Locatie:quote:https://www.knzb.nl/nieuw(...)gebaan-in-amersfoort
Zeker van Parijs...
De KNZB mag voor elke individuele afstand maximaal twee sporters bij NOC*NSF voordragen voor uitzending naar de Olympische Spelen van Parijs. De volgende sporters zijn sinds de EQM in april zeker van Parijs, op voorwaarde dat hun voordracht door NOC*NSF wordt gehonoreerd
Vrouwen:
- 50 vrij: Marrit Steenbergen en Valerie van Roon.
- 100 vrij: Marrit Steenbergen.
- 200 vrij: Marrit Steenbergen.
- 100 rug: Maaike de Waard en Kira Toussaint.
- 100 school: Tes Schouten.
- 200 school: Tes Schouten.
- 100 vlinder: Tessa Giele.
- 200 wissel: Marrit Steenbergen.
Mannen:
- 50 vrij: Kenzo Simons en Renzo Tjon A Joe.
- 100 vrij: Sean Niewold
- 200 rug: Kai van Westering.
- 100 school: Caspar Corbeau en Arno Kamminga.
- 200 school: Caspar Corbeau en Arno Kamminga.
- 100 vlinder: Nyls Korstanje.
Estafettes:
- 4 x 100 vrij vrouwen: Marrit Steenbergen, Kim Busch, Sam van Nunen en Tessa Giele.
- 4 x 200 vrij vrouwen: Marrit Steenbergen, Janna van Kooten, Imani de Jong en Silke Holkenborg.
- 4 x 100 wisselslag vrouwen: Maaike de Waard, Tes Schouten, Tessa Giele, Marrit Steenbergen.
- 4 x 100 wisselslag mannen: Kai van Westering, Arno Kamminga, Nyls Korstanje en Stan Pijnenburg.
- 4 x 100 wisselslag mixed: Maaike de Waard, Arno Kamminga, Nyls Korstanje en Marrit Steenbergen.
Voor alle 'open' individuele plaatsen (1 of 2 per afstand) kunnen sporters zich nog kwalificeren tot en met 23 juni. Zij moeten dan op een vooraf daarvoor aangemelde wedstrijd aan een of meerdere limieten voldoen. Na 23 juni worden ook de eventuele extra reserves voor de estafettenummers voorgedragen.
Dat was in 2020/2021 ja, dan ga je nu toch niet zeggen dat je wereldrecordhoudster bent?quote:Op maandag 29 juli 2024 13:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij noemde er nog wel 50 achteraan toch ipv 100?
Dat het dan kortebaan is en dat de tijd al lang weer verbeterd is, vind ik een klein detail waar je niet over hoeft te vallen
Jij haalde uit mijn reactie dat ik het een logische opmerking vond?quote:Op maandag 29 juli 2024 17:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat was in 2020/2021 ja, dan ga je nu toch niet zeggen dat je wereldrecordhoudster bent?
Ja of een passende PI kiezenquote:Op maandag 29 juli 2024 18:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Jij haalde uit mijn reactie dat ik het een logische opmerking vond?
Toch nog werken aan m’n cynisme dus
Ik zou toch wel gaan zwemmen bij het waterpolo.quote:
Dat blijft dan een stream hequote:
Grueter heeft de stekker eruit getrokken?quote:
Turnen heeft nu blijkbaar de voorkeur...quote:
Hele goede vraag.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat is dat stokje op grond rammen-act nou weer
VIESMADquote:
Een hele Neptunus drietand was te veel werk zeker.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Franse traditie om een show mee te openen.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik denk dat ze het dan al op tv hebben kunnen laten zien...quote:
Ook niet op TVquote:
Die zijn aan het Hockeyen. BBC it isquote:
Fuck medailleuitreikingenquote:Op maandag 29 juli 2024 20:34 schreef FvanS het volgende:
[..]
Ik denk dat ze na de medailleuitreiking van turnen wel overschakelen.
Grimes blijft nog aardig bijquote:
Minder verrassend dan Marchand lijkt mij nietquote:Op maandag 29 juli 2024 20:35 schreef heywoodu het volgende:
McIntosh op weg naar de minst verrassende zwemmedaille van de hele Spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |