Wat is er met Prisha?quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik heb je al een keer een like gegeven maar nog niet persoonlijk sterkte gewenst. Hoop dat je het me kunt vergeven!@ Bij deze nogmaals: sterkte
Geldt ook voor Deisyy, Prisha en al die anderen die kampen met whatever en ook: mentale, psychische en geestelijke problemen. Alles telt!!!!
Je moet er wel bij blijvenquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Boter in de pan...
Duurt lang...
FF Fokken
Boter zwart
Ouch! Gelukkig gaat het goed met 'r.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:41 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi!
Gevallen met de fiets. Bleef hangen in de klikpedalen. Ze maakt het goed.
quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:31 schreef Prisha het volgende:
Dees, ik kan je de (niet zere) hand schudden daarmee trouwens....gelukkig heb ik niks gebroken, maar m'n onderbeen en knie ligt wel open, ook gevallen op de fiets![]()
Ik heb een racefiets gekocht. Nooit op zo'n ding gezeten, maar ik heb echt een nieuwe uitdaging nodig. Dus ik denk: ik ga maar racefietsen en dan volgend jaar de Mont Ventoux op. of zo.
Eerste 15 minuten op dat ding en ik lig op de grond. Ik heb SPD pedalen, dus de ene kant een klik systeem en de andere kant gewoon normaal. Ik wilde de eerste paar keren niet ingeklikt fietsen, leek me erg eng en ik moet focussen op alle andere dingen.Blijkbaar zat ik ongemerkt toch met 1 voet ingeklikt en toen ik even wilde stoppen zat ik dus vast en bam. Daar lag ik.
Blij dat het bij schaafwonden en een open knie bleef, als ik dat zo lees wat Dees eraan overgehouden heeft
< Fiets al 50 jaar en vind een vluchtheuvel al irritant genoegquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:31 schreef Prisha het volgende:
en dan volgend jaar de Mont Ventoux op. of zo.
Aangezien de userbase hier al een aantal jaar redelijk dezelfde zijn... kan dat topic nog wel eens een SC worden de komende jarenquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
We kunnen wel een ziekentopic maken.
quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aangezien de userbase hier al een aantal jaar redelijk dezelfde zijn... kan dat topic nog wel eens een SC worden de komende jaren
Even op de vensterbank leggen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Weet je wat zo heerlijk is aan dit weer...?
.. Je hoeft niet eens je stroopwafels op te warmen
oops vergeten ,,,, wat nu ??quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even op de vensterbank leggen.
Moet je ze vd vensterbank aflikken.quote:
die is vies nuquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet je ze vd vensterbank aflikken.
Onder de vensterbank?quote:
wel klokken dan he!quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
laters
![]()
Waarschijnlijk tussen 2u en 4u nog eens wakker.
Gelukkig niet in de Seine.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:40 schreef pullup het volgende:
Oh nee ik zie een blije zwemster![]()
Die moest nog laat
zwemmer .... en een Chinees doet ff de 100m vrij in een WR .... dit ruikt naar ..?quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:40 schreef pullup het volgende:
Oh nee ik zie een blije zwemster![]()
Die moest nog laat
Dit is wel heel absurd jaquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
zwemmer .... en een Chinees doet ff de 100m vrij in een WR .... dit ruikt naar ..?
chloor?quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
zwemmer .... en een Chinees doet ff de 100m vrij in een WR .... dit ruikt naar ..?
Gaat gewoonlijk om honderdstenquote:
Een land met een betere kleur erbij waarschijnlijkquote:Op woensdag 31 juli 2024 23:06 schreef chufi het volgende:
We hebben er een medailla bij en we zakken 1 plaats op de ranking ... hoe dan
Omdat iemand onder ons er 2 bij heeftquote:Op woensdag 31 juli 2024 23:06 schreef chufi het volgende:
We hebben er een medailla bij en we zakken 1 plaats op de ranking ... hoe dan
Oh ja dat kan natuurlijk ook .. morgen is alles weer andersquote:Op woensdag 31 juli 2024 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat iemand onder ons er 2 bij heeft
roeiers zullen het moeten waarmaken...quote:Op donderdag 1 augustus 2024 00:00 schreef engine het volgende:
Ook nog een bronzen plak gepakt![]()
Morgen pakken we door?
Trusten Saar.quote:
Heer Mikey.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
PB was wel in BB af en toe begin van het haarquote:Op donderdag 1 augustus 2024 07:34 schreef Domnivoor het volgende:
Hoort iemand nog wel eens iets van Pearlbitch, Steven_Stil of BoonDockSaint?
Die zijn helemaal stilgevallen.
Ja die was hier ook nog wel regelmatigquote:Op donderdag 1 augustus 2024 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
PB was wel in BB af en toe begin van het haar
Op naar het volgende succesquote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:28 schreef pullup het volgende:
Weer een kans op een medaille vandaag, een van de dames in de 4- zo meteen komt bij mij vandaan dus weer duimen
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:56 schreef Deisyy het volgende:
goedemorgen![]()
[ afbeelding ]
verschil van 52 cm tussen de japanner en de fransman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |