Die heeft het kortste strootje getrokken en mag deze keer het commentaar doen?quote:
3x te laat gekomen op het werk.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heeft het kortste strootje getrokken en mag deze keer het commentaar doen?
De snookercommentatoren zijn het gewend om niet in slaap te vallen als het tyfussaai wordtquote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heeft het kortste strootje getrokken en mag deze keer het commentaar doen?
Seinevervuiling.quote:
Ik kijk tamelijk veel skiën en daar heb ik deze meneer nog nooit gehoordquote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij doet volgens Wikipedia ook golf, skiën en wielrennen. Lekker breed georiënteerd dus.
Meeste eurosportcommentatoren hebben meerdere sporten.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij doet volgens Wikipedia ook golf, skiën en wielrennen. Lekker breed georiënteerd dus.
Is 1x rood nu DQ?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:30 schreef heywoodu het volgende:
En het rode kaartje voor Barrondo, je verwacht het.
De omaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:32 schreef PippenScottie het volgende:
Als atletiek de moeder aller sporten is, dan is snelwandelen….. ?
Penalty box vind ik sowieso wel beter dan meteen DQquote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, eerst een paar keer rood alvorens je de penalty box in moet.
Altijd tegen Guatemalaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:30 schreef heywoodu het volgende:
En het rode kaartje voor Barrondo, je verwacht het.
De vervelende oom?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:32 schreef PippenScottie het volgende:
Als atletiek de moeder aller sporten is, dan is snelwandelen….. ?
We vragen het op fok.gtquote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zijn dit de slechtste Olympische Spelen voor Guatemala ooit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |