaalt.

Hier heb ik een pittige mening over. Vooral omdat je genoeg geld hebt om jezelf vol te schranzen in zo’n Turks all-inclusive tokkiefestijn. Walgelijk simpel profiteursvarkentje.
Zegt de ambtenaar
pi_214530255
quote:

Door mensen zoals jij spelen we nu met vijf verdedigers.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 20:51:18 #292
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214530273
quote:

[..]

Hallo dan
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin vrijdag 2 augustus 2024 @ 20:59:55 #293
35723 crew  GGMM
pi_214530469
quote:

[..]

Goeie genade
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 21:00:04 #294
268491 fetX
pi_214530473
quote:

[..]

Godallemachtig zeg
  Moderator vrijdag 2 augustus 2024 @ 21:00:36 #295
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214530485
twitter

Het zijn gewoon een stelletje kkboeven
4045
onlogisch
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 21:40:15 #296
474254 GurneyIsBestOke
pi_214531300
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 21:00 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]

Stelletje walgelijk simpele profiteursvarkentjes bij Atletico :r
Makkelijk eerste
pi_214531755
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 21:00 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]

Ga lekker daar shirtjes jatten dan, schavuit.
BFF met GGMM
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 22:35:46 #298
474254 GurneyIsBestOke
pi_214532476
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 20:49 schreef Brubbie het volgende:

[..]
Zegt de ambtenaar
Je weet dat ik een ambtenaar ben, dan ben je dus geen Boussaadia want die kan niet goed genoeg lezen. Ik ga nú opzoeken wie je hiervoor was!
Makkelijk eerste
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 01:01:21 #299
268260 Dr.Mikey
pi_214533944
Liverpool speelde echt fantastisch tegen Arsenal goeie trainer hebben ze daar.
R.I.P DTS.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 01:05:39 #300
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_214533967
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Je weet dat ik een ambtenaar ben, dan ben je dus geen Boussaadia want die kan niet goed genoeg lezen. Ik ga nú opzoeken wie je hiervoor was!
@atypisch
pi_214534141
Droevig topic aan het worden zo. Zit je dan, tussen de luie ambtenaren, kloontjes en shirtjespikkers ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')