SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straks tegen PSV spelen we in een opstelling die we nog nooit hebben gezien in een oefenwedstrijd (maar waar al wel tig keer op is getraind) en is iedereen weer stomverbaasd als het dan een heel stuk beter is.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wellicht omdat de opstelling ook niet stijgend is qua niveau.
Mag je alles van vinden natuurlijk. De conclusie die je daaraan kan verbinden mag je pas plaatsen na de eerste wedstrijden in het ECHTE seizoen.
Beetje zoals het hele Feyenoord-topic reageert op Sauer.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Commentator Feyenoord One reageert nogal overenthousiast op die halve kans van Sauer net.
Dit is niets meer dan wishful thinking.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Straks tegen PSV spelen we in een opstelling die we nog nooit hebben gezien in een oefenwedstrijd (maar waar al wel tig keer op is getraind) en is iedereen weer stomverbaasd als het dan een heel stuk beter is.
En ik moet zeggen, voor een stel jeugdspelers doen ze het vandaag boven verwachting goed.
Ik help het je hopen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Straks tegen PSV spelen we in een opstelling die we nog nooit hebben gezien in een oefenwedstrijd (maar waar al wel tig keer op is getraind) en is iedereen weer stomverbaasd als het dan een heel stuk beter is.
En ik moet zeggen, voor een stel jeugdspelers doen ze het vandaag boven verwachting goed.
Misschien stelt hij wel echt Jong Feyenoord op.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit is niets meer dan wishfull thinking.
Het is wishfull thinking om te denken dat je met je beste spelers beter speelt dan met een jeugdelftal? Wat?quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit is niets meer dan wishfull thinking.
Echt doe normaal hoor. Echt die onzin en paniek. Ik neem aan dat je volwassen bent, doe dan niet gelijk hysterisch. Een Priske vergelijken met een Stam slaat echt totaal nergens opquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:18 schreef Ali_boo het volgende:
Ben ik dan de enige met Jaap Stam flashbacks? Ook die wou op een bepaalde manier spelen maar had daar de spelers niet voor
Merk een soortgelijk patroon
Nee, dat geloof ik ook niet.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Misschien stelt hij wel echt Jong Feyenoord op.
Dat moet gaan blijken.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Echt doe normaal hoor. Echt die onzin en paniek. Ik neem aan dat je volwassen bent, doe dan niet gelijk hysterisch. Een Priske vergelijken met een Stam slaat echt totaal nergens op
Dat je niet inziet dat de speelwijze gewoon ontzettend kwetsbaar is ongeacht de spelers is ook wel schrijnend.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is wishfull thinking om te denken dat je met je beste spelers beter speelt dan met een jeugdelftal? Wat?
Dat klopt, maar dan is het totaal debiel om nu al hysterisch te doen na een paar trainingspotjes.quote:
Dat je een paar oefenpotjes verliest tot daar aan toe. De manier waarop het gebeurt, baart me wel zorgen jaquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Echt doe normaal hoor. Echt die onzin en paniek. Ik neem aan dat je volwassen bent, doe dan niet gelijk hysterisch. Een Priske vergelijken met een Stam slaat echt totaal nergens op
Wat een goede post zeg.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:25 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dan is het totaal debiel om nu al hysterisch te doen na een paar trainingspotjes.
Velen zijn echt manisch hoor.
quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:23 schreef fetX het volgende:
Die gasten hebben gewoon 10 keer 1op1 gestaan![]()
Dit systeem is echt verschrikkelijk
Blij dat ik niet de enige ben die het opmerktquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat je niet inziet dat de speelwijze gewoon ontzettend kwetsbaar is ongeacht de spelers is ook wel schrijnend.
Hancko werd tegen Benfica ook aan alle kanten voorbij gelopen.
Deze speelwijze kan onze topverdedigers eruit laten zien als schlemielen.
Het is wel duidelijk dat het vertrek van Slot echt voor totale kortsluiting heeft gezorgd bij een flink deel van de supporters. Wat een debiele takes lees ik hier toch weer de afgelopen tijd. Om over het open riool X nog maar te zwijgen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:25 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dan is het totaal debiel om nu al hysterisch te doen na een paar trainingspotjes.
Men heeft weer de automatische reactie klaar uit het verleden.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat het vertrek van Slot echt voor totale kortsluiting heeft gezorgd bij een flink deel van de supporters. Wat een debiele takes lees ik hier toch weer de afgelopen tijd. Om over het open riool X nog maar te zwijgen.
Ik maak me wel ernstig zorgen om hoe groot de #PriskeOUT roep nu al is. Die arme man gaat nooit een eerlijke kans krijgen.
Elke tegenstander loopt er met gemakt doorheenquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:25 schreef alopio het volgende:
[..]
Je zou denken dat John de Wolf als cultuurbewaker hem wat mee gegeven heeft in de voorbereiding hoe het de afgelopen seizoenen is gegaanquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Elke tegenstander loopt er met gemakt doorheen
Je creëert niet gek veel
Voetballend pover
Spelers hebben geen idee wat ze moeten doen tegen twee iets betere tegenstanders
Elke wedstrijd een andere pretopstelling
Een hoop uncerraintys
Plus we hebben de wingbacks niet om dit systeem te spelen ( laat die net ook de belangrijkste positie zijn binnen zijn systeem)quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Elke tegenstander loopt er met gemakt doorheen
Je creëert niet gek veel
Voetballend pover
Spelers hebben geen idee wat ze moeten doen tegen twee iets betere tegenstanders
Elke wedstrijd een andere pretopstelling
Een hoop uncerraintys
Volkomen terecht als we bijvoorbeeld in september al pakweg op 6 punten achterstand staan ten opzichte van PSV.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat het vertrek van Slot echt voor totale kortsluiting heeft gezorgd bij een flink deel van de supporters. Wat een debiele takes lees ik hier toch weer de afgelopen tijd. Om over het open riool X nog maar te zwijgen.
Ik maak me wel ernstig zorgen om hoe groot de #PriskeOUT roep nu al is. Die arme man gaat nooit een eerlijke kans krijgen.
Hij spaart de basis voor zondag lijkt me een logische conclusiequote:Op woensdag 31 juli 2024 21:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volkomen terecht als we bijvoorbeeld in september al pakweg op 6 punten achterstand staan ten opzichte van PSV.
Lijkt me nog een realistisch scenario ook.
Al denk ik niet dat Priske snel zal worden ontslagen hoor. Die mag sowieso tot de kerst blijven zitten.
Ik weiger mee te gaan in deze minimalistische reacties.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:30 schreef Pistolero het volgende:
Wel fijn dat er nog een paar users zijn die wel het hoofd koel kunnen houden. @:DombohetOlifantje1 @:alopio
Als je 45 jaar supporter bent lul je wel anders.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik weiger mee te gaan in deze minimalistische reacties.
Hek dicht neem ik aanquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:34 schreef ThePlaneteer het volgende:
Waar bij 't Maasgebouw verzamelen we?
Doodskisten mee.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:34 schreef ThePlaneteer het volgende:
Waar bij 't Maasgebouw verzamelen we?
Dat is het grootste punt nog ja. Uiteindelijk kan het best wel werken, maar ook vandaag zie je dat het voetbal vaak vanuit je wingbacks moet komen in dit systeem. Daar heb je de spelers totaal niet voor momenteelquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:30 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Plus we hebben de wingbacks niet om dit systeem te spelen ( laat die net ook de belangrijkste positie zijn binnen zijn systeem)
Priske verdient voor nu gewoon het vertrouwen. Zeker als je na een periode zoals met Slot nu een nieuwe trainer aanstelt. Niemand, de trainer, de club en de spelers, hebben er wat aan als je nu al als supporters aan zijn stoelpoten gaat zagen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:30 schreef Pistolero het volgende:
Wel fijn dat er nog een paar users zijn die wel het hoofd koel kunnen houden. @:DombohetOlifantje1 @:alopio
Maak daar maar gewoon 10 augustus vanquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Naja, je bent de voorbereiding kwijt aan een systeem wat tot nu toe niet echt effectief is en ik kan zelf niet zo goed tegen die neppe positiviteit. Jullie weten vast wat ik bedoel, embrace de uncerrainty.
Zondag moet het echt beter, en 2 september moet je óf fatsoenlijke wingbacks hebben, óf gewoon terugstappen op 4-3-3. We gaan het zien
Is toch leuk voor die kleine teringaap maatquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:00 schreef onlogisch het volgende:
Gelukkig hebben Onlo jr. en ik wel een nieuw shirt gescoord
@:Caland vindt daar iets van.
@DombohetOlifantje1quote:2. LUTSHAREL GEERTRUIDA IS BETER ACHTERIN
Wat is de beste positie voor Geertruida in dit systeem? Tijdens de duels met Benfica en Monaco zoekt Priske naar een antwoord op die vraag.
De Deense trainer ziet in Geertruida vooralsnog geen wingback die de hele flank bestrijkt. Die rol is voorlopig voorbehouden aan Bart Nieuwkoop, met Givairo Read als zijn back-up op rechts. Geertruida is beter als hij nadrukkelijk een rol kan vertolken in de opbouw.
Vanuit dat perspectief is het niet heel vreemd dat Priske tegen Benfica test met Geertruida op het middenveld. Hij is daar onder Arne Slot in de praktijk vaak uitgekomen, als naar binnen komende vleugelverdediger. Toch blijkt tegen de Portugezen dat in die positie komen makkelijker is dan daar al staan.
Tegen Monaco schuift Geertruida weer in vanaf zijn vertrouwde plek in de achterhoede. Op papier is hij de rechter centrale verdediger, maar op momenten schuift hij ook in alsof hij de middelste man is.
Hoewel wedstrijdritme ook een rol kan spelen, oogt Geertruida vanuit die rol als inschuivende verdediger weer ouderwets comfortabel aan de bal.
Geertruida staat zelfs aan de basis van de 1-1 door met de bal aan de voet op te rukken, af te spelen en door te bewegen. Zo arriveert hij als centrale verdediger in de vijandelijke zestien, waar hij de assist geeft op de gelijkmaker van Luka Ivanusec.
Dit soort momenten van oprukken, herkent Geertruida veel makkelijker vanuit zijn vertrouwde positie achterin. Dan heeft hij het veld meer voor zich en is het eenvoudiger te herkennen waar de ruimtes liggen.
Overdreven positief hoeft ook niet en is ook nergens op gebaseerd. Maar overdreven negatief is dat net zo, ook onnodig.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Naja, je bent de voorbereiding kwijt aan een systeem wat tot nu toe niet echt effectief is en ik kan zelf niet zo goed tegen die neppe positiviteit. Jullie weten vast wat ik bedoel, embrace de uncerrainty.
Zondag moet het echt beter, en 2 september moet je óf fatsoenlijke wingbacks hebben, óf gewoon terugstappen op 4-3-3. We gaan het zien
Bij de aanstelling van een trainer kijk je toch ook naar de mogelijkheden van de selectie. Deze selectie is helemaal niet samengesteld op dat systeem van Priske.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is 31 juli.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:06 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Bij de aanstelling van een trainer kijk je toch ook naar de mogelijkheden van de selectie. Deze selectie is helemaal niet samengesteld op dat systeem van Priske.
Alleen Minteh en Wieffer zijn vertrokken.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik weet niet waar die Priske mee bezig is, maar als hij zo doorgaat wordt het een snelle exit. Los daarvan ga je geen potten breken met de huidige selectie, hopelijk komen er nog wat directe versterkingen
Ik ben bang dat Peter Bosz hier tactisch gehakt van maaktquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Allebei spelers met extra kwaliteiten. Met de huidige selectie ga je nooit kampioen worden en in de CL gaan we af als een gieter, zeker met dat nieuwe kutsysteemquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alleen Minteh en Wieffer zijn vertrokken.
Maar de selectie is nu ook al KUT.
Ik vind het op basis van wat ik tot nu heb gezien maar ook wel het huidige spelersmateriaal terecht dat er vraagtekens geplaatst worden. Als je een goed werkend systeem overboord gooit moet je toch snel resultaten gaan boeken lijkt mij. Maar goed, pas vanaf zondag gaat het om de knaken.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:02 schreef alopio het volgende:
[..]
Overdreven positief hoeft ook niet en is ook nergens op gebaseerd. Maar overdreven negatief is dat net zo, ook onnodig.
Als Priske in 3 dagen geen oplossing vindt voor het feit dat we niet met diepgang meer om kunnen gaan, dan is het snel klaar ja.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Peter Bosz hier tactisch gehakt van maakt
We gaan het zien, als Petertje vol op de aanval speelt zit zijn elftal vol kwetsbaarheden en ik verwacht zondag een toch wat meer representatieve opstelling.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Peter Bosz hier tactisch gehakt van maakt
Je weet het leuk te brengen, maar uiteindelijk wil elke trainer op het eind van z’n voorbereiding met z’n (nagenoeg) beoogde basiself spelen. Anders had je wel alle oefenwedstrijden kunnen skippen en alleen kunnen trainen, wanneer we jouw redenatie volgen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
We hebben in twee wedstrijden tegen best aardige tegenstanders (maar ook weer niet zo veel beter dan wij normaal gesproken) ongeveer 15 open kansen tegen gekregen, daar schrik ik toch wel heel erg van. Dat het wat minder is als je ziet wat er opgesteld wordt snap ik, maar dit was allemaal heel schrijnend hoor. Lang geleden dat ik zo’n gatenkaas heb gezien in (meerdere) wedstrijden bij Feyenoord. Ik snap gewoon niet zo goed waarom je per sé 343 wil spelen terwijl je met twee goede buitenspelers en een middenvelder erbij een geweldige selectie zou hebben voor 433 en dan voort kan borduren op het fundament wat er de afgelopen jaren is gelegd. Met kleine nuances hier en daar en wat aankopen op de benodigde posities had je er heel erg goed voor kunnen staan.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het op basis van wat ik tot nu heb gezien maar ook wel het huidige spelersmateriaal terecht dat er vraagtekens geplaatst worden. Als je een goed werkend systeem overboord gooit moet je toch snel resultaten gaan boeken lijkt mij. Maar goed, pas vanaf zondag gaat het om de knaken.
Snap ook simpelweg niet waarom je het zou willen, is wat mij betreft geen logische aanleiding voor, zeker niet als je 4-3-3 vastlegt in je visie voor de hele jeugd.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:32 schreef Caland het volgende:
Hoe dan ook ben ik het (uiteraard) eens met Pieter BLACKED die aangaf dat het iets logischer was geweest als je wat geleidelijker de overgang had gemaakt naar dit systeem in plaats van al het servies direct uit het raam te kieperen
Srsly wtf is deze.quote:Opstelling Feyenoord: Bijlow (62' Van Sas); Tsoungui, Geertruida (46' Giersthove), Plug (79' Netten); Read (72' Candelaria), Zechiël (62' Sliti), Milambo (79' Rudisill), Pedersen (72' Arnaud); Lingr (62' Bullaude), Ueda (62' Zekovic), Ivanusec (79' Sauer).
Begin ik ook wel en klein beetje voor te vrezen. Eind september zal het vast prima lopen, maar het zou een beetje jammer zijn als je dan al achter de feiten aanloopt.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volkomen terecht als we bijvoorbeeld in september al pakweg op 6 punten achterstand staan ten opzichte van PSV.
Lijkt me nog een realistisch scenario ook.
Die nog nauwelijks samen heeft gespeeldquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ik verwacht zondag een toch wat meer representatieve opstelling.
we maken jullie kapoet zondagquote:
Een groot deel heeft afgelopen seizoen toch al samengespeeld. Die hoeven zich echt niet opnieuw aan elkaar voor te stellen hoorquote:Op woensdag 31 juli 2024 23:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Die nog nauwelijks samen heeft gespeeld
Je bent ook wel een mokerdebiel als je dure kaarten gaat halen voor een oefenwedstrijdje op woensdagavondquote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Nu al klaar met de trainer. Die formatie slaat nergens op, heb je geen spelers voor.
Kom naar deze wedstrijd met 3 kinderen, betaal 2 dure kaarten voor mijzelf en mijn vrouw.
Krijg je zo gare opstelling bij de aftrap.
Spijt dat ik ging, in fanshop nog uitshirt gehaald dat dan weer wel.
20 minuten voor tijd weg, komt er niet 1 tram aan, en vervolgens 3 trams richting Beverwaard voor heel veel mensen, gaat nergens over....
Kijk de rest van seizoen wel thuis
Maar niet in deze nieuwe speelwijze. Dat is voor hun ook wennen en automatismen kweken.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 07:56 schreef alopio het volgende:
[..]
Een groot deel heeft afgelopen seizoen toch al samengespeeld. Die hoeven zich echt niet opnieuw aan elkaar voor te stellen hoor
De kracht van het team is het teamquote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:40 schreef Pistolero het volgende:
Ik moet wel keihard lachen om hoe veel mensen blijkbaar extreem getriggerd raken door die Insta-posts van Priske na elke wedstrijd.
Het is maar waar je je druk om maakt.
ik heb gewoon liefdesverdrietquote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hier is een topic voor.
Het komt allemaal goed schatje.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:58 schreef Caland het volgende:
[..]
ik heb gewoon liefdesverdriet
Laat mij
We zijn klaar om te strijden!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:44 schreef Caland het volgende:
[..]
De kracht van het team is het team
Denk niet dat mensen met paniek doelen op inhoudelijke kritiek of vraagtekens maar meer op posts zoals hier vlak boven. Dat slaat toch nergens opquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:08 schreef fetX het volgende:
Beetje vermoeiend overigens dat vraagtekens plaatsen en wat twijfels hebben meteen wordt geschaard onder ‘paniek’. We kunnen toch alleen beoordelen op wat we tot nu toe zien en dat is gewoon, ja, heel slecht.
Jij bent echt gigantisch verstandig.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Denk niet dat mensen met paniek doelen op inhoudelijke kritiek of vraagtekens maar meer op posts zoals hier vlak boven. Dat slaat toch nergens op
Ja want een kaartje geeft je recht op de beste opstellingquote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Nu al klaar met de trainer. Die formatie slaat nergens op, heb je geen spelers voor.
Kom naar deze wedstrijd met 3 kinderen, betaal 2 dure kaarten voor mijzelf en mijn vrouw.
Krijg je zo gare opstelling bij de aftrap.
Spijt dat ik ging, in fanshop nog uitshirt gehaald dat dan weer wel.
20 minuten voor tijd weg, komt er niet 1 tram aan, en vervolgens 3 trams richting Beverwaard voor heel veel mensen, gaat nergens over....
Kijk de rest van seizoen wel thuis
Sneu om nu al namen zoals Prutske te gebruiken. Dan ben je echt kansloos.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:09 schreef yvette1982 het volgende:
Met die Prutske aan het roer ga je Arne extra missen. De openingswedstrijd is ook om je spelers aan het legioen te presenteren en te laten zien dat je klaar bent voor het seizoen. Het is gewoon minachting om met een jeugdteam aan te treden.
En als je dan ook nog eens 2 wedstrijden op rij zo slecht presteert dan moet hij het heel snel om gaan draaien en anders kan hij dat kut systeem en zijn waardeloze ideeën in zijn reet stoppen en terug naar Praag kruipen.
Milambogod.quote:Milambo wil voor zijn kans gaan in het eerste elftal van Feyenoord. De 19-jarige, geboren Rotterdammer voelt het vertrouwen van trainer Brian Priske daarin. Dit meldt Feyenoord Youth Watcher. De Deen was ook na de wedstrijd tegen AS Monaco tevreden over Milambo en noemde zijn optreden top class.
Dit ja. Inhoudelijk kritiek of discussie lijkt me normaal, niet die debiele reacties zoals hierbovenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Denk niet dat mensen met paniek doelen op inhoudelijke kritiek of vraagtekens maar meer op posts zoals hier vlak boven. Dat slaat toch nergens op
Ik vind dat beleidsmatig ook maar een opmerkelijke keuze.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:36 schreef Elan het volgende:
Geloof ook niet dat het een succes gaat worden Puur beleidsmatig sowieso een vreemde keus om iemand aan te stellen die niet gewoon 433 speelt terwijl de hele club daarop is ingericht.
Door jou niet, door anderen wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook wel erg dom om iets anders te verwachten, een paar dagen voor de JC-schaal en met zondag nog Benfica.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Door jou niet, door anderen wel.
Ik begrijp overigens wel enigszins de irritatie bij mensen die dure kaartjes hebben gekocht om vervolgens een halve B-ploeg te zien. Zo doe je niet echt aan klantenbinding.
Maar zo'n uitnodiging van Benfica sla je ook niet zomaar af. Het is allemaal erg krap geweest in ieder geval. Nu voorbij gelukkig, zondag verliezen en dan rustig het seizoen beginnen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook wel erg dom om iets anders te verwachten, een paar dagen voor de JC-schaal en met zondag nog Benfica.
Vind het meer een niet heel logische oefenwedstrijdplanning. Had lekker in Oostenrijk een potje gespeeld en dan dinsdag of woensdag.
Denk ik ook hoor, zal wel onderdeel van lopende afspraken zijn geweest.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar zo'n uitnodiging van Benfica sla je ook niet zomaar af. Het is allemaal erg krap geweest in ieder geval. Nu voorbij gelukkig, zondag verliezen en dan rustig het seizoen beginnen.
Ik vind nog steeds dat je minimaal een helftje met de beoogde basisspelers had moeten spelen, in vorige seizoenen was dat altijd wel zo. Alles bij elkaar krijg je wel de schijn snel tegen zo als het begin van het reguliere seizoen niet goed is.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook wel erg dom om iets anders te verwachten, een paar dagen voor de JC-schaal en met zondag nog Benfica.
Vind het meer een niet heel logische oefenwedstrijdplanning. Had lekker in Oostenrijk een potje gespeeld en dan dinsdag of woensdag.
Ja maar dat kan praktisch niet gezien de internationals aan het begin van de wedstrijdopbouw zitten. Dat gaat meestal van een helftje-60-90 zoietsquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat je minimaal een helftje met de beoogde basisspelers had moeten spelen, in vorige seizoenen was dat altijd wel zo. Alles bij elkaar krijg je wel de schijn snel tegen zo als het begin van het reguliere seizoen niet goed is.
Dan had je eigenlijk met een (nog) mindere ploeg naar Benfica gemoeten, maar dat hadden zij natuurlijk niet gewaardeerd. En uiteindelijk heb je alsnog geen serieuze tegenstand kunnen geven daarquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar dat kan praktisch niet gezien de internationals aan het begin van de wedstrijdopbouw zitten. Dat gaat meestal van een helftje-60-90 zoiets
Die gasten hadden toch 45 minuten of 60 minuten kunnen spelen en gisteren weer maximaal een uur. Op deze manier slijp je er ook geen patronen in. Of de vrije doortocht naar Bijlow moet een patroon zijn, want daar zijn ze erg sterk in.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Zondag gespeeld, maandag teruggevlogen, kan me voorstellen dat woensdag dan meteen een wedstrijd in niet het slimste idee isquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:58 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Die gasten hadden toch 45 minuten of 60 minuten kunnen spelen en gisteren weer maximaal een uur. Op deze manier slijp je er ook geen patronen in. Of de vrije doortocht naar Bijlow moet een patroon zijn, want daar zijn ze erg sterk in.
Ja jij bent af.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:09 schreef yvette1982 het volgende:
Met die Prutske aan het roer ga je Arne extra missen. De openingswedstrijd is ook om je spelers aan het legioen te presenteren en te laten zien dat je klaar bent voor het seizoen. Het is gewoon minachting om met een jeugdteam aan te treden.
En als je dan ook nog eens 2 wedstrijden op rij zo slecht presteert dan moet hij het heel snel om gaan draaien en anders kan hij dat kut systeem en zijn waardeloze ideeën in zijn reet stoppen en terug naar Praag kruipen.
Kaarten waren wel stevig aan de prijs, natuurlijk dwingt niemand je om te gaan verder maar tegen Genk waren ze maar 15 euro volgens mij. Aan de andere kant blijft het een oefenwedstrijd dus lekker belangrijk, maar ik snap wel een beetje dat mensen zich wat bekocht voelden na het zien van de opstelling.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zal ook gelden voor PSV denk ik.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:02 schreef Caland het volgende:
En ga er nu alvast maar vanuit dat er zondag ook flink wat basisspelers maar een uurtje gaan spelen.
Kunnen we weer gruwelijk mad worden
Ik heb mijn kaarten gewoon geclaimd en gratis weggegevenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Kaarten waren wel stevig aan de prijs, natuurlijk dwingt niemand je om te gaan verder maar tegen Genk waren ze maar 15 euro volgens mij. Aan de andere kant blijft het een oefenwedstrijd dus lekker belangrijk, maar ik snap wel een beetje dat mensen zich wat bekocht voelden na het zien van de opstelling.
Zullen voornamelijk dagjesmensen zijn maar door de hoofdprijs te vragen creëer je een bepaald verwachtingspatroon.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb mijn kaarten gewoon geclaimd en gratis weggegeven
Je gaat toch niet de hoofdprijs neerleggen voor dit soort wedstrijden, dan ben je niet helemaal lekker
Ik ga voor de positieve note.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor je inhoudelijke reactie.
Denk dat hier het beste punt ligt, op zich heeft Priske best excuses dat een behoorlijk deel van de ploeg niet beschikbaar was en je een krappe voorbereiding draait, maar dit wist je vooraf en wellicht is het dan ook niet ideaal om er een nieuw systeem doorheen te drukken. Er lag op zich best een aardig raamwerk, dus het had niet gehoeven, en alles bij elkaar verlies je aardig wat goodwill nu als de start ook tegenvalt.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:32 schreef Caland het volgende:
Hoe dan ook ben ik het (uiteraard) eens met Pieter BLACKED die aangaf dat het iets logischer was geweest als je wat geleidelijker de overgang had gemaakt naar dit systeem in plaats van al het servies direct uit het raam te kieperen
Bij 3 gespeeld 9 punten ga ik mijn plekje op de Coolsingel vast uitzoeken.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat hier het beste punt ligt, op zich heeft Priske best excuses dat een behoorlijk deel van de ploeg niet beschikbaar was en je een krappe voorbereiding draait, maar dit wist je vooraf en wellicht is het dan ook niet ideaal om er een nieuw systeem doorheen te drukken. Er lag op zich best een aardig raamwerk, dus het had niet gehoeven, en alles bij elkaar verlies je aardig wat goodwill nu als de start ook tegenvalt.
Vanaf volgende week zondag moet het lopen of moet je op zijn minst zonder puntverlies de eerste potjes door.
De internationals hebben 10 dagen vakantie gehad ofzo? In zo'n tijdsbestek stort je conditioneel toch niet compleet in elkaar?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:02 schreef Caland het volgende:
En ga er nu alvast maar vanuit dat er zondag ook flink wat basisspelers maar een uurtje gaan spelen.
Kunnen we weer gruwelijk mad worden
Conditie is niet hetzelfde als wedstrijdritme.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
De internationals hebben 10 dagen vakantie gehad ofzo? In zo'n tijdsbestek stort je conditioneel toch niet compleet in elkaar?
Ik zal even een mailtje sturen naar Leigh@feyenoord.nl en hem even uitleggen hoe belasting en fysiek werkt.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:58 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Die gasten hadden toch 45 minuten of 60 minuten kunnen spelen en gisteren weer maximaal een uur. Op deze manier slijp je er ook geen patronen in. Of de vrije doortocht naar Bijlow moet een patroon zijn, want daar zijn ze erg sterk in.
Als je iemand op de tribune neerzet dan heeft dat een positief effect op het "wedstrijdritme"?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:32 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Het zit zegmaar een beetje in het woord zelf
Ik vind dit zo’n leuk topic somsquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Als je iemand op de tribune neerzet dan heeft dat een positief effect op het "wedstrijdritme"?
Zelfs met het beoogde basiselftal vind ik dat schandalige prijzen voor een oefenwedstrijd.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:29 schreef fetX het volgende:
40-60 piek voor een jeugdelftal (wat ook nog eens volledig wordt weggetikt) en dan de schuld bij de mensen zelf leggen vind ik ook wel wat raar.
Willem 2 thuis, PEC en Sparta uit en Ajax thuis. Gok dat de stemming dan alweer een stuk beter is. (en dan ook nog groningen en NAC daarna, de promovendi)quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij 3 gespeeld 9 punten ga ik mijn plekje op de Coolsingel vast uitzoeken.
Prijzen vanaf maandag 15 juli 18:00 uurquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zelfs met het beoogde basiselftal vind ik dat schandalige prijzen voor een oefenwedstrijd.
Ik vind dat voor een oefenwedstrijd veel knaken. Maar goed ik zou 5 euro nog veel vinden voor een oefenpot.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Prijzen vanaf maandag 15 juli 18:00 uur
Reguliere vakken
- M,N: ¤54,00
- C, O, BB, NN: ¤48,00
- P, V: ¤42,50
- V V: ¤35,50
- E, F, G, H, J, EE, JJ: ¤31,50
- Gerard Meijer Tribune: ¤ 31,50
- W1-W4, Z1-Z4: ¤31,50
- HH: ¤27,50
- Y1-Y3: ¤25,50
Vrij gemiddeld.
Ik kan me herinneren dat vroeger de openingswedstrijd gratis was voor seizoenkaarthouders.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent ook wel een mokerdebiel als je dure kaarten gaat halen voor een oefenwedstrijdje op woensdagavond
Met alle respect, natuurlijk.
Dat heet professionalisering. Als jij die tweede ster op het shirt wilt hebben dan moeten er offers gebracht worden.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:48 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat vroeger de openingswedstrijd gratis was voor seizoenkaarthouders.
Maar nu worden supporters als geldbomen gebruikt. Zelfs om oefenpotjes te zien via een brakke stream moet je al betalen.
Nog steeds gratis.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:48 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat vroeger de openingswedstrijd gratis was voor seizoenkaarthouders.
Maar nu worden supporters als geldbomen gebruikt. Zelfs om oefenpotjes te zien via een brakke stream moet je al betalen.
Ook weer waar. Maar niet leuk voor mensen die het minder breed hebben en toch Feyenoord willen volgen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat heet professionalisering. Als jij die tweede ster op het shirt wilt hebben dan moeten er offers gebracht worden.
Wordt wel op een flauwe manier gedaan met het ‘claimen’. Was daar afgelopen seizoen met de beker niet van op de hoogte. Ik snap wel waarom ze dit doen, maar toch.quote:
Dat zou ik nou juist professionalisering willen noemen. Die stoelen leveren namelijk gewoon geld op wanneer mensen niet kunnen of willen gaan. Weinig flauws aan.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wordt wel op een flauwe manier gedaan met het ‘claimen’. Was daar afgelopen seizoen met de beker niet van op de hoogte. Ik snap wel waarom ze dit doen, maar toch.
Beter naïve dan depressiefquote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:02 schreef onlogisch het volgende:
Altijd fijn om op momenten als deze het Feyenoordtopic te openen en daar @:Scrummie te zien posten 'Ik maak me nog steeds geen enkele zorgen.' In een wereld van paniek en ongeloof is hij toch de rots in de branding, een baken van rust
Gewoon een stukje maatwerkquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zou ik nou juist professionalisering willen noemen. Die stoelen leveren namelijk gewoon geld op wanneer mensen niet kunnen of willen gaan. Weinig flauws aan.
En je krijgt er ook maar vijf mails over ofzo.
Destijds maar ééntje, je ziet het best gauw over het hoofd. Zeker omdat het best een tijdje terug was dat we met een thuispot begonnen volgens mij.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zou ik nou juist professionalisering willen noemen. Die stoelen leveren namelijk gewoon geld op wanneer mensen niet kunnen of willen gaan. Weinig flauws aan.
En je krijgt er ook maar vijf mails over ofzo.
Op zich niet de volle mep hoor. Als ik naar VV kijk is dat tegen Willem 2 straks 55 euro en met deze oefenpot 35. Significant minder dus.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Destijds maar ééntje, je ziet het best gauw over het hoofd. Zeker omdat het best een tijdje terug was dat we met een thuispot begonnen volgens mij.
Los daarvan vind ik dat je voor zo’n openingswedstrijd met je B-ploeg niet de volle mep moet vragen aan anderen. Het blijft een ideale mogelijkheid om aan klantenbinding te doen, dat is nu wel nagelaten. Het klootjesvolk heb geen idee dat internationals in een bepaald schema zitten, die willen voor die mep geld gewoon Santi zien spelen.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:09 schreef yvette1982 het volgende:
aardeloze ideeën in zijn reet stoppen en terug naar Praag kruip
Ik zou het toch meer hoopgevend willen noemen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dus zo’n beetje de slechtste wedstrijd van het tijdperk Arne Slot is weer houvast.
Dan zijn de verwachtingen al gauw afgezakt zeg.
Vind dit ook wel jammerquote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Volgend onderwerp.
Nieuwe stadion reclame boarding op de 2e ring, Wat staat dat lelijk zeg EUROPA CUP 1 1970
LANDSKAMPIOEN alleen nog maar aantal, vond juist mooi als daar het jaar bij kwam
Jullie mening?
Even vergeten dat je toen van heel ver moest komen en er nog allemaal rommel in het elftal stond.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dus zo’n beetje de slechtste wedstrijd van het tijdperk Arne Slot is weer houvast.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Even vergeten dat je toen van heel ver moest komen en er nog allemaal rommel in het elftal stond.
Het voelt enigszins onnodig om spelers een volledig nieuw systeem aan te gaan leren terwijl er een goede basis ligt om op verder te gaan, maar ik geloof nog steeds dat het prima kan gaan draaien als je door die gewenningsfase heen bent.
Het gemis van ene kale Oostenrijker was grootquote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind rommel wel een heel groot begrip voor alleen Leroy Fer.
Nu nog.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:32 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Het gemis van ene kale Oostenrijker was groot
Ik ook wel, maar gezien de krappe voorbereiding waarin je veel spelers mist gaat die gewenningsfase eigenlijk nu pas starten. Terwijl je alsnog twee a drie cruciale posities moet invullen om die systeemwijziging te verantwoorden, vind ik.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Even vergeten dat je toen van heel ver moest komen en er nog allemaal rommel in het elftal stond.
Het voelt enigszins onnodig om spelers een volledig nieuw systeem aan te gaan leren terwijl er een goede basis ligt om op verder te gaan, maar ik geloof nog steeds dat het prima kan gaan draaien als je door die gewenningsfase heen bent.
Geen Aursnes en geen Dessers maakt ook wel een aardig verschil.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind rommel wel een heel groot begrip voor alleen Leroy Fer.
Een verschil maakte het zeker, maakt de rest verre van rommel, iets wat ze ook hebben laten zien in de rest van het seizoen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geen Aursnes en geen Dessers maakt ook wel een aardig verschil.
Pedersen net nieuw, Alireza nauwelijks fit, en een groot deel van het elftal was enkel Dickiebal gewend. En volgens mij was met individuele fouten Fer verantwoordelijk voor drie a vier van die vrije doortochtenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geen Aursnes en geen Dessers maakt ook wel een aardig verschil.
Ja je kan nu in een negatieve spiraal terechtkomen. Dan gaat die erfenis van Slot juist tegen je werken omdat het publiek veel minder snel tevreden is. Misschien dat de spelers ook wel deels blijven hangen in het Slot tijdperk en gaan morren over de tactiek.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar gezien de krappe voorbereiding waarin je veel spelers mist gaat die gewenningsfase eigenlijk nu pas starten. Terwijl je alsnog twee a drie cruciale posities moet invullen om die systeemwijziging te verantwoorden, vind ik.
Tegen de tijd dat je de door die gewenning heen bent én de juiste spelers voor handen hebt ben je wellicht die goodwill om iets nieuws te proberen al kwijt. Dat gaat snel zoals je ziet
Dat laatste ben ik ook wel een beetje bang voor. Het eerste dat ik bijna elke speler in interviews heb horen zeggen is dat aangaande de wedstrijdtactiek de voorspelling van Slot eigenlijk altijd uitkwam. Nou succes als dat je vergelijkingsmateriaal isquote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja je kan nu in een negatieve spiraal terechtkomen. Dan gaat die erfenis van Slot juist tegen je werken omdat het publiek veel minder snel tevreden is. Misschien dat de spelers ook wel deels blijven hangen in het Slot tijdperk en gaan morren over de tactiek.
Nee joh, Priske krijgt dit uitstekend op de rit.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:49 schreef zoekeenleven het volgende:
Had pistolero uiteindelijk toch gelijk
Dat wordt pas Ajax thuis vermoed ik.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee joh, Priske krijgt dit uitstekend op de rit.
Ik kijk heel erg uit naar onze eerste pot met onze beste elf.
Ik heb het eigenlijk over de huidige beste elf, verder dan 7/8 zijn we nog niet eens gekomen deze voorbereiding.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wordt pas Ajax thuis vermoed ik.
Dat kan zeker snel gaan ja, natuurlijk heb ik liever Priske 1.0 dan Slot 0.5, maar de timing om iets volledig nieuws te proberen is gewoon niet geweldig. Vooral omdat het spelersmateriaal (verrassend genoeg) vergelijkbaar blijft met vorig seizoen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja je kan nu in een negatieve spiraal terechtkomen. Dan gaat die erfenis van Slot juist tegen je werken omdat het publiek veel minder snel tevreden is. Misschien dat de spelers ook wel deels blijven hangen in het Slot tijdperk en gaan morren over de tactiek.
Is dit nou de vriendin van @Scrummie ?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:05 schreef onlogisch het volgende:
Transfernieuws boys.
Talia DellaPeruta heeft bij Feyenoord getekend
[ afbeelding ]
Dennis heeft gekookt (met zijn staafmixer).quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:05 schreef onlogisch het volgende:
Transfernieuws boys.
Talia DellaPeruta heeft bij Feyenoord getekend
[ afbeelding ]
Jannes is in een paar weken van Arne is de as van het kwaad naar onder Priske gaan we weer gebruikmaken van de scouting naar Priske was vierde keuze en gaat alles kapotmaken gegaanquote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:19 schreef zoekeenleven het volgende:
Waar blijf jannes met zijn transfers
Oh jeetje, dat klinkt alsof het niet goed gaat komen...quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Jannes is in een paar weken van Arne is de as van het kwaad naar onder Priske gaan we weer gebruikmaken van de scouting naar Priske was vierde keuze en gaat alles kapotmaken gegaan
Stukje meltdown
Zit Jannes weer in zijn manische fase jaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Jannes is in een paar weken van Arne is de as van het kwaad naar onder Priske gaan we weer gebruikmaken van de scouting naar Priske was vierde keuze en gaat alles kapotmaken gegaan
Stukje meltdown
Jannes dacht dat ie met een biertje op alle Denen kon bellen voor transfernieuws.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Stukje meltdown
De signalen komen voor Brian alsmaar meer op groen te staan.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Stukje meltdown
Met veel minder kwaliteit en geen basis waar je toen op terug kon vallen. Totaal andere situatie en een nogal domme vergelijking bovendien.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 05:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
we maken jullie kapoet zondag
Het is ook niet dat het niet past.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Volgend onderwerp.
Nieuwe stadion reclame boarding op de 2e ring, Wat staat dat lelijk zeg EUROPA CUP 1 1970
LANDSKAMPIOEN alleen nog maar aantal, vond juist mooi als daar het jaar bij kwam
Jullie mening?
Gelijk proberen verkopen met winst.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Ruilen voor SebaGod @:Dennis
Van wie ben jij nou weer een kloonquote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:54 schreef Brubbie het volgende:
Zijn jullie klaar om weer jullie rechtmatige plaats in te nemen onder de top 2 van Nederland?
conclusie is dat hij in de markt wordt gezet door makelaars en Feyenoordquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Ruilen voor SebaGod @:Dennis
@Calandquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:24 schreef ThePlaneteer het volgende:
Argentijntje komt met een totaal akkoord contract
Miljoentje of 15 dus? Dat lijkt me een kansloos verhaal voor over een jaar.quote:De Rotterdammers hebben een koopoptie bedongen op de aanvallende middenvelder annex rechtsbuiten, al ligt die vrij hoog. Gedacht moet worden aan een bedrag wat ongeveer twee keer het huidige inkomende transferrecord verbreekt.
Denk eerder 17-18 danquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Miljoentje of 15 dus? Dat lijkt me een kansloos verhaal voor over een jaar.
Als die de pannen van het dak speelt en de optie is echt 15 miljoen. Dan ben je toch idioot als je het niet doet?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als Minteh zo'n afkoopsom had gehad zou ik het gewoon gedaan hebben. Die had je meteen voor het dubbele door kunnen verkopenquote:
Ik denk dat Feyenoord helemaal niet de financiële mogelijkheden heeft om zo maar even 15-18m af te tikken voor een speler.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Minteh zo'n afkoopsom had gehad zou ik het gewoon gedaan hebben. Die had je meteen voor het dubbele door kunnen verkopen
Ligt er maar net aan wat je prio is. Meerdere spelers voor 8 miljoen of een keer goed uitgeven. Zeker aan een speler die dan al goed gepresteerd heeft (want anders licht je de optie niet).quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord helemaal niet de financiële mogelijkheden heeft om zo maar even 15-18m af te tikken voor een speler.
Dan moet jij wat minder denkenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord helemaal niet de financiële mogelijkheden heeft om zo maar even 15-18m af te tikken voor een speler.
Gnonto 2.0quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:27 schreef Tomatenboer het volgende:
ZKA heeft iets te vroeg ge”it’s happening”t.
Bericht is aangepast; er ligt een principe-overeenkomst tussen de clubs maar de speler moet nog akkoord gaan met Feyenoord maar heeft de keuze uit meer clubs.
Kan snel gaan, je hebt nu al aardig wat opgebouwd, als je weer CL haalt en weer wat dikke verkopen doet volgende zomer (en dat zit er dik in) dan is 15 miljoen opeens niets meerquote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zijn we er toch weer ingetuind!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:27 schreef Tomatenboer het volgende:
ZKA heeft iets te vroeg ge”it’s happening”t.
Bericht is aangepast; er ligt een principe-overeenkomst tussen de clubs maar de speler moet nog akkoord gaan met Feyenoord maar heeft de keuze uit meer clubs.
Natuurlijk welquote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
@Boussaadiaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:55 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een kloon
Kan de meest recente jaarcijfers niet vinden, pagina is verdwenen, maar zou eerst maar eens kleine 40 miljoen aan negatieve reserves op de balans wegwerken.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Natuurlijk welin principe kan Feyenoord transfersommen van 40-45 miljoen aftikken (of zelfs heel veel meer), maar eigenlijk alleen als het de zekerheid heeft dat het per direct dezelfde speler voor meer dan de aankoopprijs kan verkopen. Vergelijkbaar met Metz die Mikautadze konden over nemen terwijl ze gedegradeerd waren, puur voor de doorverkoop.
15-18 miljoen is zeker realistisch, je zou in principe al het geld van Wieffer direct kunnen herinvesteren. Of het verstandig is, is een andere vraag. Maar bij een eventuele koopoptie waar de speler meer waard is dan de koopoptie, is het nooit een vraagteken.
Bij de big 4 is dat normaal. Corporate wereld.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:50 schreef Haringkop het volgende:
“daarover is een principe-akkoord gevonden.”
Wie bedenkt die teksten joh.
Een relatief klein aantal aan schulden is voor een club niet per sé een probleem. Zeker niet als daar tegenover heel veel kapitaal op het veld staat. Komende jaren zullen er (waarschijnlijk) alleen maar meer transfers van hoge bedragen gaan plaatsvinden. Maar wel eens dat je dat langzaam af moet bouwen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Kan de meest recente jaarcijfers niet vinden, pagina is verdwenen, maar zou eerst maar eens kleine 40 miljoen aan negatieve reserves op de balans wegwerken.
Die van balansdatum 30 juni 22 is nou niet echt om over naar huis te schrijven. Vrijwel nul eigen vermogen forse belastingschulden, negatieve reserves, forse kortlopende schulden positie.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 00:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Een relatief klein aantal aan schulden is voor een bedrijf helemaal geen probleem. Zeker niet als daar tegenover heel veel kapitaal op het veld staat. Komende jaren zullen er (waarschijnlijk) alleen maar meer transfers van hoge bedragen gaan plaatsvinden. Maar wel eens dat je dat langzaam af moet bouwen.
Als er zo'n bedrag in het huurcontract staat, denk je dat men dat wel of niet kan financieren?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 00:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die van balansdatum 30 juni 22 is nou niet echt om over naar huis te schrijven. Vrijwel nul eigen vermogen forse belastingschulden, negatieve reserves, forse kortlopende schulden positie.
Kan de balans van 30 juni 23 niet vinden jammer genoeg. Wellicht dat er wat weggewerkt is.
Jij kan ook prima een telefoon leasen zonder dat je het aankoopbedrag kan financieren. Die twee zaken staan los van elkaar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 00:32 schreef Brubbie het volgende:
[..]
Als er zo'n bedrag in het huurcontract staat, denk je dat men dat wel of niet kan financieren?
Het verwachtingspatroon is natuurlijk niet alleen de erfenis van Slot. Zolang je spelers als Bijlow, Hancko, Geertruida, Timber en Santi kunt opstellen zijn er natuurlijk maar weinig clubs in de Mickey Mousecompetitie waartegen puntverlies te rechtvaardigen valt.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan gaat die erfenis van Slot juist tegen je werken omdat het publiek veel minder snel tevreden is.
Als je zelf elke transferperiode je eigen uitgaande transferrecord 1 of 2 keer breekt en je haalt 2-3 jaar op rij CL voetbal, dan moet dat gewoon kunnen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Gelukkig is er na juni '22 maar voor 140 miljoen verkocht en hebben we maar 2x de CL gehaald.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 00:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die van balansdatum 30 juni 22 is nou niet echt om over naar huis te schrijven. Vrijwel nul eigen vermogen forse belastingschulden, negatieve reserves, forse kortlopende schulden positie.
Kan de balans van 30 juni 23 niet vinden jammer genoeg. Wellicht dat er wat weggewerkt is.
Je komt met een balansdatum van 30 juni 22 als argument voor de financiële situatie van de transferzomer in 2025 ja?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 00:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Over de derde keeper ook nog eensquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Fabrizio twittert alweer over Feyenoord.
Dan had hij verder niks te doen waarschijnlijk.quote:
Geert heeft gewoon nummer 4quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:07 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hartman nummer 11 en Geert 7
Dit gaat helemaal verkeerd.
Wel raar van Plug. Als je zoveel minuten krijgt tijdens de voorbereiding (en dat ook prima doet) kunnen ze hem toch wel een nummer geven.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:07 schreef Caland het volgende:
Slory en Read ook een nummer trouwens
Plug niet, niemand neemt hem serieus @:pistolero
Legt ie uit in die instapost.quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Legt ie uit in die instapost.
Hij wil met nieuwe energie terugkomen na z'n revalidatie en daar hoort volgens hem een nieuw rugnummer bij.
spiritueel, een back met #11, dat kan niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Legt ie uit in die instapost.
Hij wil met nieuwe energie terugkomen na z'n revalidatie en daar hoort volgens hem een nieuw rugnummer bij.
Ook een #11quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wij hebben alleen maar lieve jongens.
Het grote voordeel van links zijn, ook als je er niet zoveel van kan, is dat je met dit soort dingen dan wordt meegenomen als selectievullingquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:37 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Wel raar van Plug. Als je zoveel minuten krijgt tijdens de voorbereiding (en dat ook prima doet) kunnen ze hem toch wel een nummer geven.
Ah, Plug is alweer de volgende speler die er niks van kan volgens jou?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Het grote voordeel van links zijn, ook als je er niet zoveel van kan, is dat je met dit soort dingen dan wordt meegenomen als selectievulling
Geen hoogvlieger inderdaad. Mag zoals al voorspeld direct terug naar de onder 21quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ah, Plug is alweer de volgende speler die er niks van kan volgens jou?
Ik zie in Plug ook niet veel potentie hoor. Beetje Sven van Beek vibesquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ah, Plug is alweer de volgende speler die er niks van kan volgens jou?
Atletico?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De verliezen tegen Atletico en Benfica zijn alleen maar voetbalstatistieken. De processen en performances zijn nu het belangrijkste!
Dit is mijn fout natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Atletico?
Ik hoop dat dit jouw fout is, anders is Brian nu al volledig de weg kwijt.
Zou ik ook zeggen als ik hem was.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ook Peter vindt het gepraat over tactieken en systemen het minst belangrijke van het hele voetbal. Het gaat om de spelers die op het veld staan en hun specifieke kwaliteiten!
Verstandige trainer hebben die Eindhovenaren zeg.
Zeker weer omdat het een Nederlander is. Geen tropenbingo bonus.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:07 schreef Caland het volgende:
Slory en Read ook een nummer trouwens
Plug niet, niemand neemt hem serieus @:pistolero
Peter B. die weer full retard op de aanval gaat spelen met zijn manke verdediging en mogelijk ook nog zonder Luuk de Jong. Dat wordt lachen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Peter Bosz die nooit een Plan B heeft wil niet over tactieken praten.
Goh.
Als ze daar de recente boel eens fatsoenlijk beschikbaar stellen. Moet je het hier mee doen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je komt met een balansdatum van 30 juni 22 als argument voor de financiële situatie van de transferzomer in 2025 ja?
Dat is niet bepaald het helderste licht wat hier rondloopt idd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je komt met een balansdatum van 30 juni 22 als argument voor de financiële situatie van de transferzomer in 2025 ja?
Alle nuances weer ten spijt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat is niet bepaald het helderste licht wat hier rondloopt idd.
Almelo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Monaco. Atletico.
Een pot nat joh.
@Caland zoekt nog een abo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:20 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb onze club bestolen boys. En ik ben er trots op ook.
Afgelopen woensdag tijdens die wedstrijd van Monaco een shirtje voor Onlo jr en mijzelf gekocht. Bij het afrekenen ging het niet goed. Het geld was wel afgeschreven maar de betaling werd niet finalized op de terminal. Dat chickie waarschuwde me er al voor dat het zou gebeuren.
Zojuist zijn die 178 pietermannen weer terug op de rekening gestort.
Weten wij gelijk wie we de schuld kunnen geven als Buonanotte en Bae niet komen omdat we te weinig geld hebbenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:20 schreef onlogisch het volgende:
Afgelopen woensdag tijdens die wedstrijd van Monaco een shirtje voor Onlo jr en mijzelf gekocht. Bij het afrekenen ging het niet goed. Het geld was wel afgeschreven maar de betaling werd niet finalized op de terminal. Dat chickie waarschuwde me er al voor dat het zou gebeuren.
Volgens mij verdient vooral Castore hier aan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:20 schreef onlogisch het volgende:
Ik lag er al niet echt wakker van, maar nu nog minder. Bedankt @Brubbiequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:00 schreef Brubbie het volgende:
[..]
Volgens mij verdient vooral Castore hier aan.
Goed hé?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik lag er al niet echt wakker van, maar nu nog minder. Bedankt @:Brubbie
Brubgod
Dan los je dat toch op, schooier.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:20 schreef onlogisch het volgende:
Dat heeft Feyenoord nu al voor me gedaanquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan los je dat toch op, schooier.
Door jou gaan we nu 23000 euro moeten betalen voor een CL passepartout.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:20 schreef onlogisch het volgende:
Jodenstreken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:20 schreef onlogisch het volgende:
PAK DIE OPLICHTER SCRUMMIEquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan los je dat toch op, schooier.
Ik distantieer mij van dit soort ‘supporters’quote:
Een volwassen man die een gloednieuw shirtje voor zichzelf koopt en vervolgens niet eens betaalt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:20 schreef onlogisch het volgende:
Zegt de ambtenaarquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een volwassen man die een gloednieuw shirtje voor zichzelf koopt en vervolgens niet eens betaalt.
Hier heb ik een pittige mening over. Vooral omdat je genoeg geld hebt om jezelf vol te schranzen in zo’n Turks all-inclusive tokkiefestijn. Walgelijk simpel profiteursvarkentje.
Door mensen zoals jij spelen we nu met vijf verdedigers.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:20 schreef onlogisch het volgende:
Hallo danquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een volwassen man die een gloednieuw shirtje voor zichzelf koopt en vervolgens niet eens betaalt.
Hier heb ik een pittige mening over. Vooral omdat je genoeg geld hebt om jezelf vol te schranzen in zo’n Turks all-inclusive tokkiefestijn. Walgelijk simpel profiteursvarkentje.
Goeie genadequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Godallemachtig zegquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stelletje walgelijk simpele profiteursvarkentjes bij Atleticoquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:00 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
Het zijn gewoon een stelletje kkboeven
Ga lekker daar shirtjes jatten dan, schavuit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:00 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
Het zijn gewoon een stelletje kkboeven
Je weet dat ik een ambtenaar ben, dan ben je dus geen Boussaadia want die kan niet goed genoeg lezen. Ik ga nú opzoeken wie je hiervoor was!quote:
@atypischquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je weet dat ik een ambtenaar ben, dan ben je dus geen Boussaadia want die kan niet goed genoeg lezen. Ik ga nú opzoeken wie je hiervoor was!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |