De regen is nu echt losquote:
Ik ben helemaal niet van de sport.quote:
Goed dat ik in Duitsland zit danquote:
ek vond ik wel leuk om te kijken als nl speelde, maar olympische spelen volg ik niet echt.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet van de sport.
Maar genoten van Nederland-Turkijke in de Turkse kroeg in mijn oranje jurkje met panterprint erop en de NL-vlag
Ooit gekocht voor een eurootje bij de Aldi. Ik wist toen al dat het ooit van pas zou gaan komen.
Dat was wel een vette pot, alleen het resultaat was kut..quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet van de sport.
Maar genoten van Nederland-Turkijke in de Turkse kroeg in mijn oranje jurkje met panterprint erop en de NL-vlag
Ooit gekocht voor een eurootje bij de Aldi. Ik wist toen al dat het ooit van pas zou gaan komen![]()
Ik ben gewoon anti-sport. Word je moe van en ik maak sowieso wel ongelukken zonder sportquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ek vond ik wel leuk om te kijken als nl speelde, maar olympische spelen volg ik niet echt.
maar ik ben dol op medailles
Ik keek net op weerplaza. Het regent hier blijkbaarquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:07 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen, hier gelderland midden. Benieuwd of de regen ons zal bereiken. Op buienradar verdwijnt het.
Hopelijk zinkt ze niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:14 schreef Deisyy het volgende:
mijn dochter is gisteren is gisteren nl binnen gevaren met de kano, ze hebben bij nijmegen overnacht en gaan vandaag verdere richting rotterdam. ik ben benieuwd hoe dat gaat met het weer.
Van mij mag het wel even kort regenen deze ochtend. Scheelt weer tuin sproeien vanavondquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik keek net op weerplaza. Het regent hier blijkbaar
Ik ging net in de keuken kijken, de andere kant, maar ook daar regent het nietquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Van mij mag het wel even kort regenen deze ochtend. Scheelt weer tuin sproeien vanavond
ik heb geen zolderquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik krijg Rob de Nijs gevoelens.
ik ook niet, ik mis geen zolderquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zou ook niets anders willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |