Ow, ik hoopte op Emma Watson oidquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:26 schreef maily het volgende:
[..]
Die 'em' is ook
Bij "tikkie, jij bent em"
Avond Dot.quote:
Hey SBE 😘quote:
Gaat het al beter?quote:
Het been gaat wel wel iets beter. Maar de heup,bekken en SI gewricht niet. Lig veel maar dan kom ik bij al niet meer omhoog. Het is een beetje de dag uitzingen hopen dat het de volgende beter gaat. Leuk is ander.quote:
Hey Marc 😘quote:
Ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:14 schreef theKiD het volgende:
Zijn er nog meer mensen die komende nacht an die Arbeit onder de airco mogen doorbrengen? Of ben ik de enige die economie draaiende mag houden? 😎
quote:
je bent de enige, dus heel erg bedankt!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:14 schreef theKiD het volgende:
Zijn er nog meer mensen die komende nacht an die Arbeit onder de airco mogen doorbrengen? Of ben ik de enige die economie draaiende mag houden? 😎
Lecker.quote:
O,lekker. De achterbuuf kwam hier pruimen vers van het land brengen heerlijk.quote:
ook lekker. mijn zus en zwager kwamen vanmiddag avondeten en meloen brengen, zo lief.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O,lekker. De achterbuuf kwam hier pruimen vers van het land brengen heerlijk.
Lekker hoor.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ook lekker. mijn zus en zwager kwamen vanmiddag avondeten en meloen brengen, zo lief.
ook lekkerquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:24 schreef StevenHyde het volgende:
Ik laat me zo weer verleiden door een marsijsje ben ik bang.
vandaag bij de chirurg geweest, operatie staat voor volgende week woensdag gepland. nieuw gips gekregen, maar dat zit zo ruk, dus dat het maar snel woensdag mag worden.quote:
Das best nog even wachten dan.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
vandaag bij de chirurg geweest, operatie staat voor volgende week woensdag gepland. nieuw gips gekregen, maar dat zit zo ruk, dus dat het maar snel woensdag mag worden.
Knuffel. Met mij gaat het goed. Mijn ogen zijn stabiel gebleven. Het was warm in het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
vandaag bij de chirurg geweest, operatie staat voor volgende week woensdag gepland. nieuw gips gekregen, maar dat zit zo ruk, dus dat het maar snel woensdag mag worden.
dat had ik begin van de avond dus gedaan en ik mocht meteen komen, in de gipskamer werd besloten het te vervangen, maar toen ze nog even naar de foto's keken durfen ze het niet aan met zo'n complexe breuk, zij lieten het liever aan de gipsmeester over. dus het gips is over de lengte los gevreesd, verband erom en morgen weer terug.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das best nog even wachten dan.
Als het te ruk zit ze gewoon bellen en dat uitleggen. Misschien krijg je dan nieuw.
Goed dat je dan in ieder geval gebeld hebtquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dat had ik begin van de avond dus gedaan en ik mocht meteen komen, in de gipskamer werd besloten het te vervangen, maar toen ze nog even naar de foto's keken durfen ze het niet aan met zo'n complexe breuk, zij lieten het liever aan de gipsmeester over. dus het gips is over de lengte los gevreesd, verband erom en morgen weer terug.
baaldag
dat is allemaal positief nieuws. fijn saarquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Knuffel. Met mij gaat het goed. Mijn ogen zijn stabiel gebleven. Het was warm in het ziekenhuis.
Voetje ok.
klopt. volgende week woensdag opereren, morgen terug voor nieuw gipsquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed dat je dan in ieder geval gebeld hebt
Dacht dat je met woensdag volgende week bedoelde ipv morgen
Echt he. Dat betekent mijn bril is nog tiptop in orde.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dat is allemaal positief nieuws. fijn saar
Dus nog wel even gipsquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
klopt. volgende week woensdag opereren, morgen terug voor nieuw gips
Je mag weer alles zien?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Echt he. Dat betekent mijn bril is nog tiptop in orde.
Jemig Deisyy wat een gedoe.. Nu zal je ook wel meer pijn hebben of valt dat wel mee?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dat had ik begin van de avond dus gedaan en ik mocht meteen komen, in de gipskamer werd besloten het te vervangen, maar toen ze nog even naar de foto's keken durfen ze het niet aan met zo'n complexe breuk, zij lieten het liever aan de gipsmeester over. dus het gips is over de lengte los gevreesd, verband erom en morgen weer terug.
baaldag
ja inderdaad, er is wat teveel aan gerommeld vandaag.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig Deisyy wat een gedoe.. Nu zal je ook wel meer pijn hebben of valt dat wel mee?
ja toch iets beweeglijker idd... Ben ik blij dat mijn elleboogbreuk simpel wasquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig Deisyy wat een gedoe.. Nu zal je ook wel meer pijn hebben of valt dat wel mee?
dat is best lompquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik lees net dat vliegen af en toe per ongeluk hun eigen hoofd van hun romp trekken bij het wassen
Lekker dan. Hopelijk slaap je wel vannacht. En dan morgen weer. Drama zegquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ja inderdaad, er is wat teveel aan gerommeld vandaag.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
ik heb wat andere pijnstillers meegekregen, dus hoop het ookquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dan. Hopelijk slaap je wel vannacht. En dan morgen weer. Drama zeg
eigenlijk wil ik gewoon kalkgips, want dat zat prima, dat kunststof gips heeft scherpe randen en voelt aan als een kokosmat.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:10 schreef chufi het volgende:
Ik zou wel een mooi werkje verlangen van de "Gips-Master" met speciale kleurtjes
Ken wel een verhaal van een Vitesse speler die jaren terug maanden geblesseerd was na seks in de douche. Maar dit is nog wel wat standjes (ha ha) verder.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik lees net dat vliegen af en toe per ongeluk hun eigen hoofd van hun romp trekken bij het wassen
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]ik zat te wachten totdat hij zijn hoofd weer op zou zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Whaha ja ! Dat had ik in eerste instantie ookquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik zat te wachten totdat hij zijn hoofd weer op zou zetten
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik heb wat andere pijnstillers meegekregen, dus hoop het ook
Mijn parkiet heeft ook een rubberen hamer die voor een goede nachtrust kan zorgen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik heb wat andere pijnstillers meegekregen, dus hoop het ook
Probeerde ie het wel?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik zat te wachten totdat hij zijn hoofd weer op zou zetten
Wel lekker om op iemands rug te krabben.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
eigenlijk wil ik gewoon kalkgips, want dat zat prima, dat kunststof gips heeft scherpe randen en voelt aan als een kokosmat.
Maak mij gek.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:39 schreef maily het volgende:
[..]
Wel lekker om op iemands rug te krabben.
Dan moet ik zeker langs komen om jou op je rug te krabben?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:47 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien willen ze bij jou ook wel een gipsverbandje aanleggen?
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan moet ik zeker langs komen om jou op je rug te krabben?
Zouden er meer moeten doen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nou zeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |