Ow, ik hoopte op Emma Watson oidquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:26 schreef maily het volgende:
[..]
Die 'em' is ook
Bij "tikkie, jij bent em"
Avond Dot.quote:
Hey SBE 😘quote:
Gaat het al beter?quote:
Het been gaat wel wel iets beter. Maar de heup,bekken en SI gewricht niet. Lig veel maar dan kom ik bij al niet meer omhoog. Het is een beetje de dag uitzingen hopen dat het de volgende beter gaat. Leuk is ander.quote:
Hey Marc 😘quote:
Ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:14 schreef theKiD het volgende:
Zijn er nog meer mensen die komende nacht an die Arbeit onder de airco mogen doorbrengen? Of ben ik de enige die economie draaiende mag houden? 😎
quote:
je bent de enige, dus heel erg bedankt!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:14 schreef theKiD het volgende:
Zijn er nog meer mensen die komende nacht an die Arbeit onder de airco mogen doorbrengen? Of ben ik de enige die economie draaiende mag houden? 😎
Lecker.quote:
O,lekker. De achterbuuf kwam hier pruimen vers van het land brengen heerlijk.quote:
ook lekker. mijn zus en zwager kwamen vanmiddag avondeten en meloen brengen, zo lief.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O,lekker. De achterbuuf kwam hier pruimen vers van het land brengen heerlijk.
Lekker hoor.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ook lekker. mijn zus en zwager kwamen vanmiddag avondeten en meloen brengen, zo lief.
ook lekkerquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:24 schreef StevenHyde het volgende:
Ik laat me zo weer verleiden door een marsijsje ben ik bang.
vandaag bij de chirurg geweest, operatie staat voor volgende week woensdag gepland. nieuw gips gekregen, maar dat zit zo ruk, dus dat het maar snel woensdag mag worden.quote:
Das best nog even wachten dan.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
vandaag bij de chirurg geweest, operatie staat voor volgende week woensdag gepland. nieuw gips gekregen, maar dat zit zo ruk, dus dat het maar snel woensdag mag worden.
Knuffel. Met mij gaat het goed. Mijn ogen zijn stabiel gebleven. Het was warm in het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
vandaag bij de chirurg geweest, operatie staat voor volgende week woensdag gepland. nieuw gips gekregen, maar dat zit zo ruk, dus dat het maar snel woensdag mag worden.
dat had ik begin van de avond dus gedaan en ik mocht meteen komen, in de gipskamer werd besloten het te vervangen, maar toen ze nog even naar de foto's keken durfen ze het niet aan met zo'n complexe breuk, zij lieten het liever aan de gipsmeester over. dus het gips is over de lengte los gevreesd, verband erom en morgen weer terug.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das best nog even wachten dan.
Als het te ruk zit ze gewoon bellen en dat uitleggen. Misschien krijg je dan nieuw.
Goed dat je dan in ieder geval gebeld hebtquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dat had ik begin van de avond dus gedaan en ik mocht meteen komen, in de gipskamer werd besloten het te vervangen, maar toen ze nog even naar de foto's keken durfen ze het niet aan met zo'n complexe breuk, zij lieten het liever aan de gipsmeester over. dus het gips is over de lengte los gevreesd, verband erom en morgen weer terug.
baaldag
dat is allemaal positief nieuws. fijn saarquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Knuffel. Met mij gaat het goed. Mijn ogen zijn stabiel gebleven. Het was warm in het ziekenhuis.
Voetje ok.
klopt. volgende week woensdag opereren, morgen terug voor nieuw gipsquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed dat je dan in ieder geval gebeld hebt
Dacht dat je met woensdag volgende week bedoelde ipv morgen
Echt he. Dat betekent mijn bril is nog tiptop in orde.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dat is allemaal positief nieuws. fijn saar
Dus nog wel even gipsquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
klopt. volgende week woensdag opereren, morgen terug voor nieuw gips
Je mag weer alles zien?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Echt he. Dat betekent mijn bril is nog tiptop in orde.
Jemig Deisyy wat een gedoe.. Nu zal je ook wel meer pijn hebben of valt dat wel mee?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dat had ik begin van de avond dus gedaan en ik mocht meteen komen, in de gipskamer werd besloten het te vervangen, maar toen ze nog even naar de foto's keken durfen ze het niet aan met zo'n complexe breuk, zij lieten het liever aan de gipsmeester over. dus het gips is over de lengte los gevreesd, verband erom en morgen weer terug.
baaldag
ja inderdaad, er is wat teveel aan gerommeld vandaag.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig Deisyy wat een gedoe.. Nu zal je ook wel meer pijn hebben of valt dat wel mee?
ja toch iets beweeglijker idd... Ben ik blij dat mijn elleboogbreuk simpel wasquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig Deisyy wat een gedoe.. Nu zal je ook wel meer pijn hebben of valt dat wel mee?
dat is best lompquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik lees net dat vliegen af en toe per ongeluk hun eigen hoofd van hun romp trekken bij het wassen
Lekker dan. Hopelijk slaap je wel vannacht. En dan morgen weer. Drama zegquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ja inderdaad, er is wat teveel aan gerommeld vandaag.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
ik heb wat andere pijnstillers meegekregen, dus hoop het ookquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dan. Hopelijk slaap je wel vannacht. En dan morgen weer. Drama zeg
eigenlijk wil ik gewoon kalkgips, want dat zat prima, dat kunststof gips heeft scherpe randen en voelt aan als een kokosmat.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:10 schreef chufi het volgende:
Ik zou wel een mooi werkje verlangen van de "Gips-Master" met speciale kleurtjes
Ken wel een verhaal van een Vitesse speler die jaren terug maanden geblesseerd was na seks in de douche. Maar dit is nog wel wat standjes (ha ha) verder.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik lees net dat vliegen af en toe per ongeluk hun eigen hoofd van hun romp trekken bij het wassen
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]ik zat te wachten totdat hij zijn hoofd weer op zou zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Whaha ja ! Dat had ik in eerste instantie ookquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik zat te wachten totdat hij zijn hoofd weer op zou zetten
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik heb wat andere pijnstillers meegekregen, dus hoop het ook
Mijn parkiet heeft ook een rubberen hamer die voor een goede nachtrust kan zorgen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik heb wat andere pijnstillers meegekregen, dus hoop het ook
Probeerde ie het wel?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik zat te wachten totdat hij zijn hoofd weer op zou zetten
Wel lekker om op iemands rug te krabben.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
eigenlijk wil ik gewoon kalkgips, want dat zat prima, dat kunststof gips heeft scherpe randen en voelt aan als een kokosmat.
Maak mij gek.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:39 schreef maily het volgende:
[..]
Wel lekker om op iemands rug te krabben.
Dan moet ik zeker langs komen om jou op je rug te krabben?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:47 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien willen ze bij jou ook wel een gipsverbandje aanleggen?
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan moet ik zeker langs komen om jou op je rug te krabben?
Zouden er meer moeten doen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nou zeg.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trust nobody
??quote:Op dinsdag 30 juli 2024 23:58 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoe durf je daar om te lachen?![]()
![]()
Het is al erg genoeg allemaal![]()
Weer zo wazig iets wat alleen op X staat...quote:Op dinsdag 30 juli 2024 23:58 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoe durf je daar om te lachen?![]()
![]()
Het is al erg genoeg allemaal![]()
Dat is Xquote:Op woensdag 31 juli 2024 00:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weer zo wazig iets wat alleen op X staat...
Dat het er opstaat is één ding. Dat mensen het voor waar aannemen is erger.quote:
Is t niet waar van die vlieg?quote:Op woensdag 31 juli 2024 00:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weer zo wazig iets wat alleen op X staat...
Een dier, insect wat per ongeluk zijn eigen hoofd er af trekt?quote:
Eigen keuze, eigen verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 31 juli 2024 00:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat het er opstaat is één ding. Dat mensen het voor waar aannemen is erger.
Ja maar.. ik zag n filmpje er vanquote:Op woensdag 31 juli 2024 00:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een dier, insect wat per ongeluk zijn eigen hoofd er af trekt?
En eigen domheid, val mij er niet mee lastig.quote:Op woensdag 31 juli 2024 00:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eigen keuze, eigen verantwoordelijkheid.
quote:Op woensdag 31 juli 2024 00:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En eigen domheid, val mij er niet mee lastig.
Je hoeft er niet naar te kijken natuurlijkquote:Op woensdag 31 juli 2024 00:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En eigen domheid, val mij er niet mee lastig.
You are very welcome!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
je bent de enige, dus heel erg bedankt!
Hey GOA,quote:
zij liever dan ikquote:Op woensdag 31 juli 2024 07:06 schreef pullup het volgende:
De triathlon gaat gewoon door vandaag
Poepwater of niet
Jaquote:
ik geloof er ook niets van, maar dit moet koste wat het kost in de seine plaats vinden.quote:Op woensdag 31 juli 2024 07:10 schreef pullup het volgende:
[..]
JaGeloof niet echt dat het ineens schoon zou zijn
Morgen allemaal aan de schijterij
Ja was ook best gênant voor Frankrijk geweest als ze dat zwemmen hadden moeten skippenquote:Op woensdag 31 juli 2024 07:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik geloof er ook niets van, maar dit moet koste wat het kost in de seine plaats vinden.
ik hoop dat er voldoende toiletpapier aanwezig is.
quote:
quote:
quote:
Laat die maar even lekker achter de wolken zittenquote:
Hou hem naar daar vandaagquote:
Gaat lekker weer worden vandaagquote:Op woensdag 31 juli 2024 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou hem naar daar vandaagHier zit hij nog lekker achter de wolken
Hulloquote:
Jep, misschien win ik nog een leuk prijsjequote:Op woensdag 31 juli 2024 07:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Hullo
Leesbrilletje er bij voor de puzzel
Hier geeft het 28 graden aan voor vandaag, volgende week weer twee dagen warm 29 en 30quote:Op woensdag 31 juli 2024 07:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Gaat lekker weer worden vandaagZe zeggen wat minder warm dan gisteren, een graadje of 25
Perfect
Heerlijk, kan niet lang genoeg duren, zolang het maar niet boven de 30 komt want dat is hier in Ned nooit een feestquote:Op woensdag 31 juli 2024 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier geeft het 28 graden aan voor vandaag, volgende week weer twee dagen warm 29 en 30
Gelukkig hebben we deze zomer nog niet echt heel veel van die hete dagen gehad
Maar de zomer is nog niet voorbij.
Misschien het open water zwemmen dan maar daar..quote:Op woensdag 31 juli 2024 07:35 schreef pullup het volgende:
Ze hadden het ook prima in het roeimeer op 30 km van Parijs kunnen houden lees ik nu maja levert mindere beelden op
De triatlonquote:
En een van mijn mannetjes gaat hopelijk een medaille halenquote:
Morguh Enginequote:
Succes!quote:Op woensdag 31 juli 2024 07:40 schreef pullup het volgende:
[..]
En een van mijn mannetjes gaat hopelijk een medaille halen
Wordt altijd gelijk zo benauwd. Maar jij bent een man die van de hitte houdt dusquote:Op woensdag 31 juli 2024 07:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Heerlijk, kan niet lang genoeg duren, zolang het maar niet boven de 30 komt want dat is hier in Ned nooit een feest
ik dacht dat er ook nog een alternatief was.quote:Op woensdag 31 juli 2024 07:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja was ook best gênant voor Frankrijk geweest als ze dat zwemmen hadden moeten skippen
Goedemorgen Dotquote:
Dat zou leuk zijn SUcces voor je mannetjequote:Op woensdag 31 juli 2024 07:40 schreef pullup het volgende:
[..]
ja redelijk, wel vaak en vooral vroeg wakker, maar nu lekker bijtijds om alles even door te luchten.quote:Op woensdag 31 juli 2024 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat die maar even lekker achter de wolken zitten![]()
Een beetje kunnen slapen?
lekker, zo horen zomers te zijnquote:Op woensdag 31 juli 2024 07:25 schreef pullup het volgende:
Loop al meer dan een maand in T shirt en korte broek zo langzamerhand, die regen is weer even vergeten
O dat is fijn, goede pijnstillers dus, welke heb je?quote:Op woensdag 31 juli 2024 07:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ja redelijk, wel vaak en vooral vroeg wakker, maar nu lekker bijtijds om alles even door te luchten.
= rood?quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2024 07:40 schreef pullup het volgende:
[..]
diclofenac 50 mg, dat lijkt wel te werken met de paracetamollenquote:Op woensdag 31 juli 2024 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is fijn, goede pijnstillers dus, welke heb je?
Ja dat is het voordeel van vroeg wakker zijn, de b oel helemaal open. Staat hier al vanaf 4.30 allemaal open.
ik miet wel tom in de gaten houden want die wil dan wel eens de galerij op sneaken, hij kan daar wel geen kant op, maar er woont ook een grote hond aan het eind en die houdt wel van kattenquote:Op woensdag 31 juli 2024 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is fijn, goede pijnstillers dus, welke heb je?
Ja dat is het voordeel van vroeg wakker zijn, de b oel helemaal open. Staat hier al vanaf 4.30 allemaal open.
Nou gelukkig maar dan. Kijken wat ze vandaag gaan doen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 07:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
diclofenac 50 mg, dat lijkt wel te werken met de paracetamollen
Ik heb overal horren voor dus niets kan er uit of inquote:Op woensdag 31 juli 2024 07:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik miet wel tom in de gaten houden want die wil dan wel eens de galerij op sneaken, hij kan daar wel geen kant op, maar er woont ook een grote hond aan het eind en die houdt wel van katten
ja dat smaakt gewoon als plastic, je bent verwend nuquote:Op woensdag 31 juli 2024 08:08 schreef pullup het volgende:
Ik heb gisteren na een maandje Frankrijk weer eens een blokje AH jong belegen Goudse kaas gekocht
GODSAMME!!!!![]()
![]()
![]()
Die gaat gewoon de prullenbak in hoor, ik zit gewoon opgeleukt plastic te eten
Ja wat nu?quote:Op woensdag 31 juli 2024 08:08 schreef pullup het volgende:
Ik heb gisteren na een maandje Frankrijk weer eens een blokje AH jong belegen Goudse kaas gekocht
GODSAMME!!!!![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 31 juli 2024 08:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ja dat smaakt gewoon als plastic, je bent verwend nu
kaasboerenkaas is dan toch beter.
quote:
quote:
IK eet beemsterkaas, die vind ik toch het lekkerst of van de kaasboer kaas die is ook lekkerquote:Op woensdag 31 juli 2024 08:08 schreef pullup het volgende:
GODSAMME!!!!![]()
![]()
![]()
Die Beemster gaat nog net vaak ja maar ga toch even langs de markt zoquote:Op woensdag 31 juli 2024 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK eet beemsterkaas, die vind ik toch het lekkerst of van de kaasboer kaas die is ook lekker
Paar weken terug een stukje belegen kaas en een stukje kaas van rauwe melk bij de kaasboer gekochtquote:Op woensdag 31 juli 2024 08:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ja dat smaakt gewoon als plastic, je bent verwend nu
kaasboerenkaas is dan toch beter.
Ja dat smaakt een stuk beter, je betaald wel meerquote:Op woensdag 31 juli 2024 08:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Die Beemster gaat nog net vaak ja maar ga toch even langs de markt zo
Ik had laatst een stuk Skylger, schijnt van Terschelling te komen en dat was wel een lekker pittig stukjequote:Op woensdag 31 juli 2024 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat smaakt een stuk beter, je betaald wel meer
Maar andere kaas dan beemster of van de kaasboer haal ik niet meer
Best link jaquote:Op woensdag 31 juli 2024 08:26 schreef chufi het volgende:
Over de gladde natte Champs Elysse.. alles voor het plaatje..
Skylge is de naam voor Terschelling in het Fries..quote:Op woensdag 31 juli 2024 08:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had laatst een stuk Skylger, schijnt van Terschelling te komen en dat was wel een lekker pittig stukje
Ja hoor, dat drijft daar gewoon rondquote:Op woensdag 31 juli 2024 07:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik geloof er ook niets van, maar dit moet koste wat het kost in de seine plaats vinden.
ik hoop dat er voldoende toiletpapier aanwezig is.
Dat merk ken ik helemaal niet?quote:Op woensdag 31 juli 2024 08:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had laatst een stuk Skylger, schijnt van Terschelling te komen en dat was wel een lekker pittig stukje
Morguh StevenHydequote:
Hou het in gedachten kan het altijd een keertje proberenquote:Op woensdag 31 juli 2024 08:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Aanrader, ik kende het ook niet
https://www.kaas.nl/uitgelicht/skylger/
O dat heeft dan weer niets met kaas te maken, maar is wel heel lekkerquote:Op woensdag 31 juli 2024 09:18 schreef Lovely het volgende:
Hier had de kaasboer tzatziki liggen, smaakte ook best wel lekker
Jawel ze hebben daar dus kaas van gemaaktquote:Op woensdag 31 juli 2024 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat heeft dan weer niets met kaas te maken, maar is wel heel lekker
O tzasiki kaas bedoel je, dat ken ik nietquote:Op woensdag 31 juli 2024 09:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jawel ze hebben daar dus kaas van gemaakt
Ik dus ook niet, maar zag het liggen en had wat geproefdquote:Op woensdag 31 juli 2024 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O tzasiki kaas bedoel je, dat ken ik niet
En, was het te doen?quote:Op woensdag 31 juli 2024 09:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik dus ook niet, maar zag het liggen en had wat geproefd
Kan mij de smaak van Tsaziki niet voorstellen als kaas eerlijk gezegdquote:Op woensdag 31 juli 2024 09:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes volgende keer neem ik een stukkie mee
Ze krijgen steeds meer smaken, zelf ben ik gek op so light kaas is minder vetquote:Op woensdag 31 juli 2024 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan mij de smaak van Tsaziki niet voorstellen als kaas eerlijk gezegd
Ik zal er eens op letten als ik hier bij de kaarboer kom
Hou niet van kaas met minder vet, is net leerquote:Op woensdag 31 juli 2024 09:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ze krijgen steeds meer smaken, zelf ben ik gek op so light kaas is minder vet
Nou dit niet hoorquote:Op woensdag 31 juli 2024 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou niet van kaas met minder vet, is net leer
Yepquote:Op woensdag 31 juli 2024 11:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij ook .. op Wuustwezel in de triatlon
Ja hij is net geen 2 meterquote:
Is het al tijd voor een 'Fok!'er redt Nederland' topic?quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:59 schreef chufi het volgende:
En we staan al op plek 12 in de medaille-spiegel
Van mij mag je, maar weet niet of die FoK!er er blij mee isquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:08 schreef D. het volgende:
[..]
Is het al tijd voor een 'Fok!'er redt Nederland' topic?
Dank je Prishaquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:25 schreef Prisha het volgende:
@:Deisyy en @:Dotteke ik was eventjes niet aanwezig en ik zie nu pas wat er allemaal gebeurd is![]()
Heel veel sterkte en beterschap beiden!
Gefeliciteerd Pullupquote:
@mascara-klodderquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:31 schreef Prisha het volgende:
Dees, ik kan je de (niet zere) hand schudden daarmee trouwens....gelukkig heb ik niks gebroken, maar m'n onderbeen en knie ligt wel open, ook gevallen op de fiets![]()
Ik heb een racefiets gekocht. Nooit op zo'n ding gezeten, maar ik heb echt een nieuwe uitdaging nodig. Dus ik denk: ik ga maar racefietsen en dan volgend jaar de Mont Ventoux op. of zo.
Eerste 15 minuten op dat ding en ik lig op de grond. Ik heb SPD pedalen, dus de ene kant een klik systeem en de andere kant gewoon normaal. Ik wilde de eerste paar keren niet ingeklikt fietsen, leek me erg eng en ik moet focussen op alle andere dingen.Blijkbaar zat ik ongemerkt toch met 1 voet ingeklikt en toen ik even wilde stoppen zat ik dus vast en bam. Daar lag ik.
Blij dat het bij schaafwonden en een open knie bleef, als ik dat zo lees wat Dees eraan overgehouden heeft
O jemig. Jij ook al. Beterschap hopelijk niet al te veel pijn.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:31 schreef Prisha het volgende:
Dees, ik kan je de (niet zere) hand schudden daarmee trouwens....gelukkig heb ik niks gebroken, maar m'n onderbeen en knie ligt wel open, ook gevallen op de fiets![]()
Ik heb een racefiets gekocht. Nooit op zo'n ding gezeten, maar ik heb echt een nieuwe uitdaging nodig. Dus ik denk: ik ga maar racefietsen en dan volgend jaar de Mont Ventoux op. of zo.
Eerste 15 minuten op dat ding en ik lig op de grond. Ik heb SPD pedalen, dus de ene kant een klik systeem en de andere kant gewoon normaal. Ik wilde de eerste paar keren niet ingeklikt fietsen, leek me erg eng en ik moet focussen op alle andere dingen.Blijkbaar zat ik ongemerkt toch met 1 voet ingeklikt en toen ik even wilde stoppen zat ik dus vast en bam. Daar lag ik.
Blij dat het bij schaafwonden en een open knie bleef, als ik dat zo lees wat Dees eraan overgehouden heeft
Knuffelquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:31 schreef Prisha het volgende:
Toen wel maar het valt nu inmiddels wel mee. Ik schrok echt van wat er met Dees is gebeurd...zo naar terechtkomen en dan zo'n breuk. Brrrr.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jemig. Jij ook al. Beterschap hopelijk niet al te veel pijn.
Ai dat is altijd even wennen ja. Is me ook een paar keer gebeurd, inderdaad bij het eerste ritje en heel af en toe als ik een noodstop moet maken blkijf ik ook nog wel eens steken haha. Meestal sta je dan stil dus heel hard val je niet.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:31 schreef Prisha het volgende:
Mooi bakkie. 48 cm?quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:42 schreef Prisha het volgende:
Dit is hem trouwens. Lastig om een racefiets met een kleine framemaat (XS) te vinden, Mantel had er maar 2. De zadel is nog een cm te hoog maar hij kan niet lager. Even kijken of het hiermee lukt en anders moeten ze een stuk van de stang eraf zagen.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Haha hoe dan, gewoon een wat kortere pen nemen zou ik zeggenquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:42 schreef Prisha het volgende:
Dit is hem trouwens. Lastig om een racefiets met een kleine framemaat (XS) te vinden, Mantel had er maar 2. De zadel is nog een cm te hoog maar hij kan niet lager. Even kijken of het hiermee lukt en anders moeten ze een stuk van de stang eraf zagen.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
46 cmquote:
Ik weet het ook niet, dat zei die man daar?quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha hoe dan, gewoon een wat kortere pen nemen zou ik zeggen
Dat is wel heel klein, wel 28 inch wielen?quote:
Mooie fietsquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:42 schreef Prisha het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Weird hahaquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, dat zei die man daar?
Nog een kapot persoon, letten jullie wel op jezelf menson?quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ah is hier het brokkenmakerstopic
Inc zijkant pols, elleboog schouder
[ link | afbeelding ]
Sterkte voor iedereen die ook een smakkerd heeft gemaakt
geen idee? Ryde DP19 zegt dat jou iets?quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is wel heel klein, wel 28 inch wielen?
ohhhh herkenbaarquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Is het bier al op op de club?quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog een kapot persoon, letten jullie wel op jezelf menson?
Zal wel op je banden te vinden zijn eerferquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
geen idee? Ryde DP19 zegt dat jou iets?
Vanavondquote:
Ja gisteren mijn eerste 20 km ritje gedaan en inderdaad wat je zegt, mooie fietspad gevonden inderdaad zonder zijpaden en super rustig (langs het Apeldoorns kanaal dus ook nog eens mooi). En die hele weg geoefend met in en uitklikken en hoe het dan rijdt. Ging wel lekker.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ai dat is altijd even wennen ja. Is me ook een paar keer gebeurd, inderdaad bij het eerste ritje en heel af en toe als ik een noodstop moet maken blkijf ik ook nog wel eens steken haha. Meestal sta je dan stil dus heel hard val je niet.
Veel oefenen op rechte wegen zonder zijpaden zodat je alle tijd hebt om alles te testen en vooral ook die afstelling van die pedalen wat losser zetten helpt ook
Wilde mezelf nog opvangen met hand/ arm.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog een kapot persoon, letten jullie wel op jezelf menson?
jezus echt johquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Drempeltje in de tuin bij een vriendin gemist.
thanks! Ik heb m maar Big Red genoemdquote:
Ja goddank, had net sinds een paar jaar al het staalwerk uit die pols.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
jezus echt johMaar niks gebroken lees ik hierboven. Gelukkig dan maar.
jij ookquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja goddank, had net sinds een paar jaar al het staalwerk uit die pols.
Moet weg nu.
Nogmaals sterkte voor iedereen
Gaaf! En sterkte uiteraardquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
thanks! Ik heb m maar Big Red genoemd
aua,goede beteringquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Lil Big Redquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
thanks! Ik heb m maar Big Red genoemd
thanks prishquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:25 schreef Prisha het volgende:
@:Deisyy en @:Dotteke ik was eventjes niet aanwezig en ik zie nu pas wat er allemaal gebeurd is![]()
Heel veel sterkte en beterschap beiden!
fototopicquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
We volgen hier ook het nieuws.quote:
Ik ook al, schiet niet op hequote:
Johan Cruyff zei altijd : "Als je niet meedoet ken je ook niet winnen"quote:
was niet veel 860 euroquote:Op woensdag 31 juli 2024 15:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Johan Cruyff zei altijd : "Als je niet meedoet ken je ook niet winnen"
hoeveel is bij julie 5er?quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Johan Cruyff zei altijd : "Als je niet meedoet ken je ook niet winnen"
Geen idee, ik dacht toch dat het een ander spel wasquote:
neequote:Op woensdag 31 juli 2024 15:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen idee, ik dacht toch dat het een ander spel was
Nog een pechvogelquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:31 schreef Prisha het volgende:
Neuh, is hier wel besprokenquote:
Die roeisters dubbel 4 zijn niet van jou toch?quote:
Ja ja nu leg ik die link dusquote:Op woensdag 31 juli 2024 16:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, is hier wel besproken
Of jij het aan swift gekoppeld hebt is ene tweede.
Die met die messen en kinderen in engeland.
Gordijn dicht of elders gaan zitten.quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
Last van de warmte. De zon staat nu vol op mijn raam.
Lees net wat er met jou gebeurd isquote:
Ik heb ook zulke mooie foto's.quote:Op woensdag 31 juli 2024 16:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Lees net wat er met jou gebeurd is
Au!Au!Au!![]()
Mooi ruk zeg! Jij ook veel sterkte straks met operatie en het herstel
Dit was mijn pols tot een paar jaar geleden, treetje gemist. Begrijpen jullie dus dat ik niet weer de val wilde breken
[ link | afbeelding ]afbeelding [url=www.bol com]bol com[/url]
[ link | afbeelding ]
Lekker middagdutje.quote:Op woensdag 31 juli 2024 16:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Done. Ik ga zo een goei dutje doen.
Nee die nietquote:Op woensdag 31 juli 2024 16:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die roeisters dubbel 4 zijn niet van jou toch?
Dit mag van mij zo blijvenquote:
Helpt het?quote:Op woensdag 31 juli 2024 16:52 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb lekker deze aan: https://www.hetiswarm.nl/
dank je wel!quote:Op woensdag 31 juli 2024 16:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Lees net wat er met jou gebeurd is
Au!Au!Au!![]()
Mooi ruk zeg! Jij ook veel sterkte straks met operatie en het herstel
Dit was mijn pols tot een paar jaar geleden, treetje gemist. Begrijpen jullie dus dat ik niet weer de val wilde breken
[ link | afbeelding ]afbeelding [url=www.bol com]bol com[/url]
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 juli 2024 16:55 schreef 88-4 het volgende:
Werkelijk iedereen is op vakantie momenteel.
Alles mislukt momenteel![]()
Eigenlijk wel een drama...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |