quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Net over de grens? Want dan schiet het nog niet op
met vlizotrap? ik denk dat het daar de afgelopen dagen goed heet was.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:35 schreef StevenHyde het volgende:
Wij hebben wel een zolder. Maar zonder vaste trap of ramen. Maar zou er graag mijn werkkamer van maken, want best veel ruimte. Maar nu niet het geld om dat allemaal te veranderen.
Zou dan ook een grote tafel er neerzetten en lekker puzzelen
Hier ook. Gooreind-Wuustwezel.quote:
Half Belgie is aan het verzuipen bijna aqls ik zo kijkquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Hier ook. Gooreind-Wuustwezel.
Zoek maar op de kaart van 🇧🇪 hihi.
Ja precies ja!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
met vlizotrap? ik denk dat het daar de afgelopen dagen goed heet was.
Ik woon hoog en droogquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Half Belgie is aan het verzuipen bijna aqls ik zo kijk
Hier nog lekker droog
's nachts is het inderdaad niet erg handig, zo'n ding op de overloopquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja precies ja!Wij hebben die trap de zomermaanden naar beneden staan. Lucht het wat door. Alleen weleens snachts tegenaan gelopen met mijn neus vorige zomer. Dat was minder
Thanks! Gaat goed hoor. Vergeleken met ons Dees en Mascara Klodder ben ik er goed vanaf gekomen. Morgen weer op de fiets voor een ritjequote:Op woensdag 31 juli 2024 22:46 schreef Shii het volgende:
Sterkte en beterschap @:Prisha![]()
Lees het net wat er is gebeurd.
quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Fiets al 50 jaar en vind een vluchtheuvel al irritant genoeg
Beterschap @:Prisha
Hoever ga je dan fietsen?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Thanks! Gaat goed hoor. Vergeleken met ons Dees en Mascara Klodder ben ik er goed vanaf gekomen. Morgen weer op de fiets voor een ritje
quote:
Waar FOK!en jullie dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zou ook niets anders willen.
Gewoon een touwladderquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Touwladder een optie?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja precies ja!Wij hebben die trap de zomermaanden naar beneden staan. Lucht het wat door. Alleen weleens snachts tegenaan gelopen met mijn neus vorige zomer. Dat was minder
Daarom gewoon een touwladder.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
's nachts is het inderdaad niet erg handig, zo'n ding op de overloop
verkoop je touwladders?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:55 schreef maily het volgende:
[..]
Gewoon een touwladder
[..]
Touwladder een optie?
[..]
Daarom gewoon een touwladder.
In dat laatste shot zie je dat eentje net iets eerder isquote:
Gelukkig maar,quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Thanks! Gaat goed hoor. Vergeleken met ons Dees en Mascara Klodder ben ik er goed vanaf gekomen. Morgen weer op de fiets voor een ritje
Foeiquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:07 schreef engine het volgende:
[..]
In dat laatste shot zie je dat eentje net iets eerder is
Ja ik zag het ookquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:07 schreef engine het volgende:
[..]
In dat laatste shot zie je dat eentje net iets eerder is
Ik had ook zo’n ouderwetse vlizotrap. Nu een telescopische ladder.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan een "beam me up Scotty" cursus volgenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zie mezelf nog niet zo omhoog klimmen aan zo'n ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |