Nu snap ik op zich wel dat ze dit niet uitzenden, maar ze hadden op andere punten effectiever kunnen plannenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:05 schreef Em31 het volgende:
NOS wil rond deze tijd steeds zo graag alles herhalen dat ze zélfs hockey niet eens uitzenden, wtf.
Ik snap deze ook echt nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:05 schreef Em31 het volgende:
NOS wil rond deze tijd steeds zo graag alles herhalen dat ze zélfs hockey niet eens uitzenden, wtf.
Teddy is een legendquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Teddy Riner is ook belangrijker dan hockey.
Ik ook wel, maar ze slaan hockey volgens mij zowat nooit over, zelfs ‘s avonds niet. Dus ik denk dat ze dit deel op tv blijkbaar echt willen herhalen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu snap ik op zich wel dat ze dit niet uitzenden, maar ze hadden op andere punten effectiever kunnen plannen
Hmm...quote:
Ingepakt hoop ik?quote:
Dat was dus een éénmalig iets.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:16 schreef Szura het volgende:
België maakt weinig indruk, die wonnen laatst nog een keer van ONS
Nu is het dus persoonlijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:16 schreef Szura het volgende:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:16 schreef Szura het volgende:
Dit niet snappen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |