Nou gelukkig maar dan. Kijken wat ze vandaag gaan doen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 07:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
diclofenac 50 mg, dat lijkt wel te werken met de paracetamollen
Ik heb overal horren voor dus niets kan er uit of inquote:Op woensdag 31 juli 2024 07:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik miet wel tom in de gaten houden want die wil dan wel eens de galerij op sneaken, hij kan daar wel geen kant op, maar er woont ook een grote hond aan het eind en die houdt wel van katten
ja dat smaakt gewoon als plastic, je bent verwend nuquote:Op woensdag 31 juli 2024 08:08 schreef pullup het volgende:
Ik heb gisteren na een maandje Frankrijk weer eens een blokje AH jong belegen Goudse kaas gekocht
GODSAMME!!!!![]()
![]()
![]()
Die gaat gewoon de prullenbak in hoor, ik zit gewoon opgeleukt plastic te eten
Ja wat nu?quote:Op woensdag 31 juli 2024 08:08 schreef pullup het volgende:
Ik heb gisteren na een maandje Frankrijk weer eens een blokje AH jong belegen Goudse kaas gekocht
GODSAMME!!!!![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 31 juli 2024 08:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ja dat smaakt gewoon als plastic, je bent verwend nu
kaasboerenkaas is dan toch beter.
IK eet beemsterkaas, die vind ik toch het lekkerst of van de kaasboer kaas die is ook lekkerquote:Op woensdag 31 juli 2024 08:08 schreef pullup het volgende:
GODSAMME!!!!![]()
![]()
![]()
Die Beemster gaat nog net vaak ja maar ga toch even langs de markt zoquote:Op woensdag 31 juli 2024 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK eet beemsterkaas, die vind ik toch het lekkerst of van de kaasboer kaas die is ook lekker
Paar weken terug een stukje belegen kaas en een stukje kaas van rauwe melk bij de kaasboer gekochtquote:Op woensdag 31 juli 2024 08:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ja dat smaakt gewoon als plastic, je bent verwend nu
kaasboerenkaas is dan toch beter.
Ja dat smaakt een stuk beter, je betaald wel meerquote:Op woensdag 31 juli 2024 08:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Die Beemster gaat nog net vaak ja maar ga toch even langs de markt zo
Ik had laatst een stuk Skylger, schijnt van Terschelling te komen en dat was wel een lekker pittig stukjequote:Op woensdag 31 juli 2024 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat smaakt een stuk beter, je betaald wel meer
Maar andere kaas dan beemster of van de kaasboer haal ik niet meer
Best link jaquote:Op woensdag 31 juli 2024 08:26 schreef chufi het volgende:
Over de gladde natte Champs Elysse.. alles voor het plaatje..
Skylge is de naam voor Terschelling in het Fries..quote:Op woensdag 31 juli 2024 08:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had laatst een stuk Skylger, schijnt van Terschelling te komen en dat was wel een lekker pittig stukje
Ja hoor, dat drijft daar gewoon rondquote:Op woensdag 31 juli 2024 07:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik geloof er ook niets van, maar dit moet koste wat het kost in de seine plaats vinden.
ik hoop dat er voldoende toiletpapier aanwezig is.
Dat merk ken ik helemaal niet?quote:Op woensdag 31 juli 2024 08:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had laatst een stuk Skylger, schijnt van Terschelling te komen en dat was wel een lekker pittig stukje
Morguh StevenHydequote:
Hou het in gedachten kan het altijd een keertje proberenquote:Op woensdag 31 juli 2024 08:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Aanrader, ik kende het ook niet
https://www.kaas.nl/uitgelicht/skylger/
O dat heeft dan weer niets met kaas te maken, maar is wel heel lekkerquote:Op woensdag 31 juli 2024 09:18 schreef Lovely het volgende:
Hier had de kaasboer tzatziki liggen, smaakte ook best wel lekker
Jawel ze hebben daar dus kaas van gemaaktquote:Op woensdag 31 juli 2024 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat heeft dan weer niets met kaas te maken, maar is wel heel lekker
O tzasiki kaas bedoel je, dat ken ik nietquote:Op woensdag 31 juli 2024 09:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jawel ze hebben daar dus kaas van gemaakt
Ik dus ook niet, maar zag het liggen en had wat geproefdquote:Op woensdag 31 juli 2024 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O tzasiki kaas bedoel je, dat ken ik niet
En, was het te doen?quote:Op woensdag 31 juli 2024 09:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik dus ook niet, maar zag het liggen en had wat geproefd
Yes volgende keer neem ik een stukkie meequote:
Kan mij de smaak van Tsaziki niet voorstellen als kaas eerlijk gezegdquote:Op woensdag 31 juli 2024 09:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes volgende keer neem ik een stukkie mee
Ze krijgen steeds meer smaken, zelf ben ik gek op so light kaas is minder vetquote:Op woensdag 31 juli 2024 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan mij de smaak van Tsaziki niet voorstellen als kaas eerlijk gezegd
Ik zal er eens op letten als ik hier bij de kaarboer kom
Hou niet van kaas met minder vet, is net leerquote:Op woensdag 31 juli 2024 09:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ze krijgen steeds meer smaken, zelf ben ik gek op so light kaas is minder vet
Nou dit niet hoorquote:Op woensdag 31 juli 2024 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou niet van kaas met minder vet, is net leer
Yepquote:Op woensdag 31 juli 2024 11:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij ook .. op Wuustwezel in de triatlon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |