SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straks tegen PSV spelen we in een opstelling die we nog nooit hebben gezien in een oefenwedstrijd (maar waar al wel tig keer op is getraind) en is iedereen weer stomverbaasd als het dan een heel stuk beter is.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wellicht omdat de opstelling ook niet stijgend is qua niveau.
Mag je alles van vinden natuurlijk. De conclusie die je daaraan kan verbinden mag je pas plaatsen na de eerste wedstrijden in het ECHTE seizoen.
Beetje zoals het hele Feyenoord-topic reageert op Sauer.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Commentator Feyenoord One reageert nogal overenthousiast op die halve kans van Sauer net.
Dit is niets meer dan wishful thinking.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Straks tegen PSV spelen we in een opstelling die we nog nooit hebben gezien in een oefenwedstrijd (maar waar al wel tig keer op is getraind) en is iedereen weer stomverbaasd als het dan een heel stuk beter is.
En ik moet zeggen, voor een stel jeugdspelers doen ze het vandaag boven verwachting goed.
Ik help het je hopen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Straks tegen PSV spelen we in een opstelling die we nog nooit hebben gezien in een oefenwedstrijd (maar waar al wel tig keer op is getraind) en is iedereen weer stomverbaasd als het dan een heel stuk beter is.
En ik moet zeggen, voor een stel jeugdspelers doen ze het vandaag boven verwachting goed.
Misschien stelt hij wel echt Jong Feyenoord op.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit is niets meer dan wishfull thinking.
Het is wishfull thinking om te denken dat je met je beste spelers beter speelt dan met een jeugdelftal? Wat?quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit is niets meer dan wishfull thinking.
Echt doe normaal hoor. Echt die onzin en paniek. Ik neem aan dat je volwassen bent, doe dan niet gelijk hysterisch. Een Priske vergelijken met een Stam slaat echt totaal nergens opquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:18 schreef Ali_boo het volgende:
Ben ik dan de enige met Jaap Stam flashbacks? Ook die wou op een bepaalde manier spelen maar had daar de spelers niet voor
Merk een soortgelijk patroon
Nee, dat geloof ik ook niet.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Misschien stelt hij wel echt Jong Feyenoord op.
Dat moet gaan blijken.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Echt doe normaal hoor. Echt die onzin en paniek. Ik neem aan dat je volwassen bent, doe dan niet gelijk hysterisch. Een Priske vergelijken met een Stam slaat echt totaal nergens op
Dat je niet inziet dat de speelwijze gewoon ontzettend kwetsbaar is ongeacht de spelers is ook wel schrijnend.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is wishfull thinking om te denken dat je met je beste spelers beter speelt dan met een jeugdelftal? Wat?
Dat klopt, maar dan is het totaal debiel om nu al hysterisch te doen na een paar trainingspotjes.quote:
Dat je een paar oefenpotjes verliest tot daar aan toe. De manier waarop het gebeurt, baart me wel zorgen jaquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Echt doe normaal hoor. Echt die onzin en paniek. Ik neem aan dat je volwassen bent, doe dan niet gelijk hysterisch. Een Priske vergelijken met een Stam slaat echt totaal nergens op
Wat een goede post zeg.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:25 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dan is het totaal debiel om nu al hysterisch te doen na een paar trainingspotjes.
Velen zijn echt manisch hoor.
quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:23 schreef fetX het volgende:
Die gasten hebben gewoon 10 keer 1op1 gestaan![]()
Dit systeem is echt verschrikkelijk
Blij dat ik niet de enige ben die het opmerktquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat je niet inziet dat de speelwijze gewoon ontzettend kwetsbaar is ongeacht de spelers is ook wel schrijnend.
Hancko werd tegen Benfica ook aan alle kanten voorbij gelopen.
Deze speelwijze kan onze topverdedigers eruit laten zien als schlemielen.
Het is wel duidelijk dat het vertrek van Slot echt voor totale kortsluiting heeft gezorgd bij een flink deel van de supporters. Wat een debiele takes lees ik hier toch weer de afgelopen tijd. Om over het open riool X nog maar te zwijgen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:25 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dan is het totaal debiel om nu al hysterisch te doen na een paar trainingspotjes.
Men heeft weer de automatische reactie klaar uit het verleden.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat het vertrek van Slot echt voor totale kortsluiting heeft gezorgd bij een flink deel van de supporters. Wat een debiele takes lees ik hier toch weer de afgelopen tijd. Om over het open riool X nog maar te zwijgen.
Ik maak me wel ernstig zorgen om hoe groot de #PriskeOUT roep nu al is. Die arme man gaat nooit een eerlijke kans krijgen.
Elke tegenstander loopt er met gemakt doorheenquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:25 schreef alopio het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |