SPOILER: Spoedcursus 'Help, ik snap er niks van?!'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij nodigen u uit om uw inzichten en verwachtingen te delen over deze editie van de Olympische Spelen. Welke prestaties verwacht u van TeamNL? Zijn er internationale turners waar we bijzondere aandacht aan moeten besteden? Laten we samen vooruitblikken op deze spannende wedstrijden.
Meer informatie over de Olympische gymnastiekwedstrijden vindt u hier.
Met vriendelijke groet,
Uw FOK!-Sport AI (en een beetje van Moira)
Input voor deze tekst: dit, dit en deze pagina. (En ook deze eerdere Moira OP)
[ Bericht 0% gewijzigd door Moira op 30-07-2024 18:23:11 ]
Als ze wat leukere vloermuziek hadden misschienquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende: [..] Biles en Carey toch zeker wel.
Hopelijk niet nee, maar hopelijk wordt er wel geschroeid.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:22 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Als ze wat leukere vloermuziek hadden misschienMaar even serieus, Biles is de absolute goat maar vond het best wel leuk dat ze in Tokyo niet wonnen. Vanavond geen verassingen
Ik vond het ook de uitgelezen kans voor het Russische team om met die meiden eens goud te winnen! Ik mis de Russische turnsters ook echt hier. Wtf is die beslissing dat er maar 35 Russen mee mogen doen in de OS in totaal?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:22 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Als ze wat leukere vloermuziek hadden misschienMaar even serieus, Biles is de absolute goat maar vond het best wel leuk dat ze in Tokyo niet wonnen. Vanavond geen verassingen
In Oekraïne vinden ze er dat 35 te veel.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:24 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik vond het ook de uitgelezen kans voor het Russische team om met die meiden eens goud te winnen! Ik mis de Russische turnsters ook echt hier. Wtf is die beslissing dat er maar 35 Russen mee mogen doen in de OS in totaal?
Kweenie eigk, ik denk Brazilië zilver en ik hoop voor de UK op een freak bronze maar zal wel China wordenquote:
Da's waar, maar daar hebben individuele sporters niet zo veel mee te makenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In Oekraïne vinden ze er dat 35 te veel.
GB heeft toch blessureproblemen?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:25 schreef Moira het volgende:
[..]
Kweenie eigk, ik denk Brazilië zilver en ik hoop voor de UK op een freak bronze maar zal wel China worden
In totaal? Dat waren de sporters die zich tegen de oorlog uit hebben gesproken, geen maximum tochquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:24 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik vond het ook de uitgelezen kans voor het Russische team om met die meiden eens goud te winnen! Ik mis de Russische turnsters ook echt hier. Wtf is die beslissing dat er maar 35 Russen mee mogen doen in de OS in totaal?
Ik hoor het net samen met de rest van Nederland, ik heb deze sport al tijden niet meer gekeken lolquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
GB heeft toch blessureproblemen?
Oh nee ik bedoel ook niet als maximum, maar waar er in Tokyo nog 335 Russen meededen zijn dat er nu maar 35. Ik geloof nooit dat dat de enige 35 Russische atleten zijn die zich tegen de oorlog hebben uitgesproken. En anders zijn die andere 300 evengoed slachtoffer van een oppressief regime waarin ze zich niet vrij mogen uitspreken ten koste van hun topsportcarriere. Schandalig.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
In totaal? Dat waren de sporters die zich tegen de oorlog uit hebben gesproken, geen maximum toch
Ik dacht dat ze bij judo dan maar besloten om allemaal niet te gaan, in plaats van een paar die zich wel uit wilden spreken of wel eventueel mochten gaan. Denk dat ze zelf dus ook iedereen maar thuis hebben gelaten (gedwongen).quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:27 schreef Moira het volgende:
[..]
Oh nee ik bedoel ook niet als maximum, maar waar er in Tokyo nog 335 Russen meededen zijn dat er nu maar 35. Ik geloof nooit dat dat de enige 35 Russische atleten zijn die zich tegen de oorlog hebben uitgesproken. En anders zijn die andere 300 evengoed slachtoffer van een oppressief regime waarin ze zich niet vrij mogen uitspreken ten koste van hun topsportcarriere. Schandalig.
Teams laten ze sowieso al niet toe. Alleen individuele sporters. Weet niet of die er nog wel zijn deze spelen? Zo niet, dan zullen ze vermoedelijk niet voldoende afstand hebben genomen van het regime.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:24 schreef Moira het volgende:
[..]
Er zijn er 35 dus waarvan geen enkele turner. En ik zou ook niet graag openbaar afstand doen van een regime dat m'n ouders zou ontvoeren als ik het doe.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Teams laten ze sowieso al niet toe. Alleen individuele sporters. Weet niet of die er nog wel zijn deze spelen? Zo niet, dan zullen ze vermoedelijk niet voldoende afstand hebben genomen van het regime.
Jammerquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:29 schreef koffieleuk het volgende:
Jade haar taak zit er weer op vanavond
AA FOR CHILES AND BILESSSSSSquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:29 schreef koffieleuk het volgende:
Jade haar taak zit er weer op vanavond
Uiteraard is er nog genoeg af te dingen op de regels. Maar dat is wel de reden. Probleem bij de turnsters is denk ik dat die allemaal in Rusland trainen. Dan is het vaak al snel klaar.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:29 schreef Moira het volgende:
[..]
Er zijn er 35 dus waarvan geen enkele turner. En ik zou ook niet graag openbaar afstand doen van een regime dat m'n ouders zou ontvoeren als ik het doe.
Ja joh, al je momentum kwijt en er toch een handstand uit weten te trekken, knap hoorquote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Uiteraard is er nog genoeg af te dingen op de regels. Maar dat is wel de reden. Probleem bij de turnsters is denk ik dat die allemaal in Rusland trainen. Dan is het vaak al snel klaar.
En die 35 was geen maximaal aantal he.
quote:
Gelukkig welquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze keer gaat de sprong wel goed van Biles.
Iets met doping en oorlog.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:24 schreef Moira het volgende:
[..]
Jammer dan. Moet je nagaan dat je een UA sporter bent en je hebt dierbaren of collega's verloren door toedoen van de natie van degene waartegen je sport. Er hadden hier geen Russen mogen meedoen, des te meer omdat deze Spelen zich in Europa afspelen. Daarnaast hebben we tien jaar geleden nog een staatsdopingprogramna meegemaakt. Dus twee keer nee.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:29 schreef Moira het volgende:
[..]
Er zijn er 35 dus waarvan geen enkele turner. En ik zou ook niet graag openbaar afstand doen van een regime dat m'n ouders zou ontvoeren als ik het doe.
Die hop was wel groot maar jaquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:34 schreef Moira het volgende:
Ik ga stuk als deze een lagere uitvoeringsscore krijgt dan die van Jade
RUSADA is ook wel een leuke rubriek ja.quote:
Nou ik had bij Jade eerder een 8.9 E verwacht tbh, maar 9.3 voor Simone dus dan zijn ze blijkbaar niet superstreng ofzoquote:
Tijd voor twee streampjesquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vrees voor de liefhebbers wel dat de NOS er rond 7u uit gaat voor 3x3 basketbal. En geen idee of ze daarna nog terugkomen.
Ik heb hem weer op HBO gezet.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vrees voor de liefhebbers wel dat de NOS er rond 7u uit gaat voor 3x3 basketbal. En geen idee of ze daarna nog terugkomen.
Maar zonder Larisa Iordachequote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:42 schreef koffieleuk het volgende:
Roemenië in de teamfinale zoals het hoort
Weer hele nacht lopen tinderen in het Olympisch dorpquote:
Goed teken dus!quote:
Echt net net? Echt dik gezwollen gezicht jongehquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:49 schreef BlauwePhlox het volgende:
[..]
Van de brug gevallen in de warming up.
Da's altijd na de eerste rotatie omdat de scores bij voorbaat al verschillen per onderdeel, sprong harkt zo standaard een vol punt meer dan balk bijvquote:
damn hahaquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:50 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Damn ja, gelukkig kan ze nog wel meedoen.
Maar brug is dan ook gelijk hun beste toestelquote:
oh wauw, lijkt wel alsof ze dan d'r eigen knieën in d'r gezicht heeft gekregen?quote:
Ja moest gehecht worden schijnt.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:49 schreef Moira het volgende:
[..]
Echt net net? Echt dik gezwollen gezicht jongeh
Ze heeft een pleistertje bij haar wenkbrauw.quote:
Ah ja dat speelt uiteraard ook mee.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:49 schreef Moira het volgende:
[..]
Da's altijd na de eerste rotatie omdat de scores bij voorbaat al verschillen per onderdeel, sprong harkt zo standaard een vol punt meer dan balk bijv
Brooklynquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:51 schreef Moira het volgende:
@:koffieleuk weet jij of Brooklyn Moors in de running was voor het Canadese team?
Meid maar als ik het ook niet doe wie doet het dan?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:55 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Brooklyn
Geen idee, behalve de grote toernooien en wat meelezen op Twitter volg ik het niet zo intensief als vroeger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |