Waarom zouden we ons moeten drukmaken dat er wat terroristen worden afgeschoten?quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:37 schreef opgebaarde het volgende:
On 10 October, the Israeli Defence Force published a video that appeared to show IDF soldiers shooting four surrendering Palestinians. Footage analysis indicated the men appeared to be surrendering, with three men getting on the ground with their arms raised, one waving a piece of white clothing. None of them appeared to be armed at the time of the shooting, while a subsequent video showed the bodies had been moved, with weapons placed near them on the ground. The analysis concluded the four men were unarmed Palestinians who left Gaza through a breach in the separation wall. An IDF spokesman said he had no comment.
Ja maar Al Jazeera, maar Al Jazeera.
Terwijl heel de wereld de beelden ook heeft gezien![]()
maf,quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:19 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Lees jezelf nou eens in man... Deif is alles behalve zeker.
Oké, toon maar het bewijs dan.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:24 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
maf,was het dan toch zijn broer >
Dus het is weer even over en weer gebekvecht met Iran, mogelijk resulterend in wat brakke drones die aan komen vliegen?quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:32 schreef Aether het volgende:
[..]
20 minuten geleden dus.
https://www.timesofisrael(...)anyone-who-harms-us/
Waarom zou je dat willen doen?quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
j e zou maar lijfwacht zijn van een van de mensen op de dodenlijst van Israel
deze man was al de baas sinds hamas gaza overnam. dat is 20 jaar geleden?quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:15 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Heb je gelezen hoe veel leiders er al vermoord zijn en hoe lang Hamas al bestaat?
Hmm.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:05 schreef egayalS het volgende:
Maanden terug was het al duidelijk dat Israël doelbewust journalisten aan het targeten was. Toen ik dit benoemde, werd me de vraag gesteld, of ik dat kon bewijzen?Ondertussen zitten we op de hoeveelste doelbewuste actie tegen journalisten? "Het zijn niet de ogen die blind zijn, maar de harten"
[ x ]
"Journalisten"quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:05 schreef egayalS het volgende:
Maanden terug was het al duidelijk dat Israël doelbewust journalisten aan het targeten was. Toen ik dit benoemde, werd me de vraag gesteld, of ik dat kon bewijzen?Ondertussen zitten we op de hoeveelste doelbewuste actie tegen journalisten? "Het zijn niet de ogen die blind zijn, maar de harten"
[ x ]
Ja risico van het vak.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:05 schreef egayalS het volgende:
[ x ]
.quote:De opperste leider van Iran, Ali Khamenei, heeft de Iraanse strijdkrachten opdracht gegeven een directe aanval op Israël uit te voeren, als vergelding voor de moord op de belangrijkste politieke leider van Hamas, Ismail Haniyeh, gisteravond in Teheran.
Genoeg met het ‘Hamas verschuilt zich achter burgers’ argument. Die kennen we nu wel. Ik zeg niet dat dat niet voorkomt maar ik geloof op geen enkele wijze dat alle keren dat Israël schade heeft aangericht aan burgers te maken had met een verschuiling van Hamas.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom of doe je alsof? Als Hamas zich verschuilt achter hun burgers kun je niet anders. Deze kakkerlak liet zijn hoofd zien en is weg.
om dat hard te kunnen maken dien je eerst het verschil te kunnen maken tussen Hamas en burgers. Ik ben benieuwd hoe je dat doet?quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:38 schreef Nexum het volgende:
[..]
Genoeg met het ‘Hamas verschuilt zich achter burgers’ argument. Die kennen we nu wel. Ik zeg niet dat dat niet voorkomt maar ik geloof op geen enkele wijze dat alle keren dat Israël schade heeft aangericht aan burgers te maken had met een verschuiling van Hamas.
Ach ja, die grootspraak was er eerst ook. Gaan ze echt niet doen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:36 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
.
kunnen we binnekort zwemmen in lake Teheran
Wat is dit voor flauwekul? Dus kinderen zijn automatisch onderdeel van Hamas?quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:39 schreef Bensel het volgende:
[..]
om dat hard te kunnen maken dien je eerst het verschil te kunnen maken tussen Hamas en burgers. Ik ben benieuwd hoe je dat doet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |