Die heeft het kortste strootje getrokken en mag deze keer het commentaar doen?quote:
3x te laat gekomen op het werk.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heeft het kortste strootje getrokken en mag deze keer het commentaar doen?
De snookercommentatoren zijn het gewend om niet in slaap te vallen als het tyfussaai wordtquote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heeft het kortste strootje getrokken en mag deze keer het commentaar doen?
Seinevervuiling.quote:
Ik kijk tamelijk veel skiën en daar heb ik deze meneer nog nooit gehoordquote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij doet volgens Wikipedia ook golf, skiën en wielrennen. Lekker breed georiënteerd dus.
Meeste eurosportcommentatoren hebben meerdere sporten.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij doet volgens Wikipedia ook golf, skiën en wielrennen. Lekker breed georiënteerd dus.
Is 1x rood nu DQ?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:30 schreef heywoodu het volgende:
En het rode kaartje voor Barrondo, je verwacht het.
De omaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:32 schreef PippenScottie het volgende:
Als atletiek de moeder aller sporten is, dan is snelwandelen….. ?
Penalty box vind ik sowieso wel beter dan meteen DQquote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, eerst een paar keer rood alvorens je de penalty box in moet.
Altijd tegen Guatemalaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:30 schreef heywoodu het volgende:
En het rode kaartje voor Barrondo, je verwacht het.
De vervelende oom?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:32 schreef PippenScottie het volgende:
Als atletiek de moeder aller sporten is, dan is snelwandelen….. ?
We vragen het op fok.gtquote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zijn dit de slechtste Olympische Spelen voor Guatemala ooit?
Ik denk dat die na de afgelopen dagen wel hoog in hun bol hebben gekregen ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zijn dit de slechtste Olympische Spelen voor Guatemala ooit?
Je stream loop een paar jaar achter?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:38 schreef PippenScottie het volgende:
Waarom kijken we naar zeilen in Tokyo?
Dat doen we nietquote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:38 schreef PippenScottie het volgende:
Waarom kijken we naar zeilen in Tokyo?
Ach Guatemalaquote:
Ik wou het net zeggenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:51 schreef Pino112 het volgende:
Hee ze vliegen allemaal op de slomo.
Ja echt he ..quote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:51 schreef Pino112 het volgende:
Hee ze vliegen allemaal op de slomo.
Een halve marathon in 2:04, maar toen moest ik noodgedwongen wel de eerste 20km rennen, dus dat telt niet helemaal.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:54 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is het snelste dat jullie ooit hebben gewandeld? En waarom rende je toen niet?
10 km in 1 uur en 15 minuten ofzoquote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:54 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is het snelste dat jullie ooit hebben gewandeld? En waarom rende je toen niet?
Uiteraard.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Wil ook nog een keer 100 gaan doen
Krijg je ook opmerkingen van binnen die langslopen of fietsen?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Wil ook nog een keer 100 gaan doen
Dude. Respect.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:55 schreef Szura het volgende:
[..]
10 km in 1 uur en 15 minuten ofzo
20 km in 2 uur en 30 minuten
40 km in 5 uur en 20 minuten ofzo
80 km in 10 uur en 50 minuten
Iemand die het begrijptquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:00 schreef borisz het volgende:
Zo schandalig dat de 50 niet meer Olympisch is.
M'n eerste keer 80 km ging ik ook min of meer ongetraind en dat is me ook slecht bekomen, tot bloedblaren aan toequote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dude. Respect.
In mijn studententijd hoorde ik een keer van een wedatrijd om 100 km in 24 uur te lopen. Dat heb ik ongetraind met een mattie geprobeerd. Halverwege heb ik het strompelend opgegeven. Sindsdien heel veel respect voor serieuze wandelaars
Om de mannen en vrouwen evenveel onderdelen te geven hoorde ik daarstraks. Daarom de mixed relay in de plaats.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:00 schreef borisz het volgende:
Zo schandalig dat de 50 niet meer Olympisch is.
Ja, de vrouwen wilden ook 50 en deden dat ook heel even op het WK. Maar dat werd gelijk de 35 en daarna helemaal weg.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Om de mannen en vrouwen evenveel onderdelen te geven hoorde ik daarstraks. Daarom de mixed relay in de plaats.
Ze hadden toch ook gewoon de vrouwen 50km kunnen laten doen? Je wil gelijkheid of je wilt het niet.
Waarom.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:55 schreef Szura het volgende:
[..]
10 km in 1 uur en 15 minuten ofzo
20 km in 2 uur en 30 minuten
40 km in 5 uur en 20 minuten ofzo
80 km in 10 uur en 50 minuten
Ah, ik ben nog niet wakker.quote:
Altijd tegen Spanje.quote:
Gelukkig niet helemaalquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:20 schreef Felagund het volgende:
Stano pakt Martin bijna nog op de streep.
Ach iedereen hep Spanjequote:
Voor op Stravaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:24 schreef Zorro het volgende:
Hebben die wandelaars nou zo weinig vertrouwen in het tijdsregistratiesysteem daar? Iedereen grijpt meteen na de finish naar zijn horloge om de stopwatch te stoppen. Of zo.
Dat zal ik waarschijnlijk nooit begrijpen, die obsessie daarmee.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Voor op Strava![]()
Niet gelogd is niet gelopen.
Ik gok ook dat ze wel iets meer ermee kunnen dan dat alleenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat zal ik waarschijnlijk nooit begrijpen, die obsessie daarmee.
Hartslag en misschien ook vermogen registreren lijkt mij wel nuttig.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik gok ook dat ze wel iets meer ermee kunnen dan dat alleen
Luiquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:47 schreef kilon het volgende:
De mannen helaas grotendeels toch gemist vanwege een onfortuinlijke liggen slapen tot 9 uur, maar ik ben er voor de dames hoor.
Lekker man, ik was om 7.30 alweer wakker helaas.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:47 schreef kilon het volgende:
De mannen helaas grotendeels toch gemist vanwege een onfortuinlijke liggen slapen tot 9 uur, maar ik ben er voor de dames hoor.
Ik werd pas om 9:20 wakkerquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:50 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik maak het wel goed door de golf stream op de achtergrond aan te zetten de hele dag.
5.20u hier. En nu?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lekker man, ik was om 7.30 alweer wakker helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |