zij liever dan ikquote:Op woensdag 31 juli 2024 07:06 schreef pullup het volgende:
De triathlon gaat gewoon door vandaag
Poepwater of niet
Jaquote:
ik geloof er ook niets van, maar dit moet koste wat het kost in de seine plaats vinden.quote:Op woensdag 31 juli 2024 07:10 schreef pullup het volgende:
[..]
JaGeloof niet echt dat het ineens schoon zou zijn
Morgen allemaal aan de schijterij
Ja was ook best gênant voor Frankrijk geweest als ze dat zwemmen hadden moeten skippenquote:Op woensdag 31 juli 2024 07:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik geloof er ook niets van, maar dit moet koste wat het kost in de seine plaats vinden.
ik hoop dat er voldoende toiletpapier aanwezig is.
quote:
quote:
quote:
Laat die maar even lekker achter de wolken zittenquote:
Hou hem naar daar vandaagquote:
Gaat lekker weer worden vandaagquote:Op woensdag 31 juli 2024 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou hem naar daar vandaagHier zit hij nog lekker achter de wolken
Hulloquote:
Jep, misschien win ik nog een leuk prijsjequote:Op woensdag 31 juli 2024 07:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Hullo
Leesbrilletje er bij voor de puzzel
Hier geeft het 28 graden aan voor vandaag, volgende week weer twee dagen warm 29 en 30quote:Op woensdag 31 juli 2024 07:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Gaat lekker weer worden vandaagZe zeggen wat minder warm dan gisteren, een graadje of 25
Perfect
Heerlijk, kan niet lang genoeg duren, zolang het maar niet boven de 30 komt want dat is hier in Ned nooit een feestquote:Op woensdag 31 juli 2024 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier geeft het 28 graden aan voor vandaag, volgende week weer twee dagen warm 29 en 30
Gelukkig hebben we deze zomer nog niet echt heel veel van die hete dagen gehad
Maar de zomer is nog niet voorbij.
Misschien het open water zwemmen dan maar daar..quote:Op woensdag 31 juli 2024 07:35 schreef pullup het volgende:
Ze hadden het ook prima in het roeimeer op 30 km van Parijs kunnen houden lees ik nu maja levert mindere beelden op
De triatlonquote:
En een van mijn mannetjes gaat hopelijk een medaille halenquote:
Morguh Enginequote:
Succes!quote:Op woensdag 31 juli 2024 07:40 schreef pullup het volgende:
[..]
En een van mijn mannetjes gaat hopelijk een medaille halen
Wordt altijd gelijk zo benauwd. Maar jij bent een man die van de hitte houdt dusquote:Op woensdag 31 juli 2024 07:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Heerlijk, kan niet lang genoeg duren, zolang het maar niet boven de 30 komt want dat is hier in Ned nooit een feest
ik dacht dat er ook nog een alternatief was.quote:Op woensdag 31 juli 2024 07:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja was ook best gênant voor Frankrijk geweest als ze dat zwemmen hadden moeten skippen
Goedemorgen Dotquote:
Dat zou leuk zijn SUcces voor je mannetjequote:Op woensdag 31 juli 2024 07:40 schreef pullup het volgende:
[..]
ja redelijk, wel vaak en vooral vroeg wakker, maar nu lekker bijtijds om alles even door te luchten.quote:Op woensdag 31 juli 2024 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat die maar even lekker achter de wolken zitten![]()
Een beetje kunnen slapen?
lekker, zo horen zomers te zijnquote:Op woensdag 31 juli 2024 07:25 schreef pullup het volgende:
Loop al meer dan een maand in T shirt en korte broek zo langzamerhand, die regen is weer even vergeten
O dat is fijn, goede pijnstillers dus, welke heb je?quote:Op woensdag 31 juli 2024 07:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ja redelijk, wel vaak en vooral vroeg wakker, maar nu lekker bijtijds om alles even door te luchten.
= rood?quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2024 07:40 schreef pullup het volgende:
[..]
diclofenac 50 mg, dat lijkt wel te werken met de paracetamollenquote:Op woensdag 31 juli 2024 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is fijn, goede pijnstillers dus, welke heb je?
Ja dat is het voordeel van vroeg wakker zijn, de b oel helemaal open. Staat hier al vanaf 4.30 allemaal open.
ik miet wel tom in de gaten houden want die wil dan wel eens de galerij op sneaken, hij kan daar wel geen kant op, maar er woont ook een grote hond aan het eind en die houdt wel van kattenquote:Op woensdag 31 juli 2024 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is fijn, goede pijnstillers dus, welke heb je?
Ja dat is het voordeel van vroeg wakker zijn, de b oel helemaal open. Staat hier al vanaf 4.30 allemaal open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |