Gelukkig niet helemaalquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:20 schreef Felagund het volgende:
Stano pakt Martin bijna nog op de streep.
Ach iedereen hep Spanjequote:
Voor op Stravaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:24 schreef Zorro het volgende:
Hebben die wandelaars nou zo weinig vertrouwen in het tijdsregistratiesysteem daar? Iedereen grijpt meteen na de finish naar zijn horloge om de stopwatch te stoppen. Of zo.
Dat zal ik waarschijnlijk nooit begrijpen, die obsessie daarmee.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Voor op Strava![]()
Niet gelogd is niet gelopen.
Ik gok ook dat ze wel iets meer ermee kunnen dan dat alleenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat zal ik waarschijnlijk nooit begrijpen, die obsessie daarmee.
Hartslag en misschien ook vermogen registreren lijkt mij wel nuttig.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik gok ook dat ze wel iets meer ermee kunnen dan dat alleen
Luiquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:47 schreef kilon het volgende:
De mannen helaas grotendeels toch gemist vanwege een onfortuinlijke liggen slapen tot 9 uur, maar ik ben er voor de dames hoor.
Lekker man, ik was om 7.30 alweer wakker helaas.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:47 schreef kilon het volgende:
De mannen helaas grotendeels toch gemist vanwege een onfortuinlijke liggen slapen tot 9 uur, maar ik ben er voor de dames hoor.
Ik werd pas om 9:20 wakkerquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:50 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik maak het wel goed door de golf stream op de achtergrond aan te zetten de hele dag.
5.20u hier. En nu?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lekker man, ik was om 7.30 alweer wakker helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |