AA FOR CHILES AND BILESSSSSSquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:29 schreef koffieleuk het volgende:
Jade haar taak zit er weer op vanavond
Uiteraard is er nog genoeg af te dingen op de regels. Maar dat is wel de reden. Probleem bij de turnsters is denk ik dat die allemaal in Rusland trainen. Dan is het vaak al snel klaar.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:29 schreef Moira het volgende:
[..]
Er zijn er 35 dus waarvan geen enkele turner. En ik zou ook niet graag openbaar afstand doen van een regime dat m'n ouders zou ontvoeren als ik het doe.
Ja joh, al je momentum kwijt en er toch een handstand uit weten te trekken, knap hoorquote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Uiteraard is er nog genoeg af te dingen op de regels. Maar dat is wel de reden. Probleem bij de turnsters is denk ik dat die allemaal in Rusland trainen. Dan is het vaak al snel klaar.
En die 35 was geen maximaal aantal he.
quote:
Gelukkig welquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze keer gaat de sprong wel goed van Biles.
Iets met doping en oorlog.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:24 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik vond het ook de uitgelezen kans voor het Russische team om met die meiden eens goud te winnen! Ik mis de Russische turnsters ook echt hier. Wtf is die beslissing dat er maar 35 Russen mee mogen doen in de OS in totaal?
Jammer dan. Moet je nagaan dat je een UA sporter bent en je hebt dierbaren of collega's verloren door toedoen van de natie van degene waartegen je sport. Er hadden hier geen Russen mogen meedoen, des te meer omdat deze Spelen zich in Europa afspelen. Daarnaast hebben we tien jaar geleden nog een staatsdopingprogramna meegemaakt. Dus twee keer nee.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:29 schreef Moira het volgende:
[..]
Er zijn er 35 dus waarvan geen enkele turner. En ik zou ook niet graag openbaar afstand doen van een regime dat m'n ouders zou ontvoeren als ik het doe.
Die hop was wel groot maar jaquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:34 schreef Moira het volgende:
Ik ga stuk als deze een lagere uitvoeringsscore krijgt dan die van Jade
RUSADA is ook wel een leuke rubriek ja.quote:
Nou ik had bij Jade eerder een 8.9 E verwacht tbh, maar 9.3 voor Simone dus dan zijn ze blijkbaar niet superstreng ofzoquote:
Tijd voor twee streampjesquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vrees voor de liefhebbers wel dat de NOS er rond 7u uit gaat voor 3x3 basketbal. En geen idee of ze daarna nog terugkomen.
Ik heb hem weer op HBO gezet.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vrees voor de liefhebbers wel dat de NOS er rond 7u uit gaat voor 3x3 basketbal. En geen idee of ze daarna nog terugkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |