Dat heb ik nog nooit gehoord, dat je je geld terugkrijgt bij afgelastingen (of zoiets als dit) door weer.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mag hopen dat je je geld terug krijgt.
Ja die lege troosteloze tribunes tegenover een volledig gevuld Grand Palais.. het is treurig ja dat dat zo is gelopen daar.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja als je nu beelden ziet van Tokio, wat een triest verschil.
En hoe leuk de Spelen ook zijn, die drie-jarige cyclus is het ook net niet.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja als je nu beelden ziet van Tokio, wat een triest verschil.
Ja en de beelden van atletiek zijn ook altijd zo triest.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die lege troosteloze tribunes tegenover een volledig gevuld Grand Palais.. het is treurig ja dat dat zo is gelopen daar.
Die DJ bij het beachvolly was wel komisch
Je zou denken van wel. Al kan er zomaar een 'in geval van overmacht (lees weer), heb je pech' clausule inzitten.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mag hopen dat je je geld terug krijgt.
Heb al 2 enorm slappe potten gezien maar goedquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Hockey dames, altijd die passie en strijd. Mooi om te zien. Zo kan het dus ook
Ze presteren in ieder geval.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb al 2 enorm slappe potten gezien maar goed
quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:53 schreef Nattekat het volgende:
Dit is het soort lucht dat spelen zonder publiek vereist?
https://www.weerplaza.nl/(...)nkrijk/parijs/15394/quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:53 schreef Nattekat het volgende:
Dit is het soort lucht dat spelen zonder publiek vereist?
Ja, dat duurt nog een uur. Flopshow, geld terug.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://www.weerplaza.nl/(...)nkrijk/parijs/15394/
Is meer dan genoeg,quote:
als daar de bliksem inslaat is het niet zo ergquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan zit het bij het beachvolleybal gewoon nog vol
Dit is op twee manieren te lezenquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:10 schreef wdn het volgende:
[..]
als daar de bliksem inslaat is het niet zo erg
Oh ja, de leuke switch weer.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En we moeten weer terug naar npo 1?
Half uur nog.quote:
Nu snap ik op zich wel dat ze dit niet uitzenden, maar ze hadden op andere punten effectiever kunnen plannenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:05 schreef Em31 het volgende:
NOS wil rond deze tijd steeds zo graag alles herhalen dat ze zélfs hockey niet eens uitzenden, wtf.
Ik snap deze ook echt nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:05 schreef Em31 het volgende:
NOS wil rond deze tijd steeds zo graag alles herhalen dat ze zélfs hockey niet eens uitzenden, wtf.
Teddy is een legendquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Teddy Riner is ook belangrijker dan hockey.
Ik ook wel, maar ze slaan hockey volgens mij zowat nooit over, zelfs ‘s avonds niet. Dus ik denk dat ze dit deel op tv blijkbaar echt willen herhalen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu snap ik op zich wel dat ze dit niet uitzenden, maar ze hadden op andere punten effectiever kunnen plannen
Hmm...quote:
Ingepakt hoop ik?quote:
Dat was dus een éénmalig iets.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:16 schreef Szura het volgende:
België maakt weinig indruk, die wonnen laatst nog een keer van ONS
Nu is het dus persoonlijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:16 schreef Szura het volgende:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:16 schreef Szura het volgende:
Dit niet snappen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |