abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214488271
quote:
10s.gif Op woensdag 31 juli 2024 11:11 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Erdo onderschatten :')
Erdo overschatten _O-

Kom op, dit is net zo goed een waarschuwing aan Turkije als aan Iran.
Intolerant voor intolerantie
pi_214488322
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_214488345
Ze nemen eerst wat tijd om te rouwen......

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_214488360
quote:
10s.gif Op woensdag 31 juli 2024 11:16 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Erdo overschatten _O-

Kom op, dit is net zo goed een waarschuwing aan Turkije als aan Iran.
Erdo heeft daar maling aan :6
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_214488378
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 11:14 schreef Ali_boo het volgende:
Ben benieuwd wat ze gaan doen

[ x ]
Voorlopig niets.
quote:
Iran declares three days of public mourning
https://www.iranintl.com/en/liveblog/hamas-leader-killed-iran

Following the death of Ismail Haniyeh, the government has announced three days of public mourning in Iran.
pi_214488419
quote:
5s.gif Op woensdag 31 juli 2024 09:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Ik dacht dat dit soort precisieacties onmogelijk waren en dat ik teveel Amerikaanse films had gekeken? Hmm... dat zet de vele onschuldige burgerdoden, verwoesting en lijden in Gaza weer in ander perspectief vind je niet?
Ben het helemaal met je eens, 2 zulke grote kopstukken, bij een precisie aanval gedood... Na zoveel maanden alleen maar platbombarberen onder het mom van, die kopstukken zitten daar en daar.

En ik ben bang voor grote chaos, en ja ook oorlog. De haat onder palestijnen en de bereidheid tot vechten, zal groter en dieper zijn als ooit, denk ik
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
pi_214488422
Dus Haniyeh kunnen ze met een slag van de kaart vegen maar om Hamas onschadelijk te maken moesten er zoveel mogelijk burgerdoden vallen? Apart.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_214488453
quote:
“What can my enemies do to me for my paradise and my garden are in my chest, they are with me wherever I go.

حبسي خلوة، وقتلي شهادة، وإخراجي من بلدي سياحـة

Imprisoning me is seclusion [with my Lord], killing me is martyrdom and expelling from my home me is tourism.”

13th century words of Ibn Taymiyyah embody the Palestinian attitude to #Israel’s tyranny.

When they wiped out #ismailhaniye’s entire family some claimed that he was orchestrating resistance from the safety of exile. But they forgot the words of Allah:

وَما تَدْرِي نَفْسٌ مَاذَا تَكْسِبُ غَدً
وَما تَدْرِي نَفْسٌ بأيّ أرْضٍ تَمُوتُ

“And no soul perceives what it will earn tomorrow, and no soul perceives in what land it will die.”

#Haniyeh was born in a refugee camp in his own land. Throughout his life he saw occupation and ethnic cleansing of #Palestine.

Fighters of #Hamas and other #Palestinian groups were orphans created by Israeli occupation. After current #GazaGenocide it is inevitable orphans will again take the mantle and walk the path of Yaseen, Rantisi and Haniyeh.

That’s why Israel targets Palestinian children. Like Pharaoh, it fears them and what they will become.
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_214488546
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 11:14 schreef Ali_boo het volgende:
Ben benieuwd wat ze gaan doen

[ x ]
Ze sturen hun proxies op Israel af, die mogen de klappen opvangen.
Wat ik mis is een duidelijke stellingname van de VS,
Biden zit wrs in de kelder en Kamala is druk bezig met campagne.
Ideale omstandigheden voor Iran, Turkije, Hamas, Hutis en Hezbollah
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_214488627
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 11:24 schreef egayalS het volgende:

[..]
[ x ]
haha z’n moeder
  Moderator woensdag 31 juli 2024 @ 11:51:51 #111
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214488833
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 11:31 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Ze sturen hun proxies op Israel af, die mogen de klappen opvangen.
Wat ik mis is een duidelijke stellingname van de VS,
Biden zit wrs in de kelder en Kamala is druk bezig met campagne.
Ideale omstandigheden voor Iran, Turkije, Hamas, Hutis en Hezbollah
Hutis :?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_214488995
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 11:51 schreef sp3c het volgende:

[..]
Hutis :?
Iran ontkent de Houthi-betrekking uiteraard.
  Moderator woensdag 31 juli 2024 @ 12:03:06 #113
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214489009
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 11:22 schreef Nexum het volgende:
Dus Haniyeh kunnen ze met een slag van de kaart vegen maar om Hamas onschadelijk te maken moesten er zoveel mogelijk burgerdoden vallen? Apart.
Je denkt hoop ik niet dat Hezbollah nu uitgeschakeld is toch?
  Moderator woensdag 31 juli 2024 @ 12:05:34 #114
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214489046
quote:
7s.gif Op woensdag 31 juli 2024 12:01 schreef Aether het volgende:

[..]
Iran ontkent de Houthi-betrekking uiteraard.
Ja ik bedacht me later dat het om houthi's ging, ik dacht aan hutu's en tutsi's

Maar goed, ik vermoed dat de stilte een beetje see no evil, hear no evil is in de hoop dat het overwaaid

Zal met de verkiezingen niet zoveel te maken hebben
pi_214489165
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 11:22 schreef suzebol75 het volgende:

[..]
Ben het helemaal met je eens, 2 zulke grote kopstukken, bij een precisie aanval gedood... Na zoveel maanden alleen maar platbombarberen onder het mom van, die kopstukken zitten daar en daar.

En ik ben bang voor grote chaos, en ja ook oorlog. De haat onder palestijnen en de bereidheid tot vechten, zal groter en dieper zijn als ooit, denk ik
Dat was ie ook al zonder deze oorlog. Precies die haat en de bereidheid tot vechten hebben tot 7 oktober geleid. En dat deden ze helemaal zelf.
Intolerant voor intolerantie
pi_214489257
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 12:11 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Dat was ie ook al zonder deze oorlog. Precies die haat en de bereidheid tot vechten hebben tot 7 oktober geleid. En dat deden ze helemaal zelf.
Ja natuurlijk, maar ik bedoelde te zeggen, dat de situatie nog dreigender geworden is. En het stond al zo op springen.
Daarbij komt ook nog de druk van de wereld opinies. Meer mensen voelen zich betrokken bij de gebeurtenissen daar, wat eerst meer een ver van mijn bed show was
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
  woensdag 31 juli 2024 @ 12:21:10 #117
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_214489339
Hoe reëel is de kans op een breder conflict in Lebanon?

Bij een echte oorlog heb je wel een probleem, want het aantal aankomsten op Cyprus (asielzoekers) kan gigantisch stijgen, er wonen 2 miljoen Syriërs in Lebanon, en nog een miljoen Palestijnse vluchtelingen..
pi_214489470
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 12:21 schreef BMW1993 het volgende:
Hoe reëel is de kans op een breder conflict in Lebanon?

Bij een echte oorlog heb je wel een probleem, want het aantal aankomsten op Cyprus (asielzoekers) kan gigantisch stijgen, er wonen 2 miljoen Syriërs in Lebanon, en nog een miljoen Palestijnse vluchtelingen..
Zou alvast met 643 blikken knakworst en een lading pep in de kelder gaan zitten man 14.gif
  woensdag 31 juli 2024 @ 12:31:13 #119
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_214489648
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 11:18 schreef Ali_boo het volgende:
Ze nemen eerst wat tijd om te rouwen......

[ x ]
Sjiieten (Iran) hebben de pest aan Soennieten (Hamas) maar verenigd in Jodenhaat. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  woensdag 31 juli 2024 @ 12:46:01 #120
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_214490195
quote:
Ben je nou zo dom of doe je alsof? Als Hamas zich verschuilt achter hun burgers kun je niet anders. Deze kakkerlak liet zijn hoofd zien en is weg.
  Moderator woensdag 31 juli 2024 @ 12:52:38 #121
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214490359
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 12:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Ben je nou zo dom of doe je alsof? Als Hamas zich verschuilt achter hun burgers kun je niet anders. Deze kakkerlak liet zijn hoofd zien en is weg.
Tegen Hamas hebben ze dit ook jaaaaren gedaan alleen zijn na 7 oktober de fluwelen handschoenen uit gegaan en moeten ook de soldaatjes er nu aan geloven

Dan krijg je een wat andere situatie, zover zijn ze met Hezbollah (nog) niet
  woensdag 31 juli 2024 @ 12:58:38 #122
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_214490518
quote:
Aparte denkwijze die hopelijk tot reflectie stemt. Twee verschillende situaties met elkaar vergelijken en ook nog's een eigen complot conclusie daarin te zien.
Moeten en kunnen zijn twee verschillende werkwoorden; het is geen doel om - laat staan 'zoveel mogelijk' - burgerdoden te laten vallen en wie 'ze' (en daarmee kennelijk 'we') zijn wordt overgelaten aan een suggestie.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_214490640
twitter

Isa geeft context
  woensdag 31 juli 2024 @ 13:07:55 #124
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_214490666
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 10:14 schreef Oud_student het volgende:
Ik wil de feestvreugde van een aantal users hier niet bederven, maar het is helaas zo dat er genoeg opvolgers zijn onder de haatbaarden.
Wat er moet gebeuren is de oorlogs capaciteiten van de vijand reduceren, d,w,z, vernietiging van de voorraad aan raketten, bomdarderen van trainingskampen, olie installaties etc.
Maar helaas is het zo dat de terroristen zich tussen de burgers mengen en hun opslagplaatsen in scholen en ziekenhuizen zijn, dit maakt een preventieve actie moeilijk omdat dan de hele wereld zich tegen Israel keert
(wat Israel ook doet, de propaganda lijkt vrijwel altijd tegen Israel te zijn)

Dus het wachten is op het eerste afvuren van een raket uit dit soort locaties om dan legitiem te kunnen terugslaan.
Een andere optie is een grondoorlog, maar dit kost ook veel slachtoffers bij het IDF,
Het zorgt iig voor onrust over de opvolging aangezien die lui elkaar onderling ook haten. Daarnaast is het een prima motivatie voor Israël zelf, het duurt even maar ze krijgen hun verdiende loon.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  woensdag 31 juli 2024 @ 13:30:59 #125
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_214491100
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 12:52 schreef sp3c het volgende:

[..]
Tegen Hamas hebben ze dit ook jaaaaren gedaan alleen zijn na 7 oktober de fluwelen handschoenen uit gegaan en moeten ook de soldaatjes er nu aan geloven

Dan krijg je een wat andere situatie, zover zijn ze met Hezbollah (nog) niet
Uiteraard en de situatie is nu heel anders aangezien alles nog geconcentreerder zit. Vervelend voor die mensen natuurlijk maar Israël is echt het probleem niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')