Als je uitgegroeid bent dan laten ze het meestal zitten.quote:Op woensdag 31 juli 2024 16:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dank je wel!
daar zit took een mooi plaatje in, hebben ze het er inmiddels uit gehaald?
ik ga ook om zo'n foto vragen, heb nu wel deze
[ afbeelding ]
op de elleboog niet, omdat je daar vaak op leunt.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je uitgegroeid bent dan laten ze het meestal zitten.
Hoe heb je dat gehad dan?quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
op de elleboog niet, omdat je daar vaak op leunt.
heb je je plaatmateriaal er nog in?
quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:03 schreef 88-4 het volgende:
Bij mijn vader zat er een volop in de zon te slapen.
Alsof ze haar vergeten waren.
Toch maar even gemeld, want dat zag er niet gezond uit..
Die parkeren ze dan voor het gebouw en laat maar gaan.quote:
Even in prikkenquote:
Ik had het over Mascara.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was er geen schaduw dan?quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:09 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Die parkeren ze dan voor het gebouw en laat maar gaan.
Mens kan wel een zonnesteek oplopen..
Het is er in de winter van 2021 uitgehaald na een jaar of 10.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was me vanmiddag per ongeluk overkomen. Ik was wel goed ingesmeerd en toen ik wakker werd, was er schaduw. Ben ook niet verbrand ofzo, maar wel iets om bij uit te kijken.quote:
Ze hebben er wel parasols.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Was er geen schaduw dan?
Dat ze ze even naar buiten brengen prima voor even..
Zoiets heb ik eens op vakantie gezien. Een vrouw was op het strand in slaap gevallen met een hand op haar gezicht en de andere op haar buik.quote:
Hebben ze al nieuw gips gezet?quote:
Dan lekker laten zitten.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had het over Mascara.
Ik had destijds gevraagd of het er ook weer uit werd gehaald zou worden. Dat zou allleen maar bij complicaties gebeuren. Mijn bovenarm is ook heel netjes gehecht.
Mijn vader had het laatst ook. Zonder pet in de zon gaan zitten. Toen hij weer naar zijn kamer ging werd hij onwel in de lift.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat was me vanmiddag per ongeluk overkomen. Ik was wel goed ingesmeerd en toen ik wakker werd, was er schaduw. Ben ook niet verbrand ofzo, maar wel iets om bij uit te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Arm mensquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:13 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Ze hebben er wel parasols.
Maar ze zat volop in de zon.
Nou ja, nu niet meer.
Precies, ik heb er ook geen last van.quote:
Je hebt iets gebroken toch ofzo?quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:15 schreef marcb1974 het volgende:
De poes van de gemiddelde fokker?![]()
Poes vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.? @tong80
De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
En dan... verschijnt hij.
Hij kijkt je recht aan en lacht.
Die lach is het laatste wat je hoort.
quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja hele leukeen deze zit prima
[ afbeelding ]
Mooi gipsje welquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
O jee 🤣🤣🤣 met poezen pootjesquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gelukkig maar.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:15 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Mijn vader had het laatst ook. Zonder pet in de zon gaan zitten. Toen hij weer naar zijn kamer ging werd hij onwel in de lift.
Lekker dan![]()
Maar goed gekomen gelukkig..
Hier geen puf om te koken heb een cracker gegetenquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:17 schreef mascara-klodder het volgende:
Beginnen met koken schiet zo niet op trouwens
Ik ga nu echt aan de slag.
Alvast eetsmakelijk voor iedereen
ik ben gevallen met de fiets en heb mijn elleboog wat complex gebroken, ik word volgende week geopereeerd.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:17 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Je hebt iets gebroken toch ofzo?
Ik vraag me af hoe dat gekomen is.
Zal wel ergens staan, maar dat heb ik gemist dan.
ik mag volgende week onder het mesquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mooi gipsje wel
Heb je veel last? Of valt t nu wel mee omdat je geopereerd bent?
eigenlijk hondenpootjes, maaar ik doe alsof het poezenpootjes zijnquote:
Ah dan pas.. nog even op de tanden bijten dus...quote:
Waarom volgende week pas?quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik ben gevallen met de fiets en heb mijn elleboog wat complex gebroken, ik word volgende week geopereeerd.
O oke. Als het maar werkt.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
eigenlijk hondenpootjes, maaar ik doe alsof het poezenpootjes zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke. Als het maar werkt.Je hebt dus nu meer pijn aan/in de heup/bekken dan aan je been?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
[..]
O oke. Als het maar werkt.Ze kunnen niets doen maar dan weet je wel wat er is. Als je maar goed verzorgt wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Ja al een paar dagen. Been is ook nog niet over. Maar wel een stuk minderquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je hebt dus nu meer pijn aan/in de heup/bekken dan aan je been?
Misschien trekt die pijn daar heen, door een bepaalde houding..maar kan idd wat je al zegt best een scheurtje in zitten..quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja al een paar dagen. Been is ook nog niet over. Maar wel een stuk minder
Ja zit hier in mijn uppie. Heb crackers zitten eten omdat ik niet kan koken. Zo goed wordt ik verzorgdquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze kunnen niets doen maar dan weet je wel wat er is. Als je maar goed verzorgt wordt.
Ik hoop het ben er klaar mee.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien trekt die pijn daar heen, door een bepaalde houding..maar kan idd wat je al zegt best een scheurtje in zitten..
Hopelijk ben je snel weer de ''oude''
Begrijpelijk wel..quote:
Mijn parkiet wil wel even langskomen om voor je te koken.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zit hier in mijn uppie. Heb crackers zitten eten omdat ik niet kan koken. Zo goed wordt ik verzorgd
dan is de zwelling goed weg, en voor hun heeft het niet echt spoed.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zit hier in mijn uppie. Heb crackers zitten eten omdat ik niet kan koken. Zo goed wordt ik verzorgd
[..]
O oke. Als het maar werkt.Oh Dot, het houdt maar niet op voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel goed dat je de huisarts hebt laten komen, en idd als het een scheurtje is kunnen ze daar weinig mee, maar weet je tenminste waar het vandaan komt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
godver Dot, misschien moet je toch eens aangeven hoe zwaar je het momenteel hebt, je kinderen willen vast voor je zorgen, maar misschien denken ze dt je je wel redtquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja helaas geen medaillequote:Op woensdag 31 juli 2024 17:36 schreef mario390 het volgende:
bronze in judo![]()
nu is de nederlandse @:chufi
Sowieso gaat t niet goed met de Nederlanders op de spelen helaasquote:
onze heeft gemaktquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sowieso gaat t niet goed met de Nederlanders op de spelen helaas
Allemaal de schuld van ons Pieterjequote:Op woensdag 31 juli 2024 17:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sowieso gaat t niet goed met de Nederlanders op de spelen helaas
Hoeveel doen er van jouw land mee aan de spelen?quote:
Heb het ze gezegd. Maar……… Chantal is ziek. Max gebeld of hij voor mij iets wilde halen had geen tijd. Andere dochter eerkt in enschede en mijn zoon zit in portugalquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
godver Dot, misschien moet je toch eens aangeven hoe zwaar je het momenteel hebt, je kinderen willen vast voor je zorgen, maar misschien denken ze dt je je wel redt
Nee woon er een heel eind vanafquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:39 schreef mascara-klodder het volgende:
@:Dotteke, woon je toevallig in de buurt van Roosendaal?
wat jammerquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het ze gezegd. Maar……… Chantal is ziek. Max gebeld of hij voor mij iets wilde halen had geen tijd. Andere dochter eerkt in enschede en mijn zoon zit in portugal
Ah okquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Als Chef de Mission ben je daarvoor verantwoordelijk
Vervelend.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik ben gevallen met de fiets en heb mijn elleboog wat complex gebroken, ik word volgende week geopereeerd.
Ja het is niet anders. Ik weet wel dat ik ook niet meer vlieg voor Mac 🤣quote:
dat snap ik heel goed.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is niet anders. Ik weet wel dat ik ook niet meer vlieg voor Mac 🤣
Net witlof gehaald. Met aardappelen en een sausjequote:
lekker, ga ik binnenkort ook weer eens eten, uit de oven met ham en kaasquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:51 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Net witlof gehaald. Met aardappelen en een sausje![]()
En geraspte kaas uiteraard
dit is liefquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ah zonde, anders had ik morgen wel chili komen brengen en je evt helpen met wat dan ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |