Als je uitgegroeid bent dan laten ze het meestal zitten.quote:Op woensdag 31 juli 2024 16:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dank je wel!
daar zit took een mooi plaatje in, hebben ze het er inmiddels uit gehaald?
ik ga ook om zo'n foto vragen, heb nu wel deze
[ afbeelding ]
op de elleboog niet, omdat je daar vaak op leunt.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je uitgegroeid bent dan laten ze het meestal zitten.
Hoe heb je dat gehad dan?quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
op de elleboog niet, omdat je daar vaak op leunt.
heb je je plaatmateriaal er nog in?
quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:03 schreef 88-4 het volgende:
Bij mijn vader zat er een volop in de zon te slapen.
Alsof ze haar vergeten waren.
Toch maar even gemeld, want dat zag er niet gezond uit..
Die parkeren ze dan voor het gebouw en laat maar gaan.quote:
Even in prikkenquote:
Ik had het over Mascara.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was er geen schaduw dan?quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:09 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Die parkeren ze dan voor het gebouw en laat maar gaan.
Mens kan wel een zonnesteek oplopen..
Het is er in de winter van 2021 uitgehaald na een jaar of 10.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was me vanmiddag per ongeluk overkomen. Ik was wel goed ingesmeerd en toen ik wakker werd, was er schaduw. Ben ook niet verbrand ofzo, maar wel iets om bij uit te kijken.quote:
Ze hebben er wel parasols.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Was er geen schaduw dan?
Dat ze ze even naar buiten brengen prima voor even..
Zoiets heb ik eens op vakantie gezien. Een vrouw was op het strand in slaap gevallen met een hand op haar gezicht en de andere op haar buik.quote:
Hebben ze al nieuw gips gezet?quote:
Dan lekker laten zitten.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had het over Mascara.
Ik had destijds gevraagd of het er ook weer uit werd gehaald zou worden. Dat zou allleen maar bij complicaties gebeuren. Mijn bovenarm is ook heel netjes gehecht.
Mijn vader had het laatst ook. Zonder pet in de zon gaan zitten. Toen hij weer naar zijn kamer ging werd hij onwel in de lift.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat was me vanmiddag per ongeluk overkomen. Ik was wel goed ingesmeerd en toen ik wakker werd, was er schaduw. Ben ook niet verbrand ofzo, maar wel iets om bij uit te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Arm mensquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:13 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Ze hebben er wel parasols.
Maar ze zat volop in de zon.
Nou ja, nu niet meer.
Precies, ik heb er ook geen last van.quote:
Je hebt iets gebroken toch ofzo?quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:15 schreef marcb1974 het volgende:
De poes van de gemiddelde fokker?![]()
Poes vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.? @tong80
De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
En dan... verschijnt hij.
Hij kijkt je recht aan en lacht.
Die lach is het laatste wat je hoort.
quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja hele leukeen deze zit prima
[ afbeelding ]
Mooi gipsje welquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
O jee 🤣🤣🤣 met poezen pootjesquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gelukkig maar.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:15 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Mijn vader had het laatst ook. Zonder pet in de zon gaan zitten. Toen hij weer naar zijn kamer ging werd hij onwel in de lift.
Lekker dan![]()
Maar goed gekomen gelukkig..
Hier geen puf om te koken heb een cracker gegetenquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:17 schreef mascara-klodder het volgende:
Beginnen met koken schiet zo niet op trouwens
Ik ga nu echt aan de slag.
Alvast eetsmakelijk voor iedereen
ik ben gevallen met de fiets en heb mijn elleboog wat complex gebroken, ik word volgende week geopereeerd.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:17 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Je hebt iets gebroken toch ofzo?
Ik vraag me af hoe dat gekomen is.
Zal wel ergens staan, maar dat heb ik gemist dan.
ik mag volgende week onder het mesquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mooi gipsje wel
Heb je veel last? Of valt t nu wel mee omdat je geopereerd bent?
eigenlijk hondenpootjes, maaar ik doe alsof het poezenpootjes zijnquote:
Ah dan pas.. nog even op de tanden bijten dus...quote:
Waarom volgende week pas?quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik ben gevallen met de fiets en heb mijn elleboog wat complex gebroken, ik word volgende week geopereeerd.
O oke. Als het maar werkt.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
eigenlijk hondenpootjes, maaar ik doe alsof het poezenpootjes zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke. Als het maar werkt.Je hebt dus nu meer pijn aan/in de heup/bekken dan aan je been?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
[..]
O oke. Als het maar werkt.Ze kunnen niets doen maar dan weet je wel wat er is. Als je maar goed verzorgt wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Ja al een paar dagen. Been is ook nog niet over. Maar wel een stuk minderquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je hebt dus nu meer pijn aan/in de heup/bekken dan aan je been?
Misschien trekt die pijn daar heen, door een bepaalde houding..maar kan idd wat je al zegt best een scheurtje in zitten..quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja al een paar dagen. Been is ook nog niet over. Maar wel een stuk minder
Ja zit hier in mijn uppie. Heb crackers zitten eten omdat ik niet kan koken. Zo goed wordt ik verzorgdquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze kunnen niets doen maar dan weet je wel wat er is. Als je maar goed verzorgt wordt.
Ik hoop het ben er klaar mee.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien trekt die pijn daar heen, door een bepaalde houding..maar kan idd wat je al zegt best een scheurtje in zitten..
Hopelijk ben je snel weer de ''oude''
Begrijpelijk wel..quote:
Mijn parkiet wil wel even langskomen om voor je te koken.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zit hier in mijn uppie. Heb crackers zitten eten omdat ik niet kan koken. Zo goed wordt ik verzorgd
dan is de zwelling goed weg, en voor hun heeft het niet echt spoed.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zit hier in mijn uppie. Heb crackers zitten eten omdat ik niet kan koken. Zo goed wordt ik verzorgd
[..]
O oke. Als het maar werkt.Oh Dot, het houdt maar niet op voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel goed dat je de huisarts hebt laten komen, en idd als het een scheurtje is kunnen ze daar weinig mee, maar weet je tenminste waar het vandaan komt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
godver Dot, misschien moet je toch eens aangeven hoe zwaar je het momenteel hebt, je kinderen willen vast voor je zorgen, maar misschien denken ze dt je je wel redtquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja helaas geen medaillequote:Op woensdag 31 juli 2024 17:36 schreef mario390 het volgende:
bronze in judo![]()
nu is de nederlandse @:chufi
Sowieso gaat t niet goed met de Nederlanders op de spelen helaasquote:
onze heeft gemaktquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sowieso gaat t niet goed met de Nederlanders op de spelen helaas
Allemaal de schuld van ons Pieterjequote:Op woensdag 31 juli 2024 17:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sowieso gaat t niet goed met de Nederlanders op de spelen helaas
Hoeveel doen er van jouw land mee aan de spelen?quote:
Heb het ze gezegd. Maar……… Chantal is ziek. Max gebeld of hij voor mij iets wilde halen had geen tijd. Andere dochter eerkt in enschede en mijn zoon zit in portugalquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
godver Dot, misschien moet je toch eens aangeven hoe zwaar je het momenteel hebt, je kinderen willen vast voor je zorgen, maar misschien denken ze dt je je wel redt
Nee woon er een heel eind vanafquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:39 schreef mascara-klodder het volgende:
@:Dotteke, woon je toevallig in de buurt van Roosendaal?
wat jammerquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het ze gezegd. Maar……… Chantal is ziek. Max gebeld of hij voor mij iets wilde halen had geen tijd. Andere dochter eerkt in enschede en mijn zoon zit in portugal
Ah okquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Als Chef de Mission ben je daarvoor verantwoordelijk
Vervelend.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik ben gevallen met de fiets en heb mijn elleboog wat complex gebroken, ik word volgende week geopereeerd.
Ja het is niet anders. Ik weet wel dat ik ook niet meer vlieg voor Mac 🤣quote:
dat snap ik heel goed.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is niet anders. Ik weet wel dat ik ook niet meer vlieg voor Mac 🤣
Net witlof gehaald. Met aardappelen en een sausjequote:
lekker, ga ik binnenkort ook weer eens eten, uit de oven met ham en kaasquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:51 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Net witlof gehaald. Met aardappelen en een sausje![]()
En geraspte kaas uiteraard
dit is liefquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ah zonde, anders had ik morgen wel chili komen brengen en je evt helpen met wat dan ook
Dat is lief. 😘 Mijn huis is wel weer lekker schoon. Hulp is weer terug van vakantiequote:Op woensdag 31 juli 2024 17:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ah zonde, anders had ik morgen wel chili komen brengen en je evt helpen met wat dan ook
Heb net ook eindelijk bericht van de verzekering. Krijg mijn vloer ook vergoed. Krijg een vergoeding voor iemand die de keuken kan behangen. Krijg woensdat te horen hoeveel ze gaan vergoeden. Dan kan dat tenminste ook gedaan worden. Eerst opknappen voor ik op jacht kan naar een afzuigkap en een andere vloer. Ook weer een heel gedoe.quote:
Zie! Vandaag = Morgenquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn favoriete groentequote:Op woensdag 31 juli 2024 17:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
lekker, ga ik binnenkort ook weer eens eten, uit de oven met ham en kaas![]()
even doorgeven aan de kok
Lekker Dot, dat is goed nieuws! Fijn voor jequote:Op woensdag 31 juli 2024 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb net ook eindelijk bericht van de verzekering. Krijg mijn vloer ook vergoed. Krijg een vergoeding voor iemand die de keuken kan behangen. Krijg woensdat te horen hoeveel ze gaan vergoeden. Dan kan dat tenminste ook gedaan worden. Eerst opknappen voor ik op jacht kan naar een afzuigkap en een andere vloer. Ook weer een heel gedoe.
Wanneer houdt het gedoe bij jou eens op.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb net ook eindelijk bericht van de verzekering. Krijg mijn vloer ook vergoed. Krijg een vergoeding voor iemand die de keuken kan behangen. Krijg woensdat te horen hoeveel ze gaan vergoeden. Dan kan dat tenminste ook gedaan worden. Eerst opknappen voor ik op jacht kan naar een afzuigkap en een andere vloer. Ook weer een heel gedoe.
quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Eigenlijk meer een gedoe dat je alles weer uit de kasten moet halen meubels uit de kamer moet sjouwen en dat soort dingen. Vooral als je het zelf niet kan.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lekker Dot, dat is goed nieuws! Fijn voor je
En nieuwe dingen uitzoeken gedoe is een luxe probleem
Ok, ik bel ze wel ff dat ze de vergoeding intrekkenquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eigenlijk meer een gedoe dat je alles weer uit de kasten moet halen meubels uit de kamer moet sjouwen en dat soort dingen. Vooral als je het zelf niet kan.
Dat wil ik ook heel graag weten.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wanneer houdt het gedoe bij jou eens op.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ok, ik bel ze wel ff dat ze de vergoeding intrekken
Niets moet hè Dot... Je kunt ook de knaken vangen en niets vernieuwen.. heb je ook geen gedoe...quote:
Hoe is ie? En met het wandelende worstje?quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Werd vanmiddag door @:maily gelokt want 40+ en ook in de kreukels
[..]
O oke. Als het maar werkt.OwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon snel die foto maken dan hoor, dit is niet lekker.stupidity has become as common as common sense was before
Jeroen laat haarzelf tegenwoordig vervoerenquote:Op woensdag 31 juli 2024 18:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe is ie? En met het wandelende worstje?
weet nietquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoeveel doen er van jouw land mee aan de spelen?
De laatste twee vissen wonen tegenwoordig bij mijn exquote:Op woensdag 31 juli 2024 18:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jeroen laat haarzelf tegenwoordig vervoeren![]()
Foto was laatst op ons eerste festival in mijn inmiddels niet meer zo nieuwe woonplaats.
Verder hobbelt alles hier gewoon door
Hoest met jou? En de vissen?
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De laatste twee vissen wonen tegenwoordig bij mijn exEn de restanten van de vijver maken prima kampvuur hout .
En verder... werken en doorhobbelen
Doe de groeten aan Jeroen !
Luilak!quote:
Krijg niet voor niets een vergoeding. Ga zeker wel een niewe vloer doen. Deze is nog net geen teee jaar oud. En het ziet er niet utquote:Op woensdag 31 juli 2024 18:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niets moet hè Dot... Je kunt ook de knaken vangen en niets vernieuwen.. heb je ook geen gedoe...
Vaak wel ff een pro-forma rekeningetje ritselen... ok.. das gedoe... maar wel knaken
Ok, en ja ik snap je wel hoor... gedoe.. geregel... daar zit je niet op te wachten terwijl je zelf nog pijn hebt en in de kreukels ligt...quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krijg niet voor niets een vergoeding. Ga zeker wel een niewe vloer doen. Deze is nog net geen teee jaar oud. En het ziet er niet ut
quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:35 schreef Domnivoor het volgende:
De halve SC ligt in de kreukels...
Sterkte en beterschap voor de ziekenboeg 🍏
Niet echt nee. Als je nu een ouwe leleijke vloer had. Maar deze was mooi en nieuw. Maar goed het is ook niet anders. Al lang blij dat ze het vergoeden. Weet trouwens niet eens of ik een rekening moet laten zien als ik een nieuwe gekocht heb.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ok, en ja ik snap je wel hoor... gedoe.. geregel... daar zit je niet op te wachten terwijl je zelf nog pijn hebt en in de kreukels ligt...
Dat verschilt per verzekering, maar maak je daar niet druk over.. ze hebben het toegezegd, eerst zelf maar herstellenquote:Op woensdag 31 juli 2024 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet echt nee. Als je nu een ouwe leleijke vloer had. Maar deze was mooi en nieuw. Maar goed het is ook niet anders. Al lang blij dat ze het vergoeden. Weet trouwens niet eens of ik een rekening moet laten zien als ik een nieuwe gekocht heb.
Hoe dan winnen ze een medaille in judo?quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Luilak!![]()
Oostenrijk zal met 46 atleten deelnemen aan de Olympische Zomerspelen 2024 in Parijs, Frankrijk. Ze zullen uitkomen in 14 disciplines, waaronder atletiek, badminton, boogschieten, gymnastiek, kanovaren, klimsport, paardensport, roeien, schietsport, synchroonzwemmen, tafeltennis, wielersport en zeilen.
Ai... AIquote:Op woensdag 31 juli 2024 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe dan winnen ze een medaille in judo?
Zullen ze blij mee zijn in noord koreaquote:
Ik betwijfel het.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Denk het wel, dit kun je ook in NK positief spinnen
Elk nadeel heeft zijn voordeel.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:40 schreef maily het volgende:
[..]
Met een beetje geluk mogen ze niet meer het land in.
Nein, niemand moet dood.quote:
Wie?quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:52 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nein, niemand moet dood.
Ik moet wel lachen om figuren die heel dramatisch "de pijp aan Maarten geven' en hun definitieve afscheid aankondigen op Fok!![]()
![]()
En binnen een week alweer terug zijn
Hihi.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:52 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nein, niemand moet dood.
Ik moet wel lachen om figuren die heel dramatisch "de pijp aan Maarten geven' en hun definitieve afscheid aankondigen op Fok!![]()
![]()
En binnen een week alweer terug zijn
Waar lees je dat nou weer?quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:56 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Hihi.
Jij gaat me ook nog ff een mes in de rug steken?
Goed van je. Topper
dat is goed nieuws, fijn dat je nu lekker iets nieuws uit kan gaan zoeken.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:58 schreef sly-nl het volgende:
[..]
sly-nl in 40+ / [40+ SC #5351] De Zon schijnt!.![]()
Ik heb niets met messen. Het is altijd nog je eigen "mes" dan, aanstellert!@quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:56 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Hihi.
Jij gaat me ook nog ff een mes in de rug steken?
Goed van je. Topper
Mooi duetje ookquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Vond mijn zangkunsten anders ook wel toevoegen
Gelukkig hebben wij elkaar nog.quote:
Ach welnee, niets aan de hand. Beetje spielereiquote:
Jep!@quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij elkaar nog.
quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij elkaar nog.
Ja, gaat wel goed eigenlijkquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi duetje ook
Kan jij weer wennen aan het werkzame leven? Je vakantie zat er toch op?
Die heeft een ban, of zal dat op verzoek zijn?quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:58 schreef sly-nl het volgende:
[..]
sly-nl in 40+ / [40+ SC #5351] De Zon schijnt!.![]()
Lijkt me wel overduidelijkquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heeft een ban, of zal dat op verzoek zijn?
De directeur in kwestie zit nu bij hem thuis je afvloeiingsregeling in orde te maken onder het genot van een straffe Hendrik1@quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, gaat wel goed eigenlijk
Vandaag onze directeur ff apart genomen en verteld dat ik veel respect heb voor de mensen en de inzet bij de verhuizing en de inrichting naar het nieuwe pand waar we nu zon 6 maanden in zitten.
Om er aan toe te voegen dat het totaal ruk is en dat in niet begrijp hoe dit heeft kunnen gebeuren, met een kleine ego toevoeging ik het ze vooraf, tijdens en erna al verteld heb. (zit niemand op te wachten.. kon het toch niet laten) Maar hij zag wel in wat ik bedoel en er komt vervolg. Ik ga overigens per 1 sep naar een andere locatie, dus het gaat niet over mijzelf uiteindelijk, maar het gaat me toch aan voor mijn collega's.
En dan met een kloon aankakken hoe subtielquote:
Zonder vloei is het nie goeiquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:20 schreef sly-nl het volgende:
[..]
De directeur in kwestie zit nu bij hem thuis je afvloeiingsregeling in orde te maken onder het genot van een straffe Hendrik1@
Thnx 😘quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:35 schreef Domnivoor het volgende:
De halve SC ligt in de kreukels...
Sterkte en beterschap voor de ziekenboeg 🍏
Haal jij die messenset es heel snel uit z'n rug uit die kloon z'n rugquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan met een kloon aankakken hoe subtiel
quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Boter in de pan...
Duurt lang...
FF Fokken
Boter zwart
Nou als het echt zo is is het royal sadness. Wees een vent en blijf wegquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:23 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Haal jij die messenset es heel snel uit z'n rug uit die kloon z'n rug![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Sorry als ik mede-schuldig benquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Boter in de pan...
Duurt lang...
FF Fokken
Boter zwart
Of ga messen verkopen langs den deurquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als het echt zo is is het royal sadness. Wees een vent en blijf weg
Ik heb je al een keer een like gegeven maar nog niet persoonlijk sterkte gewenst. Hoop dat je het me kunt vergeven!@ Bij deze nogmaals: sterktequote:
Wat is er met Prisha?quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik heb je al een keer een like gegeven maar nog niet persoonlijk sterkte gewenst. Hoop dat je het me kunt vergeven!@ Bij deze nogmaals: sterkte
Geldt ook voor Deisyy, Prisha en al die anderen die kampen met whatever en ook: mentale, psychische en geestelijke problemen. Alles telt!!!!
Je moet er wel bij blijvenquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Boter in de pan...
Duurt lang...
FF Fokken
Boter zwart
Ouch! Gelukkig gaat het goed met 'r.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:41 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi!
Gevallen met de fiets. Bleef hangen in de klikpedalen. Ze maakt het goed.
quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:31 schreef Prisha het volgende:
Dees, ik kan je de (niet zere) hand schudden daarmee trouwens....gelukkig heb ik niks gebroken, maar m'n onderbeen en knie ligt wel open, ook gevallen op de fiets![]()
Ik heb een racefiets gekocht. Nooit op zo'n ding gezeten, maar ik heb echt een nieuwe uitdaging nodig. Dus ik denk: ik ga maar racefietsen en dan volgend jaar de Mont Ventoux op. of zo.
Eerste 15 minuten op dat ding en ik lig op de grond. Ik heb SPD pedalen, dus de ene kant een klik systeem en de andere kant gewoon normaal. Ik wilde de eerste paar keren niet ingeklikt fietsen, leek me erg eng en ik moet focussen op alle andere dingen.Blijkbaar zat ik ongemerkt toch met 1 voet ingeklikt en toen ik even wilde stoppen zat ik dus vast en bam. Daar lag ik.
Blij dat het bij schaafwonden en een open knie bleef, als ik dat zo lees wat Dees eraan overgehouden heeft
< Fiets al 50 jaar en vind een vluchtheuvel al irritant genoegquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:31 schreef Prisha het volgende:
en dan volgend jaar de Mont Ventoux op. of zo.
Aangezien de userbase hier al een aantal jaar redelijk dezelfde zijn... kan dat topic nog wel eens een SC worden de komende jarenquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
We kunnen wel een ziekentopic maken.
quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aangezien de userbase hier al een aantal jaar redelijk dezelfde zijn... kan dat topic nog wel eens een SC worden de komende jaren
Even op de vensterbank leggen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Weet je wat zo heerlijk is aan dit weer...?
.. Je hoeft niet eens je stroopwafels op te warmen
oops vergeten ,,,, wat nu ??quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even op de vensterbank leggen.
Moet je ze vd vensterbank aflikken.quote:
die is vies nuquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet je ze vd vensterbank aflikken.
Onder de vensterbank?quote:
wel klokken dan he!quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
laters
![]()
Waarschijnlijk tussen 2u en 4u nog eens wakker.
Boksen?quote:
Gelukkig niet in de Seine.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:40 schreef pullup het volgende:
Oh nee ik zie een blije zwemster![]()
Die moest nog laat
zwemmer .... en een Chinees doet ff de 100m vrij in een WR .... dit ruikt naar ..?quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:40 schreef pullup het volgende:
Oh nee ik zie een blije zwemster![]()
Die moest nog laat
Dit is wel heel absurd jaquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
zwemmer .... en een Chinees doet ff de 100m vrij in een WR .... dit ruikt naar ..?
chloor?quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
zwemmer .... en een Chinees doet ff de 100m vrij in een WR .... dit ruikt naar ..?
Gaat gewoonlijk om honderdstenquote:
Een land met een betere kleur erbij waarschijnlijkquote:Op woensdag 31 juli 2024 23:06 schreef chufi het volgende:
We hebben er een medailla bij en we zakken 1 plaats op de ranking ... hoe dan
Omdat iemand onder ons er 2 bij heeftquote:Op woensdag 31 juli 2024 23:06 schreef chufi het volgende:
We hebben er een medailla bij en we zakken 1 plaats op de ranking ... hoe dan
Oh ja dat kan natuurlijk ook .. morgen is alles weer andersquote:Op woensdag 31 juli 2024 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat iemand onder ons er 2 bij heeft
roeiers zullen het moeten waarmaken...quote:Op donderdag 1 augustus 2024 00:00 schreef engine het volgende:
Ook nog een bronzen plak gepakt![]()
Morgen pakken we door?
Trusten Saar.quote:
Heer Mikey.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PB was wel in BB af en toe begin van het haarquote:Op donderdag 1 augustus 2024 07:34 schreef Domnivoor het volgende:
Hoort iemand nog wel eens iets van Pearlbitch, Steven_Stil of BoonDockSaint?
Die zijn helemaal stilgevallen.
Ja die was hier ook nog wel regelmatigquote:Op donderdag 1 augustus 2024 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
PB was wel in BB af en toe begin van het haar
Op naar het volgende succesquote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:28 schreef pullup het volgende:
Weer een kans op een medaille vandaag, een van de dames in de 4- zo meteen komt bij mij vandaan dus weer duimen
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:56 schreef Deisyy het volgende:
goedemorgen![]()
[ afbeelding ]
verschil van 52 cm tussen de japanner en de fransman
De regen is nu echt losquote:
Ik ben helemaal niet van de sport.quote:
Wolkeloos en zonquote:
Goed dat ik in Duitsland zit danquote:
ek vond ik wel leuk om te kijken als nl speelde, maar olympische spelen volg ik niet echt.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet van de sport.
Maar genoten van Nederland-Turkijke in de Turkse kroeg in mijn oranje jurkje met panterprint erop en de NL-vlag
Ooit gekocht voor een eurootje bij de Aldi. Ik wist toen al dat het ooit van pas zou gaan komen.
Dat was wel een vette pot, alleen het resultaat was kut..quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet van de sport.
Maar genoten van Nederland-Turkijke in de Turkse kroeg in mijn oranje jurkje met panterprint erop en de NL-vlag
Ooit gekocht voor een eurootje bij de Aldi. Ik wist toen al dat het ooit van pas zou gaan komen![]()
Ik ben gewoon anti-sport. Word je moe van en ik maak sowieso wel ongelukken zonder sportquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ek vond ik wel leuk om te kijken als nl speelde, maar olympische spelen volg ik niet echt.
maar ik ben dol op medailles
Ik keek net op weerplaza. Het regent hier blijkbaarquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:07 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen, hier gelderland midden. Benieuwd of de regen ons zal bereiken. Op buienradar verdwijnt het.
Hopelijk zinkt ze niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:14 schreef Deisyy het volgende:
mijn dochter is gisteren is gisteren nl binnen gevaren met de kano, ze hebben bij nijmegen overnacht en gaan vandaag verdere richting rotterdam. ik ben benieuwd hoe dat gaat met het weer.
Van mij mag het wel even kort regenen deze ochtend. Scheelt weer tuin sproeien vanavondquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik keek net op weerplaza. Het regent hier blijkbaar
Ik ging net in de keuken kijken, de andere kant, maar ook daar regent het nietquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Van mij mag het wel even kort regenen deze ochtend. Scheelt weer tuin sproeien vanavond
ik heb geen zolderquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik krijg Rob de Nijs gevoelens.
ik ook niet, ik mis geen zolderquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zou ook niets anders willen.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Net over de grens? Want dan schiet het nog niet op
met vlizotrap? ik denk dat het daar de afgelopen dagen goed heet was.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:35 schreef StevenHyde het volgende:
Wij hebben wel een zolder. Maar zonder vaste trap of ramen. Maar zou er graag mijn werkkamer van maken, want best veel ruimte. Maar nu niet het geld om dat allemaal te veranderen.
Zou dan ook een grote tafel er neerzetten en lekker puzzelen
Half Belgie is aan het verzuipen bijna aqls ik zo kijkquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Hier ook. Gooreind-Wuustwezel.
Zoek maar op de kaart van 🇧🇪 hihi.
Ja precies ja!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
met vlizotrap? ik denk dat het daar de afgelopen dagen goed heet was.
Ik woon hoog en droogquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Half Belgie is aan het verzuipen bijna aqls ik zo kijk
Hier nog lekker droog
's nachts is het inderdaad niet erg handig, zo'n ding op de overloopquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja precies ja!Wij hebben die trap de zomermaanden naar beneden staan. Lucht het wat door. Alleen weleens snachts tegenaan gelopen met mijn neus vorige zomer. Dat was minder
Thanks! Gaat goed hoor. Vergeleken met ons Dees en Mascara Klodder ben ik er goed vanaf gekomen. Morgen weer op de fiets voor een ritjequote:Op woensdag 31 juli 2024 22:46 schreef Shii het volgende:
Sterkte en beterschap @:Prisha![]()
Lees het net wat er is gebeurd.
quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Fiets al 50 jaar en vind een vluchtheuvel al irritant genoeg
Beterschap @:Prisha
Hoever ga je dan fietsen?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Thanks! Gaat goed hoor. Vergeleken met ons Dees en Mascara Klodder ben ik er goed vanaf gekomen. Morgen weer op de fiets voor een ritje
quote:
Waar FOK!en jullie dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zou ook niets anders willen.
Gewoon een touwladderquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Touwladder een optie?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja precies ja!Wij hebben die trap de zomermaanden naar beneden staan. Lucht het wat door. Alleen weleens snachts tegenaan gelopen met mijn neus vorige zomer. Dat was minder
Daarom gewoon een touwladder.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
's nachts is het inderdaad niet erg handig, zo'n ding op de overloop
verkoop je touwladders?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:55 schreef maily het volgende:
[..]
Gewoon een touwladder
[..]
Touwladder een optie?
[..]
Daarom gewoon een touwladder.
In dat laatste shot zie je dat eentje net iets eerder isquote:
Gelukkig maar,quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Thanks! Gaat goed hoor. Vergeleken met ons Dees en Mascara Klodder ben ik er goed vanaf gekomen. Morgen weer op de fiets voor een ritje
Foeiquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:07 schreef engine het volgende:
[..]
In dat laatste shot zie je dat eentje net iets eerder is
Ja ik zag het ookquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:07 schreef engine het volgende:
[..]
In dat laatste shot zie je dat eentje net iets eerder is
Ik had ook zo’n ouderwetse vlizotrap. Nu een telescopische ladder.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan een "beam me up Scotty" cursus volgenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zie mezelf nog niet zo omhoog klimmen aan zo'n ding
Dit had echt niemand verwacht denk ikquote:
zo te horen niet... nog 1 kans te gaan vandaag ..quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit had echt niemand verwacht denk ik
Met Benthe op slag zo. Die is heel cool en stoïcijns gewoonlijk. Ik denk dat die echt los moet de tweede km maar tot nu toe is dat niet perse het sterkste punt van die Nederlanders. Iets van peper is nodigquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:40 schreef chufi het volgende:
[..]
zo te horen niet... nog 1 kans te gaan vandaag ..
Dank je , echt goed hoor, pas 23 is zequote:
Proficiat pullupquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Dank je , echt goed hoor, pas 23 is ze
handig dat die zonnepanelen isolerend werken, maar jij fokt niet zo vaak meer.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik had ook zo’n ouderwetse vlizotrap. Nu een telescopische ladder.
Mijn zolder is niet meer zo heet sinds er zonnepanelen op het dak liggen.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Dank je , echt goed hoor, pas 23 is ze
Echt knap, nog nooit zo goed gezienquote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat het maar 1 persoon was
Gewoon weer 20 km. En dan proberen de hele rit ingeklikt te rijden. En nog wat oefenen met de versnellingen.quote:
Goed bezigquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gewoon weer 20 km. En dan proberen de hele rit ingeklikt te rijden. En nog wat oefenen met de versnellingen.
Ik heb ooit hetzelfde meegemaaktquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gewoon weer 20 km. En dan proberen de hele rit ingeklikt te rijden. En nog wat oefenen met de versnellingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |