quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♡♡♡♡
??quote:Op dinsdag 30 juli 2024 23:58 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoe durf je daar om te lachen?![]()
![]()
Het is al erg genoeg allemaal![]()
Weer zo wazig iets wat alleen op X staat...quote:Op dinsdag 30 juli 2024 23:58 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoe durf je daar om te lachen?![]()
![]()
Het is al erg genoeg allemaal![]()
Dat is Xquote:Op woensdag 31 juli 2024 00:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weer zo wazig iets wat alleen op X staat...
Dat het er opstaat is één ding. Dat mensen het voor waar aannemen is erger.quote:
Is t niet waar van die vlieg?quote:Op woensdag 31 juli 2024 00:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weer zo wazig iets wat alleen op X staat...
Een dier, insect wat per ongeluk zijn eigen hoofd er af trekt?quote:
Eigen keuze, eigen verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 31 juli 2024 00:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat het er opstaat is één ding. Dat mensen het voor waar aannemen is erger.
Ja maar.. ik zag n filmpje er vanquote:Op woensdag 31 juli 2024 00:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een dier, insect wat per ongeluk zijn eigen hoofd er af trekt?
En eigen domheid, val mij er niet mee lastig.quote:Op woensdag 31 juli 2024 00:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eigen keuze, eigen verantwoordelijkheid.
quote:Op woensdag 31 juli 2024 00:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En eigen domheid, val mij er niet mee lastig.
Je hoeft er niet naar te kijken natuurlijkquote:Op woensdag 31 juli 2024 00:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En eigen domheid, val mij er niet mee lastig.
You are very welcome!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
je bent de enige, dus heel erg bedankt!
Mogge Dottiequote:
Hey GOA,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |