Zonder Welten, De Goede en Van Geffen zijn er speelsters goed voor 778 interlands niet meer bij.quote:De kersverse trainingsgroep van Van Ass bevat 27 speelsters die vandaag (dinsdag) beginnen met de voorbereiding op de FIH Pro League in Utrecht en Amsterdam (22 juni tot en met 30 juni) en de Olympische Spelen in Parijs (26 juli tot en met 11 augustus). In vergelijking met de meest recente selectie, waarmee in februari in India de FIH Pro League werd gespeeld, is aanvoerder Xan de Waard terug van een voetblessure en is ook keepster Julia Remmerswaal weer van de partij. Vanuit Jong Oranje zijn Eline Jansen (Kampong), Daantje de Kruijff (Hurley) en Mikki Roberts (Tilburg) als stagespeelster uitgenodigd om mee te trainen.
Als ze echt willen, dan kunnen ze prima naar het gewichtheffen of het luchtpistool schieten. Dat wordt dan voor hun geregeld.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze daar maar beperkt de hand in hebben. Wordt waarschijnlijk voor ze bepaald.
En ook nu loopt dat niet goed af!quote:Op maandag 29 juli 2024 21:07 schreef maxi-mus het volgende:
Een wanhoopspoging van Duitsland, dat hebben we eerder gezien.
Zal vast geen goal worden.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
SC zonder keeper dat moet ik zien
Niet hoog genoeg gepushtquote:Op maandag 29 juli 2024 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
SC zonder keeper dat moet ik zien
Zwemmenquote:Op maandag 29 juli 2024 21:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Er is verder niks leuks meer zeker?
Dan maar de nieuwste vlog van Gioquote:Op maandag 29 juli 2024 21:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het leukste hebben we daar al gehad geleuf ik.
Pa ook en broer aanwezig met spandoek op juiste manierquote:Op maandag 29 juli 2024 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mevrouw op tribune met spandoek voor Yibbi Jansen is stomdronken. Spandoek hangt ondersteboven. Ja applaus
quote:Op maandag 29 juli 2024 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mevrouw op tribune met spandoek voor Yibbi Jansen is stomdronken. Spandoek hangt ondersteboven. Ja applaus
quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wanneer is er een Nederlander en wie is dat dan
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:41 schreef Redefine het volgende:
Programma Olympische Spelen dag 5, 31 juli 2024
Zwemmen
11.00 Vrouwen – 200m schoolslag, series
11.07 Tes Schouten
11.21 Mannen – 200m rugslag, series
11.27 Kai van Westering
11.46 Vrouwen – 200m vlinderslag, series
20.30 Vrouwen – 100m vrije slag, finale Marrit Steenbergen
20.37 Mannen – 200m vlinderslag, finale
20.45 Vrouwen – 200m vlinderslag, halve finale
21.13 Vrouwen – 1500 m vrije slag, finale
21.45 Mannen – 200m rugslag, halve finale potentieel
21.58 Vrouwen – 200m schoolslag, halve finale potentieel
22.15 Mannen – 200m schoolslag, finale Caspar Corbeau
22.22 Mannen – 100m vrije slag, finale
Ik neem aan dat ze wel geld moeten terugbetalen?quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:55 schreef Nattekat het volgende:
Spanje - Zuid-Afrika heeft geen publiek iig.
Je zou maar een fortuin neergelegd hebben voor die kaartjes
Evacuatie van 20 veldspelers is iets makkelijker dan evacuatie van volle tribunes.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:57 schreef kilon het volgende:
Geen publiek maar de spelers mogen wel op een open veld spelen.
Maar beter dat het wel doorgaat, anders is het wel heel karig met sport.
En door stront zwemmen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:57 schreef kilon het volgende:
Geen publiek maar de spelers mogen wel op een open veld spelen.
Maar beter dat het wel doorgaat, anders is het wel heel karig met sport.
Zal wel meevallenquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:55 schreef Nattekat het volgende:
Spanje - Zuid-Afrika heeft geen publiek iig.
Je zou maar een fortuin neergelegd hebben voor die kaartjes
Geen idee hoe duur ze eerst waren, maar nu kan je kaartjes kopen tussen de 50 en 100 euro voor de laatste groepswedstrijden. En dat is dan voor twee wedstrijden.quote:
In verband met mogelijk naderend onweer.quote:
Wil je menu?quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:15 schreef 3rr0r het volgende:
Geinig McDonalds pakje hebben de Chinezen aan
Zelfde reden waarom boogje schieten gepauzeerd werdquote:
Mag hopen dat je je geld terug krijgt.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:16 schreef Redefine het volgende:
Je zult maar een kaartje hebben voor deze wedstrijd. En nog leuker, alleen voor deze wedstrijd, dan baal je wel
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:16 schreef Faraday01 het volgende:
Over de lichtblauwe rokjes hadden ze beter na mogen denken. Niet fraai en zeker niet op een blauw veld.
Dat heb ik nog nooit gehoord, dat je je geld terugkrijgt bij afgelastingen (of zoiets als dit) door weer.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mag hopen dat je je geld terug krijgt.
Ja die lege troosteloze tribunes tegenover een volledig gevuld Grand Palais.. het is treurig ja dat dat zo is gelopen daar.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja als je nu beelden ziet van Tokio, wat een triest verschil.
En hoe leuk de Spelen ook zijn, die drie-jarige cyclus is het ook net niet.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja als je nu beelden ziet van Tokio, wat een triest verschil.
Ja en de beelden van atletiek zijn ook altijd zo triest.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die lege troosteloze tribunes tegenover een volledig gevuld Grand Palais.. het is treurig ja dat dat zo is gelopen daar.
Die DJ bij het beachvolly was wel komisch
Je zou denken van wel. Al kan er zomaar een 'in geval van overmacht (lees weer), heb je pech' clausule inzitten.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mag hopen dat je je geld terug krijgt.
Heb al 2 enorm slappe potten gezien maar goedquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Hockey dames, altijd die passie en strijd. Mooi om te zien. Zo kan het dus ook
Ze presteren in ieder geval.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb al 2 enorm slappe potten gezien maar goed
quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:53 schreef Nattekat het volgende:
Dit is het soort lucht dat spelen zonder publiek vereist?
https://www.weerplaza.nl/(...)nkrijk/parijs/15394/quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:53 schreef Nattekat het volgende:
Dit is het soort lucht dat spelen zonder publiek vereist?
Ja, dat duurt nog een uur. Flopshow, geld terug.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://www.weerplaza.nl/(...)nkrijk/parijs/15394/
Is meer dan genoeg,quote:
als daar de bliksem inslaat is het niet zo ergquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan zit het bij het beachvolleybal gewoon nog vol
Dit is op twee manieren te lezenquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:10 schreef wdn het volgende:
[..]
als daar de bliksem inslaat is het niet zo erg
Oh ja, de leuke switch weer.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En we moeten weer terug naar npo 1?
Half uur nog.quote:
Nu snap ik op zich wel dat ze dit niet uitzenden, maar ze hadden op andere punten effectiever kunnen plannenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:05 schreef Em31 het volgende:
NOS wil rond deze tijd steeds zo graag alles herhalen dat ze zélfs hockey niet eens uitzenden, wtf.
Ik snap deze ook echt nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:05 schreef Em31 het volgende:
NOS wil rond deze tijd steeds zo graag alles herhalen dat ze zélfs hockey niet eens uitzenden, wtf.
Teddy is een legendquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Teddy Riner is ook belangrijker dan hockey.
Ik ook wel, maar ze slaan hockey volgens mij zowat nooit over, zelfs ‘s avonds niet. Dus ik denk dat ze dit deel op tv blijkbaar echt willen herhalen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu snap ik op zich wel dat ze dit niet uitzenden, maar ze hadden op andere punten effectiever kunnen plannen
Hmm...quote:
Ingepakt hoop ik?quote:
Dat was dus een éénmalig iets.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:16 schreef Szura het volgende:
België maakt weinig indruk, die wonnen laatst nog een keer van ONS
Nu is het dus persoonlijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:16 schreef Szura het volgende:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:16 schreef Szura het volgende:
Dit niet snappen.quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Te laat met zappen dus ik zat ineens bij TikTak
bestaat dat nogquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
eh de finse rockband?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:48 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort maar weer eens oppassen bij mijn neefje hoor ik al.
Reboot gehad in 2020. Genoeg naar moeten kijken inmiddelsquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:48 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort maar weer eens oppassen bij mijn neefje hoor ik al.
ik stopte bij de 0-2 tegen spanje dus dat ging ook goedquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:06 schreef Jane het volgende:
Ik kom net terug van zwemmen, maar WE staan goed te hockeyen, zie ik?
Misschien toch maar beter niet kijken, voordat we het nog weggeven in de laatste minuten.
Zijn gangetje.quote:
Bloemkolen?quote:
Is nog niet bekend. In het officiële schema staat ditquote:Op zondag 4 augustus 2024 08:11 schreef vlindertje89 het volgende:
In eerder speelschema op hockey.nl stond dat winnaar poule A om 10.00 zou spelen maandag, maar ze spelen toch om 17.30. Nou hoop ik wel dat dat niet betekent dat als ze die winnen, ze ook niet om 14.00 maar om 19.00 spelen.. want ik heb een kaartje voor die wedstrijd. Ik kan het niet zo heel goed terugvinden - als ik google op speelschema dan krijg ik een schema te zien waarbij staat dat ze wel 14.00 spelen gewoon dan (https://www.google.com/se(...)vZp_8EPOC9u8PyqDf2QU), waarbij staat meer informatie op olympics.com, maar als ik naar die site ga kan ik dat nergens zo terugvinden.. beetje onhandig dit wel. Iemand anders betere zoekskills?
Waar heb jij het/dit officiële schema gevonden? Ik heb op de paris2024 site namelijk ook niet deze opmerking gevondenquote:Op zondag 4 augustus 2024 08:19 schreef kilon het volgende:
[..]
Is nog niet bekend. In het officiële schema staat dit
The sequence of semi-final matches will be advised after the completion of the quarter-finals.
https://olympics.com/OG20(...)----------------.pdfquote:Op zondag 4 augustus 2024 08:29 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Waar heb jij het/dit officiële schema gevonden? Ik heb op de paris2024 site namelijk ook niet deze opmerking gevonden
Dank! Via welke pagina kwam je aan deze pdf?quote:Op zondag 4 augustus 2024 08:37 schreef kilon het volgende:
[..]
https://olympics.com/OG20(...)----------------.pdf
En die zin staat dan onderaan in een vakje
Van deze pagina met alle verslagen en documentenquote:Op zondag 4 augustus 2024 08:44 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dank! Via welke pagina kwam je aan deze pdf?
Dan misschien toch ook maar voor 19u kaartje kopen.. kan altijd dan degene waar NL niet speelt weer proberen te verkopen. En heb liever 'voor niks' voor een vd twee kaartje, dan dat ik naar Parijs ga voor NL dames en bij de verkeerde wedstrijd zit
Dank!! Ik ga het in de gaten houden. Ik heb net ook kaartje voor 19.00 gekocht, dus ik ben er sowieso bij nuquote:Op zondag 4 augustus 2024 08:54 schreef kilon het volgende:
[..]
Van deze pagina met alle verslagen en documenten
https://olympics.com/en/paris-2024/reports/hockey
Ik hoop dat je er bij bent!
Sinds Annan daar de scepter ik bedoel zweep zwaaitquote:
Goud in Rio en vervolgens werd de geldkraan dichtgedraaid meende ik.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
GB was toch altijd een van de beste landen bij de dames? Wat hebben die gedaan?
Hockeyend stelde het nooit zoveel voor maar vechthcokey brengt je ver bij de vrouwen (zie ook India, Ierland in het verleden).quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
GB was toch altijd een van de beste landen bij de dames? Wat hebben die gedaan?
@Mortaxx houdt ook van ballenquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:38 schreef VoMy het volgende:
[..]
Hockeyend stelde het nooit zoveel voor maar vechthcokey brengt je ver bij de vrouwen (zie ook India, Ierland in het verleden).
Duitsland, Argentinië en bij vlagen België en Spanje zijn buiten ONS de enige landen waar ze nog een beetje proberen te ballen.
Australische vrouwen met hun 20e sjook in 20 toernooien is ook een bijzondere rubriek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |