Locatie:quote:https://www.knzb.nl/nieuw(...)gebaan-in-amersfoort
Zeker van Parijs...
De KNZB mag voor elke individuele afstand maximaal twee sporters bij NOC*NSF voordragen voor uitzending naar de Olympische Spelen van Parijs. De volgende sporters zijn sinds de EQM in april zeker van Parijs, op voorwaarde dat hun voordracht door NOC*NSF wordt gehonoreerd
Vrouwen:
- 50 vrij: Marrit Steenbergen en Valerie van Roon.
- 100 vrij: Marrit Steenbergen.
- 200 vrij: Marrit Steenbergen.
- 100 rug: Maaike de Waard en Kira Toussaint.
- 100 school: Tes Schouten.
- 200 school: Tes Schouten.
- 100 vlinder: Tessa Giele.
- 200 wissel: Marrit Steenbergen.
Mannen:
- 50 vrij: Kenzo Simons en Renzo Tjon A Joe.
- 100 vrij: Sean Niewold
- 200 rug: Kai van Westering.
- 100 school: Caspar Corbeau en Arno Kamminga.
- 200 school: Caspar Corbeau en Arno Kamminga.
- 100 vlinder: Nyls Korstanje.
Estafettes:
- 4 x 100 vrij vrouwen: Marrit Steenbergen, Kim Busch, Sam van Nunen en Tessa Giele.
- 4 x 200 vrij vrouwen: Marrit Steenbergen, Janna van Kooten, Imani de Jong en Silke Holkenborg.
- 4 x 100 wisselslag vrouwen: Maaike de Waard, Tes Schouten, Tessa Giele, Marrit Steenbergen.
- 4 x 100 wisselslag mannen: Kai van Westering, Arno Kamminga, Nyls Korstanje en Stan Pijnenburg.
- 4 x 100 wisselslag mixed: Maaike de Waard, Arno Kamminga, Nyls Korstanje en Marrit Steenbergen.
Voor alle 'open' individuele plaatsen (1 of 2 per afstand) kunnen sporters zich nog kwalificeren tot en met 23 juni. Zij moeten dan op een vooraf daarvoor aangemelde wedstrijd aan een of meerdere limieten voldoen. Na 23 juni worden ook de eventuele extra reserves voor de estafettenummers voorgedragen.
Dat was in 2020/2021 ja, dan ga je nu toch niet zeggen dat je wereldrecordhoudster bent?quote:Op maandag 29 juli 2024 13:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij noemde er nog wel 50 achteraan toch ipv 100?
Dat het dan kortebaan is en dat de tijd al lang weer verbeterd is, vind ik een klein detail waar je niet over hoeft te vallen
Jij haalde uit mijn reactie dat ik het een logische opmerking vond?quote:Op maandag 29 juli 2024 17:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat was in 2020/2021 ja, dan ga je nu toch niet zeggen dat je wereldrecordhoudster bent?
Ja of een passende PI kiezenquote:Op maandag 29 juli 2024 18:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Jij haalde uit mijn reactie dat ik het een logische opmerking vond?
Toch nog werken aan m’n cynisme dus
Ik zou toch wel gaan zwemmen bij het waterpolo.quote:
Dat blijft dan een stream hequote:
Grueter heeft de stekker eruit getrokken?quote:
Turnen heeft nu blijkbaar de voorkeur...quote:
Hele goede vraag.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat is dat stokje op grond rammen-act nou weer
VIESMADquote:
Een hele Neptunus drietand was te veel werk zeker.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Franse traditie om een show mee te openen.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik denk dat ze het dan al op tv hebben kunnen laten zien...quote:
Ook niet op TVquote:
Die zijn aan het Hockeyen. BBC it isquote:
Fuck medailleuitreikingenquote:Op maandag 29 juli 2024 20:34 schreef FvanS het volgende:
[..]
Ik denk dat ze na de medailleuitreiking van turnen wel overschakelen.
Grimes blijft nog aardig bijquote:
Minder verrassend dan Marchand lijkt mij nietquote:Op maandag 29 juli 2024 20:35 schreef heywoodu het volgende:
McIntosh op weg naar de minst verrassende zwemmedaille van de hele Spelen.
FUCK THE EBUquote:Op maandag 29 juli 2024 20:34 schreef Pino112 het volgende:
Ze mogen maar twee sporten tegelijk, dat is nu hockey en turnen natuurlijk. Ook al is die laatste afgelopen, maar de stream is er nog wel.
quote:Op maandag 29 juli 2024 20:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://www.vrt.be/vrtmax/livestream/video/sporza-live1/
Werkt deze niet?
Op z'n minst vergelijkbaar.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:36 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Minder verrassend dan Marchand lijkt mij niet
Met een VPN wel.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Werkt deze niet?
Dat was vooraf Ledecky op de 1500quote:Op maandag 29 juli 2024 20:35 schreef heywoodu het volgende:
Zo eens proberen met de VPN.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Werkt deze niet?
Dat was Marchand imhoquote:Op maandag 29 juli 2024 20:35 schreef heywoodu het volgende:
Ledecky, Marchand en Summer hebben bij mij alle drie flink wat godenteampuntjes geraaptquote:
quote:Op maandag 29 juli 2024 20:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Werkt deze niet?
quote:Deze inhoud is enkel beschikbaar voor Belgen
26 Summer McIntosh, zwemmen, 400m wisselslag vrouwenquote:Op maandag 29 juli 2024 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ledecky, Marchand en Summer hebben bij mij alle drie flink wat godenteampuntjes geraapt
Ledecky heeft nog niets gewonnen toch?quote:Op maandag 29 juli 2024 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ledecky, Marchand en Summer hebben bij mij alle drie flink wat godenteampuntjes geraapt
29/24 hierquote:Op maandag 29 juli 2024 20:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
26 Summer McIntosh, zwemmen, 400m wisselslag vrouwen
..
23 Leon Marchand, zwemmen, 400m wisselslag mannen
Bwoah.
Ik bedoelde dat als in gekregen, niet als in verkregenquote:Op maandag 29 juli 2024 20:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ledecky heeft nog niets gewonnen toch?
Ik heb het precies omgekeerd.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
26 Summer McIntosh, zwemmen, 400m wisselslag vrouwen
..
23 Leon Marchand, zwemmen, 400m wisselslag mannen
Bwoah.
"Hossuzu" aldus de commentator.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:40 schreef DeLuna het volgende:
Zilver en brons tijden maar matig.
Ik mis Hosszu
Met VPN werkt streamen naar de tv niet.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Werkt deze niet?
Popovici?quote:Op maandag 29 juli 2024 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eens zien of we nog wat meer godenpuntjes kunnen scoren.
Liever nietquote:Op maandag 29 juli 2024 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jij ziet Popovici niet graag winnen?quote:
Ik heb niets tegen Popovici maar ik gun de concurrentie geen puntenquote:Op maandag 29 juli 2024 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij ziet Popovici niet graag winnen?
Die zal vandaag (terecht) nog wel extra kwaad zijn.quote:
Nu is die andere stream gewoon helemaal weg.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:34 schreef Pino112 het volgende:
Ze mogen maar twee sporten tegelijk, dat is nu hockey en turnen natuurlijk. Ook al is die laatste afgelopen, maar de stream is er nog wel.
Gewoon voor Rapsys juichen dan.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:43 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen Popovici maar ik gun de concurrentie geen punten
Eens.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:43 schreef DeLuna het volgende:
Het maakt mij niet uit, als het maar spannend is
En nog steeds geen zwem stream.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nu is die andere stream gewoon helemaal weg.
Ik denk dat hij straks nog ziedender start dan normaal.quote:
Tegen Zuid-Afrika?quote:Op maandag 29 juli 2024 20:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben per definitie tegen Anglosaksische landen.
Die gaat demonstratief de hele uitzending niks zeggen.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat hij straks nog ziedender start dan normaal.
Ik heb het veel meer gespreid, kan dus veel meer zwemmen erin gooien de volgende keer.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is niet echt Anglosaksich.quote:
Zo dus.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:43 schreef DeLuna het volgende:
Het maakt mij niet uit, als het maar spannend is
Nou dit was geen zekerheidjequote:Op maandag 29 juli 2024 20:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb het veel meer gespreid, kan dus veel meer zwemmen erin gooien de volgende keer.
Caleb Popoviciquote:
Met de BBC is dit wel leuk.quote:
Daar keek ik ook en meh. Komt een beetje doordat de meeste Engelstalige commentatoren van die generieke meuk uitstralen altijd. Ach, de race was leuk.quote:
Ik acht de kans 98%quote:
Nou, nee.quote:
Vooral omdat de Brit het net niet haaldequote:
Gelukkig ben je wel met een knuppel op je hoofd gemept.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:50 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb Poetry for Neanderthals gespeeld. Volgens mij heb ik een epische turnfinish en een mooie 200 meter finale gemist
Het verklaart veel hequote:Op maandag 29 juli 2024 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig ben je wel met een knuppel op je hoofd gemept.
Matthew Richards is eigenlijk de beste zwemmer ooit.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Vooral omdat de Brit het net niet haalde
Nu al? jezusquote:
Leg uit.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Matthew Richards is eigenlijk de beste zwemmer ooit.
Daarvoor schakel ik door naar de mevrouw van de BBC.quote:
TeamJeroenquote:
Wat is er nog meer dan balletje meppen en zwemmen?quote:
Valt wel mee toch? Was rond 5 uur a half 6 veel erger, toen was er bootje peddelen door de stroming, jasje trekken, pijltje schieten en ook nog stunts uitvoeren op een rollend plankje en circus.quote:
Tafeltennis, surfen, tennis, hockey.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat is er nog meer dan balletje meppen en zwemmen?
Niks dus eigenlijkquote:Op maandag 29 juli 2024 20:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tafeltennis, surfen, tennis, hockey.
Dus wordt er alleen voor hockey gekozen. Heel logischquote:Op maandag 29 juli 2024 20:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tafeltennis, surfen, tennis, hockey.
Loopt echt elke sessie al behoorlijk uit jaquote:Op maandag 29 juli 2024 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kunnen ze bij zwemmen niet een keer zich aan schema houden. Hup hup opschieten.
Ik heb 21:01 staan voor de volgende semi.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kunnen ze bij zwemmen niet een keer zich aan schema houden. Hup hup opschieten.
We kunnen niet kiezen, dus dan doen we maar niks.quote:
Ja, bedankt Hans. Dat gaan ze dus niet halen.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb 21:01 staan voor de volgende semi.
Finale zou leuk zijn, maar vrees dat we twee vlaggetjes gaan verliezen straks.quote:
Oprecht het wel waardquote:Op maandag 29 juli 2024 21:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik zou als NOS voor het surfen hebben gekozen.
Dat is inclusief introductiesquote:Op maandag 29 juli 2024 21:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, bedankt Hans. Dat gaan ze dus niet halen.
Dan was het zeer nuttigquote:Op maandag 29 juli 2024 21:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe dan. Ik heb het zaterdag aangezet om in slaap te vallen
Ga maar even kijkenquote:Op maandag 29 juli 2024 21:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het ook weer eens geprobeerd. Maar zal vast net weer op het verkeerde moment zijn geweestquote:Op maandag 29 juli 2024 21:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stomme act altijdquote:Op maandag 29 juli 2024 21:04 schreef Pino112 het volgende:
Dikke schoenen en handschoenen, het is geen winter
Ze denkt dat ze in de Poolcirkel gaat zwemmen ofzo.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:04 schreef Pino112 het volgende:
En dan terwijl die call room denk ik ook al vrij warm is.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:04 schreef Pino112 het volgende:
Holy shitquote:Op maandag 29 juli 2024 21:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ga maar even kijkende surfplanken breken ondertussen
De Engelse Jeroen Grueter is nu mad.quote:
Dan zwemt ze dus eigenlijk gewoon achteruit t.o.v. de serie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Maar met haar loopt je wel weer het risico dat je te lang in de tunnel blijft.quote:
Atletiek > Zwemmen.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:08 schreef wimderon het volgende:
Ik ben benieuwd of de NOS ook nutteloze poulewedstrijden gaat uitzenden als over 4 jaar atletiek in week 1 is.
Zou niet eens heel veel verschil uitmaken. De werken van Sedoc beslaan tegenwoordig de helft van het programma.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:08 schreef wimderon het volgende:
Ik ben benieuwd of de NOS ook nutteloze poulewedstrijden gaat uitzenden als over 4 jaar atletiek in week 1 is.
In ieder geval zo lang Nederland hopeloos blijft in het zwemmen en gouden atleten blijft leveren in het rennen.quote:
Die begonnen nog wel aardig, maar lopen steeds meer te klooien met vertraging van sport die ze live hadden kunnen uitzenden en gekke keuzes voor welke sport ze live uitzenden.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen die lopen achter op HBO. Nutteloze rommel ES1
Zelfs als winnen ze wel vijf medailles bij het zwemmen en niks meer bij atletiek, wint die laatste het nog wel. En dat ondanks dat ik zwemmen ook heel hoog aansla.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In ieder geval zo lang Nederland hopeloos blijft in het zwemmen en gouden atleten blijft leveren in het rennen.
Ik kan mij geen door Nederland geleverde gouden atleet herinneren na van Lange?quote:Op maandag 29 juli 2024 21:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In ieder geval zo lang Nederland hopeloos blijft in het zwemmen en gouden atleten blijft leveren in het rennen.
quote:Op maandag 29 juli 2024 21:12 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik kan mij geen door Nederland geleverde gouden atleet herinneren na van Lange?
Sportbreed, dus ook WKs en dergelijke waar ene Bol - je hebt vast wel eens van haar gehoord - nogal leuk vooraan mee doet.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:12 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Sifan vindt dit niet leukquote:Op maandag 29 juli 2024 21:12 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Verkapte Sifan-is-geen-Nederlander post.quote:
Nou ja die voldoet niet aan wat die schrijft...quote:
Wel door UPS?quote:Op maandag 29 juli 2024 21:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Die is ook niet geleverd door Nederland.
Ik niet, nitwitquote:Op maandag 29 juli 2024 21:14 schreef DeLuna het volgende:
Ik wil een interview met Kira, ben wel eens benieuwd
Probleem is dat de NOS poulewedstrijdenquote:
Ik vermoed dat er iets uitkomt als 'Geen idee, voor mijn gevoel ging ik heel goed. Weet niet waar het aan ligt, ik moet eerst de beelden nog bekijken.'quote:Op maandag 29 juli 2024 21:14 schreef DeLuna het volgende:
Ik wil een interview met Kira, ben wel eens benieuwd
quote:Op maandag 29 juli 2024 21:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Die is ook niet geleverd door Nederland.
Er is nog schermen.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:16 schreef Redefine het volgende:
Nou we kunnen allen de hond uitlaten, een was draaien, koffie zetten, ons hele huis stofzuigen en dan zijn we nog op tijd voor de volgende race.
Moest even spieken... 5/10quote:Op maandag 29 juli 2024 21:14 schreef Pino112 het volgende:
Lekker weer nietszeggende klotefilmpjes op Instagram plaatsen Kira.
Altijd dezelfde inhoud.
Ik snap het ook niet het belang van poulewedstrijden waar je het prima af kan doen met een samenvatting (of op een stream).quote:Op maandag 29 juli 2024 21:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Probleem is dat de NOS poulewedstrijden> alles lijkt te vinden.
Verder maakt het mij niet veel uit wat ze op tv uitzenden (en als je atletiek op de NOS kijkt als Ivo ook beschikbaar is ben je sowieso een masochist), zolang er maar streams zijn.
Zelfs met goede verhalen levert Pieter niet.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er iets uitkomt als 'Geen idee, voor mijn gevoel ging ik heel goed. Weet niet waar het aan ligt, ik moet eerst de beelden nog bekijken.'
Ik doel puur op als je alleen zwemmen zou willen volgen. Buiten dat schermen wel de laatste sport die nu bezig is, die ik zou willen zien.quote:
Gewoon beide niet, mag dat ook?quote:Op maandag 29 juli 2024 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie heb je liever dat wint, Regan Smiss of Berkhoff? @:DeLuna
Ja schermen en gewichtheffen zijn wij het volgens mij zwaar over oneens (en misschien tafeltennis nog?)quote:Op maandag 29 juli 2024 21:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik doel puur op als je alleen zwemmen zou willen volgen. Buiten dat schermen wel de laatste sport die nu bezig is, die ik zou willen zien.
Liever Kaylee of Kylie inderdaad.quote:
Oh en Rugby ook volgens mijquote:Op maandag 29 juli 2024 21:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik doel puur op als je alleen zwemmen zou willen volgen. Buiten dat schermen wel de laatste sport die nu bezig is, die ik zou willen zien.
Die eerste twee vind ik inderdaad niks. Tafeltennis vind ik wel prima, maar staat ook weer niet heel hoog in mijn lijst.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja schermen en gewichtheffen zijn wij het volgens mij zwaar over oneens (en misschien tafeltennis nog?)
Een haarstyletang zo te zienquote:Op maandag 29 juli 2024 21:20 schreef WAvanBuren het volgende:
Weten we nu eigenlijk al wat er in die dozen zit die die lui krijgen bij hun medaille?
Officiele poster van OS Parijs 2024quote:Op maandag 29 juli 2024 21:20 schreef WAvanBuren het volgende:
Weten we nu eigenlijk al wat er in die dozen zit die die lui krijgen bij hun medaille?
Rugby is juist een van de leukere sporten, maar die is nu niet bezig. Nou ja over een paar minuten.quote:
Dit soort troep altijdquote:
Sammy Neyrinck productiesquote:Op maandag 29 juli 2024 21:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit soort troep altijd
https://www.instagram.com(...)MWFvZ3NqMDFsNnRreQ==
- slomootje
- spulletjes pakken
- haren goed doen
- badmuts op
- starten
Nee daar zit geen ceremonie tussen.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:23 schreef kilon het volgende:
Zit er nou na de komende twee finales weer een ceremonie tussen? Aan de tijden te zien zou je het wel zeggen
Grueter vond daar duidelijk wat van.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
NOS schakelt lekker in bij de huldiging. Raar moment.
Ja. Al weet mevrouw van Zetten niet wie dat zijn, dus die kan onbevangen de race kijken.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:24 schreef Szura het volgende:
Jeroen verklapt niets maar jullie zien het wel mooi al aan de medailles!!!!
Wat zei ie?quote:Op maandag 29 juli 2024 21:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Grueter vond daar duidelijk wat van.
Ik dacht dat je een grapje maakte maar het is dus echt zoquote:Op maandag 29 juli 2024 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Officiele poster van OS Parijs 2024
Nou ging meer om de toonquote:
quote:Op maandag 29 juli 2024 21:24 schreef Szura het volgende:
Jeroen verklapt niets maar jullie zien het wel mooi al aan de medailles!!!!
Dan hadden ze toch meer gehad aan een haarstyle tang. Zelfs de kalen onder hen.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:25 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een grapje maakte maar het is dus echt zo.
Ik dacht even dat de enige reden dat ze naar het zwemmen gingen was, om nog even naar de reclame te kunnenquote:
Ik vind dit niet gauw maar ze zijn wel echt enorm aan het rekken zegquote:Op maandag 29 juli 2024 21:27 schreef PippenScottie het volgende:
Dit zwemtoernooi is mij veel te veel wachten tussen de wedstrijden
We hebben meer onderdelen nodigquote:Op maandag 29 juli 2024 21:27 schreef PippenScottie het volgende:
Ja naast golfje wachten (golfsurfen) hebben we zwemraceje wachten.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:27 schreef PippenScottie het volgende:
Zwemmen is een grote Olympische sport en dat wordt onderkend door de mensen die hier voortdurend aanwezig zijn. En met heel veel plezier de wedstrijden die van ENORM hoog niveau zijn bijwonen.quote:
quote:Op maandag 29 juli 2024 21:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan hadden ze toch meer gehad aan een haarstyle tang. Zelfs de kalen onder hen.
https://shop.olympics.com(...)P:m-GRID:i-r1c0:po-3quote:Op maandag 29 juli 2024 21:25 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een grapje maakte maar het is dus echt zo.
Gaat zo een 360 met nosegrap doen op zijn skateboard.quote:
"licht'quote:Op maandag 29 juli 2024 21:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zwemmen is een grote Olympische sport en dat wordt onderkend door de mensen die hier voortdurend aanwezig zijn. En met heel veel plezier de wedstrijden die van ENORM hoog niveau zijn bijwonen.
Maar dan met een licht cynische ondertoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |