quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Te laat met zappen dus ik zat ineens bij TikTak
bestaat dat nogquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
eh de finse rockband?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:48 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort maar weer eens oppassen bij mijn neefje hoor ik al.
Reboot gehad in 2020. Genoeg naar moeten kijken inmiddelsquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:48 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort maar weer eens oppassen bij mijn neefje hoor ik al.
ik stopte bij de 0-2 tegen spanje dus dat ging ook goedquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:06 schreef Jane het volgende:
Ik kom net terug van zwemmen, maar WE staan goed te hockeyen, zie ik?
Misschien toch maar beter niet kijken, voordat we het nog weggeven in de laatste minuten.
Zijn gangetje.quote:
Bloemkolen?quote:
Is nog niet bekend. In het officiėle schema staat ditquote:Op zondag 4 augustus 2024 08:11 schreef vlindertje89 het volgende:
In eerder speelschema op hockey.nl stond dat winnaar poule A om 10.00 zou spelen maandag, maar ze spelen toch om 17.30. Nou hoop ik wel dat dat niet betekent dat als ze die winnen, ze ook niet om 14.00 maar om 19.00 spelen.. want ik heb een kaartje voor die wedstrijd. Ik kan het niet zo heel goed terugvinden - als ik google op speelschema dan krijg ik een schema te zien waarbij staat dat ze wel 14.00 spelen gewoon dan (https://www.google.com/se(...)vZp_8EPOC9u8PyqDf2QU), waarbij staat meer informatie op olympics.com, maar als ik naar die site ga kan ik dat nergens zo terugvinden.. beetje onhandig dit wel. Iemand anders betere zoekskills?
Waar heb jij het/dit officiėle schema gevonden? Ik heb op de paris2024 site namelijk ook niet deze opmerking gevondenquote:Op zondag 4 augustus 2024 08:19 schreef kilon het volgende:
[..]
Is nog niet bekend. In het officiėle schema staat dit
The sequence of semi-final matches will be advised after the completion of the quarter-finals.
https://olympics.com/OG20(...)----------------.pdfquote:Op zondag 4 augustus 2024 08:29 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Waar heb jij het/dit officiėle schema gevonden? Ik heb op de paris2024 site namelijk ook niet deze opmerking gevonden
Dank! Via welke pagina kwam je aan deze pdf?quote:Op zondag 4 augustus 2024 08:37 schreef kilon het volgende:
[..]
https://olympics.com/OG20(...)----------------.pdf
En die zin staat dan onderaan in een vakje
Van deze pagina met alle verslagen en documentenquote:Op zondag 4 augustus 2024 08:44 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dank! Via welke pagina kwam je aan deze pdf?
Dan misschien toch ook maar voor 19u kaartje kopen.. kan altijd dan degene waar NL niet speelt weer proberen te verkopen. En heb liever 'voor niks' voor een vd twee kaartje, dan dat ik naar Parijs ga voor NL dames en bij de verkeerde wedstrijd zit
Dank!! Ik ga het in de gaten houden. Ik heb net ook kaartje voor 19.00 gekocht, dus ik ben er sowieso bij nuquote:Op zondag 4 augustus 2024 08:54 schreef kilon het volgende:
[..]
Van deze pagina met alle verslagen en documenten
https://olympics.com/en/paris-2024/reports/hockey
Ik hoop dat je er bij bent!
Sinds Annan daar de scepter ik bedoel zweep zwaaitquote:
Goud in Rio en vervolgens werd de geldkraan dichtgedraaid meende ik.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
GB was toch altijd een van de beste landen bij de dames? Wat hebben die gedaan?
Hockeyend stelde het nooit zoveel voor maar vechthcokey brengt je ver bij de vrouwen (zie ook India, Ierland in het verleden).quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
GB was toch altijd een van de beste landen bij de dames? Wat hebben die gedaan?
@Mortaxx houdt ook van ballenquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:38 schreef VoMy het volgende:
[..]
Hockeyend stelde het nooit zoveel voor maar vechthcokey brengt je ver bij de vrouwen (zie ook India, Ierland in het verleden).
Duitsland, Argentiniė en bij vlagen Belgiė en Spanje zijn buiten ONS de enige landen waar ze nog een beetje proberen te ballen.
Australische vrouwen met hun 20e sjook in 20 toernooien is ook een bijzondere rubriek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |