Ah, de VN.quote:
Een mod die Wikipedia als bron gebruikt als je denkt alles gezien te hebben.quote:Op woensdag 31 juli 2024 16:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Is nogal een lange lijst
https://en.wikipedia.org/(...)el%E2%80%93Hamas_war
Hilarisch inderdaad die lijst, werkelijk om te gieren. En nee je kan niet zo maar iets toevoegen op pagina´s als deze. Hier zit wel moderatie op. Nee, betekent niet dat alles waar is op deze opgesomde lijst. Je hebt ook vaak meerdere verhalen over een zelfde incident. Maar doe maar lacherig over een hele waslijst aan opsommingen van allerlei organisaties bevestigd met bronvermelding. Zal vast allemaal verzonnen zijn toch?quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is Wikipedia ja. Je realiseert je dat iedereen hier gewoon eigenhandig dingen kan toevoegen?
Zelfs de neutralisatie van Ismail Haniyeh is hieraan toegevoegd als een vermeende oorlogsmisdaad. En nog erger: zelfs de afgezwaaide raket van de Islamtische Jihad, die op een ziekenhuis kwam op 17 oktober vorig jaar, staat hier dus doodleuk in een lijst van 'Isralische oorlogsmisdaden'.
Ook hilarisch trouwens: deze pagina borduurt voort op maar liefst 162 (bron)vermeldingen van nota bene Al Jazeera![]()
Zoals altijd, het was een hele lieve jongen die net op het punt stond zijn leven te beteren, ze hadden ALLEEN MAAR illegaal Gaza verlaten, vast om bloemen naar Joden te brengen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:37 schreef opgebaarde het volgende:
On 10 October, the Israeli Defence Force published a video that appeared to show IDF soldiers shooting four surrendering Palestinians. Footage analysis indicated the men appeared to be surrendering, with three men getting on the ground with their arms raised, one waving a piece of white clothing. None of them appeared to be armed at the time of the shooting, while a subsequent video showed the bodies had been moved, with weapons placed near them on the ground. The analysis concluded the four men were unarmed Palestinians who left Gaza through a breach in the separation wall. An IDF spokesman said he had no comment.
Ja maar Al Jazeera, maar Al Jazeera.
Terwijl heel de wereld de beelden heeft gezien
Heb jij een ander groot overzicht van alle (mogelijke) war crimes van Israel en Hamas ergens online gezien?quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een mod die Wikipedia als bron gebruikt als je denkt alles gezien te hebben.
Nee omdat Israel die dan ook niet pleegt en als dit ooit gebeurd dan pakken ze de daders nog op ook.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Heb jij een ander groot overzicht van alle (mogelijke) war crimes van Israel en Hamas ergens online gezien?
Beide?quote:Op woensdag 31 juli 2024 16:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Ga je nou doen alsof het enkel aan een kant ligt. Er is al tientallen jaren onrust, en beide partijen zijn daar schuldig aan. En sinds de Hamas aanval van 7 oktober zien we verschrikkelijke zaken van beide kanten.
De grens tussen de goede kant en de slechte kant wordt akelig dun. En dat is niet omdat de slechte kant zich humaner en fatsoenlijker is gaan gedragenquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoals altijd, het was een hele lieve jongen die net op het punt stond zijn leven te beteren, ze hadden ALLEEN MAAR illegaal Gaza verlaten, vast om bloemen naar Joden te brengen.
Nooit en dan ook nooit zijn de zogenaamde slachtoffers daadwerkelijk onschuldig, ze deden alleen maar "vul hele domme, gewelddadige daad in"
Klassiek slachtoffervolk die pallies.
Dan blijft er nog 1 manier over om als iemand die er eigenlijk niets mee te maken heeft zoals ik om te kiezen wie er fouter is : de aanhang van de 2 partijen in het westen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De grens tussen de goede kant en de slechte kant wordt akelig dun. En dat is niet omdat de slechte kant zich humaner en fatsoenlijker is gaan gedragen
bang dat iran boos wordt. terwijl dit just laat zien dat iran een gatenkaas is. ze zullen ook niet meer doen dat vorige keer, misschien zelfs minder.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:05 schreef Breekfast het volgende:
Wel bijzonder dat een Hamas-terrorist uitschakelen blijkbaar meer als een escalatie wordt gezien dan half Gaza platgooien.
geluktquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:54 schreef Discombobulate het volgende:
Nu Sinwar nog. Benieuwd of ze die ook kunnen vinden.
j e zou maar lijfwacht zijn van een van de mensen op de dodenlijst van Israelquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Beide?
Hamas heeft dit over zichzelf en hun menselijke schilden afgeroepen door de 7 oktober te doen.
Deif is helemaal onzeker. Nergens bewijs.quote:
Alleen werkt het niet, want overmorgen zijn er weer nieuwe leiders en blijft het gewoon hetzelfde.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:57 schreef pokkerdepok het volgende:
ben erg voor dit soort oorlogsvoering. gewoon al die leiders afknallen.
dat zeggen ze, maar dat is niet zo. ernstige klap dit. uiteindelijk eindigen ze stuurloos en stort het in mekaar.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:04 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Alleen werkt het niet, want overmorgen zijn er weer nieuwe leiders en blijft het gewoon hetzelfde.
Heb je gelezen hoe veel leiders er al vermoord zijn en hoe lang Hamas al bestaat?quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:07 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
dat zeggen ze, maar dat is niet zo. ernstige klap dit. uiteindelijk eindigen ze stuurloos en stort het in mekaar.
Typische gevalletje dan van: het waren 2 mooie dagen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
j e zou maar lijfwacht zijn van een van de mensen op de dodenlijst van Israel
hebben jullie geen kranten daar in schubberkutterveen?quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:00 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Deif is helemaal onzeker. Nergens bewijs.
Lees jezelf nou eens in man... Deif is alles behalve zeker.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:17 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
hebben jullie geen kranten daar in schubberkutterveen?
Waarom zouden we ons moeten drukmaken dat er wat terroristen worden afgeschoten?quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:37 schreef opgebaarde het volgende:
On 10 October, the Israeli Defence Force published a video that appeared to show IDF soldiers shooting four surrendering Palestinians. Footage analysis indicated the men appeared to be surrendering, with three men getting on the ground with their arms raised, one waving a piece of white clothing. None of them appeared to be armed at the time of the shooting, while a subsequent video showed the bodies had been moved, with weapons placed near them on the ground. The analysis concluded the four men were unarmed Palestinians who left Gaza through a breach in the separation wall. An IDF spokesman said he had no comment.
Ja maar Al Jazeera, maar Al Jazeera.
Terwijl heel de wereld de beelden ook heeft gezien![]()
maf,quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:19 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Lees jezelf nou eens in man... Deif is alles behalve zeker.
Ok, toon maar het bewijs dan.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:24 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
maf,was het dan toch zijn broer >
Dus het is weer even over en weer gebekvecht met Iran, mogelijk resulterend in wat brakke drones die aan komen vliegen?quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:32 schreef Aether het volgende:
[..]
20 minuten geleden dus.
https://www.timesofisrael(...)anyone-who-harms-us/
Waarom zou je dat willen doen?quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
j e zou maar lijfwacht zijn van een van de mensen op de dodenlijst van Israel
deze man was al de baas sinds hamas gaza overnam. dat is 20 jaar geleden?quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:15 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Heb je gelezen hoe veel leiders er al vermoord zijn en hoe lang Hamas al bestaat?
Hmm.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:05 schreef egayalS het volgende:
Maanden terug was het al duidelijk dat Isral doelbewust journalisten aan het targeten was. Toen ik dit benoemde, werd me de vraag gesteld, of ik dat kon bewijzen?Ondertussen zitten we op de hoeveelste doelbewuste actie tegen journalisten? "Het zijn niet de ogen die blind zijn, maar de harten"
[ x ]
"Journalisten"quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:05 schreef egayalS het volgende:
Maanden terug was het al duidelijk dat Isral doelbewust journalisten aan het targeten was. Toen ik dit benoemde, werd me de vraag gesteld, of ik dat kon bewijzen?Ondertussen zitten we op de hoeveelste doelbewuste actie tegen journalisten? "Het zijn niet de ogen die blind zijn, maar de harten"
[ x ]
Ja risico van het vak.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:05 schreef egayalS het volgende:
[ x ]
.quote:De opperste leider van Iran, Ali Khamenei, heeft de Iraanse strijdkrachten opdracht gegeven een directe aanval op Isral uit te voeren, als vergelding voor de moord op de belangrijkste politieke leider van Hamas, Ismail Haniyeh, gisteravond in Teheran.
Genoeg met het ‘Hamas verschuilt zich achter burgers’ argument. Die kennen we nu wel. Ik zeg niet dat dat niet voorkomt maar ik geloof op geen enkele wijze dat alle keren dat Isral schade heeft aangericht aan burgers te maken had met een verschuiling van Hamas.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom of doe je alsof? Als Hamas zich verschuilt achter hun burgers kun je niet anders. Deze kakkerlak liet zijn hoofd zien en is weg.
om dat hard te kunnen maken dien je eerst het verschil te kunnen maken tussen Hamas en burgers. Ik ben benieuwd hoe je dat doet?quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:38 schreef Nexum het volgende:
[..]
Genoeg met het ‘Hamas verschuilt zich achter burgers’ argument. Die kennen we nu wel. Ik zeg niet dat dat niet voorkomt maar ik geloof op geen enkele wijze dat alle keren dat Isral schade heeft aangericht aan burgers te maken had met een verschuiling van Hamas.
Ach ja, die grootspraak was er eerst ook. Gaan ze echt niet doen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:36 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
.
kunnen we binnekort zwemmen in lake Teheran
Wat is dit voor flauwekul? Dus kinderen zijn automatisch onderdeel van Hamas?quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:39 schreef Bensel het volgende:
[..]
om dat hard te kunnen maken dien je eerst het verschil te kunnen maken tussen Hamas en burgers. Ik ben benieuwd hoe je dat doet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |